Mun PMS-raivojen syy selvisi, kun kävin viime viikolla gynellä. Nuo pahimmat raivarit alkoivat joitain kuukausia sitten, kun jätin pois toiset mielialalääkkeeni. Olen siis noin vuoden verran syönyt kaksia lääkkeitä ja dumppasin ne toiset ja gyne sanoi, että juuri niitä, joita en enää syö, käytetään jopa PMS-oireiden hoitoon. Ehdotti, että kokeilisin syödä puolikkaan tabletin päivässä parin viikon ajan kierrosta. Siis niin, että alkaisin syödä niitä, kun olen pilleriliuskan puolivälissä menossa. Pitää kokeilla, se on turvallisempaa ja mukavampaa kaikille osapuolille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mun on tehnyt viime aikoina mieli provoilla jotenkin epätavallisen paljon, ja oon joutunut pitämään itseäni kaksin käsin aisoissa. Onx tää vakavaa, meneex tää ohi?
Motivaatioposteriketjuunkaan en oo mitään tehny enkä laittanu. Oon ehkä onnistunu sittenkin aika hyvin!
Manaaja kirjoitti:Mun on tehnyt viime aikoina mieli provoilla jotenkin epätavallisen paljon, ja oon joutunut pitämään itseäni kaksin käsin aisoissa. Onx tää vakavaa, meneex tää ohi?
Kolmisen päivää ollut ihan älytön väsymys päällä niin ettei ole jaksanut oikein muuta tehdä kuin maata, laittaa ruokaa ja käydä kaupassa. Urheileminen on vaatinut kohtuuttomia ponnistuksia. Onneksi ei oo sentään töihin joutunut. Yhden tapaamisenkin mokasin kun sammuin eilen himaan keskellä päivää. Ei yhtään mun tyylistä, kuoleekohan tähän?
Heräsin viime yönä pariin otteeseen kun polvea särki. Eilen se tuntu jo hieman oudolta mutta nyt kävely tuntuu kurjalta. Oikean polven polvilumpion vasemmalla puolella on selkeesti se kohta, missä on kipu. Särkee, painamalla sattuu ja kävellessä tuntuu välillä et jalka lähtee alta. Vuosi (?) sitten kuvattiin ja ns. mitään vakavampaa ei kait löytynyt vaikka salilla sillon pamahtikin jotain rikki.
Jotan vikaa siinä nyt kuitenki on
Eilen vietin kuusituntisesta työpäivästa 5,5 tuntia lukien kirjaa, suuren osan ajasta oikean käden kyynärpää oli pöydällä ja kämmen poskea/otsaa vasten. Kyynärpäästä hankautui pieneltä alueelta nahka pois, sattuu aijaijaiapua. Tämä on melkein pahempaa kuin baarijakkarasta perseeseen aikoinaan saatu rasitusvamma. Opiskelu on saatanan rankkaa ja terveydelle haitallista puuhaa.
ninnithequeen kirjoitti:Ihan vaan Manikselle tulin kertomaan, että lekurissa käyty, diagnoosina vaikea masennus. Siihen lääkkeet plus diapamit unta varten päälle (taas).
Eli meni pojalla vähän diagnoosit väärin. Sorry herra kaikkitietävä.
Oho, nyt ei voi olla hiljaa, vaikka ehkä pitäis. Mutta tosi nopsaan tuli kyllä diagnoosi. Ihanko arvauskeskuksessa arpoivat?
Itse kävin aika kauan psykolla ennen kuin alkoi diagnooseja ropista. Ei niitä ihan noin vain jaella... (lääkkeet saa nyt kuka tahansa)
nastamuumio kirjoitti:Mä sain kyllä aikoinani keskivaikean masennuksen diagnoosin ihan hetkessä kans. Voiks asiat joskus vaan olla niin selkeitä, ettei tarvi vitkuttaa?
No yleensä masennusepäilyissä otetaan myös labrassa mm. kilpparit. Kilpparin vajaatoiminta kun mm. aiheuttaa samoja oireita kuin masennuksessa.