perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:
elco kirjoitti:On se kumma, että vaimo lähti kävelemään.
Tämän kerran minä kysyn että kuinka hyvin tunnet minut ihmisenä että voit tuuppia tuon kaltaisia mielipidettä esiin? Kuis monta vuotta siitä olikaan kun tavattiin ja taidettiin vaihtaa ainoastaan muutama sana, jos sitäkään.

Kyllä "sinä" tunnet minut.

Ilmiselvä provo, eihän sinulta nyt muuta voinut odottaa.

Kysyn että onko sinusta hyvää että lyödään lyötyä ja mitä nautintoa siitä saat? Oikeasti kommenttisi satutti, kai oli tarkoituskin. Toivottavasti sait hyvän mielen jos toinen tunnusti että kommenttisi satutti, ole ylpeä itsestäsi.

Tämän jälkeen voin vain todeta että onnistuit. Taputa itsellesi.

End of this shit. En tarvitse palikkaan verrattavaa empatiatasolla olevaa ihmistä nillittään asiasta kuin asiasta itselleni kun olen ilmaissut kantani että ei tunnu hyvältä. Elco etsi itsellesi muuta tekemistä, etsi vaikka nainen (en tiedä on sinulla sellainen) ja tyydyttele sitä rauhassa ja hänen haluamillaan tavoilla.

Minen jaksa kiukuta, ne ajat on ohi.
:jee:

Sinä sanoit nyt sen, mikä aika monelle ois mun pitänyt jo sata kertaa sanoa.

Respect, darling.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:Siistiä, tuli kutsu oikeuteen ex:n puolelta. Tässä vaadittais 12 800€ muijan lainojen maksuja tileille joihin mulla ole edes ollu käyttöoikeutta. Tää alkaa oleen niiin absurdia ja koomista että ei tosiaan.

Maanantaista hommaan asianajaja.
Kiva kun avasit aydäntäsi nyt voinkin paskoa syntyneeseen reikään? Sori ei se ollutkaan kuin retorinen vaan euforinen kysymys

Alkaa mun parinsadan sakot taas vaikuttaa entistä pienemmiltä, mutta mitäs säästin ja maksoin ja kiitos tästä, onneksi oot kovapalkkanen rekkak..eikun odotas rakennusministeri! :twisted: :lol: :rofl:

Onneksi olen vain tällainen smurffinnaurattaja ja puosuvaari..
---------------------------------------------------------------------------

Älä nyt viitti itkeä, naiset vaihtuu ja mutta kaverit pysyy, noin sanotaan ainakin viron puolella..
Viimeksi muokannut Niba, 20.05.2011 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Elcolla on kyllä loistava track record lyödyn lyömisessä ja vastoinkäymisien käyttämisessä aseena henkilökohtaisen vittuiluun. Täytyy nostaa hattua.
Joo hei, sori, että mä nyt vittuilen empatia- ja teleskooppipamppumieheen parhaalle kamulle. Eiköhän sitä tarkoitushakuempatiaa alkaisi löytymään stadinarskallekin sillä sekunnilla, kun alkaisin sinne vittuilemaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ja kaikilla paha tahto...

Mitä järkeä roikkua jossain palstalla, jos ei siellä muuta tee kuin vittuile? Tai ehkä se onkin se pointti...
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

elco kirjoitti:Joo hei, sori, että mä nyt vittuilen empatia- ja teleskooppipamppumieheen parhaalle kamulle. Eiköhän sitä tarkoitushakuempatiaa alkaisi löytymään stadinarskallekin sillä sekunnilla, kun alkaisin sinne vittuilemaan.
Snif.

Eli elämään ei rakkautta heru ja kaikki pitää kostaa paskapalstalla kaikille muille olemalle ubervittupää jatkuvalla soitolla vaikka miehellä olisi parenpaakin ulosantia annettavana? Kasva nyt jo aikuiseksi ja lakkaa pitäytymässä noissa City ajoilta opituissa kaavoissasi.

