tarkoitat varmaan 'oikeaan pakaraan purraan'Niba kirjoitti:Ainoostan oikeista paikoista purraan.ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Tapion miitti 17.6.2006
Perskeles, jos loma olisi alkanut maanantaista, tämä olisi ollut edes jotenkuten järkevä reissu. Mutta seuraava yhtälö ei nyt kuitenkaan houkuta, tietäen jo etukäteen mikä olo on oleva alkuviikosta: herätys huomenaamulla klo 5.30->päivä junassa->dokailua ja sekoilua aamuun asti->junalle su-aamupäivällä->Oulussa su-iltana ja maanantaiaamuksi töihin.
Harmittaa vähän etten pääse, mutta toisaalta tiedän että sunnuntaina helteisessä junassa koettu vitutus ylittäisi tuon harmituksen.
Harmittaa vähän etten pääse, mutta toisaalta tiedän että sunnuntaina helteisessä junassa koettu vitutus ylittäisi tuon harmituksen.
Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut? Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?
ninnithequeen kirjoitti:Vanha nibalainen sananlasku?Niba kirjoitti: Elämä ei ole syfilistä, elämä on elämää!
Jo ammoisina aikoina, ennen roomalaisia, ihmiset joivat mitä käsiinsä saivat..
Pyyhin Netikettiin..
Mie otan punaviiniä just siksi, että kalja pistää kusettamaan, ja sit ravataan pusikossa koko ajan. Muutaman oluen voisi ottaa kyl myös.Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut?
Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?

ninnithequeen kirjoitti:Mie otan punaviiniä just siksi, että kalja pistää kusettamaan, ja sit ravataan pusikossa koko ajan. Muutaman oluen voisi ottaa kyl myös.Turbohaltija kirjoitti:Jos tulisin, niin mitä joisin. Ei oikein jaksaisi kitata ylettömiä määriä kaljaa. Valkkaria vai muutama laatuolut?Ja kuka haluaa nähdä mun tissit?

Pyyhin Netikettiin..
Mulla taitaa olla varastossa pussillinen hiiliä (sellanen suht pieni pussi kylläkin) ja voisin yrittää muistaa ottaa mukaan myös ketsuppia ja sinappia.Niba kirjoitti: Sit ois kivaa et joku tois hiiliä paikalle tullessaan, ei maksa paljoa, niitä kuluu sellanen kolme säkkii pitkän päivän mittaan..
Mulla on grillusarseanaalia *Hagfors vehkeet ok, ja pihit..
Taitaa olla aika ilmoittautua Atrian rillikisoihin..
Save a horse, ride a cowboy
Korostan taas tonttulakin mukaan ottamista.Niba kirjoitti:Jos jollain on pikkuretkipöytä niin sdellainen olisi bueno.
ei viittis ostaa kun viimeks sen katoksen ostin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Kiva yleensä ne on ollu Aljan ja Patsin tissit ja joskus Ninninkin, nyt saat tyttö tyytyä Turpohaltijan tisseihin ja mun kaljuun päähän, sen täytyy saada ny pikarusketus, muttei perinteistä värjäystä..ElanorRaven kirjoitti:Nyt on sitten junaliputkin jo hallussani, this is the point of no return.
Pyyhin Netikettiin..
Vittu sun kanssas.Gattaca kirjoitti:Martan takia ottakaa TONTTULAKKI mukaan. Martta on ehdollistunut näyttämään tissit miehille joilla on tonttulakki. Toimii myös kesällä.
Ei toimi noin, ei. Ajattele, olit ihan erityistapaus! (tämä johtui tietenkin siitä, että G oli tosissaan siinä missä minä laskin leikkiä, jooh...)
Älä nyt silti kuvittele olevasi mitenkään erityisasemassa. On ne nähnyt monimoni muukin. Olenhan voittanut Miss Topless -tittelin lahtelaisessa yökerhossa... (no olin nuori ja tarvitsin rahaa, höh)
Nibsukka kävi katsastamassa pääkallopaikan, ja siellä on kuulemma nurmikko heikommassa kunnossa kuin viimeksi. Viltit siis mukaan, jos joku nyt ylipäätään oli sellaista kotiin jättämässä. Ilmaa on lupailtu hyväksi. Ainakin minä ja Niba menemme paikalle jo klo 12 huomenissa, varaamaan hyvän mestan porukalle, populaa on kuitenkin aikast paljon liikenteessä.
Minäkin kävin jo ostamassa 2 litraa punkkuva huomiseksi.
Ja joudun muuten perumaan yöpaikka-tarjouksen, koska perhe päättikin olla kotona yön. Ja ehdoton nounou yövieraille kuulemma...
Minäkin kävin jo ostamassa 2 litraa punkkuva huomiseksi.
Ja joudun muuten perumaan yöpaikka-tarjouksen, koska perhe päättikin olla kotona yön. Ja ehdoton nounou yövieraille kuulemma...