Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Okei :)
Ei sit ihan vielä onnitella.
Pupu
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.03.2010 22:32

Viesti Kirjoittaja Pupu »

Onks perheenlisäyst tulos, vai sormusko? Vai mist muust voi onnitel?
Antti Tuisku on ihQ.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Voi se olla osanottokin. Kyl tuo kertoo varmaan ite sit :)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vauvalle yöpukuja. Ihan perus Name Ittiä ja Tuttaa tuli ostettua vaikka tykkäisin enemmän esim. Katvigista, Småfolkista ja Molosta. Mut ne on niin kalliita, kun ottaa huomioon että meidän tyyppi kasvaa kauheaa kyytiä, 4 kk neuvolassa oli mittaa reilut 65 cm. Onko kellään tietoa mistä saisi noita merkkejä tai muita vastaavia söpöstyksiä alehintaan?
Pupu
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.03.2010 22:32

Viesti Kirjoittaja Pupu »

Zeb kirjoitti:Vauvalle yöpukuja. Ihan perus Name Ittiä ja Tuttaa tuli ostettua vaikka tykkäisin enemmän esim. Katvigista, Småfolkista ja Molosta. Mut ne on niin kalliita, kun ottaa huomioon että meidän tyyppi kasvaa kauheaa kyytiä, 4 kk neuvolassa oli mittaa reilut 65 cm. Onko kellään tietoa mistä saisi noita merkkejä tai muita vastaavia söpöstyksiä alehintaan?
Googleta merkki. Itse olen ostanut esim. Moloa suomalaisista pikkunettipuutiikeista alk. 10€.
Antti Tuisku on ihQ.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Oon yrittänyt mutten oikein ole löytänyt, siis halvalla. Tai sit ei oo kokoja tms.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Voih, tuli vallan vitsikäs olo.

Lienee totta, että sopivan kokoista moloa ei saa halvalla.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Varsinkin kun tarvinnee olla isolla M:llä.
Olihan vitsikästä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Joo, 74 cm Molo tulee väistämättä kalliiksi.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Zeb kirjoitti:Joo, 74 cm Molo tulee väistämättä kalliiksi.
Jos tuo on se sopiva koko, niin melekonen on, molo isolla.
Kirjoitan tätä alasti
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Zeb kirjoitti:Joo, 74 cm Molo tulee väistämättä kalliiksi.
Juu, kyllä tuollaista kannattaa jo väistää.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En tullut kertomaan molotusvitsejä, vaan että taidan laittaa led suihkun kiertoon. Olihan se ihan kiva lelu, mutta kyllästyin jo. Tuossa onkin just yhden synttärit tulossa, laitan sille ja sanon että koekäytin alapääpesun yhteydessä jotta varmasti toimii.

Voisin oikeastaan ostaa sen tilalle sellaisen monitoimisuihkun jossa on vilkkuvien valojen ja ääniefektien puolesta erilaiset suihkutilat: hierova, vettä säästävä sumutus jne. Ehdotuksia?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:En tullut kertomaan molotusvitsejä, vaan että taidan laittaa led suihkun kiertoon. Olihan se ihan kiva lelu, mutta kyllästyin jo. Tuossa onkin just yhden synttärit tulossa, laitan sille ja sanon että koekäytin alapääpesun yhteydessä jotta varmasti toimii.

Voisin oikeastaan ostaa sen tilalle sellaisen monitoimisuihkun jossa on vilkkuvien valojen ja ääniefektien puolesta erilaiset suihkutilat: hierova, vettä säästävä sumutus jne. Ehdotuksia?
Led-valoin varustettu hierova suihku alapesua varten kuulostaa sellaiselta, että taivaspaikan voi suosiolla unohtaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Led-valoin varustettu hierova suihku alapesua varten kuulostaa sellaiselta, että taivaspaikan voi suosiolla unohtaa.
Tosiaankin, jos tuon ledsuihkun suihkuosa olisi ollut lisäksi peilimäinen, se olisi ollut todella pähee omien peräpukamien tarkkailuun. Eiku patenttihakemus kehiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Led-valoin varustettu hierova suihku alapesua varten kuulostaa sellaiselta, että taivaspaikan voi suosiolla unohtaa.
Tosiaankin, jos tuon ledsuihkun suihkuosa olisi ollut lisäksi peilimäinen, se olisi ollut todella pähee omien peräpukamien tarkkailuun. Eiku patenttihakemus kehiin.
Vielä kun siihen saisi vibraattorin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pari "kristallikruunua", muutaman neliön mosaiikkia, pari hyllylevyä, lannoitustukkuja, fileerausveitsen, pari käsipyyhettä, pääsiäiskukkia ja ruokaa.
Work like a captain, play like a pirate.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Vielä kun siihen saisi vibraattorin.
Rukouksiisi on vastattu. Ei kun LEDittämään.

Kuva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- 2 lattialämmityksen termostaattia
- tasoitetta ja akryylimassaa
- puristimen
- katkopalateräveitsen
- suojamuovia kolme rullaa
- munapussin trulleja varten
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Babywelt Vegas Air yhdistelmävaunut, oli tarjouksessa enkä saanut hillittyä itseäni.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viisi (5) ensimmäistä Dion levyä.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

36 Paavo Pesusieni -pääsiäismunaa. Tähän mennessä (15 syötyä munaa) yllätyksiä on ollut vain yksi kutakin, paitsi kaksi tapausta. Näyttää siltä, että on pakko jossain vaiheessa ostaa vielä toinen 36 kpl laatikollinen. Onneksi täältä löytyy muitakin suklaansyöjiä, muuten tuo kyllä tursuaisi korvista ulos ennen pitkää. Etenkin jos joutuu ostamaan kolmannenkin laatikon...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^Mistä löysit niitä? Oon kolunnut aika monta kauppaa tuloksetta :/

Ostin löylyämpärin ja kauhan, lasisia koristemunia, pölypusseja, niininarua ja suklaamunia. Kummitytölle sähkövatkaimen ja silitysraudan, ja jotain muuta sälää.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:lasisia koristemunia.
Isot pojat kertoivat elokuvasta, jossa tällaiset olivat hyvin suosittuja. Naiset suorastaan tappelivat niistä.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tosta suihkukuvasta tuli mieleen, että eikös veden suihkuttelu paineella toosaan ole jopa vähän vaarallistakin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Manaaja kirjoitti:Tosta suihkukuvasta tuli mieleen, että eikös veden suihkuttelu paineella toosaan ole jopa vähän vaarallistakin?
Mene heti lääkäriin. Älä kuitenkaan daven luo.
Vastaa Viestiin