Kumoat Darwin teorian puheillasi, et pysty kehittymään.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:Ja kaikilla paha tahto...

Mitä järkeä roikkua jossain palstalla, jos ei siellä muuta tee kuin vittuile? Tai ehkä se onkin se pointti...
Se on se sossupoke....

Paha tahto? Paha olla täällä näköjään monella on ku pitää aukoa. Olit sitten iloinen tai surullinen ni turpaan tulee. Ai nii, se on Kityn henki.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin ja Numba, älä lähe pois noitten takia. Mäkään en lähtenyt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Elcolla on kyllä loistava track record lyödyn lyömisessä ja vastoinkäymisien käyttämisessä aseena henkilökohtaisen vittuiluun. Täytyy nostaa hattua.
Joo hei, sori, että mä nyt vittuilen empatia- ja teleskooppipamppumieheen parhaalle kamulle. Eiköhän sitä tarkoitushakuempatiaa alkaisi löytymään stadinarskallekin sillä sekunnilla, kun alkaisin sinne vittuilemaan.
Tos on se virhe ettei Manalalla ole ystäviä.
Eikä sanat merkitse mitään ainoastaan teot.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Kreitsu kirjoitti:Ja kaikilla paha tahto...

Mitä järkeä roikkua jossain palstalla, jos ei siellä muuta tee kuin vittuile? Tai ehkä se onkin se pointti...
Nyt kun tarkemmin mietin niin ei tule ainuttakaan syytä olla vittuilematta 1108:lle, ninnille eikä ETM:lle.

Olen yhdistävä voima, jolla näistä saadaan parhaat kamut - ja ehkäpä vielä enemmän.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:tarkoitushakuempatiaa
Oletko ihan tosissasi sitä mieltä että päänaukomisesi em. tilanteessa oli jotenkin kohtuullista?

Osaatko muuten ylipäätään nähdä mitään eroa käyttää vittuiluun työkaluna jotain sellaista sanottua mitä on itse fuckupannut vs. jotain sellaista mikä on sattunut huonosta mäihästä tai jonkun ulkopuolisen osapuolen vilpillisyydestä?

Toinen on ihan puhdasta, pikkusieluista vahingoniloa. Arvaa kumpi?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ETM, elämän taitojen mestari vai mikä?
Prepare for the worstest.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

nowaysis kirjoitti:
par-sky kirjoitti: En mä ole mikään ex-kitisijä ja mistä sä tiedät mun päätyneen kc:lle.

Sitten tajusin järkytyksekseni ettei tässä puhutakaan musta.
Siis sulla on kenialainen mies ja asutte Suomen Hämptonissa? :shock: Kai sillä jotain hottixii kavereita kotipuolesta käy kylässä aina toisinaan? Tällä ois sit vähän kiire, jotain BBQ:ta kesällä esim? ;)
Äh, ukko on niin valkonen että loistaa pimeessä. KC taas on se firma jossa nykyään ramppaan. Mut vois siitäkin kehittää vaikka mimmosta fantasiaa, on nimittäin aika äijävoittonen paikka.

Just nyt mulla ei oo sulle kenialaista tarjolla, mutta voin koittaa hommata sulle semmosen.

Oon tota grillailua vähän pohtinu, että pitäsköhän kutsua kitisijöitä tänne joku kerta. Mutta mutta...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

