Minua häiritsi ensin mainittu kauppakäytös. Oikealla asiallahan tuo tytsä oli, mut mun mielestä tapa oli väärä.Suvinen kirjoitti:No kyseessähän oli yksityinen mesekeskustelu, joten ihan kuolemanvakava tuskin sävy oli.Chap kirjoitti: Mitä mieltä olet tuon naisen tavasta kommunikoida asiasta?
Ei meillekään osteta sikaa eikä muita kuin luomumunia, mut se johtuu siitä että minä sanoin että "minä en tavissikaa syö enkä taviskananmunia, jos haluat niitä syyä niin osta omat". Ei mulla oo oikeen saumaa sanoa mihin toinen aikuinen ihminen rahansa laittaa. Olen kyllä selittänyt miksi minä en tavissikaa-, kanaa- tai -kananmunia syö ja selitys on mennyt perille. Ja koska ei ole järkevää ostaa kaksia ruokia niin me ei sit osteta noita ollenkaan. Hellu kuitenkin joskus ostaa metukkaa ja muita leikkeleitä jne. Ostakoon, minä syön juustoa ja rehuja leivän päällä jso syön leipää.
Luulen että lopputulos ois ollu eri jos oisin julistanu hellulleni että "minä en tehosikaa syö etkä muuten sinäkään tässä talossa". Hellu ois tod näk vetäny hernettä nenään ja ostanu koko sian ihan vittuillessaan ja grillannu sen pihalla vartaassa