Manaaja kirjoitti:Silleenhän noi lihatiskin ylihintaiset marinoidut sisäfileet tehdään, että leikataan ensin pihvit au naturelliksi myytäväksi, ja sitten kun ei mene kaupaksi, niin ei-enää-tuoreet lihat heitetään sille marinointipuolelle ja työnnetään marinadimömmöt niskaan.
Vastaavasti, kun silakkafileet alkavat vihertämään, niistä tehdään silakkapihvejä ja eikun myyntirasiaan. Nami nami.
Juu, ja samoin savulohista ja erilaisista ravuista tehdään "lohiherkkua" ja majoneesipohjaista rapusalaattia ja ties mitä super-exclusive -luokan erikoismättöä. Kaikki marinoidut ja jatkojalostetut tuotteet ovat käytännössä 9 kertaa 10:stä eilistä/toissapäiväistä kamaa, joka olisi lähtenyt kävelemään ilman sen sitomista majoneesiin/öljymarinadiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ostin koon 36 ihanan tummanruskean pellavamekon (sellanen kaulus + 1 nappi, lyhyehköt hihat) jossa vetoketju vasenta kylkeä pitkin ja ulottuu mulla n. polvien päälle.
SE PURISTAA Minitissit, mutta silti ottaa hartioiden takia kiinni, muuten täysin sopiva.
Kelle mä nyt tän lahjoitan? Se on ihana
(ps. siis käytettynä 4€ kirpparilta, muutenhan olisin sovittanut)
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD kirjoitti:Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Tarkoitin sitä, että jos ase ei viritä itseään uudestaan, vaan se on tehtävä joka laukauksen jälkeen itse käsin, niin sehän nyt harmittaa vaikka ketä.
Noudatin asianajajani neuvoa. Nyt hankittiin sähkökäyttöinen AK-47, ampuu useamman sata laukausta minuutissa, lähtönopeus 90 m/s. Kyllä nyt lähtee!
Yrttejä ja marjapuskia, vesiletkun ja suuttimen, 2 graniittilaattaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.