Kerros missä kohtaa Hautala tai vihreät on myöntänyt tehneensä raskaan virheen? Toistaiseksi hän on myöntänyt mun lukemassani vain muistaneensa tapahtumia väärin ja Tynkkynen myöntänyt että kävi työtapaturma, kun salattiin jutun pommi. Itse asiassa eikä toimintatavassa nähdä mitään väärää. Sen sijaan kovasti puhetta on siitä, että mediakohtun takana on ympäristötuhoajien salaliitto ja pystypäin lähdetään ja sydämessään oikein on toimittu.urpiainen kirjoitti:Ai tarkoitatko tätä jupakkaa, missä vihreät ja Hautala toteavat tehneensä niin raskaita virheitä ja toimineensa niin väärin, että Suomen poliittisesta kulttuurista poiketen ministeriä on vaihdettava? Työtapaturmasalailusta olen toki samaa mieltä.
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
-
- Kitisijä
+ 1 Ajattelen aivan samoin.NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen ilmeisesti viettänyt liikaa aikaa kasvisravintolan hamppuhöyryissä, koska uskon, että työtapaturmasalailu oli totta. En nimittäin usko, että kukaan olisi niin tyhmä, että yrittäisi jättää yhtä viestiä julkaisematta, kun se kuitenkin tulee esiin.urpiainen kirjoitti: Työtapaturmasalailusta olen toki samaa mieltä.
Mun mielestäni nämä selitykset kaksipuolisesta printaamisesta ja siitä, miten tekstin kopioiminen iPadilla oli hankalaa, ovat niin tyhmiä, että niiden on pakko olla totta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ihme ettei lapsihuorakorttia ihan vielä lyöty tiskiin nolla-akatemiaprofessorin tyhjyyttään kumisevasta argumentaatiosalkusta.urpiainen kirjoitti:Miten sä olet noin helkkarin hölmö?
Sä olet niin sokea mätine stallariaivoinesi, ettet edes kykene näkemään tätä vihreiden ja kepun yhtymäkohtaa. Vaikka vittu linnatuomio tulee niin silti ei kaduta mitään eikä kyetä edes miettimään, että nyt tuli oikeasti munattua. Vihreiden poliittinen toiminta on yhtä läpimätää kuin kepulla, mutta kumpikaan ei vaan kykene tiedostamaan sitä itse.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
No kyllä mä nyt lauhduttuani olen ihan vastaanottavainen sille tulkinnalle, että aika moista kaunistelua ja kilven kiillottelua tässä toki on kuultu. Mutta pragmaattisella tasolla eroaminen - jota puheenjohtaja tukee täysin, ei esimerkiksi pahoittele - on Suomessa erittäin kova myöntö. Kun on aikaa paremmin, voin lähilukea asiasta julkaistuja juttuja tarkemminkin.So Hard kirjoitti:Kerros missä kohtaa Hautala tai vihreät on myöntänyt tehneensä raskaan virheen? Toistaiseksi hän on myöntänyt mun lukemassani vain muistaneensa tapahtumia väärin ja Tynkkynen myöntänyt että kävi työtapaturma, kun salattiin jutun pommi. Itse asiassa eikä toimintatavassa nähdä mitään väärää. Sen sijaan kovasti puhetta on siitä, että mediakohtun takana on ympäristötuhoajien salaliitto ja pystypäin lähdetään ja sydämessään oikein on toimittu.urpiainen kirjoitti:Ai tarkoitatko tätä jupakkaa, missä vihreät ja Hautala toteavat tehneensä niin raskaita virheitä ja toimineensa niin väärin, että Suomen poliittisesta kulttuurista poiketen ministeriä on vaihdettava? Työtapaturmasalailusta olen toki samaa mieltä.
Viimeksi muokannut urpiainen, 14.10.2013 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Hautala oli niin tyhmä, että heti kun jäi kiinni, ei kertonut totuutta. Rikosoikeudellisen elementin salaaminen on siihen verrattuna liki rationaalinen teko.NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen ilmeisesti viettänyt liikaa aikaa kasvisravintolan hamppuhöyryissä, koska uskon, että työtapaturmasalailu oli totta. En nimittäin usko, että kukaan olisi niin tyhmä, että yrittäisi jättää yhtä viestiä julkaisematta, kun se kuitenkin tulee esiin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
No, kyllä mulla kävi mielessä, että taas kerran sä onnistut välittömästi valheellisella vääristelylläsi pelaamaan tämän kortin tarpeen esiin. Kykenin kuitenkin tässä asiassa hillitsemään itseni, vaikka muuten mopo vähän karkasikin.elco kirjoitti:Ihme ettei lapsihuorakorttia ihan vielä lyöty tiskiin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 14.10.2013 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Sä voit kaivaa jostain arkistoistasi sen postin, jossa auot päätäsi siitä, kun rinnastan Biaudet'n ja vihreät.urpiainen kirjoitti: Ja juuri tästä syystä vihreät, Tuomioja, minä ja aika moni muu on sitä mieltä, että Hautala on toiminut todella raskaasti virheellisesti ja eroaminen ministerin tehtävästä oli vähintä, mitä hän voi tehdä. Miten sä olet noin helkkarin hölmö?
