Synti tuhoaa, mutta on olemassa vaihtoehto synnille!
Intresting.PetriFB kirjoitti: Syntiinlankeemus on myös tuhonnut monilta naisilta kyvyn kokea orgasmin, joka voi johtua niin naisesta kuin miehestäkin tai kummastakin yhtä aikaa.
Minä olen sinun mittapuusi mukaan syntinen (elämme vain avoliitossa, lapsi on jne.) mutta saan kyllä orgasmin. Suulla, käsillä, tai yhdynnässä. Eli siis täh. En olekaan syntinen? Vai johtuuko se siitä että kyseessä on pysyvä parisuhde? Vaikka olenkin ihan perkeleen syntinen? Abortinkin tehnyt ja kaikkea?
Pitää vaan rukoilla ahkerasti yhdessä, niin Jumala antaa kyllä orgasmin takaisin. Tarkkana pitää vaan olla siinä kohdassa, onko kyseessä orkku vai hengellinen hurmostila.nexie kirjoitti: Siis hetkinen. Jos pysyvässä parisuhteessa mies ei saa "hangattua" naistaan kliimaksiin, onko suhteen päällä kirous? Siis olettaen, että nainen on aikaisemmin tässä samassa pysyvässä parisuhteessa saanut, eikä välitilassa ole naisen osalta havaittavissa mitään syntiinlankeemukseen viittaavaa? Vai tuleeko naisen tuolloin olettaa, että mies on syntiä tehnyt ja menettänyt kykynsä nautinnon tuottamiseen? Vai onko Jumalan suunnitelmissa aukkoja?
Varmuuden vuoksi miestä voi epäillä pettämisestä, kun taito tuolla tavalla on kadonnut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stereoista pauhaa Mardukin loistava ja koskettava virsi jonka sanat jaan petrillekin lähinmäisenrakkaudesta, näiden parissa petenkin kuuluisi jammata:
It was predicted that with every tool
That the romans brought pain to you thy fool
People to your god should be lead
While our warriors lost and scattered fled
You should be the king on earth
Bastard son of virgin birth
Slay the Nazarene - In christian eyes supreme
You will die
Slay the Nazarene - Your might is just a dream
You shall die
Slay the Nazarene - Tourtured you will scream
You must die
Slay the Nazarene Slay the Nazarene
Die Die
On your command man should do what god wilth
Glorification of holy christian slime and filth
Your vision of your crusaders bravery
That turned the wiched out of their slavery
You should be the king of kings
But now feel the embrace of Lucifers wings
Slay the son of god - Drown him in his own blood
Meet your death
Slay the son of god - This is your sinners flood
We praise your death
Slay the son of god - Scum of inferior blood
Hail your death
Slay the son of god Slay the son of god
Death Death Death
Now glance upon your teachings
In the pits of lost realities
Behold the righteous ones
Before Satan at their knees
Slay the scum of the earth - Whoreson of infidel birth
You are dead
Slay the scum of the earth - Your cross is nothing worth
Your teachings are dead
Slay the scum of the earth - Teared apart with sadistic urge
Your god is dead
Slay the scum of the earth Slay the scum of the earth
Dead Dead Dead
Humiliated as no other
Seek patience at the weak chest of your father
I.N.R.I.
Crucified you shall die
Mocked and spitted at
Your feeble rat
You will die
Slay the Nazarene - your might is just a dream
You shall die
Slay the Nazarene - tortured you will scream
You must die
Die Die Die
SLAY THE NAZARENE
It was predicted that with every tool
That the romans brought pain to you thy fool
People to your god should be lead
While our warriors lost and scattered fled
You should be the king on earth
Bastard son of virgin birth
You will die
Slay the Nazarene - Your might is just a dream
You shall die
Slay the Nazarene - Tourtured you will scream
You must die
Die Die
On your command man should do what god wilth
Glorification of holy christian slime and filth
Your vision of your crusaders bravery
That turned the wiched out of their slavery
You should be the king of kings
But now feel the embrace of Lucifers wings
Slay the son of god - Drown him in his own blood
Meet your death
Slay the son of god - This is your sinners flood
We praise your death
Slay the son of god - Scum of inferior blood
Hail your death
Slay the son of god Slay the son of god
Death Death Death
Now glance upon your teachings
In the pits of lost realities
Behold the righteous ones
Before Satan at their knees
Slay the scum of the earth - Whoreson of infidel birth
You are dead
Slay the scum of the earth - Your cross is nothing worth
Your teachings are dead
Slay the scum of the earth - Teared apart with sadistic urge
Your god is dead
Slay the scum of the earth Slay the scum of the earth
Dead Dead Dead
Humiliated as no other
Seek patience at the weak chest of your father
I.N.R.I.
