Tässäkin pertin itsereflektio on kyllä loistavaexPertti kirjoitti:palstahörhöjen

Tässäkin pertin itsereflektio on kyllä loistavaexPertti kirjoitti:palstahörhöjen
En tajua tätä vahingoniloa vieläkään. Oma olo tuntuu paremmalta kun toisella on kurjaa?exPertti kirjoitti:
Hei, tervetuloa palstallemme oi uusi kirjoittaja.Homeboy65 kirjoitti:En tajua tätä vahingoniloa vieläkään.
En ymmärrä. Voitko selittää? Miksi tuo sun stressiä helpottaa? Mitä iloa sä saat sulle täysin tuntemattoman kaverin vastoinkäymisistä tai siis miten se tekee sun elämästä parempaa?exPertti kirjoitti: - Työstressi helpotti kyllä kun luki moista toinen toistaan seuraavaa onnistumisen koivukujaa kohti Kallaveden rantaa. Parin vuoden päästähän tämä kaveri myy minulle pitsaa lähikuppilassa.
En jaksa. Palataanko asiaan vaikka juhannuksen jälkeen, että ehtisin saada nämä oikeat (stressiä aiheuttavat) hommat kasaan.Vagabondo kirjoitti:En ymmärrä. Voitko selittää? Miksi tuo sun stressiä helpottaa? Mitä iloa sä saat sulle täysin tuntemattoman kaverin vastoinkäymisistä tai siis miten se tekee sun elämästä parempaa?
exPertti kirjoitti:En jaksa. Palataanko asiaan vaikka juhannuksen jälkeen, että ehtisin saada nämä oikeat (stressiä aiheuttavat) hommat kasaan.Vagabondo kirjoitti:En ymmärrä. Voitko selittää? Miksi tuo sun stressiä helpottaa? Mitä iloa sä saat sulle täysin tuntemattoman kaverin vastoinkäymisistä tai siis miten se tekee sun elämästä parempaa?
Uusi joo. Vasta olen ollut täällä vähän yli kymmenen vuotta.exPertti kirjoitti:Hei, tervetuloa palstallemme oi uusi kirjoittaja.Homeboy65 kirjoitti:En tajua tätä vahingoniloa vieläkään.
No jos asuu pysyvästi Suomessa on oikeutettu toimeentulotukeen.elco kirjoitti:Onkohan tuolla Abulla lapsia? Mitenköhän lapset nyt pärjäävät kun isän tulotaso lienee 20k€ vuodessa?
Älä nyt lähde sentään. Mitäs g-miehelle vielä käy jos et pidä jöötä.Homeboy65 kirjoitti:
Et halua kertoa mistä vahingonilosi johtuu ja taitaa KSE olla edessä. Luulen niin.
En tätä huomannutkaan. Mikä vaan parhaalta tuntuu.Vagabondo kirjoitti:exPertti kirjoitti:En jaksa. Palataanko asiaan vaikka juhannuksen jälkeen, että ehtisin saada nämä oikeat (stressiä aiheuttavat) hommat kasaan.Vagabondo kirjoitti:En ymmärrä. Voitko selittää? Miksi tuo sun stressiä helpottaa? Mitä iloa sä saat sulle täysin tuntemattoman kaverin vastoinkäymisistä tai siis miten se tekee sun elämästä parempaa?![]()
Haluutko että muistutan asiasta ensiviikolla vai raportoitko omatoimisesti?
No, jään pidättelemään hengitystäexPertti kirjoitti:En tätä huomannutkaan. Mikä vaan parhaalta tuntuu.Vagabondo kirjoitti:Haluutko että muistutan asiasta ensiviikolla vai raportoitko omatoimisesti?
Jöötiä minulla on. Housuissa. Viime aikoina sitä on myös paljon tippunut housuista kadulle...exPertti kirjoitti:Älä nyt lähde sentään. Mitäs g-miehelle vielä käy jos et pidä jöötä.Homeboy65 kirjoitti:
Et halua kertoa mistä vahingonilosi johtuu ja taitaa KSE olla edessä. Luulen niin.
No, kirjoitan pari lausetta ettet ihan elämättömäksi muutu (pun most definitely intended).Vagabondo kirjoitti:No, jään pidättelemään hengitystäexPertti kirjoitti:En tätä huomannutkaan. Mikä vaan parhaalta tuntuu.Vagabondo kirjoitti:Haluutko että muistutan asiasta ensiviikolla vai raportoitko omatoimisesti?
Joko sun juhannus meni vai eikö herra osaa pitää lupauksiaanexPertti kirjoitti:No, kirjoitan pari lausetta ettet ihan elämättömäksi muutu (pun most definitely intended).
Pieleen meni sekin, toivottavasti lähitunteina on parempaa onnistumisprosenttia. Wish me luck, I am going in.Vagabondo kirjoitti:Joko sun juhannus meni vai eikö herra osaa pitää lupauksiaanexPertti kirjoitti:No, kirjoitan pari lausetta ettet ihan elämättömäksi muutu (pun most definitely intended).![]()
Mä olin ihan varma, että sä "unohdat" palata asiaan, mutta en mä nyt pääsekään jännäämään sitä että palaatko vai et