Mitä vittua Tuomioja tähän liittyy?
Onnea äänestyskoppiin. Äänestätkö Hautalaa? No sen laariin äänesi kuitenkin menee. Muista siellä kopissa, että kepu on sentään rehellisempi, mutta aatteen takia pitää jaksaa uskoa.urpiainen kirjoitti: No, kyllä mulla kävi mielessä, että taas kerran sä onnistut välittömästi valheellisella vääristelylläsi pelaamaan tämän kortin tarpeen esiin. Kykenin kuitenkin tässä asiassa hillitsemään itseni, vaikka muuten mopo vähän karkasikin.
Miten luulisit tuon eroavan Kanki Kaikkosen saaman tuomion uppoamisesta tajuntaan? Kankihan ei edelleenkään myönnä tehneensä mitään väärää, vaan on ajojahdin uhri ja marttyyri. Tarkoitus pyhittää keinot. Kanki yritti vain hommata kepulle ääniä kavaltamalla rahaa hallitsemistaan säätiöistä.So Hard kirjoitti: Mä haluaisin nähdä Hautalan pystypäin saamassa rikostuomion.
Hautala yrittää vaan kampittaa valtion epäluonnonsuojelullisia bisneksiä (hyväksyttävää) puuttumalla operatiiviseen toimintaan omistajaroolissa (hyväksyttävää) keskeyttämällä rikosilmoituksen tekemisen militantteja aateveljiään vastaan (hyväksyttävää). Tämä kaikki on oppineiden mielestä vain savuverhoa sille, että itseasiassa offshoretoimintaan liittyy epäeettisyyksiä, jotka tässä ovat se varsinainen pihvi. Hautalasta on omasta mielestään tullut arktisten alueiden suojelun marttyyri, joka ei ole tehnyt mitään väärää, koska tarkoitus pyhittää keinot. Ero ministerin paikalta tehtiin vain siksi, että asiasta nousi iltalehden toimittajan masinoima epämiellyttävä haloo - ei toki siksi, että tässä olisi tehty mitään väärää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Varmaankin pitää paikkansa, mutta mitenköhän asia olisi korjattavissa?
Ainakin täällä päin päiväntasaajaa sukupuolisuhteet ovat sukukypsässä iässä kait aika tarkasti 1:1, kun poikalasten ylijäämä on kuollut pois.
Eli yhtä ilman seksiä jäävää miestä on tod. näk myös yksi ilman seksiä jäävä nainen. Tuskin ne alfat ehtivät kaikkia naisia panna.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Tuo on mun mielestä ihan looginen lausunto. Henkirikos ei ilmeisesti liittynyt mihinkään impulssikontrollin ongelmaan tai muuhunkaan helposti uusiutuvaan tilanteeseen, vaan jonkun toisen rikoksen salaamiseen. Palottelun tarkoitus oli välttää kiinnijääminen, ei mikään rituaali.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Muistaakseni koko maan tasolla meidän ikäluokissa 1,05:1,00 oli Suomessakin, vasta vanhemmiten naisten määrä ylittää miesten määrän. Toisaalta yliopistokaupungeissa naisia oli huomattavasti enemmän kuin miehiä. ATM:ä se ei tosin auta pätkääkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Mitä tuo hautalan lyöminen eron jälkeen sitten sinun ja urpilaisen mukaan tarkoittaa? Minä luulin, että se tarkoittaa rikostoverien esiinkaivamista ja mahdollisen rikostutkinnan aloittamista hautalan ja kumppanien toimista.NuoriDaavid kirjoitti:Yleensä keskustelet viileän analyyttisesti, mutta jostain syystä tämä nyt nostaa sulla tunteet niin voimakkaasti esiin, että ajatuskulkusi alkaa olla vaikeasti seurattavaa.sivustahuutaja kirjoitti:Pitäisikö se Hautalankin rikostutkinta unohtaa? Koska on ituhippi ja hyvällä asialla? Hautala tuskin toimi yksin, joten tässä voisi suihkuttaa raidia muihinkin nurkkiin.urpiainen kirjoitti:Ne ovat nämä Hautalaa ja vihreitä irrationaalisesti vihaavat sinipunamustaniskat, jotka haluavat pitää asiat yhdessä ja keskittyä olennaiseen, eli Hautalan lyömiseen vielä eron jälkeenkin.
