Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Ette sitten käyttäneet virtuaaliseksissä kondomia? :)
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Käyttivät kuulemma vain villasukkaa ja ulosvedettyä dikkiä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:^ Käyttivät kuulemma vain villasukkaa ja ulosvedettyä dikkiä.
Vaikka suositellaan sisäänlaittamatonta dikkiä ja villasukkaa. O tempora o mores. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulla väsyttää koko ajan "normaalin" (=7-8h) unimäärän jälkeen. Ku viikonloppuna vetäsen 2x 10-12 h niin sunnuntai-iltapäivänä ei enää väsytä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

2 kertaa vessanpöntön halausta, 2,5 h pimeessä makkarissa ja mä jäin henkiin. Olo heikko mut muuten ok. Ei enää ikinä tommosta kiitos.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Maha ei kestä enää edes hylatuotteita. Pitää olla 100% laktoositonta.
Kiva jäätelökesä... :(

edit. Ja maha tulee ihan älyttömän kipeäksi, jos ei hyvin säännöllisesti (max. kolmen tunnin välein) syö jotain.
Niin että terkkuja vaan kaikille teinityöille: painon ja syömisen kanssa kikkailu nuoruusvuosina teettää tosi vittumaisia vaivoja vähän myöhemmin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nukun joka yö 5-6 tuntia, onko se joku vaiva?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kävellessä hiukan sattui tassuun. Tarkemmassa tarkastelussa huomasin isovarpaan olevan halki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Otan-kohta-väkisin -luokan panetus.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Poikaluokan?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Poikaluokan?
Oliks poikaluokka tosiaan eka asia mikä sulle tuli panetuksesta mieleen?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Uskon että (teini)poikana panetti enemmän kuin joskus tulevanssa vaari-iässä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

:cry:

Viime kesän lopulla vinksahtanut isovarvas ei ole palautunut vieläkään. Runnoin sen aika hyvin (taipui niinku päkiän alle), enkä käynyt lekurissa kun ei sille olisi oikein mitään voinut tehdä.

Olis pitänyt käydä... Nyt se varvas ei taivu yhtä hyvin, kuin toisen jalan, minkä takia en pääse nousemaan kunnolla varpaille toisella jalalla. Mikä on tanssin suhteen ihan perseeeeeestä!!! :cry:

Pakko kai sitä on sit käydä näyttämässä. Kipeäkin vielä saamari. :evil:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

hedari ja ällötysolo...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Varpaassa oleva haava on ilmeisesti tulehtunut. Perkele. Varvas osui sunnuntaina Aqua Zumbassa uima-altaan seinämässä törröttävään metalliin - lampunkannattimeen, josta lamppu oli pudonnut altaan pohjaan. Pieni vekki, mutta nyt se on hiton kipeä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Jo kolmatta päivää sellaiset alaselkäsäryt vasemmanpuolsen munasarjan kohdalla, ettei meinee liikkumisesta tulla mitään, tuntuu kuin joku iskisi pikkuisia tikareita jonnekin tuonne sisällä. Liikun kuin olisin raskaana, ylös nouseminen on työn ja tuskan takana. Tää enteilee niin kivoja menkkoja, voi kökkö.

onneksi tää pahenee päivän mittaan, niin aamuisin oon sentään pystynyt kävellä töihin.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Unohdinpa eilen illalla ottaa allergialääkkeen. Not nice. Tavallisen niiskis-pärskiksen lisäksi tämä kausi on esitellyt minulle kaksi uutta allergiaoiretta: jatkuvan lievän kurkkukivun ja pienen ihottuman sekä tavattoman kuivumisen huulissa ja huultenpielissä. Not nice.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Koko ajan väsyttää ja varsinkin aamut on tosi hankalia. En tunnu saavan mitään aikaiseksi ja mieluiten "töiden" jälkeen vaan löhöän sohvalla ja katon töllöä. Onneksi on koira, lenkillä on pakko käydä 2x päivässä. Eilen sentään sain ihan vähän pihatöitä tehtyä, tänään koitan jatkaa. Viikonloput on helpompia kun saa nukkua kunnolla sen 10h, sit jaksaa jotain värkätäkin päivällä ja iltasella.

En oikeen tajua tätä, syön hyvin - 3-4x päivässä, rehuja, marjoja ja hedelmiä, protskuja, vähän leipää/pastaa/pottua - liikun joka päivä ja nukun melkein riittävästi. Siis viikolla jonku 7-7.5h yössä ja vkl sittn sen 10 molempina öinä. Voiko tuo "melkein" olla syyllinen tällaseen nuutumukseen? :o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Sauna Open Airista hommattu kankkunen alkaa vähän helpottamaan.

Kaikenkaikkiaan reissusta jäi aikamoiset arvet: viinanvetoa myöhäiseen aamuun noin kolme päivää, iso lippa poreammeesta noustaessa ynnä ultimate selkäjumi, joka ilmaantui perjatai"yönä".

Jollei ensi vuonna sillä soita Manowar niin jätän väliin. Ja vittu viikon päästä on juhannus ja tulee taas samanlainen irti arjesta-elämys...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suoraan sanottuna kuningas alkoholin aiheuttamat ja välillisesti alkoholista johtuneet on kyllä sellaisia "sairauksia" että niistä kannattaa kehua kuin paskanjauhannassa?
Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:Koko ajan väsyttää ja varsinkin aamut on tosi hankalia.
Jos tuntuu erikoiselta ts. ei omalta niin kannattaisi varmaankin katsoa veri-ja kilpirauhasarvot. Itselläni oli aikoinaan hyvä hemoglobiini, mutta punasolut olivat pienet. Söin rautaa ja piristyin huomattavasti entiseen verrattuna.

