Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Komppaan tässä Prosessi ansiokasta anaaliyysia ja lisään, että onhan se tietysti kiva, että elämässä on kaksi miestä, joista toinen vonkaa sisään ja toista on vongattava. Munaa saa toiselta ja toiselta sitten, kun ja jos vonkaaminen onnistuu. Ei ole vain kovin aikuismaista touhua, vaan tyypillistä naiivia meininkiä. Totuus on, että aina ei voi saada kaikkea ja joskus on tehtävä kipeitäkin päätöksiä.

Kuten todettiin, ukkokulta ei suostu primaariseksi aisankannattajaksi eli että hoitaa poikaa, mutta joutuu sietämään rekkiksen enemmän tai vähemmän satunnaista läsnäoloa. Sekundaariseksi hän ehkä suostuisi, jos rekkis lentäisi kauas pois. Mutta mikäs sinulla siin ollessa, isyydet eivät häviä mihinkään, joten hommaa voi venyttää ja vatvoa auringonlaskuun saakka. Ja jos toisten tuska ei sen kummemmin säväytä, niin antaa mennä vain.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ei oo helppoo ei. Naurattaa itteäkin. Mut näillä mennään kun muuta ei voida. Mulla on semmonen miellyttämisentarve kaikkia kohtaan mutta kun kaikkia ei vaan voi miellyttää tässä tilanteessa.

Lapset voi hyvin ja se on pääasia.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla.
Olisit antanut Gattikselle :wink:

Poika saisi ison perinnön ja kaikki olisivat tyytyväisiä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla.
Olisit antanut Gattikselle :wink:
No joku taso sentään...;)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla.
Olisit antanut Gattikselle :wink:
No joku taso sentään...;)
Hetkinen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti: Mut näillä mennään kun muuta ei voida.
Öö, kyl kai vois, jos haluis..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:No ei oo helppoo ei. Naurattaa itteäkin. Mut näillä mennään kun muuta ei voida. Mulla on semmonen miellyttämisentarve kaikkia kohtaan mutta kun kaikkia ei vaan voi miellyttää tässä tilanteessa.

Lapset voi hyvin ja se on pääasia.
Pakko kyllä palata tähän kohtaan vielä. Jos sulla todellisuudessa olisi miellyttämisentarve eikä hyötymisentarve, niin sä valitsisit tilanteen, missä sä miellytät edes jotakuta. Nythän sä et oikeastaan miellytä ketään, mutta kuvittelet itse hyötyväsi eniten. Kaikista vähiten sä miellytät herra UkkoKultaa, jota käytät suoraan sanottuna aivan törkeästi ja raukkamaisesti hyväksesi. Eikä sulla oo mitään muuta sanottavaa asiaan kuin "eihän sen tarvitsis", ja se jos joku kertoo aika karua kieltä sun empatiantajustasi, anteeksi nyt vaan.

Lapset eivät myöskään tule voimaan hyvin tuossa tilanteessa pidemmän päälle.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Olisit antanut Gattikselle :wink:
No joku taso sentään...;)
Hetkinen.
'

Jos mun olisi pakko (God forbid no!) valita aviomies tyttärelleni gattiksesta tai rekkiksestä, niin kyllä mä gattiksen mielummin valitsisin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Jos mun olisi pakko (God forbid no!) valita aviomies tyttärelleni gattiksesta tai rekkiksestä, niin kyllä mä gattiksen mielummin valitsisin.
Kyllä mulla valitettavasti vähän samanlaiset fiilikset on. Ei taida kumpikaan unelmavävylistalle ylettää, mutta kyllä Rekkis saa jopa Gattiksen näyttämään sympaattiselta ja hyväkäytöksiseltä herrasmieheltä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No joku taso sentään...;)
Hetkinen.
'

Jos mun olisi pakko (God forbid no!) valita aviomies tyttärelleni gattiksesta tai rekkiksestä, niin kyllä mä gattiksen mielummin valitsisin.
Oletko tavannut kumpaakaan? Mä olen. Ja joo, Gattis se olis, toisen tunnen liian hyvin temppuineen.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:
Oletko tavannut kumpaakaan? Mä olen. Ja joo, Gattis se olis, toisen tunnen liian hyvin temppuineen.
Ei ole kunnia tuntea, kunhan leukojani louskutan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos mun olisi pakko (God forbid no!) valita aviomies tyttärelleni gattiksesta tai rekkiksestä, niin kyllä mä gattiksen mielummin valitsisin.
Kyllä mulla valitettavasti vähän samanlaiset fiilikset on. Ei taida kumpikaan unelmavävylistalle ylettää, mutta kyllä Rekkis saa jopa Gattiksen näyttämään sympaattiselta ja hyväkäytöksiseltä herrasmieheltä.
Muista että mä en nähnyt sitä sen riehumista siellä Gallowsissa ;)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kuka tahansa välillä vähän riehuis jos ei ois saanu pillua 43 vuoteen.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Asiasta viidenteen: me saadaan huomenna tyttöystävä, iiiiiiik! Kaveri on totaalisen tuskissaan ja tulee kohtapuoleen hakee meidät (käy tossa vieressä neuvolassa) Omppuun asioille ja kahville. Kyl on vaikee kattoo toisen tuskaa ison mahan kans kun tietää mitä se on :D
Huomenna hällä käynnistys ja täällä jännätään.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:No ei oo helppoo ei. Naurattaa itteäkin. Mut näillä mennään kun muuta ei voida. Mulla on semmonen miellyttämisentarve kaikkia kohtaan mutta kun kaikkia ei vaan voi miellyttää tässä tilanteessa.

Lapset voi hyvin ja se on pääasia.
Manalahan tähän jo sanoi vähän rankemmin, mutta kompataas vähäsen jos sama asia toisinpäin sanottuna menisi perille.

Jokaisella on joskus vaikea elämässä, mutta sinä et ole mikään olosuhteiden uhri ja maailman heittelemä ressukka. Kukaan ei voi ulkopuolelta tietenkään tietää ja tuntea millainen tilanne sinulla on, mutta aikuisena ihmisenä ensimmäisenä askeleena sinun pitäisi ottaa vastuu omasta ja lastesi elämästä ja ajelehtimisen sijaan rakentaa sitä elämääsi ihan itse.

Tai muuten olet lopun elämääsi muiden armoilla ja helpoin selviytymiskeino on kaikkien miellyttäminen. Ihmiset täällä eivät kommentoi vittuilemisen ilosta, vaan kai täällä kaikki oikeasti toivoisivat että saisit asiasi järjestykseen etkä hölmöilisi eteenpäin.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvin sanottu Huimis.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Hyvin sanottu Huimis.
Helpommin sanottu kuin tehty.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jännittävä tää Ninnin uus asenne jossa kaikki kritiikkiä esittävät sanoo hyvin ja puhuu asiaa, kun ennen tuntui, että kaikki menee toisesta korvasta ulos sillä verukkeella että kaikki vaan kiusaa.

Miks musta vähän tuntuu että niin menee nytkin?
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Jospa tujuimmat hormonit on rauhottunut liikkeissään ja aivot vastaanottavaisempia fiksuille ulkopuolisille ajatuksille?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Voi olla, mutta jotenkin toi kuulostaa vähän "Joojoo, hyvin sanottu, seuraava aihe" -tyyliseltä sen sijaan että Ninni ihan oikeasti pysähtyisi funtsimaan toisten tarjoamaa näkökulmaa perin pohjin itsekin. Toivottavasti olen väärässä, ja kuukauden kuluttua tältä palstalta ei tarvitse lukea enää yhtäkään rekkikseen liittyvää päivitystä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Funtsin joo.

Mein tyttöystävä syntyi klo 6 aamulla, kuukauden etuajassa ja painoi yli 3,5 kiloa, 47 senttiä niinkuin Miskakin, ja samoin kuukauden etuajassa. Liekkö äidin diabetes vaikuttanut asiaan, osaako joku kertoa? Itse äitiä en ole saanut kiinni kuin tekstiviestillä, taitaa olla aika lopussa keisarinleikkauksen jäljiltä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Funtsin joo.

Mein tyttöystävä syntyi klo 6 aamulla, kuukauden etuajassa ja painoi yli 3,5 kiloa, 47 senttiä niinkuin Miskakin, ja samoin kuukauden etuajassa. Liekkö äidin diabetes vaikuttanut asiaan, osaako joku kertoa? Itse äitiä en ole saanut kiinni kuin tekstiviestillä, taitaa olla aika lopussa keisarinleikkauksen jäljiltä...
Yleensä noi "sokerilapset" tuleekin / käynnistetään aikaisemmin ison koon takia. Mä kirjoitin tekstin eilen lapsesta, joka syntyi viikoilla 33+4, painoi 4kg ja pituus 49 cm :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No nyt hää jo soittikin, eka lause oli että voi vittu mikä tuska...ei taida tuo keisarinleikkaus olla mikään kiva juttu...ja kotiin ei tosiaan pääse. No mutta pääasia että tyttö voi hyvin :h:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Jännittävä tää Ninnin uus asenne jossa kaikki kritiikkiä esittävät sanoo hyvin ja puhuu asiaa, kun ennen tuntui, että kaikki menee toisesta korvasta ulos sillä verukkeella että kaikki vaan kiusaa.

Miks musta vähän tuntuu että niin menee nytkin?
Tai ehkä se on vaan se miten SÄ sanot asiat?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noniin. Eipä siis ollut vaisto väärässä tälläkään kertaa. Kyllähän tosta haiskahti heti että myös huima sanoi asian samaan tyyliin 'väärin', kun sanoma sisälsi sinua kohtaan osoitettua arvostelua, ja homma taaskin ohitettiin samanlaisella olankohautuksella niinkuin ne viestit yleensä, jotka osoittavat jonkinlaista arvostelua tai kritiikkiä toimintatapojasi ja usein toistuvaa säälinkerjuutasi kohtaan.

Et voi kahden lapsen äitinä pakoilla vastuunkantoa omasta hyvinvoinnistasi ja elämäsi tasapainoisuudesta. Teet sen lastesi kustannuksella.
Vastaa Viestiin