par-sky kirjoitti: Äh, ukko on niin valkonen että loistaa pimeessä.
Siis selkeesti et lukenu tota linkkiä. *pettyy*
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:Tos on se virhe ettei Manalalla ole ystäviä.
Jottei kenellekään jäisi epäselväksi, eikä menisi ohi, päätin quotata tämän tekstin ja huomauttaa että tämän tekstin on siis tosiaan kirjoittanut Niba.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^vasta jälkitepäin. Mietin tota valkosuusjuttua kirjottaessa että tää ei nyt oikeen sulje pois.
Viimeksi muokannut par-sky, 20.05.2011 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Niinno, mä ainakin päätin, että yritän parhaani mukaan olla kommentoimatta enää Ninnin elämää. Ninnille todellakaan mitään pahaa halua, päinvastoin. Olen nyt yrittänyt kertoa oman näkemykseni asioista, ja tuntuu, että puhumme Ninnin kanssa eri kieltä tällä hetkellä. Ei siis kummankaan näkökulmasta enää mitään järkeä jatkaa. Eli tässä minun antini tämän asian suhteen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:tarkoitushakuempatiaa
Oletko ihan tosissasi sitä mieltä että päänaukomisesi em. tilanteessa oli jotenkin kohtuullista?

Osaatko muuten ylipäätään nähdä mitään eroa käyttää vittuiluun työkaluna jotain sellaista sanottua mitä on itse fuckupannut vs. jotain sellaista mikä on sattunut huonosta mäihästä tai jonkun ulkopuolisen osapuolen vilpillisyydestä?

Toinen on ihan puhdasta, pikkusieluista vahingoniloa. Arvaa kumpi?
Tääl on taas oikeen asiantuntija paikalla! :rofl:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

par-sky kirjoitti:^^vasta jälkitepäin. Mietin tota valkosuusjuttua kirjottaessa että tää ei nyt oikeen sulje pois.
No siis tää mun fantasia sisältäis just semmosen valkosen kenialaisen. Musta nyt ois huomattavasti helpompi hankkia, jopa Suomessa :twisted:

Vähän sama ku sarvikuonojen kans.. :think:
Viimeksi muokannut nowaysis, 21.05.2011 0:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti:ETM, elämän taitojen mestari vai mikä?
Empatia- ja teleskooppipamppumies.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

luulin et viittasit Manalaan :D mut sehän olikin KAAT
Prepare for the worstest.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

elco kirjoitti:Nyt kun tarkemmin mietin niin ei tule ainuttakaan syytä olla vittuilematta 1108:lle
Missäs kohtaa niin pahasti olen muroihis kussu että olen tämän osakseni saanut? Olen jo pyytänyt että voisit käyttäytyä korrektisti mutta et näemmä siihen pysty vaan pitää jatkaa vanhaa linjaa ja kitistä, kerrottaneen sinulle että lupaan sivuuttaa jatkossa epätoivoiset yrityksesi aiheuttaa mielipahaa (joka on mielestäni lapsellista käytöstä jopa sinulta) ja skipata kirjoituksesi ihan vaan lonkalta vittuun.

Nillitä, poika nillitä!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Tääl on taas oikeen asiantuntija paikalla! :rofl:
No sua vaan valitettavasti on ihan täysin mahdotonta kohdella omasta mielestäsi riittävän oikein riippumatta siitä olenko keskustelupalsta-Manala vai tupakantuoja-UK. Ihan sama yrittääkö asiallisesti vai ei niin sä näet joka puolella kateutta, katkeruutta ja vahingoniloa jos ihmiset ovat sun kanssasi eri mieltä. Ja ammut sitten sillä perusteella takaisin parhaaksi katsomallasi tavalla.

Kuten aiemmin sanoin, 90% ihmisistä lienevät järkyttyneitä pikemmin kuin huvittuneita sun koukeroistasi.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

nowaysis kirjoitti:luulin et viittasit Manalaan :D mut sehän olikin KAAT
Etköhän sä luullut ihan oikein. Saagan supersankareitahan oli/on siis kaksi, päät irti potkiva ja teoriassa rrrajusti rrrakastava The KAAT vs. laulava empatiateleskooppipampputalonmies The Manala.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nowa ja Elco on varppina ollut pienenä sudenpentuja!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Nergalille tsempit ja symppikset <3 Btw, tykkään tästä rauhallisemmasta puolestas ihkusti vaikka tykkäsin kyl siitä vähemmän rauhallisestakin.
Vastaa Viestiin