Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En, kun tietty itsekeskeisesti eilen postaamastani abfabkuvasta. Kuva näkyi vielä ehkä tunti sitten, mutta nyt siinä lukee vain "kuva". Siis MUN eilinen viesti tossa ylempänä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hyvin se Vodka näkyy. Don't worry.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hmm, no aika mystistä että samaalla koneella olen edelleen, mutta nyt mulle näkyy vain "kuva". Tämä näyttää pyörittävän joitain juidansseja näköjään vähän miten huvittaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sä edelleen kaipaat sitä miestä joka korjaa sun koneet! Näätsä, mä olen lukenut sun viestejä!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Hmm, no aika mystistä että samaalla koneella olen edelleen, mutta nyt mulle näkyy vain "kuva". Tämä näyttää pyörittävän joitain juidansseja näköjään vähän miten huvittaa.
Jos lohduttaa, niin ei se näy mullakaan.

Näetkö, olen oppinut empaattisen lähestymistavan ratkaisukeskeisen sijasta!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nääh, mun pitää vaan viedä tuo mun uus jumittava kone takuuhuoltoon. Yks päivä olin jo viemässä, mutta unohdin kuitin kotiin :dumb: enkä sit jaksanu säätää vaikka ehkä se ois ilman kuittiakin onnistunu.

Mä olen kyllä hyvin ratkaisukeskeinen itsekin, sehän on se toimivampi tapa ;) Kiitos silti empatiasta, mutta syy on edelleen epäselvä :D
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mikäs vitun kilpakosinta tästä nyt tuli?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä luulen että se on toi lukupiiri joka on nostanu kaikki errrrroottiset patoumat pintaan näin kevään korvalla. Siellähän on suhinaa enempi kuin erotiikassa ja kakkavaipoissa yhteensä!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lukutoukkien kutupöhinää. Jep. Se sen on pakko olla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

nowaysis kirjoitti:Miksi tuo kuva ei näy enää? Poistuuko se itsestään vai käykö joku kehveli nyysimässä sen lukemisen helpottamiseksi?
Palvelin, joka kuvaa tarjoilee, ei tykkää että kuva on upotettu jollekin toiselle sivustolle ja jättää palvelematta. Postatessa kuva löytyi vielä selaimen välimuistista ja näkyi, mutta myöhemmin ei enää, jos selain kertoo kuvaa haettaessa että mistä siihen viitataan. Yleensä selain sen kertoo kuvaa hakiessa, muttei esimerkiksi silloin kun sivu tulee salatun yhteyden yli ja kuva salaamattomana.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tattis.

Tässä porkkana.

Porkkana
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Söimme muuten juuri iltapalaksi porkkanaraastetta. Mikä huikea yhteensattuma.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä en oikein tykkää porkkanasta,raakana ainakaan. Porkkanaraaste vielä hunompaa kuin kokonainen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Tähän aikaan vuodesta meillä kestää parin kilon porkkanasäkki vajaan viikon.

Miten voittekaan elää ilman tätä tietoa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä en oikein tykkää porkkanasta,raakana ainakaan. Porkkanaraaste vielä hunompaa kuin kokonainen.
Kai muistat miten käy, kun puhuu pahaa mun perheen ruoasta 8)
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä en oikein tykkää porkkanasta,raakana ainakaan. Porkkanaraaste vielä hunompaa kuin kokonainen.
Kai muistat miten käy, kun puhuu pahaa mun perheen ruoasta 8)
No sä tietysti mulle tarjoaisit keitettyjä porkkanoita!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Porkkanat on hyviä, erityisesti raaste on taivaallista. Ylle vois raastaa mulle, se on niin työlästä!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mahdollisimman roteva yksilö käteen ja käsittämätön runkkaamalla hankittu rannevispi pyörimään, niin avot - jo riittää sullekin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Ihmekös tuo miehiltä käykin niin luontevan näköisesti.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Keitetyt/höyrytetyt porkkanat on parhaita. Ei saa kuitenkaan liikaa höyryttää, ettei porkkanasta tule "löysä". Pitää olla napakka, mutta sellainen, joka kuitenkin on helppo leikata veitsellä. Porkkanan päälle voi laittaa juustovipaleen, niin tulee juustoporkkana :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mua ärsyttää mun miehen jääräpäisyys. Se päätti korjata mun auton katsastuskuntoon hiihtolomallaan. Se on jo kahtena edellisenä vuonna sylkenyt tuskissaan liekkejä sen vanhan romun katsastuksen kanssa mutta mun ehdotelmat uudesta autosta on aina tyrmätty. No nyt se kottero on entistä huonompi. Sanoin että sitä ei enää tekohengitetä, 2 kuukautta leimaa jäljellä, mulla on säästötilillä rahaa, haen pankista lisää ja ostan uuden ennenkuin tuossa ajoaika loppuu. niin EI. se on PAKKO korjata. Miksi? se vaan on PAKKO saada leimaan. "oon sitä jo päivän laittanut, se työ menee hukkaan" Eli koska se on päivän löytänyt siitä uusia ja uusia vikoja ja reikiä niin sen pitää sen päivän työn takia käyttää koko hiihtolomansa sen kotteron elvytykseen ja olla kotona ihan vitun pahalla päällä sen takia. (+ useita satasia mun rahaa) EN VOI KÄSITTÄÄ!!!!
Sama homma kun tallin viemäriputket meni päivästä toiseen jäähän kun putket on liian pinnassa ja routa tänä talvena aika syvällä. Ne on PAKKO saada auki. Siihen käytetään päivätolkulla aikaa ja koko se aika ollaan ihan vitun pahalla päällä. Ihan sama että minä koitan sanoa että ei me nyt talvella pestä hevosia kuitenkaan, lavuaarin alla voi olla iso saavi minkä tyhjennän pihalle. Se putki on kuitenkin perkele tarkoitus kesällä kaivaa ylös, eristää ja laittaa syvemmälle, eikö sen voi antaa OLLA? No sen loppujen lopuksi annettiin kun se oli ensin väkisin auottu muutamaan kertaan vain siksi että se vois jäätyä uudelleen.
Ihan paskaa väittää että sitä tehdään mun takia, sitä tehdään tasan oman jääräpäisyyden ja masokismin takia.
Joskus sitä miettii että pitäiskö laittaa mies joka osais vähän enempi nauttia elämästä.

