Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Teknisesti en ole neitsyt, aidon vilpittömästi antavan misun saamisen puolesta kyllä.
No mutta sehän se on mikä merkkaa, kyllä sä sen tiedät.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ei sillä että itse itkisin menetystä, mutta ehkä joku jää G-miestä kaipamaan.

Niin, kaveri kuoli 39 vuotiaana massiiviseen sydänkohtaukseen joka oli hoitanu itelleen ihan kahvilla,tupakalla ja epäterveellinen ruoalla, ja kun ei sitten mitään liikuntakaaan harrastanut.

Jos alle 40v saa sydäriin, eikä siihen liity huumeita, niin kehnosti menee.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Provoilut sikseen ja lääkäriin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:Provoilut sikseen ja lääkäriin.
Daven lausuntoa odottelen. Luultavasti Dave sanoisi samaa. Mutta on lauantai, ja Dave käyttää työpäivänsä nettailuun, vaimo on kieltänyt kotona..

Nyt olo on, että levossa ei tunnu mitään, mutta kävelenpä vaikka kuselle, niin vähän pumpusta ottaa. Niin ja Dos Dedosia eli Two Fingersiäkin sain. Agave-kasvin jalostunein muoto.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Gat, lääkäriin siitä. Älä ole typerä äläkä tollain leiki hengelläs!!!


Mun elohiiri väpättää edelleen. Vihdoin muistin käydä ostaa sitä magnesiumia, sen pitäis kait auttaa myös suonenvetoihin joista oon kans kärsinyt lähes joka ilta ja yö.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stinky kirjoitti:Gat, lääkäriin siitä. Älä ole typerä äläkä tollain leiki hengelläs!!!.
Mä jo vinkkasin, että mun on elintärkeää olla maanantaina jossain muualla kuin sairaalassa letkuissa. En kerro enempää, paitsi että ei ole kyse pillusta. Riskaabelia tasapainottelua. Mulle tyypillinen tuuri, että just nyt sydän reistaa eka kertaa elämässä. Nyt kuitenkin sanon, että jo kaksi hörppyä tequilaa eli cactus whiskeytä parantaa oloa huomattavasti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mä jo vinkkasin, että mun on elintärkeää olla maanantaina jossain muualla kuin sairaalassa
Oh the irony.

PS. Olmeca on parempaa kuin dos dedos, joka on IMO kuin tärpättiä joisi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

7 nitroa? Vähän sama kun ottais 12 Buranaa yhteen päänsärkyyn kerralla, ei huva!

Gattaca; mene jo. Lääkäriin siis.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Muistaakseni pallolaajennetulle tutulle annetiin ohje, että jos tarvitsee ottaa kolmas nitro, niin samalla soitat ambulanssin. Eli 7 nitroa on helvetisti.

Ai niin. Sun pitää olla jossain manantaina. Ruumishuoneella lakanan alla? Silloin sulla kyllä jää loppuvuoden pystytisumisut näkemäti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Ai niin. Sun pitää olla jossain manantaina. Ruumishuoneella lakanan alla? Silloin sulla kyllä jää loppuvuoden pystytisumisut näkemäti.
Kamoon, asiat tärkeysjärjestykseen. Ei pidä antaa pienten vastoinkäymisien, kuten kuoleman, sotkea jo sovittuja menoja.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:Muistaakseni pallolaajennetulle tutulle annetiin ohje, että jos tarvitsee ottaa kolmas nitro, niin samalla soitat ambulanssin. Eli 7 nitroa on helvetisti.

Ai niin. Sun pitää olla jossain manantaina. Ruumishuoneella lakanan alla? Silloin sulla kyllä jää loppuvuoden pystytisumisut näkemäti.
Ne on homoille kuten Joudenille ja Manajaalle nuo ohjeet paketissa.
Kai Ketorinpaketissakin on, että yksi tabu tunnissa. Minä nielasen krapulaan viisi kerralla.

Nyt on ihan hyvä olo. Mielenkiintosita, että Manaajan mukan joku Tequíla on parempaa kuin Kaksisormee. Ei saa Orimattilasta.

P.S. Pilluu mulle anyone? Superior?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
P.S. Pilluu mulle anyone? Superior?
Muah. Kunnossa se on :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tuo on ihan perseestä. Ensin pelotellaan kuolemalla ja sitten känniääliö nostaa taas päästään. On se hyvä, että Gattiksella ei ole lapsia tai perhettä, niitäkin se varmaan pelottelisi kaikenlaisella paskalla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Riemumieli kirjoitti:Tuo on ihan perseestä. Ensin pelotellaan kuolemalla ja sitten känniääliö nostaa taas päästään. On se hyvä, että Gattiksella ei ole lapsia tai perhettä, niitäkin se varmaan pelottelisi kaikenlaisella paskalla.
Sammuin hetkeksi.
Mutta minusta tuo oli Miehekästä naurua päin Kuoleman karvaista pärstää. Ihailin sitäkin, kun kuoleva koiramme viimeisenä iltanaan nuuhki aivan poikkeusinnolla narttujen pissajälkiä.