Crucified you shall die
Mocked and spitted at
Your feeble rat
You will die
Slay the Nazarene - your might is just a dream
You shall die
Slay the Nazarene - tortured you will scream
You must die
Die Die Die
SLAY THE NAZARENE
Äh kamoon...
Useimmat teistä vaan vittuilee Petrille älytöntä herjaa. Älkää vittuilko kun ette osaa. Minä sentään yritän ihan perustellen ja varmaan puree paremmin kun tuo hankalista kysymyksistä vaikenee. Turha toivo toki että sille mieleen jäisi.. Mutta tuo riettalaumanne lapsellinen rienaaminen ei varmaan tee mitään, sellaiseen hihhulit on tottuneet.
Useimmat teistä vaan vittuilee Petrille älytöntä herjaa. Älkää vittuilko kun ette osaa. Minä sentään yritän ihan perustellen ja varmaan puree paremmin kun tuo hankalista kysymyksistä vaikenee. Turha toivo toki että sille mieleen jäisi.. Mutta tuo riettalaumanne lapsellinen rienaaminen ei varmaan tee mitään, sellaiseen hihhulit on tottuneet.
No shit sherlock? Mitänkä pitäisi suhtautua kirjoittajaan joka helvetillisen suurella todennäköisyydellä ei ole lähelläkään itse PetriFB:tä, persettä nuolemalla ja yrittämällä keskustella? Lussuta vanhapoika sinä vaan Petrin rectumia jos haluat, itse en aio alentua moiseen.Gattaca kirjoitti:Äh kamoon...
Useimmat teistä vaan vittuilee Petrille älytöntä herjaa.
Voi luoja, yrität kyllä niin tosissasi että Karhua kuluu. Eiköhän sinun pitäisi yrittää miettiä jotakin muutakin kuin "Onko se kivaa jos pimpassa on karvoja", "kumpaanko suuntaan sen jorman kuuluu päänsä kallistaa" ja "peseeköhän kity kikkelinsä vai ei"Minä sentään yritän ihan perustellen ja varmaan puree paremmin kun tuo hankalista kysymyksistä vaikenee.
Sinä pillunpuutteesta mariseva ihmishylkiö kehtaat narista muiden köytöksestä palstalla. Siellä vessassasi on varmaan peili, jahka runkkaamiseltasi ehdit niin käy vilkaseen sitä ja mieti minkälaista tekstiä sinun ikäisesi heebon tulisi ulostaa.
No helvetti, sittenhän pete on kuin kotonaan. Niinkuin sinäkin, työtön paska joka on yhteiskunnalle ainoastaan rasite. Vituttaa että minun verorahoilla elätetään sinun kaltaisia runkkaavia teineistä haaveilevia kusipäitä.Mutta tuo riettalaumanne lapsellinen rienaaminen ei varmaan tee mitään, sellaiseen hihhulit on tottuneet.
Eikö sinua hyvä mies hävetä? Onko olo pollea, luuletko antavasi jotain huvitusta jollekin täällä? Vittu et anna, ihmettelen koska itse sen tajuat ja hippaset vittuun narinoinesi.
Mitähäh? Lussutanko Petrin Rectumia?1108 kirjoitti:
No shit sherlock? Mitänkä pitäisi suhtautua kirjoittajaan joka helvetillisen suurella todennäköisyydellä ei ole lähelläkään itse PetriFB:tä, persettä nuolemalla ja yrittämällä keskustella? Lussuta vanhapoika sinä vaan Petrin rectumia jos haluat, itse en aio alentua moiseen..
Minähän se olen tässäkin ketjussa solvannut Petriä mm. "valehtelijaksi", "pahan henkiolennon palvojaksi" ja "epäjumalanpalvojaksi". Mutta PERUSTELLEN.
