Kerro vaivasta
Konttoristin hartia. Ai saatana. Pirun työpiste on suunniteltu kääpiöille tai muulle pikkuväelle ja sitten mulla on vielä niin pirun huono näkökin, että on pakko käpristää ittensä erittäin epäergonomiseen kumaraan nähdäkseni idioottimaisesti sijoitetulle tietokoneen näytölle. Edellisessä työpaikassa oli sentään säädettävä pöytä, mutta ei nykyisessä, ei.
Koroke näytölle? Jos et muuta keksi, niin kidnappaa pari puhelinluettelo tai printtipaperipakkausta allenastamuumio kirjoitti:Konttoristin hartia. Ai saatana. Pirun työpiste on suunniteltu kääpiöille tai muulle pikkuväelle ja sitten mulla on vielä niin pirun huono näkökin, että on pakko käpristää ittensä erittäin epäergonomiseen kumaraan nähdäkseni idioottimaisesti sijoitetulle tietokoneen näytölle. Edellisessä työpaikassa oli sentään säädettävä pöytä, mutta ei nykyisessä, ei.

The great club outshines the individual, always and forever.
Kävin viime viikolla 2 kertaa lenkillä ja 2 kertaa salilla. Etureidet huutaa hoosiannaa vieläkin kun nousee rappusia, tuolilta yms. Tuntuu ku ne ois tulessa. Mielestäni en tehnyt liian kovilla painoilla enkä tehnyt kun piirun verran vajaan 5 km lenkit. Miten voi olla että reisiin sattuu vieläkin näin vitusti. Just äsken näin tähtiä kun nousin yhet rappuset kerroksen ylöspäin. Pyörälläkään ei voi ajaa kun ei pysty kivun takia polkemaan pienintäkään mäkeä. Vittu.
Kannikoiden välivako on saanut sienitartunnan, koska karvankasvu alkaa olla jo liian kovaa hankaa ihon rikki, kainaloista joskus uidessa käynyt näin iho menee vereslihalle ja voi ruveta oikkuilemaan, harkitsen karvoituksen likvidaatiota sheivaamalla tai polttamalla tai kaltttaamalla, onneksi minulla on sekä 2% fucidia että 2% lamisilia sieniin, ettei ala korvissa herkkutatit kasvaa.. Luulen muuttuvani seuraavan 50 vuoden kuluessa täysin karvan peittämäksi.. Karvatupissa alkaa olla genettisiä defektejä kaikkialla korvissa, perseessä, kainaloissa, haaroissa jne. Have a nice life then?
En ole vaivaa hankkinut tämä on vain minuun tullut..
Joku tytsi voisi tulla waxaamaan minut totalmente!
Naamankin karvoitus pitää ajaa tänään, rippijuhlat veljentyttärellä!
Olen hänen 2. pummisetä..
Vaikka olenkin narsistinen paska! Niin tämä on todellinen vaiva myös surun hetkellä sekä kaiken aikaa!
En ole vaivaa hankkinut tämä on vain minuun tullut..
Joku tytsi voisi tulla waxaamaan minut totalmente!
Naamankin karvoitus pitää ajaa tänään, rippijuhlat veljentyttärellä!
Olen hänen 2. pummisetä..
Vaikka olenkin narsistinen paska! Niin tämä on todellinen vaiva myös surun hetkellä sekä kaiken aikaa!
Pyyhin Netikettiin..
Lantion alue, selkä ja jalat sekä nivelet käsissä särkee ihan sikana; aikuisella kuume on perseestä! Niin harvoin mitään kummetta koskaan nousee, että aina unohtaa kuinka paljon se rajoittaa menemistä.
Nyt vituttaa kun tuli ensimmäinen sairauslomapäivä melkein puoleen vuoteen
Nyt vituttaa kun tuli ensimmäinen sairauslomapäivä melkein puoleen vuoteen

Minä en riisu sukkia kuin lauantaisin saunassa. Nyt huomasin, etten ole muistanut leikata varpaankynsiä moneen vuoteen. No, kyllä ne itsestäänkin lohkeilee. Ja mulla kans kasvaa karvaa ukkovarpaissa, vaikkei muualla. Niin ja tartten vaimon!Manaaja kirjoitti:Oli hetkellinen kriisi kun huomasin pottuvarpaisiin kasvaneen karvoja. Sheivasin pois, sinus reguloitui.
