Mikä ihmeen sinun maailmasi. Missä helvetin fantasiamaalmassa sä oikein elät?Gattaca kirjoitti:En loukkaannu, jatkomasennnun vain, että tämä ei ole minun maailmani, ja minua ei huvita tehdä maailman kanssa mitään,.
Parita itseäsi ja muita kitisijöitä
Kerta tämäkin keskustelu on jo valmiiksi harhateillä, ehkä voin offtopiccailla vielä vähän lisää: olenko minä oikeasti jonkun mielestä joskus vetänyt herneet nenään henkilökohtaisista syistä ulkonäkökeskusteluista, kun heti ilmestyi monta voitonriemuisen oloista "nyt se suuttu, hähä" -viestiä? Vai vihataanko mua muuten vaan täällä?
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Ei,ei todellakaan ole minulta pois,syy miksi repesin hiukan epäasialliseksi oli tuo mielestäni todella sokea yleistys,että fyysinen habitus on nivoutunut jotenkin miehisyyteen.Kai jotkut kuvittelee miehisyyden mitan olevan massa,mutta onneksi toiset tietävät paremin.AarneAnkka kirjoitti: Eihän se, ettei safi pidä vinkuheinistä, ole edes sinulta pois.
Njoo,oisin voinut jättää sanomatta tuon purkauksen safille noilla kys sanoilla,mutta antaa nyt olla kun kerran kirjoitin,vielä epämiehekkäämpää olisi lähteä muokkaamaan sanomisiaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Kaivauduit taas niin syvälle poteroon ja pistit siilipuolustussilmälaput päälle, etten tiedä onko tässä mitään pointtia, mutta eritellään tämä puheenvuorosi.Gattaca kirjoitti:Minulla on tai olisi kaikki tuo, miinus ikärasismi, ja se, että se mitä MINÄ olen ei kelpaa tavisten "ole oma itsesi" rajoihin, saa olla "persoonallinen" vain trendikkäästi.
Ensinnäkin, ei ole olemassa mitään "miinus ikärasismi" -mahdollisuutta. Et ole 20. Olet 43. Et näytä 20-vuotiaalta. 20-vuotias nainen haluaa keskimäärin mielummien 20-30 -vuotiaan miehen, ei esimerkiksi 30-60 -vuotiasta. Poikkeuksia toki on, mutta juu, paikassa jonka keski-ikä on 25 ja enemmistö urbaaneja opiskelijoita tai työssäkävijöitä, et oikein muutenkaan sovi paritteluprofiiliin. Ihmiset tuppaavat pariutumaan samankaltaisten kanssa.
Se, että sinä et "kelpaa" on pääosin oma sisäinen tuntemuksesi, joka näkyy ulos huonona itsetuntona. Sinut tavanneet ihmiset kuvailevat sinua ujoksi, araksi, pälyileväksi ja ryhdyt puhumaan vasta siinä vaiheessa kun olet tukevassa humalassa, silloinkin yleensä jonkinasteisia törkeyksiä. Se ei ole erityisen hyvä strategia viehettää ketään.
Melko kuvaavaa itsetunnostasi on se, että jaksat yhä puhua parin vuoden takaisesta kommentista. Oma tyyli voi toki olla epäsovinnainenkin, mutta silloin pitää varautua siihen, että se ei miellytä kaikkia ja olla sellainen itseluottamus, että kantaa sen tyylinsä välittämättä siitä mitä muut ajattelevat. Vrt. hermine, joka tuskin on kovinkaan massatrendikäs, mutta selkeästi tunnistettavissa rohkeasti omaksi itsekseen ja vielä enemmän sellaiseksi joka kantaa tyylinsä ylpeydellä. Jos pääset herminen kanssa pään sisällössäsi samalla planeetalle, flanellipaidalla ei ole merkitystä. Pariutumisaikeissa kohderyhmän preferensseillä on kuiten merkitystä, "kelpaamisessa" yleisellä tasolla ei. Jos pariutumismenestykseen tähtäävät neuvot ovat kaikki mielestäsi tyylisi haukkumista, homoutta tai jotain muuta, niin silloin kieltäydyt vain hyväksymästä sitä realitettiä, että tavoitekohderyhmän mieltymyksillä on väliä - ihan samoin kuin ikäkysymyksessä.Gattaca kirjoitti:Oma tyylikään (flanellipaita) ei kelpaa, ei saa ollakaan oma tyyli vaan sen pitää olla tavisten säätämissä rajoissa "oma" tyyli.