(mulla on selkeesti NIIN PMS tällä viikolla että voi tsiisus.)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti:Mua ärsyttää mun miehen jääräpäisyys.
Joskus sitä miettii että pitäiskö laittaa mies joka osais vähän enempi nauttia elämästä.


Muuta "mies" "naiseksi" niin olet mun fiiliksissä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

masa kirjoitti: Muuta "mies" "naiseksi" niin olet mun fiiliksissä.
Mä en niin tajua miksi itteään pitää ruoskia tai tehdä elämässä juttuja joista ei nauti? (poislukien pakolliset työssäkäynnit yms.) Mitä vitun väliä mitä muut miettii tai miten asiat "pitäisi" tehdä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti: Mä en niin tajua miksi itteään pitää ruoskia tai tehdä elämässä juttuja joista ei nauti? (poislukien pakolliset työssäkäynnit yms.) Mitä vitun väliä mitä muut miettii tai miten asiat "pitäisi" tehdä?

Meillä tämä kulminoituu siihen, että kaikki mikä liikkuu rouvaa kiinnostaviin asioihin kuten sen sukulaisiin, sen huutonetisssä myymiin asioihin tai sen mammaryhmän tapaamisiin, niin kaikki nysvätään ja viimeistellään aina niin tuhannen täydelllisesti aikaa ja vaivaa säästämättä. Minä olen toki se joka joutuu sivukärsijänä sitten hoitelemaan muksuhommat, valokuvien hoitamiset nettiin, odottamiset, järjestelyt yms. vitun säätämiset.

Sunnuntaina se myi 100 euron turvaistuimen pois. Ja onhan se pakko pestä ennen myymistä. Siinä on pari tahraa jotka ei haittaa käytetyssä istuimessa ketään, mutta silti se istuin pakko hajottaa, pestä ja taas kasata, että uusi ostaja saa tehdä saman omaa pilttiänsä varten.

Meillä on varastot täynnä lapsitavaraa jotka se kuulemma myi pois, eikä niitä saa viedä kierrätykseen. Siellä on 10 euron arvoinen pinnis, 5 euron arvoinen sänky, vaatteita kasoittain, kaikenlaista romutavaraa kymmeniä kappaleita ja kaikki kuulemma menee myyntiin. Oon ihan varma että ne on myymättä vielä viiden vuodenkin päästä.

Mä tuun hulluksi sen saatanan hamstraamisen ja saamattomuuden kanssa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

masa kirjoitti: ...niin kaikki nysvätään ja viimeistellään aina niin tuhannen täydelllisesti aikaa ja vaivaa säästämättä. Minä olen toki se joka joutuu sivukärsijänä sitten hoitelemaan muksuhommat, valokuvien hoitamiset nettiin, odottamiset, järjestelyt yms. vitun säätämiset...

I feel you!!! Voi jessus, kaikki pitää tehä niinkö sitä kuuluisaa iisakin kirkkoa rakentais! Mitään ei voi tehä vaan riittävän hyvin. Jos meillä aidasta irtoaa joku lankku niin sinne pitää suurinpiirtein käydä poraamassa reikä, upottaa proppu, laittaa ruuvilla kiinni jossa on oikeanlainen kanta yms. En enää kerro jos aion korjata jotain, käyn vaan itekseen paukoon sen sillä parilla naulalla kiinni ja menee 2 minuuttia ja se on siinä aivan riittävän hyvä ja TEHTY.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin