Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Mut palstalapsen painoindeksiä tulee kohentaa!

SA[/size][/b][/color]
Niin tulee.

Matkoilla en ole käynyt (ulkomailla) vuoden 2000 jälkeen. Ei huvita.

Nenänvalkaisukausi jatkuu, eikä edes huvita ottaa. 8)

Eilen olin levyostoksilla, ostin kolme Kinksin albumia. Vielä niitä puuttuu.

Heipä hei.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mut palstalapsen painoindeksiä tulee kohentaa!

SA[/size][/b][/color]
Niin tulee.

Heipä hei.
SE ON SITÄ HOBOY!!

Niin tulee.

Älä piruile parahin Homie! :P

No itseasiassa ulkomaillakäynti on yleensä vain huonompaan päin menemistä noin jos ihan kaikki mahdolliset asiat huomioon ottaa!
Se lämpimän ilman lomaromanssin voin kohdata vaikka lämpimän kirjaston tuolilla kotosuomessa ulkona ollessa tihkusade.

Ei huvita ottaa! Kyllä sanoisin, että tuo kehitys on hyvä, vaikka en halua olla mikään tylsä alkoholipoliisi!

MAHTAVAA! Nyt löytyi uusi yhteinen piirteemme Homie!

Mulla on Kinksin levy alkuperäisenä , harmaa kansi LP, (lähtee levyhyllylle...) TULI jo!

"Something else by the Kinks".

Kuva

Ja se on kyllä NAUTITTAVA levy.

Suosikeitani ovat!
Death of A Clown, Situation Vacant, Love me Till the Sun Shines, Lazy Old Sun, Afternoon Tea, Waterloo Sunset...

Pikkuskidinä kuuntelin tämän levyn aivan puhki (isoveljeni ostama).
Lazy Old Sun jotenkin tuli erityisesti kulutettua puhki!!
Siis mikä MAHTAVA yhtye ja tunnelma ja koko juttu!

Heipä hei.

HEIKÄÄK Homie ja hyvvöö päevvöö. Mulla on nyt pitkä aamupäivä tässä vapaata ja aion tehdä jotain kotiboy-hommia!

Toivoo

A R S K I S
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Stadinarska
Kitisijä

Kirjoitin laajasti Arska-asiaa "Raportteja Uudenvuodenyöstä"-palstalle, ja siirsin sen tähänkin, mutta kun palstalapseni sai pahoinvointia, niin otin sen pois tästä pilaamasta palstaani! Se on vastaus eräälle.

Eli lukekaa P-jauhannasta tuo kirjoitus. Vaikka itse sanon, niin kyllä se on täyttä asiaa.

Ässä AA
Apuuaaa, en keksi mitään titteliä!! :x
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Stadinarska
Kitisijä

Huhhuijaa! Tumps tumps tumps!

tiedättekö, mitä tämä on? No se on SYDÄN!

Kuva

Se rummuttaa onneksi ihan terhakkaasti, mutta se on ollut tänään duunissa. Nyt koetan antaa sen ja koko "pystyyn kuolleen ruumiini" levätä!

Miksikö? No ei ole nuorikkoa söpöistä sulotarta ilmestynyt, ei (huoahtakaa helpotuksesta Kitinättäret!) No siksi, että olin ylilyöntiä hipovan ajan tänään pelaamassa yhtämittaa kentällä. Oli sossutennistä ja sitten tiukkoja haasteita ja tuo ylilyönti johtui siitä, että pikatoivomuksella olin vielä eräässä nelinpeliporukassa. Taivaallisesti aloitin tänään noin klo 13 ja tulin kentältä pois 20.40. Muutamiin kysymyksiin, lähinnä privat-sellaisiin, "mistä pidän tenniksessä eniten" ja "kerro enemmän tenniksestä",koetan nyt vastata yleisesti, jos täällä muilla on mielenkiintoa.Haastavimpaan ja upeimpaan pelifiilikseen on vastauksena verkkopeli ja pelin musikaalinen tempofiilis. Ilman musikaalisuutta tennis muuten tuskin olisi kovin korkealuokkaista, luulen!
Niin lisävastauksena kiinnostuneille on, että mikään ei ole upeampaa kuin lyödä verkolta kaunis slaissi takakentälle auringon laskiessa massakentälle ja taustalla siintää kaunis meri. Vastassa kun on vielä jokin kaunis lady- se on niinq siinä se tenniksen hienoin juttu.
Tenniksen ei niin innostava juttu on vanhempien pakolla laittamat haluttomat lapset opettelamassa joskus vetoisalla kentällä.
Ulkona heidän tulisi olla temmeltämässä. Pakko on paha asia ja lisäksi lapsen lahjattomuuden tai lahjakkuuden huomaa selkeimmin.
Nimittäin tennispelaajan lahjakkuuden näkee varsin selkeästi jo heti tavasta liikkua ilman tennismailaakin. Pakottaa henkilön liikehtimään tanssahdellen sivulle ja eteen tietyssä tahdissa ja temmossa. Ja heittämään palloa. On omituista kuinka jotkut ovat lähes täysin epämusikaalisia ja jotkut täysin vailla pelisilmää tai pallosilmää. Heillä on lähes aina jokin muu vahvuus joka ei liity liikunnallisuuteen. Mutta musiikin taju ja tennis liittyvät lähes poikkeuksetta yhteen, tiesittekö!?