vihlova päänsärky. Vähän väliä vihlasee oikealla korvan yläpuolella. Panadolista ei mitään iloa, eli nyt pitäs sitten keksiä mistä hitosta saan lääkärin kirjottamaan jotain vahvempaa, mitä voi kumminkin ottaa imetyksen aikana. Lääkärinaikoja tänään ei saa, päivystykseen en alta kaks viikkosen lapsen kanssa lähde jonottamaan useammaksi tunniksi. Myönnän ettei kyllä oikeen houkuttele mennä yksityisellekään ja maksaa sitten kuuttakymppiä että saan vierailla siellä 2 minuuttia ja reseptin. Jos siis sinnekään saa enää tänään aikoja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Mulla on ilmeisesti plantaarifaskiitti. Ensihoitona on kuulema lepo. No mites se toteutetaan kun on tuo hurtta? Lisähoitona kuulema särkylääkekuuri ja venytysta ja harjanvarren rullausta jalkapohjan alla. Pitää kokeilla niitä. Ja ostaa uudet kengät. Tai pohjalliset. Tai molemmat. Ehkäpä pitää käydä Instrussa jalka-analyysissä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mä sain Panacodia kun poika oli 2kk ja mun niska "kierähti" kun oli niin jumissa imetyksestä.par-sky kirjoitti:vihlova päänsärky. Vähän väliä vihlasee oikealla korvan yläpuolella. Panadolista ei mitään iloa, eli nyt pitäs sitten keksiä mistä hitosta saan lääkärin kirjottamaan jotain vahvempaa, mitä voi kumminkin ottaa imetyksen aikana. Lääkärinaikoja tänään ei saa, päivystykseen en alta kaks viikkosen lapsen kanssa lähde jonottamaan useammaksi tunniksi. Myönnän ettei kyllä oikeen houkuttele mennä yksityisellekään ja maksaa sitten kuuttakymppiä että saan vierailla siellä 2 minuuttia ja reseptin. Jos siis sinnekään saa enää tänään aikoja.
Senkin Bruuttus. Tämä ei ole enää mikään hiton vitsi. Jätkällä ei ihan oikeasti taida sellaista kohtaa olla, jossa ei olisi juurkasvuja höylätty pois.Manaaja kirjoitti:Oli hetkellinen kriisi kun huomasin pottuvarpaisiin kasvaneen karvoja. Sheivasin pois, sinus reguloitui.
Persereiän ympäristön valtaamisen jälkeen on kaikki varmaan vähän kyseenalaista mutta, että jos sulla kasvaisi karvoja terskassa niin kuin mulla niin tällaisen aluevaltauksen uskoisin ehkä sinunkin jättävän rauhaan.
Mut en tiiä saatana.
Käsistä ja jaloista en oo koskaan! Toi terskajuttu ois tosi paha, ei välttis sinus enää koskaan reguloituisi. Oon vaan vähän siitä varresta, junou siitä esinahan päältä. Näytänx?Yönmustaritari kirjoitti:Senkin Bruuttus. Tämä ei ole enää mikään hiton vitsi. Jätkällä ei ihan oikeasti taida sellaista kohtaa olla, jossa ei olisi juurkasvuja höylätty pois.Manaaja kirjoitti:Oli hetkellinen kriisi kun huomasin pottuvarpaisiin kasvaneen karvoja. Sheivasin pois, sinus reguloitui.
Apuva, kesällä palaneet paikat alkavat nyt hilseilemään, niinku iho uusiutuu tai jotain! En oo tottunut. Masustakin lähti kuollutta ihoa, pitäs vissiinkin rasvailla, mutta himasta löydy kuin lubrikanttia! Not. Joo, jotain kosteusvoidetta on, taidan sitä hieroa. Tarviix jotain muuta tehä, ettei koko iho lähe??+
Mun mielestä ihan hyvä että iho lähtee, jos on kuollutta. Peruskosteusvoide (erisan, nivea, apobase jne) toimiiDumis kirjoitti:Apuva, kesällä palaneet paikat alkavat nyt hilseilemään, niinku iho uusiutuu tai jotain! En oo tottunut. Masustakin lähti kuollutta ihoa, pitäs vissiinkin rasvailla, mutta himasta löydy kuin lubrikanttia! Not. Joo, jotain kosteusvoidetta on, taidan sitä hieroa. Tarviix jotain muuta tehä, ettei koko iho lähe??+