Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Manaaja kirjoitti:
Bhven kirjoitti:^ Mun mielestä aivan saatanan ruma. Näyttää hammastahnatuubilta, jota on puristeltu vähän sieltä sun täältä.
Tollasen kyytiin otetaan tyttöjä, ei Bhvenia.
Lollattu.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvinkin luultavasti kämppään tulee uusi lamppu reissun jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pitäis hakea itiksen JYSK:stä lipasto. Pitäis myös saada autokyyti; ehkä äiti jeesais torstain vapaapäivänä :]

Keskiviikkona periatteitteni vastaisesti olen klo 8 Hulluilla Päivillä hakemassa kaverille (tai kaverin pojalle) Ticket to Heaven- ulkoilupuvun, kun kerran vapaalla olen :)
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

360cm TV- taso sydeeminen, hyvin matalan. Jossa on paljon säilytystilaa piilossa. Löysin yhden vaihtoehdon, mutta materiaali ei miellytä kovastikaan. Melkein pakko teettää sitten.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:http://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/3788940

On tuo kyllä kaunis kori autoon, voi jumankvita.
JOtenkin tuo ei oikein kosketa mun simpukkaa. Mä tykkään aggressiivisemman näköisistä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:JOtenkin tuo ei oikein kosketa mun simpukkaa. Mä tykkään aggressiivisemman näköisistä.
http://www.nettiauto.com/buick/riviera/3779884
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Tossa rupeaa jo olemaan sen kokoinen moottori, että kehtaisi hankkia harrasteautoksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:JOtenkin tuo ei oikein kosketa mun simpukkaa. Mä tykkään aggressiivisemman näköisistä.
http://www.nettiauto.com/buick/riviera/3779884
Siitä valmiiksi laitettua:
http://www.nettiauto.com/plymouth/barracuda/3649894
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:JOtenkin tuo ei oikein kosketa mun simpukkaa. Mä tykkään aggressiivisemman näköisistä.
http://www.nettiauto.com/buick/riviera/3779884
Siitä valmiiksi laitettua:
http://www.nettiauto.com/plymouth/barracuda/3649894
Heh. On vähän vitullisen tuskanen hinta pikkulohkomoposta joka ei liiku minneen. Ja mitä siihen laitettuun tulee, niin kromiosista näkee jo kuvien perusteella ettei auto ole lähellekään priimakunnossa. Kukahan tampio tuon menee tuohon hintaan noutamaan. Todennäkösesti maksanut uittajalle maksimissaan 13 tonttua veroineen päivineen. Jos toi olis edes Hemi Cuda, niin hintalapun vois jotenkin ymmärtää.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:Heh. On vähän vitullisen tuskanen hinta pikkulohkomoposta joka ei liiku minneen. Ja mitä siihen laitettuun tulee, niin kromiosista näkee jo kuvien perusteella ettei auto ole lähellekään priimakunnossa. Kukahan tampio tuon menee tuohon hintaan noutamaan. Todennäkösesti maksanut uittajalle maksimissaan 13 tonttua veroineen päivineen. Jos toi olis edes Hemi Cuda, niin hintalapun vois jotenkin ymmärtää.
No joo, itse cudan ulkomuodosta kyllä pidän, kuten chargerinkin. Tosin ehkä haluasin sittenkin cudani ylituunattavan Joe Roganin auton tyyliin.

Kuva

http://img695.imageshack.us/img695/5426 ... 8864px.jpg
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noooooo!

PS. Voi jösses mikä kääpiö toi rougani on.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muuten ostaisin samantien, mutta kun on hopeinen. Ei kykene.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noiden vanhojen hikisten rumien peltipurkkien päälle. Siis noi on vittu niin rumia että ei rajaa.
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp 8)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:
Muuten ostaisin samantien, mutta kun on hopeinen. Ei kykene.
Jossakin harrastuslehdessä oli tuollainen "suonvihreänä" tai vastaava, oli kyllä vielä hienompi mutta tuollakin pärjäisi.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noiden vanhojen hikisten rumien peltipurkkien päälle. Siis noi on vittu niin rumia että ei rajaa.
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp 8)
Niin, että sinä vaan ajelet hikisillä tsekkkoslovakiassa tehdyillä kansanautoilla ja haaveilet tosimiesten peleistä? :)
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noiden vanhojen hikisten rumien peltipurkkien päälle. Siis noi on vittu niin rumia että ei rajaa.
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp 8)
Niin, että sinä vaan ajelet hikisillä tsekkkoslovakiassa tehdyillä kansanautoilla ja haaveilet tosimiesten peleistä? :)
Miten nykyinen auto korreloi haaveautoa?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:Miten nykyinen auto korreloi haaveautoa?
Ei mitenkään, koetin vaan päästä pääsi sisälle ja ehkä koettaa kalauttaa ketjua josko ääni lähtisi. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Klassikko: Risk lautapeli huuto.netistä, katsotaan menikö 20e kankkulankaivoon ;-)
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Teraslilja_m kirjoitti:Klassikko: Risk lautapeli huuto.netistä, katsotaan menikö 20e kankkulankaivoon ;-)
Ui saatana. Kaikkien aikojen paras lautapeli. Pelataan tuota edelleen joka kesä veneellä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noiden vanhojen hikisten rumien peltipurkkien päälle. Siis noi on vittu niin rumia että ei rajaa.
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp 8)
Ja mä haluaisin (TARVITSEN!!!) 60-luvun alkupuolen Kuplan! :h:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Kuuluvat samaan turhien ruosteisten purkkien sarjaan!
Itseasiassa olin jo sanoa aikaisemmin tämän sua kiukuttaakseni :twisted:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Löytyy myös iPad-versiona.

Toimii.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:Punaisen trenssin. On tullut vastaan mutta materiaali oli niin muovista että en kelpuuttanut. Pitääkö tämäkin tehä ite?
Näköjään pitää. Tsekkasin Anttilan, Stokkan, Sokoksen, H&M:n, Mangon, Zaran, Seppälän, Espritin, Aleksi 13:n, Halosen, Vero Modan, Elloksen, Joseffsonin, ja HobbyHallin. Sit tsekkasin Eurokankaan. Kalliiksi tuli (minun mielestä, mut kait sitä kunnon takki maksaa), mut tuleepahan just semmoinen minkä haluan. Nappeja myöten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti:Puukon, tai siis veitsen joka käy puukosta.
Jolla olisi vuolun lisäksi myös leukun ominaisuuksia hakata puuta ihan heiluttamalla.
Teränpituus siis kookas vaan ei liian kömpelö ei-kumpaankaan-hyvä jotain 15-16 cm. Suora teroitus.
Ja vielä epäsuomalaisesti sormisuoja alapuolella.
Ei meinaa löytyä.

Yksi Brusletto Storbukken ehkä Norjasta (edit: ei saa enää Suomesta) ja Marttiinin paskateräksen uusleuku Ranger, jossa tosin ei ole leukun pyöreää pontta heilutukseen.
Hmmm.. olisko tämä mitään?
Halpa turistiruoju. Mutta nätti. Terä kookas puukoksi, mutta vähän liian lyhyt (14,5 cm) ja kevyt leukutarkoitukseeni. Melkein-sormisuoja kuoppana. Terä on musta, mutta tuskin taottu vaan hiottu. Hiiliterästä sentään.

Tässä vain yhden diilerin sivulta, koska tuolla kuvan voi suurentaa.
http://www.lahjamaailma.fi/karhuleuku-p ... rers_id=13
Vastaa Viestiin