Ei nykyajan vaatimus ole mitään homoutta. Kukaan ei edellytä sinulta nahkahousuja, korvakoruja, kaulakäätyjä, sormuksia, meikkiä. Perushygienia sen sijaan on partnerin kunnioittamista, kuten kunnosta huolehtiminenkin. En minä lähtisi koskaan treffeille ilman deodoranttia, siistiä partaa, siistejä hiuksia, puhtaita vaatteita ja puhtaita hampaita. Jos nämä vaatimukset ovat homoutta, niin kyllä aika alas on homouden raja vedetty.Gattaca kirjoitti:Huoliteltuna olo on joo homoutta, ainakin nykyajan vaatimuksin.
Avainsana "olisi." Olisi, mutta kun ei ole, syy vain vaihtelee. Puhuisit, jos <insert x here> ei olisi sitä tai jos <insest y here> olisi tätä. Taas - kohderyhmän mieltymyksillä ei ole mitään väliä? Sinäkin varmasti kiinnostuisit helpommin ulkonäöllisesti ei-ihan-niin-makuusi olevasta neitokaisesta, joka tulla rallattaisi juttelemaan ulkoavaruuden ihmeistä ja eläinsuojelusta. Mutta kun ei. Kyky normaaliin vastavuoroiseen keskusteluun josta kumpikin osapuoli saa jotain on aika hel-ve-tin tärkeä kyky parinmuodostuksessa.Gattaca kirjoitti:Supliikkia olisi minulla, mutta siinäkin on tavisrajat: saa puhua omana itsenään vain asioista, jotka ovat tavisten rajoissa. Ei ongelma jotka ovat syntyneet ja siinä harmaassa massassa ovat.
Varmaankin kilpailussa 50-vuotiaiden leskimaalaisemäntien suosiosta löisit tämänkertaisen verrokkisi hämiksen kirkkaasti laudalta. Kohderyhmän preferenssit, junous.
Edit: muutamia typoja korjailtu, junous.
Viimeksi muokannut Flipperix, 23.08.2006 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et ole, mä en tosin edes tajunnut, mistä toi nyt alkoi. Voi tosin olla, että mun ymmärryksessä on jotain vikaa tai sitten en jaksanut lukea koko juttua kunnolla.hermine kirjoitti:Kerta tämäkin keskustelu on jo valmiiksi harhateillä, ehkä voin offtopiccailla vielä vähän lisää: olenko minä oikeasti jonkun mielestä joskus vetänyt herneet nenään henkilökohtaisista syistä ulkonäkökeskusteluista, kun heti ilmestyi monta voitonriemuisen oloista "nyt se suuttu, hähä" -viestiä? Vai vihataanko mua muuten vaan täällä?

Hölmö! Mä yritän täyttää nowan fantasian nähdä kaksi homomiestä suutelemassa toisiaan.Flipperix kirjoitti:Mä tiedän kuinka epätoivoisesti sä haluat suudella mua, mutta ei, se ei onnistu edes toisen miehen huulien kautta.
Ei ole mun ongelma jos sä kiihotut tuollaisista ajatuksista.Flipperix kirjoitti:Down, boy, down!
Junou, mä teen Nowan fantasioiden täyttämisen vuoksi melkein mitä tahansa. Nowassa on niin paljon guumaa energyy!Flipperix kirjoitti:En mä tiedä, kyl toi sun Nowaan vetoaminen kuullosti aika denialilta?
Mä tulin jo kerran kaapista ulos. Neljä vuotta vanhemman naisen aviomies tulikin yllättäen kotiin ja klassisesti kaappi oli ainoa paikka, jonne pääsi piiloon. Piti olla hiljaa useampi tunti, mutta kun kaapista tuli ulos - oli olo helpottunut.Flipperix kirjoitti:Huima hei, ei sun kaapista ulos tulo säikäytä enää ketään.
Zeesas mikä skenaario. Löytää alaston Huima omasta vaatekaapistaanhuima kirjoitti:Mä tulin jo kerran kaapista ulos. Neljä vuotta vanhemman naisen aviomies tulikin yllättäen kotiin ja klassisesti kaappi oli ainoa paikka, jonne pääsi piiloon. Piti olla hiljaa useampi tunti, mutta kun kaapista tuli ulos - oli olo helpottunut.

Siis oot sä ihan tosissasi? Jos olet, haluan tietää ihan kaiken!! Nukahtiko mies ja hiivitkö pois vai huijasiko nainen miehensä ulos jollain verukkeella vai harrastitteko kimppakivaa kaikki kolme vai mitä? Halkean uteliaisuudesta.huima kirjoitti: Mä tulin jo kerran kaapista ulos. Neljä vuotta vanhemman naisen aviomies tulikin yllättäen kotiin ja klassisesti kaappi oli ainoa paikka, jonne pääsi piiloon. Piti olla hiljaa useampi tunti, mutta kun kaapista tuli ulos - oli olo helpottunut.
Kikkelis kokkelis.