Tuollaiseen omasta mielestään itsestäänselvästi Hyvän puolella olevaan absoluuttiseen oikeassaolijaan voi nuo enemmän uskonnon kieltä lähestyvät sanat vaikuttaa paljon shokeeraavammin kuin älyttömät pilkkajorinanne tai hevilyriikat (olisit laittanut edes Morbid Angelia, perkele!)
Nyt olet käsittänyt ihan väärin. En halua alentua miellyttämään teitä, jutuillani ja reaktioillanne niihin huvitan itseäni.1108 kirjoitti: Eikö sinua hyvä mies hävetä? Onko olo pollea, luuletko antavasi jotain huvitusta jollekin täällä? Vittu et anna, ihmettelen koska itse sen tajuat ja hippaset vittuun narinoinesi.

Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
[quote="Gattaca"][/quote]
En tiedä oliko kommenttinne läppä, nussivan maailman professori, mutta itse ainakin olen vakavissani sitä mieltä, että moinen rienaaminen on turhaa. "Me kiusataan petriä ilmeitä myydään heille halvalla ja he painavat settiään ilmoille"
Perusteeton herjaaminen on silkkaa ajan haaskausta, vaikka mukana olisikin herjaaja itseään naurattavia asiayhteyksiä.
Ajatuksia voidaan heittää, niin uskonnon puolesta, kuin sitä vastaankin. Esim. Voidaan sanoa, että idea luomistapahtumasta ei ole vielä kaatunut tieteen keinoin. Ja onhan Jeesuksen sanat vaikuttaneet maailman yhteiskunnalliseen rakenteeseen ja ohjannut ihmisiä rakkaudellisempaan käytökseen.
Nyt voimme vain arvailla, mitä tapahtui ennen syntymäämme ja kuolemamme jälkeen. Jos Jumala ei istu kanssani aamiaiselle, niin pitäkööt hän huolen omista asoistaan, mutta jos hän tekee sen on hän tervetullut...
ps. Raamatun mukaan hän kuulemma koputtelee tai Jeesus koputtelee puuta eli ihmisen päätä
Täytynee kahtoo, jos koputuksia kuuluu muualta, kuin muiden ihmisten korvien välistä.
En tiedä oliko kommenttinne läppä, nussivan maailman professori, mutta itse ainakin olen vakavissani sitä mieltä, että moinen rienaaminen on turhaa. "Me kiusataan petriä ilmeitä myydään heille halvalla ja he painavat settiään ilmoille"
Perusteeton herjaaminen on silkkaa ajan haaskausta, vaikka mukana olisikin herjaaja itseään naurattavia asiayhteyksiä.
Ajatuksia voidaan heittää, niin uskonnon puolesta, kuin sitä vastaankin. Esim. Voidaan sanoa, että idea luomistapahtumasta ei ole vielä kaatunut tieteen keinoin. Ja onhan Jeesuksen sanat vaikuttaneet maailman yhteiskunnalliseen rakenteeseen ja ohjannut ihmisiä rakkaudellisempaan käytökseen.
Nyt voimme vain arvailla, mitä tapahtui ennen syntymäämme ja kuolemamme jälkeen. Jos Jumala ei istu kanssani aamiaiselle, niin pitäkööt hän huolen omista asoistaan, mutta jos hän tekee sen on hän tervetullut...
ps. Raamatun mukaan hän kuulemma koputtelee tai Jeesus koputtelee puuta eli ihmisen päätä

Ei ollut läppä. Itsekin olen turhan kiivas Petrille, mutta joskus täytyy oikein sormella osoittaa, että sille jotain mieleen jäisi.slam kirjoitti:En tiedä oliko kommenttinne läppä, nussivan maailman professori, mutta itse ainakin olen vakavissani sitä mieltä, että moinen rienaaminen on turhaa. .Gattaca kirjoitti:
Ongelma suurimmassa osassa noita rienaajia on melkoinen tietämättömyys ja sivistymättömyys uskonasioista, liian varma käsitys uskonnon yleisestä naurettavuudesta ja sitä seuraten älytöntä hörinää. Ovat yhtä varmoja kuin Petri itse, omanlaisiaan hihhuleita.
Minä liiankin hyvin luulen pääseväni uskisten maailman sisälle, ja sitten sen ymmärrykseni kanssa koetan panssariaan raotella, joskus brutaalisti sorkkaraudalla, mutta sittenkin perustellen. No joo, onhan täällä moni muukin pilkkaa paremmin miettinyt.
yhteiskunnassa valtaan pääsevä ihminen aiheuttaa paljon ns. Pahaa, ja saa puolelleen samankaltaista porukkaa, jotka haluavat piestä ihmisiä yms. He ovat normaalia ihmistä voimakkaampia, koska ovat raakoja ja normi ihminen , vaan yrittää kertoa, että älkäähän nyt pojaat...Gattaca kirjoitti:

Olemme hyvin pitkältä myös "robotteja", koska meistä pystytään ruotimaan erilaisia ominaisuuksia esille, eläessämme erilaisessa maailmassa. Roboottikäsityksestä ja ihmisen hallitsemattomasta syntymisestä maailmaan pitäisi ennemmin hakea sitä Jumala käsitystä, kuin siitä millainen jokin ihminen on maailmansa eläjänä.
Aavistus maailma, jossa uskovaiset väittävät sijaitsevan Jumaluuden vastaanotto metodeita, on MYÖS MUOKATTAVISSA! Ja se jos jokin on muokattavissa. Normaaliihminen ei tiedä sellaisesta mitään.

Kirjoitin monilta syntisiltä en kaikilta. ......ninnithequeen kirjoitti:Intresting.PetriFB kirjoitti: Syntiinlankeemus on myös tuhonnut monilta naisilta kyvyn kokea orgasmin, joka voi johtua niin naisesta kuin miehestäkin tai kummastakin yhtä aikaa.
Minä olen sinun mittapuusi mukaan syntinen (elämme vain avoliitossa, lapsi on jne.) mutta saan kyllä orgasmin. Suulla, käsillä, tai yhdynnässä. Eli siis täh. En olekaan syntinen? Vai johtuuko se siitä että kyseessä on pysyvä parisuhde? Vaikka olenkin ihan perkeleen syntinen? Abortinkin tehnyt ja kaikkea?

Kuinka syntinen minä olen, kun vanhemmat on ateisteja ja mua ei ole kastettu, en ole rippikoulua käynyt, heitin ala-asteella koulusta saadun UT:n roskikseen muuton yhteydessä enkä ole päivääkään elämästäni kuulunut kirkkoon? Ja pukeudun päästä varpaisiin mustiin.
EDIT - koen itsenikin melkoisen ateistiksi. Ja jos johonkin uskon, se ei todellakaan ole kristittyjen jumala.
EDIT - koen itsenikin melkoisen ateistiksi. Ja jos johonkin uskon, se ei todellakaan ole kristittyjen jumala.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Pakko offtopikaa: erään kerran oltiin macissa joskus 03.30,kaveri hoippuu tiskille,kaivaa banaanin taskustaan ja ilmoittaa. "Kädet Mcylös,tämä on Mcryöstö.Tahdon McbigMac aterian ja vähän mc vitun nopeasti.Mckiitos!"LillyMunster kirjoitti:
"Ottaisin McAterian, johon tulisi BigMac, McCokis ja McRanskalaiset. Jälkiruoaksi ottaisin McFlurryn, kiitos"
"Tässä, olkaa hyvä, ja tässä myös McVaihtorahat"
"McKiitos"
"McOlkaa McHyvä"
Sitten joku sen kaveri ryntäs maksamaan ja pahoitteli kaverinsa käytöstä.Ja mä siell taustalla meinasin oikeasti tukehtua nauruun.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Minäkään en kuulu kirkkoon .......ElanorRaven kirjoitti:Kuinka syntinen minä olen, kun vanhemmat on ateisteja ja mua ei ole kastettu, en ole rippikoulua käynyt, heitin ala-asteella koulusta saadun UT:n roskikseen muuton yhteydessä enkä ole päivääkään elämästäni kuulunut kirkkoon? Ja pukeudun päästä varpaisiin mustiin.

Onnittelut! Se on jo ensimmäinen askel pakanuuden kultaiselle valtatielle. Suosittelen lämpimästi.PetriFB kirjoitti:Minäkään en kuulu kirkkoon .......ElanorRaven kirjoitti:Kuinka syntinen minä olen, kun vanhemmat on ateisteja ja mua ei ole kastettu, en ole rippikoulua käynyt, heitin ala-asteella koulusta saadun UT:n roskikseen muuton yhteydessä enkä ole päivääkään elämästäni kuulunut kirkkoon? Ja pukeudun päästä varpaisiin mustiin.
Usko Jeesukseen ei tarvitse pakanallisia kirkkolaitoksia! .........ElanorRaven kirjoitti:Onnittelut! Se on jo ensimmäinen askel pakanuuden kultaiselle valtatielle. Suosittelen lämpimästi.PetriFB kirjoitti:Minäkään en kuulu kirkkoon .......ElanorRaven kirjoitti:Kuinka syntinen minä olen, kun vanhemmat on ateisteja ja mua ei ole kastettu, en ole rippikoulua käynyt, heitin ala-asteella koulusta saadun UT:n roskikseen muuton yhteydessä enkä ole päivääkään elämästäni kuulunut kirkkoon? Ja pukeudun päästä varpaisiin mustiin.

Mutta miksi pitää uskoa Jeesukseen? Hei kamoon, jos tänä päivänä joku häiskä alkaisi pitämään itsestään samanlaista mekkalaa kuin Jeesus joskus ja "parantamaan" ihmisiä, niin se olisi viikon sisällä pakkopaidassa jossain pöpilässä huojumassa ikkunan edessä lasittunut katse silmissään!PetriFB kirjoitti:Usko Jeesukseen ei tarvitse pakanallisia kirkkolaitoksia! .........
Iankaikkisen elämän tähdenElanorRaven kirjoitti:Mutta miksi pitää uskoa Jeesukseen? Hei kamoon, jos tänä päivänä joku häiskä alkaisi pitämään itsestään samanlaista mekkalaa kuin Jeesus joskus ja "parantamaan" ihmisiä, niin se olisi viikon sisällä pakkopaidassa jossain pöpilässä huojumassa ikkunan edessä lasittunut katse silmissään!PetriFB kirjoitti:Usko Jeesukseen ei tarvitse pakanallisia kirkkolaitoksia! .........

Äh.. Jeesus oli suht OK hemmo, nuori kapinallinen, ne on nämä Petrit jotka antaa Jeesukselle huonon maineen.ElanorRaven kirjoitti:Mutta miksi pitää uskoa Jeesukseen? Hei kamoon, jos tänä päivänä joku häiskä alkaisi pitämään itsestään samanlaista mekkalaa kuin Jeesus joskus ja "parantamaan" ihmisiä, niin se olisi viikon sisällä pakkopaidassa jossain pöpilässä huojumassa ikkunan edessä lasittunut katse silmissään!PetriFB kirjoitti:Usko Jeesukseen ei tarvitse pakanallisia kirkkolaitoksia! .........
Mun mielestä olisi todella ahdistava ajatus elää ikuisesti. Tämä yksikin elämä on jo ihan tarpeeksi! Mieltäni helpottaa suuresti ajatus, että mulla ei ole minkäänlaista huolta siitä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu - jahka syystä tai toisesta poistun tältä planeetalta, en palaa enää tänne enkä muuallekaan. Loppu.PetriFB kirjoitti:Iankaikkisen elämän tähden
Kuuluiko sun tuttavapiiriin?Gattaca kirjoitti:Äh.. Jeesus oli suht OK hemmo, nuori kapinallinen, ne on nämä Petrit jotka antaa Jeesukselle huonon maineen.

Kyllähän minäkin sen uskon, että tuo häiskä on ollut olemassa, ja varmastikin oli varsin karismaattinen ja sympaattinen hahmo, eihän tuollaista kulttia olisi muuten päässyt syntymäänkään. Mutta ne "ihmeteot" on taas ihan eri stoori.
Jep, Uuden Testamentin Jeesus vaikuttaa minusta vähän liian lässynlässyn tavikselta ollakseen mikään ihmeidentekijä.ElanorRaven kirjoitti:Kuuluiko sun tuttavapiiriin?Gattaca kirjoitti:Äh.. Jeesus oli suht OK hemmo, nuori kapinallinen, ne on nämä Petrit jotka antaa Jeesukselle huonon maineen.
Kyllähän minäkin sen uskon, että tuo häiskä on ollut olemassa, ja varmastikin oli varsin karismaattinen ja sympaattinen hahmo, eihän tuollaista kulttia olisi muuten päässyt syntymäänkään. Mutta ne "ihmeteot" on taas ihan eri stoori.
Miun suosikkijeesus on tämä Tuomaan Evankeliumin (ei Raamatussa mutta yhtä vanha) Jeesus, jonka jutut on jo ihan jollain eksistentialismi-zen -tasolla eikä mitään moraalihymistelyä:
http://www.nic.fi/~jhakwe/okkultti/kirjasto/tuomev.htm
Taustaa: http://www.egyptologinenseura.fi/Esitelmia/Tuomas.htm
Itse asiassa noista ei saa monestakaan sanonnasta selvää, joten minä olen erottavani zen-koanien tasoista läppää:
"Jeesus näki lapsia, joita imetettiin. Hän sanoi opetuslapsilleen, "Nämä imevät lapset ovat kuin ne, jotka astuvat sisälle valtakuntaan." He sanoivat hänelle, "Astummeko siis valtakuntaan sisälle lapsina?" Jeesus sanoi heille, "Kun teette kahdesta yhden, ja kun teette ulkopuolen sisäpuoleksi ja sisäpuolen ulkopuoleksi, ja yläpuolen kuin alapuoli, ja kun teette miehen ja naisen yhdeksi, niin ettei mies ole mies eikä nainen nainen, kun laitatte silmänne, kätenne ja jalkanne niille paikoille, mihin ne kuuluvat, kuvan kuvalle varattuun paikkaan, silloin te astutte sisälle [valtakuntaan]."
Tulkintaa: maailman suoraan sellaisenaan näkeminen, asiat on mitä on, käsi on käsi, jalka on jalka, kuva on kuva, kuin zenissä tai vittu länsimaissa pragmaatikoilla, maailma sellaisenaan, kuitenkin relativistiset näkökulman muutokset sallien, ylimääräisestä filosofoinnista tai myös uskonnoista luopuen kuin lapsi tai eläin tekee, on Jumalan valtakunta.
Tuossa lienee siis puhe henkilökohtaisesta oivalluksesta tai mystisemmin sanoen "valaistumisesta", ei moraalisesta lapsen tavoin kiltisti "uskomisesta".
Vanha testamentin mukaan (1 Moos 17:12), vastasyntynyneiden poikavauvojen ympärileikkaus piti suorittaa kahdeksantena päivänä syntymän jälkeen. Miksi juuri kahdeksas päivä? Vuonna 1935 professori H. Dam kertoi, että "vitamiini K" on tekijä ravinnossa, joka auttoi estämään verenvuotoa kananpojilla. Nykyisin me tiedämme, että vitamiini K vaikuttaa verenhyytymää maksassa. Jos K vitamiinia on liian vähän, niin verenhyytyminen vähenee ja voi tapahtua sisäistä verenvuotoa. Vastasyntyneen poikavauvan elimistö alkaa tuottamaan K vitamiinia 5-7 päivä syntymästä. Ja kahdeksantena päivänä verenhyytymisprosentti nousee yli 100 prosentin normaalista määrästä. Ainoa päivä kun vastasyntyneen poikavauvan verenhyytymisprosentti on näin korkealla on kahdeksas päivä. Näin ollen myös paras päivä ympärileikkaamisen suorittamiseen on kahdeksas päivä.
Tottakai Jumala tietää mikä on paras päivä ympärileikkaamiselle, sillä onhan Hän luonut meihin nämä verenhyytymis prosessit.
Taas yksi todiste, että Raamattu on Kaikkivaltiaan Jumalan sanaa! Amen
Tottakai Jumala tietää mikä on paras päivä ympärileikkaamiselle, sillä onhan Hän luonut meihin nämä verenhyytymis prosessit.
Taas yksi todiste, että Raamattu on Kaikkivaltiaan Jumalan sanaa! Amen