Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Bliss
Viesti
Kirjoittaja Bliss » 27.05.2008 13:19
Aito_Johanna kirjoitti: Bliss kirjoitti: ^^Paidan kaula-aukosta kurkkivat rintakarvat on muuten aika totaali-turn-off.
Eikö olisi aika totaali-turn-off, jos se olisi niin sievistelevä neiti, että sheivaisi niitä pois?
Eos.
Toisen mallinen paita auttaa.
Lucas Jackson
Viesti
Kirjoittaja Lucas Jackson » 27.05.2008 13:19
NuoriDaavid kirjoitti: Riittääkö kun nyökyttelet puolen hertzin taajudella ja välillä sanot "joo".
Yleensä. Jos haluan satavarmasti skorettaa, niin panostan huolella ja annan vastineeni muodossa; "joo, olet oikeassa". Oikea täsmäohjus. Heatseeker!
NuoriDaavid
Viesti
Kirjoittaja NuoriDaavid » 27.05.2008 13:20
Lucas Jackson kirjoitti: NuoriDaavid kirjoitti: Riittääkö kun nyökyttelet puolen hertzin taajudella ja välillä sanot "joo".
Yleensä. Jos haluan satavarmasti skorettaa, niin panostan huolella ja annan vastineeni muodossa; "joo, olet oikeassa". Oikea täsmäohjus. Heatseeker!
Meillä toi toimii kanssa. Jotenkin se vaan häiritsee lehdenlukua, jos pitää keskittyä.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 27.05.2008 13:21
NuoriDaavid kirjoitti: Meillä toi toimii kanssa. Jotenkin se vaan häiritsee lehdenlukua, jos pitää keskittyä.
Skorettamiseen keskittyminen häiritsee lehdenlukua? Häiritseekö se enemmän kuin suihinotto pleikkarilla pelaamista?
elco
Viesti
Kirjoittaja elco » 27.05.2008 13:24
Tix kirjoitti: NuoriDaavid kirjoitti: Meillä toi toimii kanssa. Jotenkin se vaan häiritsee lehdenlukua, jos pitää keskittyä.
Skorettamiseen keskittyminen häiritsee lehdenlukua? Häiritseekö se enemmän kuin suihinotto pleikkarilla pelaamista?
Daven vaimo ei ota poskeen Daven pelatessa pleikkaria, koska namiskuukkelien naputus häiritsee liikaa.
NuoriDaavid
Viesti
Kirjoittaja NuoriDaavid » 27.05.2008 13:30
Tix kirjoitti: NuoriDaavid kirjoitti: Meillä toi toimii kanssa. Jotenkin se vaan häiritsee lehdenlukua, jos pitää keskittyä.
Aviolliset velvollisuudet jos täytyy hoitaa, niin olen valmis laittamaan lehden syrjään. Tarkoitin tuollaista naisten arvostamaa yhdessä oloa. Sen voi hoitaa samalla, kun lukee lehteä. Keskittymisen häiriintymisellä tarkoitin muuten, että lehden lukuun keskittyminen häiriintyy. Toki pelkkä nyökyttely ja "joo" multitaskaus onnistuu lehteä lukiessakin, mutta välillä pitää myös esim. katsella puutarhakalusteiden kuvia ja se jo alkaa häiritä.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid , 27.05.2008 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 27.05.2008 13:32
NuoriDaavid kirjoitti: Aviolliset velvollisuudet jos täytyy hoitaa, niin olen valmis laittamaan lehden syrjään. Tarkoitin tuollaista naisten arvostamaa yhdessä oloa. Sen voi hoitaa samalla, kun lukee lehteä.
Eikö tuon kaiken voisi yhdistää? Lukee lehteä samalla kun on yhdessä toimittaen aviollisia velvollisuuksia? Jäisi paljon enemmän aikaa mopoiluun ja pleikkarin pelaamiseen.
