Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kuva

Okei sama nainen ja pientä taiteellista vapautta on käytetty
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:^^ Yoko oli minun silmiini aina vähän aseksuaalinen. Ei jöpö keuli. Ne avaruusalukset oli kyllä hienosti piirretty.
Kun nyt tarkemmin mietin, niin kyllä mä nimenomaan kuolasin sitä teknologiaa.

Valerian ja Laurelinessa taas se sci-fi oli aika kökösti piirrettyä. Joku on huomattanut, että heidän avaruusaluksensakin on eri albumeissa vähän eri näköinen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Joku on huomattanut, että heidän avaruusaluksensakin on eri albumeissa vähän eri näköinen.
No kuka nyt samalla autollakaan vuosikausia ajelisi?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ o/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Joku on huomattanut, että heidän avaruusaluksensakin on eri albumeissa vähän eri näköinen.
No kuka nyt samalla autollakaan vuosikausia ajelisi?
Aivan!1
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Valerian ja Laurelinessa taas se sci-fi oli aika kökösti piirrettyä. Joku on huomattanut, että heidän avaruusaluksensakin on eri albumeissa vähän eri näköinen.
Joo, ei tapahtuis laadukkaammissa, tunnetummissa ja suositummissa sci-fiä sisältävissä sarjiksissa.

http://graphjam.files.wordpress.com/201 ... e_page.jpg
Viimeksi muokannut Manaaja, 22.01.2011 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Dave kirjoitti:Laureline
Uusia Valerianeja on julkaistu viimevuosinakin.

Kuva Kuva

Kissanaisesta tuli mieleen :D

Kuva
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisiko kuvia enää enempää pakata kelvottomiksi, jos oikein yrittäisi?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/T%C3%A ... 53794.html
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Valerian ja Laurelinessa taas se sci-fi oli aika kökösti piirrettyä. Joku on huomattanut, että heidän avaruusaluksensakin on eri albumeissa vähän eri näköinen.
Joo, ei tapahtuis laadukkaammissa, tunnetummissa ja suositummissa sci-fiä sisältävissä sarjiksissa.

Kuva
Tässä Manaajan postauksessa SUINKAAN ei ole muuta ärsyttävää kuin minun paksu tekstini ja väri! JA TOPIC!!! Siis autoja en ala panemaan? Pakoputkeenko niitä panet?
.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Tässä Manaajan postauksessa SUINKAAN ei ole muuta ärsyttävää kuin minun paksu tekstini ja väri! JA TOPIC!!! Siis autoja en ala panemaan? Pakoputkeenko niitä panet?
.
Miksi Arska käyttäydyt nyt näin typerästi?
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Koska arska on narsistinen, loukattu lapsi?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tässä Manaajan postauksessa SUINKAAN ei ole muuta ärsyttävää kuin minun paksu tekstini ja väri! JA TOPIC!!! Siis autoja en ala panemaan? Pakoputkeenko niitä panet?
.
Miksi Arska käyttäydyt nyt näin typerästi?
Ihan hyvä kysymys. En missään tapauksessa laittaisi tätä muutoin, mutta hän on alkanut olla ärsyyntynyt sekä väreistäni että paksuista teksteistäni, että joskus aiheen vierestä puhumiseen!

Haluan vain muistuttaa, että hän tekee kaikkea tätä ja moneen potenssiin, mikä saattaisi oikeasti ärsyttää!

Siksi. Sotamme kenties loppuu pian. Miten sen lopettaisimme? Olemme molemmat kuitenkin samiksia ja Manaaja varmaan ihan kiva kuten minäkin! Lopetetaanko sota Manaaja ja luovutat minulle ???

