Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%

Ääniä yhteensä: 30

Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aito_Johanna kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^^Paidan kaula-aukosta kurkkivat rintakarvat on muuten aika totaali-turn-off.
Eikö olisi aika totaali-turn-off, jos se olisi niin sievistelevä neiti, että sheivaisi niitä pois?
Eos.
Toisen mallinen paita auttaa.
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

NuoriDaavid kirjoitti:Riittääkö kun nyökyttelet puolen hertzin taajudella ja välillä sanot "joo".
Yleensä. Jos haluan satavarmasti skorettaa, niin panostan huolella ja annan vastineeni muodossa; "joo, olet oikeassa". Oikea täsmäohjus. Heatseeker!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lucas Jackson kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Riittääkö kun nyökyttelet puolen hertzin taajudella ja välillä sanot "joo".
Yleensä. Jos haluan satavarmasti skorettaa, niin panostan huolella ja annan vastineeni muodossa; "joo, olet oikeassa". Oikea täsmäohjus. Heatseeker!
Meillä toi toimii kanssa. Jotenkin se vaan häiritsee lehdenlukua, jos pitää keskittyä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Meillä toi toimii kanssa. Jotenkin se vaan häiritsee lehdenlukua, jos pitää keskittyä.
Skorettamiseen keskittyminen häiritsee lehdenlukua? Häiritseekö se enemmän kuin suihinotto pleikkarilla pelaamista?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Meillä toi toimii kanssa. Jotenkin se vaan häiritsee lehdenlukua, jos pitää keskittyä.
Skorettamiseen keskittyminen häiritsee lehdenlukua? Häiritseekö se enemmän kuin suihinotto pleikkarilla pelaamista?
Daven vaimo ei ota poskeen Daven pelatessa pleikkaria, koska namiskuukkelien naputus häiritsee liikaa.
NuoriDaavid

Tix kirjoitti:
Aviolliset velvollisuudet jos täytyy hoitaa, niin olen valmis laittamaan lehden syrjään. Tarkoitin tuollaista naisten arvostamaa yhdessä oloa. Sen voi hoitaa samalla, kun lukee lehteä. Keskittymisen häiriintymisellä tarkoitin muuten, että lehden lukuun keskittyminen häiriintyy. Toki pelkkä nyökyttely ja "joo" multitaskaus onnistuu lehteä lukiessakin, mutta välillä pitää myös esim. katsella puutarhakalusteiden kuvia ja se jo alkaa häiritä.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 27.05.2008 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Aviolliset velvollisuudet jos täytyy hoitaa, niin olen valmis laittamaan lehden syrjään. Tarkoitin tuollaista naisten arvostamaa yhdessä oloa. Sen voi hoitaa samalla, kun lukee lehteä.
Eikö tuon kaiken voisi yhdistää? Lukee lehteä samalla kun on yhdessä toimittaen aviollisia velvollisuuksia? Jäisi paljon enemmän aikaa mopoiluun ja pleikkarin pelaamiseen.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:välillä pitää myös esim. katsella puutarhakalusteiden kuvia ja se jo alkaa häiritä.
Suosita vaimollesi uutta oppisuuntausta:

http://www.mikesgarden.co.uk/nakedinthegarden.htm
NuoriDaavid

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:välillä pitää myös esim. katsella puutarhakalusteiden kuvia ja se jo alkaa häiritä.

Ei kai tuo vapauttaisi puutarhakalusteiden esitteiden katselulta?
Lucas Jackson

Aito_Johanna kirjoitti:Eikö olisi aika totaali-turn-off, jos se olisi niin sievistelevä neiti, että sheivaisi niitä pois?
Miksi mies, joka pitää itsensä siistinä myös rinnan tienoolta, on sievistelevä neiti?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:

Ei kai tuo vapauttaisi puutarhakalusteiden esitteiden katselulta?
Ei, mutta kalusteita olisi mieluisampaa katsella.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lucas Jackson kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Eikö olisi aika totaali-turn-off, jos se olisi niin sievistelevä neiti, että sheivaisi niitä pois?
Miksi mies, joka pitää itsensä siistinä myös rinnan tienoolta, on sievistelevä neiti?
Onhan se aika håmåa! Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Etkö huomannut, miten naisten silmät pyörivät päässä aina sun kanssa jutellessa?
Luulin sen johtuvan aprés rasagé:ni tymäkästä feromonituoksusta!
Lucas Jackson

MGandhi kirjoitti:Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
Riippuu varmaan sheivaajasta. Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
MGandhi

Lucas Jackson kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Sheivaako tällainen mies myös säärensä?
Riippuu varmaan sheivaajasta. Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
No toki betauroon karvoitus on aina naurettavan näköistä, joten ajoon vaan. Oletin että puhuit oikeasta karvoituksesta.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lucas Jackson kirjoitti:Eikö ne kaksi karvaa rinnassa ole aika kornin näköiset? Vähän niin kuin amisviikset?
On. Et voi voittaa. Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hmm.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805 ... 3_ul.shtml

Saikohan raiskaaja emätinorgasmin?
Lucas Jackson

Tix kirjoitti:Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi

Lucas Jackson kirjoitti:
Tix kirjoitti:Olet joko rintasillinruotoinen amis tai sievistelevä homoneiti.
Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
Mut naiset tykkää älyvapaista apinamiehistä. *laulaa Kikkaa*
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lucas Jackson kirjoitti:Vitun neandertalit sanon minä! Olen selkeästi kehittyneempi yksilö joka karvankasvattamisen sijaan osaa käyttää vaatteita kylmyydeltä suojautumiseen!
Älä minnuu osoittele. Olen ajellut beetakarvoitukseni jo vuosikausia pois. Vaikka se onkin homosapienssia. Apina-alfat saa rauhassa pitää kesävillansa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:Uh! AH! Kanna minut metsään, apinamies!
MGandhi kirjoitti: Mut naiset tykkää älyvapaista apinamiehistä. *laulaa Kikkaa*
Teillä on henkinen yhteys.
MGandhi

elco kirjoitti:
Tähän ei vaan voi sanoa muuta kuin teleTappi!!1
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:
elco kirjoitti:
Tähän ei vaan voi sanoa muuta kuin teleTappi!!1
Voi lollero :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tulis kyl hemmetin kauniita lapsia. Kaljuja isotissisiä karva-apinoita, jotka diggaavat Kikkaa
Vastaa Viestiin