Kuva

Sit mulle tapahtui työtapaturma, kun mulla oli vain kaksi mailaa tänään mukana ja yksi parikymppinen innokas junnu pelas mua vastaan. Mun mailoistani molemmista meni jänne ja... Johdin siinä vaiheessa 6-4 ja 4-3 ja mitä :twisted: tapahtui? Jätkä otti lainaamastani varamailasta ja tilanteesta kaiken hyödyn. Mä aloin vetämään palloja pitkäksi (lainavaramailan jännitys tosi löysä ja muutenkin kuin kolho halko!!!) ja kaveri laittoi varsinaisia riskilyöntejä.
HUH, kun meinasin alistua selittelyyn kun hävisin toisen erän 6-3, mutta kun oma moka se oli. Miksen ottanut kuin 2 mailaani? Sossunelinpeliin olin jo tottunut varatramboliinimailaani!
Kismittää kun olisi se tekniikassa puutteellinen kaveri pitänyt voittaa ruostuneella paistinpannullakin, MUTKU se innokkuus ja yrittäminen oli pojalla hallussa kyllä!! Lupasin ottaa revanssin ja sitten en kyllä ole muuten yhtään kiltti vaan ns. ilkeä Arska! Syöttö pumps ja verkolle, lyönti kunnon potkulla rystylle ja verkolle! Sillä "ne" pelästyy! Heh. Mut olin tänään jo liian Zombie ja oikein patalaiska ylimielinen UGGLA! Hihii kun teki hyvää haukkua itseänsä! Joo'o. kyl mää hyvin tiedän milloin olen Uggla!! Harvoin mutta selkeästi!
Me tennispelajat emme halua antaa päänahkoja, emme varsinkaan noviiseille! No, hiukan puolihuumoria mut puolet täyttä totta!

Meillä kohtalaisenkin edistyneillä tennispelaajilla on hyvin tärkeä omistaa samanjännitteisiä mailoja ja samanpainoisia.
Minulla on suomalaisomistuksessa olevan yrityksen samoja mailoja vaatimattomat tasan 10, kun tuli kerran vuonna se ja se ammoin tuli hankittua samoja hyviä, kun ne jurripäät lopettaa aina hyvän saman valmistuksen. Niin hyviä on, että vain yksi on hajonnut pokastaan. Meni vaan räiskis palautuksessa. SAIN tehtaalta uuden kun vastapuoli todisti tapahtuneen! (Mailan valm. virhe).Yleensä ovat ikuisia jos pelaaja ei iske sitä kanveesiin.
Pallot mää joudun joko vaatimaan toisilta uudet tai itse hankkimaan jos oma intressi. Jos opettaa niinkuin opettaa niin silloin voi olla varamaila ja vanhoja palloja. Sillä palloon katsominen harrastajille on tärkeintä ja PUHDAS lyönti ilman venkuroita ja kokosvingi. Niin helppoa tää tennis on. katso palloa ja lyö!! Jees! Ihan sama kuin golf. Maila taakse. LYÖ PALLOA SUORAAN, anna mailan sen jälkeen mennä mihin sattuu itsestään ilman puristusta! Sitä se on!! Tehkää perässä! Ai menikö se ylöspäin ja ei enää näy? Joo, sehän se lopputulos on aloittelijalla, heh! Silsi tennis alussa tuntuu turhauttavalta. Ja se 25 euron kenttämaksu on silloin liikaa. MUTTA MYÖHEMMIN se on ELÄMÄ!!!

Tätä kirjottaessani olen jo kummasti tasaantunut. Ylikierrokset saattaa jatkua vielä pari tuntia kyllä. Lisäksi en ole mikään kone. Mulla on tietenkin ollut usein kaikenlaista jäynää alaselän ja takapuoen kanssa ja polvien ja nilkkojen. Se kuuluu asiaan. Olen nyt kyllä ihan selvinnyt. Hiukan vain kuin raiskattu Zombie. On päivänselvää, että samalla henkilöllä vanhetessa palautuminen hidastuu, mutta tämä koko liikuntakyky ja palautuminen riippuu täysin tyypistä ja pelimääristä ja lihaksiston huollosta. Menen maanantaina hierontaan. Se on enemmän kuin tosiasia,sano!

Noniin. Nyt tuli vastausta tunnustettua noin yleisestikin. Kun tennis on nykyään kuitenkin pop-laji. Ja alkaa Australian Open myös!! Toivottavasti kiinnostuneet löytää juttuni, muutkin kuin nämä, mitkä ovat pyytäneet enemmän tennisjuttuja yv. Voi olla, että Arskan tennis ja Arska ovat jollekin eri asia, heh. Ei voi mitään! Sama pää kesät talvet! Tää vain oli sellainen ikuisuuskysymys nää mihin vastasin. Erikseen kerron specialaiheista, joka haluaa tietää.

YX kuriositeetti minkä haluan yleisesti ihmetellä. Yksi tyttö eilen Cafe Ursulassa (kaivopuisto) oli kuin ilmetty "Vaola". Olen vain nähnyt hänen galleriakuvansa. Katsoin äsken. Naama oli tosi samanlainen,kun äsken tarkistin! Mutta luulen, että näkemäni oli eri tyttö. Tämä oli korkeintaan 155cm ja noin 30v,ja yhden kuvan mukaan Vaola selk. pitempi, mut kasvot oli jotenkin heti "tutut". Minähän en toki ikinä ole nähnyt Vaolaa. Muutaman kerran mukavasti jutskannut Kitinässä. Hän sanoi mulle ja työkaverilleni, että pöytä on vapaa ja jättivät jälkeensä isot likaiset jätskikulhot.
Itse otin kuulkaas kaffeet ja voisilmäpullan ja työkaverin piikki auki! Nih!

SA
vekkuli vatkulimies
Homeboy65
Kitisijä

Sapuskaa palstalapselle. Muistahan pöytätavat. :wink:

Kinkseistä vielä. Joku aika sitten lainasin kirjastosta muutaman albumin, huomasin diggaavani ja nyt olen ostanut joitain CD-levyjä:

Kinks
Kinda Kinks
Kink kontroversy
Face to face
Something else by the Kinks
Muswell hillbillies

Vielä voisi hankkia esim. Soap operan ja/tai Arthurin...ehkä...

Vitsi:

- Mikä on pöllöjen suosikkibändi?
- Tietenkin WHO!

Nenänvalkaisukausi pitänyt. Kahta viikkoa kauempaa en luultavasti viitsi kuitenkaan raittiina pysyä.

Täältä tähän, taas.
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Sapuskaa palstalapselle. Muistahan pöytätavat. :wink:

Kinkseistä vielä. Joku aika sitten lainasin kirjastosta muutaman albumin, huomasin diggaavani ja nyt olen ostanut joitain CD-levyjä:

Kinks
Kinda Kinks
Kink kontroversy
Face to face
Muswell hillbillies

Vitsi:

- Tietenkin WHO!

Nenänvalkaisukausi pitänyt. Kahta viikkoa kauempaa en luultavasti viitsi kuitenkaan raittiina pysyä.

Täältä tähän, taas.
HuomioPuomio!
Tämä viesti on lähes samanlainen kuin hieman aikaisemmin lähetetty. Pyydän anteeksi ihan samoin kuin operaattoriyhtiö Welho. Minulla oli valtuutusvaikeus! Joskus unohtuu, ettei vastaanottaja ole minut läpikotaisin tunteva, sano! That's live!
Mutta nyt korjattu uusi versio! Jos luitte tämän jo äsken, ei tarvii lukea enää!! Toivoo Seinen Amebainen
:)

Päifetipäeföö Houmii!!

Arskis tuli juuri määräpaikkaansa ja on tehnyt kaikenlaista ja monenmoista. Mutta ihmiselle sopivaa sellaista. Tänään autoilin aika paljon maailman ihanimmalla menopelillä. Ai etteikö olekaan maailman ihanin? No ehkä ei, mutta ainakin iiihaaana. Homie ja muut! Mä oon autohullu vaikka olenkin vihertävä tyyppi tai täysvihree ite asias.

Wastaukset Houmiille tietystiiki seuraavassa!!

Sapuskaa palstalapselle. Muistahan pöytätavat. :wink:

Giitos Home! Alan pitää sun paltamukulan perushuoltoa jo liian itsestäänselvyytenä ja laistoin kokonaan ruoanantamisen pitkään aikaan, tai jopa päivään! Hirvee isiukko mä oon! Onneksi olisin, gulp!
EIKÄ! Olisin muuten ihan hyvä iskä, mutta ottaisin siitä roolista ehkä liikaakin paineita, hiukan luulen!