Vesper, sinä olet jokatapauksessa kiva ja kiva kun kysyit noin minulta. En laittaisi ikinä mitään typerää, ellei joku toinen aloittaisi!
Mihin muuten tissiavattaresi poistui. Ne oli niin kivat kuitenkin! Mutta tykkään sinusta ihan yhtä paljon isotissisenä kuin pikkutissisenä!! :)
.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:.
Ja miksi tämä piste jokaisen viestin lopussa? Olkaa ystävällisiä ja noratkaa toisenne, helpotatte meidän muiden palstaelämää.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:.
Ja miksi tämä piste jokaisen viestin lopussa? Olkaa ystävällisiä ja noratkaa toisenne, helpotatte meidän muiden palstaelämää.
VESPA- toivottavasti ystäväni täällä Kitinässä! :)

Ai se piste. Laitan sen siihen sen takia, että postaus näyttää kauniimmalta kun se ei ole aivan alalaidassa kiinni! Ja erottuukin, esim. mahdollinen allekirjoitus tai loppulause! Se voi sekoittua mahdolliseen mainokseen tai ignore tai käyttäjätiedot-namiskuukkeleihin! (jotka SINISIÄ, voi kauhistus! :evil: )

Kävisikö sitten pelkkä tyhjä rivi? Minä en ole varma, onko ohjelma sillätavalla "älykäs", että jättää esim loput tyhjät rivit ohjelmallisesti huomioimatta! Eli pelkään, että siihen on kehitetty "liikaa turhaa älyä". Siksi varmistan tuon välin pisteellä.

Niin, tähän voisi kysyä, miksi en vain testaa sitä tyhjällä rivillä!
Minä UNOHDAN sen tyhjän rivin kuitenkin, jollen pakota siihen pistettä!

Vespertyttö! Et saisi olla kiukkuinen yhtään ja toivoa noraamista. Olen vain ihminen ja Manaajakin on jokin eliö, joten älä nyt ole niin julma!

Olisko muuten aivan mahdotonta jopa tavata jossakin ja jutella mukavia ja ottaa kahvit samalla? Ja joku kitinähahmo mukaan, jos et kehtaa nähdä kaksin minua! Osoitan kuuluvani ihmisten joukkoon ja sen jälkeen tiedät, että olen ihan ookoo HENKI! TEHDÄÄNHÄN joka tapauksessa sovinto, nähdään tai ei, TOIVOO SA :)

Koska et tykkää allekirjoituksesta niin en pane sitten.
.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Timothy Olyphant saa vierailla mun makuuhuoneessa any time.

Kuva
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nancy Berg 33-vuotiaana. Ei paha!

Kuva
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:Voisiko kuvia enää enempää pakata kelvottomiksi, jos oikein yrittäisi?
Siis ketä sinä näistä panisit? Kuvien pakkaajaako? Ja mikä tämä nelonen on, väärä kuvako eksynyt muitten joukkoon?
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Voisiko kuvia enää enempää pakata kelvottomiksi, jos oikein yrittäisi?
Siis ketä sinä näistä panisit? Kuvien pakkaajaako? Ja mikä tämä nelonen on, väärä kuvako eksynyt muitten joukkoon?
Kuvien pakkaajaa panisin kakkoseen, with furious anger. Jos vielä mieskuntoa riittäisi niin kokeilisin sitä numero kakkosta. Ne muut oli sen verran vanhoja että pelko uusintakierroksen lerpahduksesta on tässä iässä jo konkreettinen.

Ois kai sitä muuten voinut sitä kutosta ja ehkä vitostakin kokeilla.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Itse ei taida uskaltaa omia preferenssejään kertoakaan, osa palstasta on ollut hengittämättä sormet näppäimistöllä jo hetken aikaa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Pökkäisit kolmosta tietty. Selkeesti eniten Perttimakuun.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:^ Pökkäisit kolmosta tietty. Selkeesti eniten Perttimakuun.
Olen niin helppo. Kakkosta kakkoseen, kolmosta ykköseen.
Came here for school, graduated to the high life
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Pökkäisit kolmosta tietty. Selkeesti eniten Perttimakuun.
Olen niin helppo. Kakkosta kakkoseen, kolmosta ykköseen.
two in the pink, one in the stink
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dave kirjoitti:two in the pink, one in the stink
Daven leffamakukin tuli samalla selville.
Came here for school, graduated to the high life
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kuva
Vastaa Viestiin