Unikulma ohjelmassa oli myös mielenkiintoinen info siitä, miten pitkä vähäuninen ajanjakso aiheuttaa sen, että jakson loputtua ihminen menee nopeasti syvään uneen, ja myös pysyy siellä. Siksi hyvästä unen määrästä riippumatta herääminen on kuin kuolleista kiskottaisi ja väsymystä esiintyy. Tämä antoi selityksen omallekin väsymykselle vaikka saankin nykyään nukkua hyvät unet + päikkärit. Mutta takana on se vähäuninen pitkän pitkä vauva-aika. Ennen tytsää heräsin kaiken maailman kolinoihin, mutta nykyään mies saa vaikka ripaskaa tanssia sängyn vieressä, pupu kuorsaa onnellisesti. Se varmaan kertoo siitä, että olen siellä syvässä unessa.

Onko sulla tuollaista pitkää vähäunista aikaa takana esmes?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
annepa kirjoitti:Koko ajan väsyttää ja varsinkin aamut on tosi hankalia.
Jos tuntuu erikoiselta ts. ei omalta niin kannattaisi varmaankin katsoa veri-ja kilpirauhasarvot. Itselläni oli aikoinaan hyvä hemoglobiini, mutta punasolut olivat pienet. Söin rautaa ja piristyin huomattavasti entiseen verrattuna.
Sain jo lähetteen pieneen verenkuvaan. Menen tänään piikitettäväksi.
RP kirjoitti: Unikulma ohjelmassa oli myös mielenkiintoinen info siitä, miten pitkä vähäuninen ajanjakso aiheuttaa sen, että jakson loputtua ihminen menee nopeasti syvään uneen, ja myös pysyy siellä. Siksi hyvästä unen määrästä riippumatta herääminen on kuin kuolleista kiskottaisi ja väsymystä esiintyy. Tämä antoi selityksen omallekin väsymykselle vaikka saankin nykyään nukkua hyvät unet + päikkärit. Mutta takana on se vähäuninen pitkän pitkä vauva-aika. Ennen tytsää heräsin kaiken maailman kolinoihin, mutta nykyään mies saa vaikka ripaskaa tanssia sängyn vieressä, pupu kuorsaa onnellisesti. Se varmaan kertoo siitä, että olen siellä syvässä unessa.

Onko sulla tuollaista pitkää vähäunista aikaa takana esmes?
On, helmikuun lopusta kesäkuun alkuun, mut silloinkin nukuin jotain 7h vuorokaudessa (yöllä ja putkeen). 7h kuulostaa kohtuulliselta mutta ei se mulle riitä.
Sen jälkeen olen heräänyt n 7h jälkeen ja mennyt monesti toimien jälkeen takaisin nukkumaan, että se kokonaisunimäärä ei ihan viimeisen kuukauden aikana ole ollut liian pieni kuin ihan muutamina päivinä. Tämä siis johtuu siitä että hurtta on vielä kakara ja syö 3x päivässä. Ennen nukkumaanmenoa ja sitten aamulla taasen. Olen venyttänyt syömisväliä niin että ehtisin kyllä nukkua hyvin 8h yössä. Ja nukunkin. Nukkumisajankohta vain on vähän viturallaan.
Lisäksi omituiselta tuntuu se, että kun hellu oli pois 3kk niin oli ihan jees vaikka olin yksin, mutta kun se tuli takasin niin olen ollu ihan nuutunu vaikka nyt meitä on kaks hoitelemassa taloutta ja auttaa se hurtankin kanssa. Ja ei, me ei panna kaiken yötä että ei sais nukkua :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tää ei nyt varsinaisesti ole vaiva..vaikka mulla PAHA ahtaanpaikankammo onkin. Magneettikuvaus on yks uskaliaimmista teoista mitä oon koskaan tehny. No mut anyway, sain sitten kirjeen sairaalasta..että olemme varanneet sinulle ajan magneettikuvaukseen. Sydän pomppas melkein kurkkuun!
Sit luin tarkemmin, ja vuosiluvuksi oli merkitty 2013. Mitä ihmettä? Elääx noin vanhaks? (Ja vaik eläiskin, niin miten muka muistan sen sit? Ei mulla ole mitään viisvuotissuunnitelmaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

sipsi kirjoitti: Sit luin tarkemmin, ja vuosiluvuksi oli merkitty 2013. Mitä ihmettä? Elääx noin vanhaks? (Ja vaik eläiskin, niin miten muka muistan sen sit? Ei mulla ole mitään viisvuotissuunnitelmaa.)
Lähettääkö ne ees mitään muistutusta siinä lähempänä? 3 vuotta? Mitvit?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Tää ei nyt varsinaisesti ole vaiva..vaikka mulla PAHA ahtaanpaikankammo onkin. Magneettikuvaus on yks uskaliaimmista teoista mitä oon koskaan tehny. No mut anyway, sain sitten kirjeen sairaalasta..että olemme varanneet sinulle ajan magneettikuvaukseen. Sydän pomppas melkein kurkkuun!
Sit luin tarkemmin, ja vuosiluvuksi oli merkitty 2013. Mitä ihmettä? Elääx noin vanhaks? (Ja vaik eläiskin, niin miten muka muistan sen sit? Ei mulla ole mitään viisvuotissuunnitelmaa.)
HUS:ssa on pitkät jonot mutta ei NOIN pitkät! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin