Huonoimmat/paskimmat/eimiellytys kokemukset ulkomaalaisista?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:FK: Lue ensin lakiosio, katso eduskunnan istunto.
Oletan FK:n viittaavan minuun, joten mikä helvetin "lakiosio", ja mikä "eduskunnan istunto"? Saako sen DVD:llä?

Jäikö meillä jokin keskustelu kesken? Mistä asiasta? Yritin selailla tätä keskustelua taaksepäin, ja viimeksi (n. kuukausi sitten) pyysin sinulta jotain viitettä jossa puhutaan somalien raiskaustaipumuksista, kun sellainen asia otettiin esille tässä keskustelussa ja vedottiin ihan tilastoihin. Koska en muista sellaista tilastoa itse nähneeni, oletin että siihen vedonneet henkilöt osaisivat johdattaa minut sellaisen jäljille. Aloit siinä vaiheessa pakista ihan muista aiheista.
Prööt.
Sen kyllä huomaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Muistaakseni kyselit mikä vika tässä uudessa ulkomaalaislaissa on. Turha siitä lienee keskustella jos ei ole siihen ole toinen osapuoli edes perehtynyt. Vai mitä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:^Muistaakseni kyselit mikä vika tässä uudessa ulkomaalaislaissa on.
Ehkä olisi aiheellista ettet muistelisi vaan tarkistaisit mitä oikeasti on kysytty tai sanottu.
Turha siitä lienee keskustella jos ei ole siihen ole toinen osapuoli edes perehtynyt. Vai mitä.
Ilmeisesti viittasit tähän viestiini:

http://kitina.net/viewtopic.php?p=42372 ... ht=#423726

Jos Riemumieli väittää että Suomessa on "Euroopan ellei peräti koko maailman löysin maahanmuuttopolitiikka", onko mielestäsi väärin vaatia jotain kädenheiluttelua konkreettisempaa perustelua noin ronskille väitteelle? Jos halutaan ns. asiallista keskustelua maahanmuutosta, eikö ensimmäinen kriteeri pitäisi olla että pitäydytään faktoissa (tai siis, ei ainakaan esitetä faktoina asioita jotka sellaisia eivät ilmeisesti ole)?

Mistä ihmeestä te noita "tilastojanne" ja yllättävän vaikeasti toteennäytettäviä väitteitänne revitte? Jussi Hullu-uhon blogistako? Ehkä kannattaisi hankkia muitakin tietolähteitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin