Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

13 kk salijäsenyyttä.
Hyvä palvelu; tulivat himaan tekeen sopparin, kun en ite jaksanu salille rahjustaa.
Melkein vähän nolotti kun kauhee röökin käry, olin just vessassa imemässä.
No firman paita sentään päällä, sport sport!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ostin Trekin fillarin :h: Vielä kun uskaltais ajaa sillä. Täytyy treenata varhaisaamuisin, kun ei ole liikennettä.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Intersportin lppuunmyynnistä tarttui matkaan Softshell-takki, mikrokuitu t-paita ja kuudet urheilusukat. Mukavasti ilmaa rytkyjen hinnoissa, takin lähtöhinta oli ~230€ ja eikä myyjä luultavasti jäänyt 70% alennuksestakaan huolimatta nuolemaan näppejään.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

SikaMika kirjoitti:Intersportin lppuunmyynnistä tarttui matkaan Softshell-takki, mikrokuitu t-paita ja kuudet urheilusukat. Mukavasti ilmaa rytkyjen hinnoissa, takin lähtöhinta oli ~230€ ja eikä myyjä luultavasti jäänyt 70% alennuksestakaan huolimatta nuolemaan näppejään.
Snobi!!!!!! ;)
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kreitsu kirjoitti: Snobi!!!!!! ;)
Pöh! Noissa vermeissä laatu vain maksaa maltaita. Siksi olenkin kytännyt sopivaa tarjousta jo pidemmän aikaa ja lauoin kun tarjottiin paikka.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen vastikään vegeytynyt - melkeinpä vegaaniutunut - ja tilasin kaikenlaisia ituhippijuttuja ja superfoodeja Ekolosta ja nyt ne on tulleet postiin. Jee, olen ihan täpinöissäni.

Lisäksi tilasin viestinnän oppikirjoja, koska olen kykenemätön käyttämään kirjastoa. Tai siis en ikinä muista palauttaa kirjoja ajoissa...
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tollasen midikitarahäspäkän. Kyllä saattaa bändikavereilla muutaman kerran hermot mennä reeneissä, buahhahha.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=861297OX ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9ke3zW-t ... re=related[/youtube]
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Oon viikon sisään ostanut ainakin kolme kassillista vaatteita... :oops: Hetken aikaa mietin uskallanko sitä täällä tunnustaa, mutta lapsillehan niistä meni suurin osa ja Tolosellekin jotain. 8)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vaola kirjoitti:vaatteita Tolosellekin
Ostit sille norsunkärsäkalsarit?!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bedlam kirjoitti:Tollasen midikitarahäspäkän. Kyllä saattaa bändikavereilla muutaman kerran hermot mennä reeneissä, buahhahha.
Ainakin rumpalilla menee, jos alkaa soittamaan noin tahdittomasti midirumpuja. :p
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Manaaja kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tollasen midikitarahäspäkän. Kyllä saattaa bändikavereilla muutaman kerran hermot mennä reeneissä, buahhahha.
Ainakin rumpalilla menee, jos alkaa soittamaan noin tahdittomasti midirumpuja. :p
Tai sitten opettelisi soittamaan ihan helvetin tarkasti noita ja vetäisi rumpalistille reeneissä että "ei kun soita näin". Siitäkin varmasti tykkäis ja kovasti arvostais.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kai Nalo kirjoitti:Ostit sille norsunkärsäkalsarit?!
Sillä oli jo, tavallaan. Ostin esiliinan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumikenkiin 20cm lisää pituutta. 35€.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pauhaussista kannoin selkä vääränä liimapuulevyä, kohta alkaa kirjahyllyn kasaus. Laiskotti, joten sahautin levyt mittoihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Koruja ja kosmetiikkaa. Akkain juttuja siis :h:
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en uskalla enää listata ostoksiani tänne ;)
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Minä ostin Kinnari Gym:lle 10 kerran sarjakortin testimielessä. Kävin testaamassa tänään ja kyllähän oli paska sali. Seuraava sali kiitoks.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Minä ostin Kinnari Gym:lle 10 kerran sarjakortin testimielessä. Kävin testaamassa tänään ja kyllähän oli paska sali. Seuraava sali kiitoks.
Mikä tökki?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Minä ostin Kinnari Gym:lle 10 kerran sarjakortin testimielessä. Kävin testaamassa tänään ja kyllähän oli paska sali. Seuraava sali kiitoks.
Mikä tökki?
1. Siellä oli helvetin kuuma ja hiki tuli tekemättä mitään. En tykkää treenata liian kuumassa.
2. Laitteet olivat vanhoja, äänekkäitä ja huonosti liikkuvia.
3 Tangoissa ja kahvoissa oli karhennukset kuluneet miltei pois -- > ei pitoa.
4. Musiikkivehkeet ihan hanurista ja ainut kanava joka kuului oli Yle Puhe
5. Ei saunaa
6. Käsipainoissa ei yhteispainoa merkitty, vaan jokainen painoissa oleva levy pitää ynnäillä yhteen, tyyliin 2*5 + 2*3,75 + 2*1,75 kg.
7. Suorituspaikat miten sattuu. Esim yksi ainoa paikka jossa tehdä SJMV:ta ja siinä paska hutera teline johon laskea painot.
8. Kokonaisuudessaa paikka oli kuntosalilaitteiden hautausmaa.

Puolustuksena tähän hienohelmailuuni on se, että olen tottunut treenamaan duunipaikan salilla jossa on pari vuotta vanhat Davidin laitteet. Siellä on esim taljoissa neopreenipäällysteiset vetotangot. Ne vaan ovat paljon mukavammat käyttää kuin paljaat terästangot. :oops:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Blenderi. En onnistunut löytämään tahtomaani mallia, joten joutui tyytymään heikommalla voimanlähteellä olevaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Taskulampun (halvan, lasten mallia) kun poikanen sellaisen niin kovasti halusi.

Olen ehkä vähän pihalla pikkupoikien sielunelämästä yleensä, joten voisko joku kertoa mulle miten voi olla mahdollista, että TASKULAMPPU on niin kiva ja ihan paras juttu aikoihin?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti: Olen ehkä vähän pihalla pikkupoikien sielunelämästä yleensä, joten voisko joku kertoa mulle miten voi olla mahdollista, että TASKULAMPPU on niin kiva ja ihan paras juttu aikoihin?
Kysy Manalalta :D
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tallentava HD-digiboksi. Olimppialaiset pittää nähä teräväpiirtona.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bedlam kirjoitti:Tallentava HD-digiboksi. Olimppialaiset pittää nähä teräväpiirtona.
Mistä nää saat HD-lähetystä?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tallentava HD-digiboksi. Olimppialaiset pittää nähä teräväpiirtona.
Mistä nää saat HD-lähetystä?
Eurosportti. Palveluntarjoajia ovat ainakin Canal Digital, DNA, Elisa ja Welho.
Vastaa Viestiin