Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Neljättä päivää norovirusta takana, koko perheellä. Aivan kauhea tauti, hirveä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Neljättä päivää norovirusta takana, koko perheellä. Aivan kauhea tauti, hirveä.
Yritti tulla uudestaan, mutta kehon vastustus pelasi viime kesän jäljiltä.

Viime kesänä ei tiennyt kumpaa päätä tarjoaisi ensimmäisenä pöntölle.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua on sattunut nyt eilisestä lähtien oikeaan etuaivoon/oikean silmän päälle rasituksen/liikkeen yhteydessä. Alkoi eilen kun tein vatsoja, ja nyt tänään on tuntunut jo se kun kääntää päätä. Onko mulla joku kasvain päässä, vai voiko tästä selvitä hengissä? Pitääkö kipsata ittensä paikalleen?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Mua on sattunut nyt eilisestä lähtien oikeaan etuaivoon/oikean silmän päälle rasituksen/liikkeen yhteydessä. Alkoi eilen kun tein vatsoja, ja nyt tänään on tuntunut jo se kun kääntää päätä. Onko mulla joku kasvain päässä, vai voiko tästä selvitä hengissä? Pitääkö kipsata ittensä paikalleen?
Ilmeisen syy on säteilevä ja joskus tarkkarajainenkin niskajumi. Mulla on ollut tuo vitsaus muutaman kerran. Venyttele niskaa kevyehkösti päivän mittaan parisenkymmentäkin kertaa eri asentoihin, niin pitäis viikon päästä olla kunnossa.

Monissa vatsaliikkeissä muuten niska on kovilla, vaikkei sitä ekana tulis ajatelleeksi. Varsinkin tottumaton jännittää niskan/kaulan lihaksia saaden ne väsyksiin ja sitä myötä jopa kipeiksi.

Voin olla myös väärässä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:Mua on sattunut nyt eilisestä lähtien oikeaan etuaivoon/oikean silmän päälle rasituksen/liikkeen yhteydessä. Alkoi eilen kun tein vatsoja, ja nyt tänään on tuntunut jo se kun kääntää päätä. Onko mulla joku kasvain päässä, vai voiko tästä selvitä hengissä? Pitääkö kipsata ittensä paikalleen?
Thai-hieronta onnellisella lopulla parantaa jäykkyydet ylä- ja alapäästä.
Paras päivä ikinä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä on tästä vatsataudista selvinnyt, samoin mies. Itse vielä siinä ja siinä.

En kyllä muista koskaan sairastaneeni tämmöstä vatsatautia. Oireet oli miehellä täysin samanlaiset, joten tytsää käy todella sääliksi.

Ensin oksennetaan muutama tunti huolella, sitten alkaa toisesta päästä. Koko kroppaa särkee niveliä myöden, vilun väreet on veitsen iskuja ympäri kehoa. Kun näistä selviää niin kaksi päivää tajutonta päänsärkyä, ei tekisi mieli edes liikkua. Kaavan mukaan huomenna kaikki ok.

Yök.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Ensin oksennetaan muutama tunti huolella, sitten alkaa toisesta päästä. Koko kroppaa särkee niveliä myöden, vilun väreet on veitsen iskuja ympäri kehoa. Kun näistä selviää niin kaksi päivää tajutonta päänsärkyä, ei tekisi mieli edes liikkua. Kaavan mukaan huomenna kaikki ok.

Yök.
No, lohdutan, että tuostakin voi vastoin taudin aikana olevaa uskomusta kuntoutua takaisin ihan normaaliksi.

Hutera olo on takuulla pari päivää kunnes ravinto alkaa taas imeytyä kehoon.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

No nii. Nythän se myrkyn lykkäs.
Kalja, tupakka, hirmuinen stressi tarkemmin kuvaamattomista syistä.

Aamulla heräsin kuuden aikaan rintakipuun, joka säteili vasempaan käteen. Vanhempanikin ovat täällä Orimattilassa, hoipuin huoneeseensa. Ikänä ei ole ollut sydänvaivoja minulla. Isä kuitenkin syötti minulle omia nitrojaan, joita kai lopulta vedin 7 kpl. Alkuun sattui kovasti ja huohotutti, nitrojen myötä on laantunut pikkujomotukseksi. Ei rytmihäiriöitä. Siis infarkti tai ainakin sepelvaltimotauti. En ikinä olis uskonut itselleni. Pitäis kai kiireesti lähteä ensiapuun, liuoitushoitoon, mutta sinnehän jäisin ja maanantaina on tilaisuus jossa mun on ihan pakko olla.

Edit: Vanhempiani ohjeistin, että viimeiseksi sanoikseni pitää kertoa "Rock´n´Roll!"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Älä nyt viitsi. Hoitoon ja äkkiä ja samalla koko elämäntapa remonttiin.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattis rauhoitu. Pelkotilat selvästi käynnissä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Gattis rauhoitu. Pelkotilat selvästi käynnissä.
Ei se kipu ollut kuvittelua. Se, että nitrot toimi viittaa, valitettavasti, sepelvaltimotukkeutumaan. Nyt kipu jo laantunut, ainakin jos en liiku. Toivon ettei uusi, mutta suonet lienee silti tukossa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mee sinne lekuriin heti. Ne ei hyvällä kato että syöt toisten lääkkeitä kyllä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Gattis rauhoitu. Pelkotilat selvästi käynnissä.
Ei se kipu ollut kuvittelua. Se, että nitrot toimi viittaa, valitettavasti, sepelvaltimotukkeutumaan. Nyt kipu jo laantunut, ainakin jos en liiku. Toivon ettei uusi, mutta suonet lienee silti tukossa.
Eikös alkoholisteilla, varsinkin kuolleilla, ole perinteisesti ollut suonet kondiksessa ja maksa mikä poksuu?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Gattis rauhoitu. Pelkotilat selvästi käynnissä.
Ei se kipu ollut kuvittelua. Se, että nitrot toimi viittaa, valitettavasti, sepelvaltimotukkeutumaan. Nyt kipu jo laantunut, ainakin jos en liiku. Toivon ettei uusi, mutta suonet lienee silti tukossa.
Eikös alkoholisteilla, varsinkin kuolleilla, ole perinteisesti ollut suonet kondiksessa ja maksa mikä poksuu?
Eppäilenkin tupakkaa. Nyt pyysin isiä ostamaan minuille "lääkkeeksi" Dos Dedos-tequilaa, jolla cowboyt tasapanottavat läskipitoista ravintoaan, huuhtoo kuulemma suonet puhtaiksi. Pidän maustakin. Punaviini olisi kai parempi, mutta maistuu paskalta minun suussa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihanko vakavissas lääkitset itseäsi alkoholilla ja nitroilla? Ja mä kun pidin sua ihan fiksuna miehenä pillujutuista huolimatta. No, kerrankos meikäläinenkin erehtyy.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Ihanko vakavissas lääkitset itseäsi alkoholilla ja nitroilla? Ja mä kun pidin sua ihan fiksuna miehenä pillujutuista huolimatta. No, kerrankos meikäläinenkin erehtyy.
Nitroa otin vain kivun takia. En ole ennen kokeillut. Oli tarpeen ja toimi. Tequila on tsoukki, mutta eihän tätä selvinpäinkään kestä.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Juotko muuten kahvia? Tupakka yksin ei ole kummoinenkaan olotilan huonontaja, mutta yhdistettynä maitokahviin jumittaa verenkulun todella tehokkaasti. Kokemusta on.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:Juotko muuten kahvia? Tupakka yksin ei ole kummoinenkaan olotilan huonontaja, mutta yhdistettynä maitokahviin jumittaa verenkulun todella tehokkaasti. Kokemusta on.
Kukaan elävä olio ei pysty juomaan niin tiuhaa murukahvia (lusikka seisoo pystyssä) kuin minä ja monta mukia päivässä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos nyt siirtäisit sen ahterin sinne lekuriin. Välittömästi.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vaihda (vihreään) teehen ja huomaat eron(, jos olet vielä elossa). Eikä varmaan vähintään puolen tunnin yhtäjaksoisesta kävelylenkistä päivittäin olisi haittaa. Vaihtoehtoisesti päivän mittaan useamman kerran jotain aktiviteettia, joka nostaa sykkeen perustasoa korkeammalle. Punnerruksia, leuanvetoa tms. kaljanjuonnin lomassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:Vaihda (vihreään) teehen ja huomaat eron(, jos olet vielä elossa). Eikä varmaan vähintään puolen tunnin yhtäjaksoisesta kävelylenkistä päivittäin olisi haittaa. Vaihtoehtoisesti päivän mittaan useamman kerran jotain aktiviteettia, joka nostaa sykkeen perustasoa korkeammalle. Punnerruksia, leuanvetoa tms. kaljanjuonnin lomassa.
Joo, mutta silti pelkään, että vaikka tämä taitaa tältäerää olla ohi, voi uusia kun isän nitrojen vaikutus lakkaa. Ja jokatapauksessa vaikka tekee kuten neuvot, sepelvaltimot on jo karstoittuneet eikä aukene ilman liuoitusta tai kirurgiaa.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Käy nyt hakemassa lekurista lääkkeet ja liikuntaresepti.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kyllä nuo kaikki neuvot menevät ihan yhtä hukkaan kuin viimeisen vuosikymmenen aikana esitetyt muutkin neuvot G-miehen suuntaan.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nelikymppisenä neitsyenä ei kyllä kannata kuolla. Se vituttaa niin pahasti, ettei sielu tule saamaan koskaan rauhaa.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mHdHu5FZTJU[/youtube]

PS. Faijan broidi kuoli sepelvaltimotautiin kolmeseiskana.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Nelikymppisenä neitsyenä ei kyllä kannata kuolla. Se vituttaa niin pahasti, ettei sielu tule saamaan koskaan rauhaa....

PS. Faijan broidi kuoli sepelvaltimotautiin kolmeseiskana.
Teknisesti en ole neitsyt, aidon vilpittömästi antavan misun saamisen puolesta kyllä.

Saisinko tällä nyt viimein säälipillua kitinämisuilta? Tosin saattaisin kuolla kesken aktin, mutta ainakin kuolisin onnellisena. Ideaalina: "He came before he went"
Vastaa Viestiin