Hautala on käyttänyt asemaansa törkeän väärin, joten vaikea sitä tilillepanoa on nöyryyttämisenä pitää. Lisäksi en näe miksi julkisuudessa viihtyvä poliitikko pitäisi jättää rauhaan, koska erosi?
Itse olin kanervan naulaamisen puolella, vaikka ressukka ei tehnyt edes pettänyt kansan luottamusta vonkatessaan tukiaista. En siis näe omassa päässäni mitään aatelaseja. Minusta kaikkia poliitikkoja pitää lyödä kuin vierasta sikaa. Mitäs pyrkivät eduskuntaan, jos eivät kestä kritiikkiä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mä en ainakaan ole missään vaiheessa puhunut Hautalan lyömisesti muistaakseni mitään. Sanoin vain, että asian tiimoilla on muitakin mielenkiintoisia asioita. Aivan Hautalgateen liittymättä ja ilman, että kyse oli savuverhosta.sivustahuutaja kirjoitti:Mitä tuo hautalan lyöminen eron jälkeen sitten sinun ja urpilaisen mukaan tarkoittaa? Minä luulin, että se tarkoittaa rikostoverien esiinkaivamista ja mahdollisen rikostutkinnan aloittamista hautalan ja kumppanien toimista.NuoriDaavid kirjoitti:
Yleensä keskustelet viileän analyyttisesti, mutta jostain syystä tämä nyt nostaa sulla tunteet niin voimakkaasti esiin, että ajatuskulkusi alkaa olla vaikeasti seurattavaa.
Hautala on käyttänyt asemaansa törkeän väärin, joten vaikea sitä tilillepanoa on nöyryyttämisenä pitää. Lisäksi en näe miksi julkisuudessa viihtyvä poliitikko pitäisi jättää rauhaan, koska erosi?
Itse olin kanervan naulaamisen puolella, vaikka ressukka ei tehnyt edes pettänyt kansan luottamusta vonkatessaan tukiaista. En siis näe omassa päässäni mitään aatelaseja. Minusta kaikkia poliitikkoja pitää lyödä kuin vierasta sikaa. Mitäs pyrkivät eduskuntaan, jos eivät kestä kritiikkiä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Voitaneen kuitenkin sanoa, että naisten vähyys ei ole Suomessa ongelma, vaan että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Olen 130%:n varma, että jokaista naista kaipaavaa miestä kohti on Suomessa yksi miestä kaipaava nainen.Bluntly kirjoitti:Muistaakseni koko maan tasolla meidän ikäluokissa 1,05:1,00 oli Suomessakin, vasta vanhemmiten naisten määrä ylittää miesten määrän. Toisaalta yliopistokaupungeissa naisia oli huomattavasti enemmän kuin miehiä. ATM:ä se ei tosin auta pätkääkään.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Siitä olen policen kanssa samaa mieltä, että aivan varmasti vapaalla on paljon vaarallisempiakin henkilöitä.exsu kirjoitti:Tuo on mun mielestä ihan looginen lausunto. Henkirikos ei ilmeisesti liittynyt mihinkään impulssikontrollin ongelmaan tai muuhunkaan helposti uusiutuvaan tilanteeseen, vaan jonkun toisen rikoksen salaamiseen. Palottelun tarkoitus oli välttää kiinnijääminen, ei mikään rituaali.
En kuitenkaan ole kanssasi samaa mieltä siitä, etteikö murhan takana (tuomio tuli Virossa, Suomessa olisi ehkä tuomittu murhasta) ilmeisimmin olisi jonkinlainen kontrollihäiriö. Ainakin jälkikäteen arvioituna liikekumppanin tappaminen ei ollut kovin onnistunut ratkaisu.
Tietysti pakoaikana voi tulla samanlaista tarvetta peitellä tehtyä rikosta, eli vankilapakoa. Juttuun liittyvässä keskustelussa on ollut mielenkiintoista huomata, miten moni pitää täysin pöyristyttävänä suomalaisvankien lomia. Mikähän olisi heidän keinonsa sopeuttaa vanki takaisin yhteiskuntaan, jos siitä pitäisi ensin eristää täydellisesti koko vankeusaika?NuoriDaavid kirjoitti: En kuitenkaan ole kanssasi samaa mieltä siitä, etteikö murhan takana (tuomio tuli Virossa, Suomessa olisi ehkä tuomittu murhasta) ilmeisimmin olisi jonkinlainen kontrollihäiriö. Ainakin jälkikäteen arvioituna liikekumppanin tappaminen ei ollut kovin onnistunut ratkaisu.