NuoriDaavid
Viesti
Kirjoittaja NuoriDaavid » 27.05.2008 13:49
Ei kai tuo vapauttaisi puutarhakalusteiden esitteiden katselulta?
Lucas Jackson
Viesti
Kirjoittaja Lucas Jackson » 27.05.2008 13:50
Aito_Johanna kirjoitti: Eikö olisi aika totaali-turn-off, jos se olisi niin sievistelevä neiti, että sheivaisi niitä pois?
Miksi mies, joka pitää itsensä siistinä myös rinnan tienoolta, on sievistelevä neiti?
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 27.05.2008 13:51
NuoriDaavid kirjoitti:
Ei kai tuo vapauttaisi puutarhakalusteiden esitteiden katselulta?
Ei, mutta kalusteita olisi mieluisampaa katsella.
MGandhi
Viesti
Kirjoittaja MGandhi » 27.05.2008 13:52
Lucas Jackson kirjoitti: Aito_Johanna kirjoitti: Eikö olisi aika totaali-turn-off, jos se olisi niin sievistelevä neiti, että sheivaisi niitä pois?
Miksi mies, joka pitää itsensä siistinä myös rinnan tienoolta, on sievistelevä neiti?
Onhan se aika håmåa! Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
killkill
Viesti
Kirjoittaja killkill » 27.05.2008 13:58
NuoriDaavid kirjoitti: Etkö huomannut, miten naisten silmät pyörivät päässä aina sun kanssa jutellessa?
Luulin sen johtuvan aprés rasagé:ni tymäkästä feromonituoksusta!
Lucas Jackson
Viesti
Kirjoittaja Lucas Jackson » 27.05.2008 14:05
MGandhi kirjoitti: Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
Riippuu varmaan sheivaajasta. Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
MGandhi
Viesti
Kirjoittaja MGandhi » 27.05.2008 14:09
Lucas Jackson kirjoitti: MGandhi kirjoitti: Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
Riippuu varmaan sheivaajasta. Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
No toki betauroon karvoitus on aina naurettavan näköistä, joten ajoon vaan. Oletin että puhuit oikeasta karvoituksesta.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 27.05.2008 14:10
Lucas Jackson kirjoitti: Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
On. Et voi voittaa. Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 27.05.2008 14:15
Lucas Jackson
Viesti
Kirjoittaja Lucas Jackson » 27.05.2008 14:18
Tix kirjoitti: Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
BettyB.
Viesti
Kirjoittaja BettyB. » 27.05.2008 14:19
Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi
Viesti
Kirjoittaja MGandhi » 27.05.2008 14:19
Lucas Jackson kirjoitti: Tix kirjoitti: Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
Mut naiset tykkää älyvapaista apinamiehistä. *laulaa Kikkaa*
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 27.05.2008 14:20
Lucas Jackson kirjoitti: Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
Älä minnuu osoittele. Olen ajellut beetakarvoitukseni jo vuosikausia pois. Vaikka se onkin homosapienssia. Apina-alfat saa rauhassa pitää kesävillansa.
elco
Viesti
Kirjoittaja elco » 27.05.2008 14:20
BettyB. kirjoitti: Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi kirjoitti:
Teillä on henkinen yhteys.
MGandhi
Viesti
Kirjoittaja MGandhi » 27.05.2008 14:22
elco kirjoitti: BettyB. kirjoitti: Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi kirjoitti:
Tähän ei vaan voi sanoa muuta kuin teleTappi!!1
BettyB.
Viesti
Kirjoittaja BettyB. » 27.05.2008 14:23
MGandhi kirjoitti: elco kirjoitti: BettyB. kirjoitti: Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi kirjoitti:
Tähän ei vaan voi sanoa muuta kuin teleTappi!!1
Voi lollero
Tix
Viesti
Kirjoittaja Tix » 27.05.2008 14:26
Tulis kyl hemmetin kauniita lapsia. Kaljuja isotissisiä karva-apinoita, jotka diggaavat Kikkaa