Nyt on kohtuuolo, mutta vähän omituisesti vielä ottaa Sieltä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomaaksä Gattis että porukka välittää susta täällä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Huomaaksä Gattis että porukka välittää susta täällä?
Suksikaa vittuunne nussijat ja kiitós ja lovetus teille :D
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Haemaeraemies kirjoitti: Jos alle 40v saa sydäriin, eikä siihen liity huumeita, niin kehnosti menee.
Ja siis huumeiden kanssa saatu sydäri antaa olettaa, että menisi jotenkin vaffemmin?

Kuolema internetissä on kyllä niin 2000-lukua. Antaa Poikuuden jatkaa kuin tähänkin asti - eiköhän se nyt ole aikalailla samantekevää missä vaiheessa seuraavaa 40 vuotta kuolo korjaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Muista vaan välitetään, mut musta ei yhtään! Vitun paskoja ootte kaikki ja elätte ihan eri maalimassa- mulla oli iso finni ja masis ja kaikkee, mut ei edes säälikomppausta irronnut!!!!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Muista vaan välitetään, mut musta ei yhtään! Vitun paskoja ootte kaikki ja elätte ihan eri maalimassa- mulla oli iso finni ja masis ja kaikkee, mut ei edes säälikomppausta irronnut!!!!
Minä ainakin tykkään sun pikkupystytisuista ja olen aina halunnut sinua, kuten tiedätkin :D
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mutta minusta tuo oli Miehekästä naurua päin Kuoleman karvaista pärstää.
Kuuluisia viimeisiä sanoja. :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Minä ainakin tykkään sun pikkupystytisuista ja olen aina halunnut sinua, kuten tiedätkin :D
Joo kiitti, tää pelasti mun päivän!
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Manaaja kirjoitti: PS. Olmeca on parempaa kuin dos dedos, joka on IMO kuin tärpättiä joisi.
Paljon parempaa. Mutta molemmat ovat mixtoja, eli sotkettu joukkoon (alle puolet) muutakin kuin agavea. Suomen hinnoista huolimatta kaikki nuo ovat periaatteessa halpaa bulkkitavaraa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

nokkaelain kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: PS. Olmeca on parempaa kuin dos dedos, joka on IMO kuin tärpättiä joisi.
Paljon parempaa. Mutta molemmat ovat mixtoja, eli sotkettu joukkoon (alle puolet) muutakin kuin agavea. Suomen hinnoista huolimatta kaikki nuo ovat periaatteessa halpaa bulkkitavaraa.
Vielä elossa!
Mutta en ole ikään kuullutkaan mistään "Olmecasta". Mitä sotkettu sekaan´siihen tai Dos Dedosiin?
Mun makuaistiin ja masuun vaan sopii viskeistä parhaiten bourbonit tai maissiviskit (skottilaisen savunmaku yrjöttää, makeet irkutkin parempaa) tai pontikoista kossua pehmeämpi teguila. Mikä ero on kusenkeltaisilla ja värittömillä tequilloilla? Tuodaanko Suomeen tequilaa jossa on mato mukana? Onko Agave kaktuskasvi?
Viimeksi muokannut Gat, 14.03.2010 2:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti:Mutta en ole ikään kuullutkaan mistään "Olmecasta". Mitä sotkettu sekaan?
Mun makuaistiin ja masuun vaan sopii viskeistä parhaiten bourbonit tai maissiviskit (skottilaisen savunmaku yrjöttää, makeet irkutkin parempaa) tai pontikoista kossua pehmeämpi teguila. Mikä ero on kusenkeltaislla ja värittömillä tequillolla? Tuodaanko Suomeen tequilaa jossa on mato mukana? Onko Agave kaktuskasvi?
Ruokosokeria siis mixtoissa. Ei ole kaktus. Matoja ei laiteta kunnollisiin tequiloihin, vaan samantapaiseen mezcaliin (jota ei taida juuri saada Suomesta). "Keltaisia" on kypsyttetty tynnyreissä, reposadoa kuten Suomesta saatava Olmecaa vähemmän aikaa ja anejoa vuoden.

Kaveri asui puoli vuotta Meksikossa, ja "vähän" testaili.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: PS. Olmeca on parempaa kuin dos dedos, joka on IMO kuin tärpättiä joisi.
Paljon parempaa. Mutta molemmat ovat mixtoja, eli sotkettu joukkoon (alle puolet) muutakin kuin agavea. Suomen hinnoista huolimatta kaikki nuo ovat periaatteessa halpaa bulkkitavaraa.
Vielä elossa!
Mutta en ole ikään kuullutkaan mistään "Olmecasta". Mitä sotkettu sekaan´siihen tai Dos Dedosiin?
Mun makuaistiin ja masuun vaan sopii viskeistä parhaiten bourbonit tai maissiviskit (skottilaisen savunmaku yrjöttää, makeet irkutkin parempaa) tai pontikoista kossua pehmeämpi teguila. Mikä ero on kusenkeltaisilla ja värittömillä tequilloilla? Tuodaanko Suomeen tequilaa jossa on mato mukana? Onko Agave kaktuskasvi?
Ostin viime Viron matkalta "Punaista matoa" meskalia, täytyy maistella joissain lähitulevaisuudessa! Hortonomiat sikseen. Ja kiitos GAt sun poismeno ei aiheuta mulle mitään.. Perustanko jo muisteluketjun jotta kaikki tunteikkaat voi käydä haudallasi itkemässä? ;)
Kyl saat kerjätä huomiota täällä ei sekään oo multa mitään pois..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin