RP kirjoitti:Mä funtsinkin mitä tuttua siinä on! Statham on hot (on vaan aika lyhyt, mut menkööt tämän kerran)!
Täh?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Aijuu, Dave oli jotain 175. Ei Stath mun mielestä ole 180 vaan juurikin noin 175. Niin useasti olen kuullut sen olevan lyhyt, enkä usko että 180 kutsutaan lyhyeksi. Eikä se leffoissakaan pitkältä näytä, päinvastoin.
Moon kyllä ihan niinku naiset. Vaikka pituutta pitäis olla just sopivasti, niin aina pitäis olla vähän lisää. Luulen että olisin onnellisempi 188-senttisenä. Oman pituuteni voin suuresta solidaarisuudestani luovuttaa davelle.
RP kirjoitti:Aijuu, Dave oli jotain 175. Ei Stath mun mielestä ole 180 vaan juurikin noin 175. Niin useasti olen kuullut sen olevan lyhyt, enkä usko että 180 kutsutaan lyhyeksi. Eikä se leffoissakaan pitkältä näytä, päinvastoin.
Tom Cruisellakin on joku inttimitta toi 172 cm. Veikkaan että livenä MAX 168 cm.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP kirjoitti:Aijuu, Dave oli jotain 175. Ei Stath mun mielestä ole 180 vaan juurikin noin 175. Niin useasti olen kuullut sen olevan lyhyt, enkä usko että 180 kutsutaan lyhyeksi. Eikä se leffoissakaan pitkältä näytä, päinvastoin.
Tom Cruisellakin on joku inttimitta toi 172 cm. Veikkaan että livenä MAX 168 cm.
No olen nyt surffaillut 20min. Ja näyttää Stathamin pituus heittelevän 172-175cm välillä, yleisemmin. Mielestäni näyttääkin siltä. Whateva! Panisin!
No olen nyt surffaillut 20min. Ja näyttää Stathamin pituus heittelevän 172-175cm välillä, yleisemmin. Mielestäni näyttääkin siltä. Whateva! Panisin!
No kato perkele. En olis uskonut. Taas yksi Rick Moranis. Mun mielestä se on näyttänyt ihan perusjampan mittaselta, eikä kääpiöltä.
RP kirjoitti:175cm pitkä joten juuri unelmapituus miehelle.
Ja naiselle!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.