Baby, we should hit the south of France
Nyt kun Bluntly selvästi haluaa kieriskellä omassa alemmuuden tunteessaan, niin on pakko sanoa, että mitä enemmän tulee ikää sitä helpompi on erottua positiivisesti omanikäisestään vertailuryhmästä. Iso osa jengistä päästää itsensä ihan rappiolle, eikä välitä pätkääkään ulkoisesta olemuksestaan tai siltä se ainakin näyttää. Pärstä kun rupsahtaa kaikilla, niin sellaisen luotaisen kauneuden merkitys pienenee teinivuosiin verrattuna ja entistä enemmän alkaa merkitä miten pitää itsestään huolta ja sillä että löytää itselleen sopivan tavan pukeutua tyylikkäästi.Bluntly kirjoitti:ATM:ä se ei tosin auta pätkääkään.
Tää pätee kyllä naisiin siinä missä miehiinkin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
http://www.digitoday.fi/bisnes/2013/10/ ... 1314243/66
Yläkerta huutakaa meille
Alakerta huutakaa meille
Yläkerta huutakaa meille
Alakerta huutakaa meille
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei se parituminen ulkonäöstä ole kiinni. Tietysti pitää tyytyä omaan tasoonsa. Jope Ruonansuun ei kannata tavoitella Angela Jolieta eikä Tuksun Brad Pittiä.Vagabondo kirjoitti:Nyt kun Bluntly selvästi haluaa kieriskellä omassa alemmuuden tunteessaan, niin on pakko sanoa, että mitä enemmän tulee ikää sitä helpompi on erottua positiivisesti omanikäisestään vertailuryhmästä. Iso osa jengistä päästää itsensä ihan rappiolle, eikä välitä pätkääkään ulkoisesta olemuksestaan tai siltä se ainakin näyttää. Pärstä kun rupsahtaa kaikilla, niin sellaisen luotaisen kauneuden merkitys pienenee teinivuosiin verrattuna ja entistä enemmän alkaa merkitä miten pitää itsestään huolta ja sillä että löytää itselleen sopivan tavan pukeutua tyylikkäästi.Bluntly kirjoitti:ATM:ä se ei tosin auta pätkääkään.
Tää pätee kyllä naisiin siinä missä miehiinkin.
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Kauhean liikuttavaa muuten, kun joku aina alkaa selittää, että ei ole mitään "tasoja". Tietenkin on. Jälleen kerran kerron tutkimuksesta, jossa vihkikuvista leikattiin miehet ja naiset erilleen. Sitten naisraati laittoi miehet järjestykseen ja miesraati naiset järjestykseen. Sitten todettiin, että näin saatu järjestys hyvin kuvasi myös todellista pariutumista. Kauneimmat olivat pariutuneet keskenään, rumimmat keskenään ja tavikset siitä väliltä.
Mutta edelleenkään tämä ei ole ongelma, vaikka olisi yksijalkainen kääpiö. Pitää vain hyväksyä se, että täytyy etsiä itselleen yksijalkaista kääpiötä.
-
- Kitisijä
En koskaan sanonut sinun heittävän savua, vaan niiden joiden pitäisi keskittyä nyt tähän puheena olevaan aiheeseen eikä liito-oravan papanoiden kaiveluun. Kun tämä aihe on käsitelty, niin sitten voidaan ottaa kantaa jäänmurtajien oikeaan kotiin ja artisiin bisneksiin, jos tarvetta ilmenee.NuoriDaavid kirjoitti:Mä en ainakaan ole missään vaiheessa puhunut Hautalan lyömisesti muistaakseni mitään. Sanoin vain, että asian tiimoilla on muitakin mielenkiintoisia asioita. Aivan Hautalgateen liittymättä ja ilman, että kyse oli savuverhosta.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Eikös näitä asioita voi prosessoida rinnakkaisesti. Ei hallituksen käymä keskustelu arktisesta strategiasta ja mahdollinen Arctic Shippingin tilien läpikäynti varmaan mitenkään estä Hautalagaten ventilointia. Kait Suomessakin pystytään tekemään useampia asioita samaan aikaan?
Ja sitten tärkeämpiin uutisiin:
Aasit yleistyvät Suomessa - ongelmana liian hyvät oltavat
Aasit yleistyvät Suomessa - ongelmana liian hyvät oltavat
Minusta ne on vaan fiksuja. Ne miettii, että tarviikohan tätä oikeasti tehdä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.