Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
cardic
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja cardic »

Niba kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Ainoostan oikeista paikoista purraan.
tarkoitat varmaan 'oikeaan pakaraan purraan'
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mullehan on näköjään töitä. :)
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Sudenhenki kirjoitti:Mullehan on näköjään töitä. :)
Eikös meillä ollut jo diplomipurija™ valmiiksi :D
Kirjoitan tätä alasti
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

McJanne kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mullehan on näköjään töitä. :)
Eikös meillä ollut jo diplomipurija™ valmiiksi :D
Emmie noista purijoista tiedä, mutta kun minun pitäisi kai taputella valot sammuksiin noilta jotka halajavat palasta ensimmäisen puolen tunnin aikana.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeeehaaa, Elanor ja Sudenhenkäyski tulee :cheer:

Mul on rahat aivan finaalissa, mutta kai sitä jotenkin selviää.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Perskeles, jos loma olisi alkanut maanantaista, tämä olisi ollut edes jotenkuten järkevä reissu. Mutta seuraava yhtälö ei nyt kuitenkaan houkuta, tietäen jo etukäteen mikä olo on oleva alkuviikosta: herätys huomenaamulla klo 5.30->päivä junassa->dokailua ja sekoilua aamuun asti->junalle su-aamupäivällä->Oulussa su-iltana ja maanantaiaamuksi töihin.

Harmittaa vähän etten pääse, mutta toisaalta tiedän että sunnuntaina helteisessä junassa koettu vitutus ylittäisi tuon harmituksen.
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Martan takia ottakaa TONTTULAKKI mukaan. Martta on ehdollistunut näyttämään tissit miehille joilla on tonttulakki. Toimii myös kesällä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Riippuu huomisesta fiiliksestä, jaksanko tulla käymään. Jos tulen, tuon mukanani myös paremman puoliskoni.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Riippuu huomisesta fiiliksestä, jaksanko tulla käymään. Jos tulen, tuon mukanani myös paremman puoliskoni.
Elämä ei ole filistä, elämä on elämää! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Niba kirjoitti: Elämä ei ole syfilistä, elämä on elämää! :lol:
Vanha nibalainen sananlasku?
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut? Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?
Niba
Kitisijä

Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut? Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?
ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti: Elämä ei ole syfilistä, elämä on elämää! :lol:
Vanha nibalainen sananlasku?

Jo ammoisina aikoina, ennen roomalaisia, ihmiset joivat mitä käsiinsä saivat..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut?
Mie otan punaviiniä just siksi, että kalja pistää kusettamaan, ja sit ravataan pusikossa koko ajan. Muutaman oluen voisi ottaa kyl myös.
Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?
:yo:
Niba
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut?
Mie otan punaviiniä just siksi, että kalja pistää kusettamaan, ja sit ravataan pusikossa koko ajan. Muutaman oluen voisi ottaa kyl myös.
:pliis: :laatta: :apuva:
Pyyhin Netikettiin..
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Niba kirjoitti: Sit ois kivaa et joku tois hiiliä paikalle tullessaan, ei maksa paljoa, niitä kuluu sellanen kolme säkkii pitkän päivän mittaan..
Mulla on grillusarseanaalia *Hagfors vehkeet ok, ja pihit..
Taitaa olla aika ilmoittautua Atrian rillikisoihin..
Mulla taitaa olla varastossa pussillinen hiiliä (sellanen suht pieni pussi kylläkin) ja voisin yrittää muistaa ottaa mukaan myös ketsuppia ja sinappia.
Save a horse, ride a cowboy
Niba
Kitisijä

Jos jollain on pikkuretkipöytä niin sdellainen olisi bueno.
ei viittis ostaa kun viimeks sen katoksen ostin.
Pyyhin Netikettiin..
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Niba kirjoitti:Jos jollain on pikkuretkipöytä niin sdellainen olisi bueno.
ei viittis ostaa kun viimeks sen katoksen ostin.
Korostan taas tonttulakin mukaan ottamista.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

ninnithequeen kirjoitti:
Selvä! Nyt on jokin hyvä syy tulla! :D niissä on sitten karvoja...
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Nyt on sitten junaliputkin jo hallussani, this is the point of no return.
Niba
Kitisijä

ElanorRaven kirjoitti:Nyt on sitten junaliputkin jo hallussani, this is the point of no return.
Kiva yleensä ne on ollu Aljan ja Patsin tissit ja joskus Ninninkin, nyt saat tyttö tyytyä Turpohaltijan tisseihin ja mun kaljuun päähän, sen täytyy saada ny pikarusketus, muttei perinteistä värjäystä..
Pyyhin Netikettiin..
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Martan takia ottakaa TONTTULAKKI mukaan. Martta on ehdollistunut näyttämään tissit miehille joilla on tonttulakki. Toimii myös kesällä.
Vittu sun kanssas.
Ei toimi noin, ei. Ajattele, olit ihan erityistapaus! (tämä johtui tietenkin siitä, että G oli tosissaan siinä missä minä laskin leikkiä, jooh...)
Älä nyt silti kuvittele olevasi mitenkään erityisasemassa. On ne nähnyt monimoni muukin. Olenhan voittanut Miss Topless -tittelin lahtelaisessa yökerhossa... (no olin nuori ja tarvitsin rahaa, höh)
cardic
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja cardic »

MarthaFocker kirjoitti: Olenhan voittanut Miss Topless -tittelin lahtelaisessa yökerhossa... (no olin nuori ja tarvitsin rahaa, höh)
:pics:
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Dapio Dourula Dee-liitosta lupaa eri lämmintä ilmastoa huomiseksi. Olkoon tytöille pukeutumiskoodi "niukka ja läpinäkyvää". Pojilla saa olla painiasun lisäksi pinkki rusetti.
ninnithequeen

Nibsukka kävi katsastamassa pääkallopaikan, ja siellä on kuulemma nurmikko heikommassa kunnossa kuin viimeksi. Viltit siis mukaan, jos joku nyt ylipäätään oli sellaista kotiin jättämässä. Ilmaa on lupailtu hyväksi. Ainakin minä ja Niba menemme paikalle jo klo 12 huomenissa, varaamaan hyvän mestan porukalle, populaa on kuitenkin aikast paljon liikenteessä.

Minäkin kävin jo ostamassa 2 litraa punkkuva huomiseksi.

Ja joudun muuten perumaan yöpaikka-tarjouksen, koska perhe päättikin olla kotona yön. Ja ehdoton nounou yövieraille kuulemma...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Muutuin sittenkin Epävarmaksi. Voi nääs olla, että vedän yllärikortin ja pistäydyn paikalla... Katotaan :D
Vastaa Viestiin