Kinks
Kinda Kinks
Kink kontroversy
Face to face
Muswell hillbillies

No onhan noita ihan tosi kiitettävästi tuossa! Something else...on paras!!

Vitsi:

- Tietenkin WHO!

MEINASIN laittaa, että "nyt ei seliitä (murteellinen ilmaus ettei ymmärrä), MUTTA nyt kun astuin uudelleen pukille niin TIETENKIII HAUSKA!!
Oliko omantekemä vitsi. Hitsin hauska. En kuollut nauruun, juur sopivasti veri hiukan muutti vain suuntaa.

Onko nenäsi oikeasti nyt vitivalkoinen? Se voi myös olla vieroitusoireista kun olet heikkona!!. Arska muuten otti tänään kahveetin kanssa sherryä (mustepullon näköisestä tarjosi pikku rouvake)

Täältä tähän, taas.

Sopivasti tähän myös täältä, hih ja hei Homielle!

MULLA ON VIELÄ JUTTU.

Stadinarska löi golfpallonsa ns. hehtaarihahlolla kauas ns. links-kentällä (merenrantakenttä). Kysymys kuuluu miksi hän löi niin huonosti, vaikka osaa lyödä paremminkin. Syy voi olla vain jotakin tämänkaltaista. Eli sitä saa mitä tilaa!! Nami.

Kuva

Arska the Amebanarskis valitsee kuormasta aina sit ensin kermaisimman!!!
Homeboy65
Kitisijä

Palstalapsi syömään sieltä hiekkalaatikolta! Voit jatkaa leikkimistä myöhemmin!

Kaunis kuva btw. Noista misuista.

Ostin vielä eilen "Arthurin". Kriitikoiden kehuma. Vaikka ei ne kriitikotkaan aina oikeassa ole. :napu:

Vitsi:

Perämies tulee laivan kapteenin luo ja sanoo: luulen että laivalla on HOMO!
Kapteeni: Kuinka niin?
Perämies: Maistoin messipojan kyrpää ja se maistui PASKALTA! :perse:

Siivoamista oon taas lykännyt...tänään jos jaksan. :think:

Jonkinlainen välipala. Hasta la vista, senor Arska.
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Palstalapsi syömään sieltä hiekkalaatikolta! Voit jatkaa leikkimistä myöhemmin!

Ostin vielä eilen "Arthurin". Kriitikoiden kehuma. Vaikka ei ne kriitikotkaan aina oikeassa ole. :napu:

Vitsi:

Jonkinlainen välipala. Hasta la vista, senor Arska.
Mielettömän pitkä päivä.
Muuten olis loppunut jo iltapäivällä mut nää harrastukset. Fyysinen harrastus ja täyshenkinen sellainen perään.

Stadinarskalla ovat Pirkka-paristot loppumassa. Lataan ne kohta yöllä. En JASKA katsoa Australiaa. Minuakin kupolituttaa (lue kirosana) kun en ole paikan päällä! Se tekee kipeää katsoa asiaa jota rakastaa ja jossa ei nyt ole pääsyä.

Mutta Homeboyn ansiosta kultani sai taas päivittäisen annoksen. Kiitos kaunis Homie! Ja wastauksiin!

Palstalapsi syömään sieltä hiekkalaatikolta! Voit jatkaa leikkimistä myöhemmin!

Sillä on vain muovilaatikko ja kaikenlaista leikkilelua ja tyynyä tässä vieressä. Marimekon mariskoolikin, huh!

Kisumisut olivat verrattomat. Arska kuvitteli uivansa joukossa. Saada ja kuolla kuvitelma. Joskus on hauska haaveilla olevansa sulttaani ja saavansa kahdeltakymmeneltä hyvännäköiseltä ja maistuvalta mirritytöltä kaikilta erityyppistä hoitoa. Sitähän eivät verisuonen kestäisi. Mutta hautakiveen teksti:

A. Arska
kuoli ylionnellisena
hoidettiin liikaa

Jaahas, meni taas yli hyvän maun kirkkasti, mutku oon niin väsynyt ja kai sitä leikisti itsensä saa kuopata.
Olen kuitenkin erittäin hyvässä kunnossa ja olisi totisesti suuri yllätys jos en eläisi seuraavaa päivääkin!
Olen varman rasittunut kun puhun tällaista!! Myönnän!!

No kuule RIITIKOT eivät todellakaan ole usein oikeassa. Varsinaisia pempunnuolijoita ja opportunisteja!!

Vitsi:

Hyi HELVETTI KUN PASKAmainen vitsi. Yöööööks. Muista Homie viaton puhdas porsliininukke-lapseni!!! Minä luulen, että se on vieläpä tyttö!

Sitten vasta siivoat kun liikut "itseksesi" sokeritoukkien päällä!!

Jonkinlainen välipala. Hasta la vista, senor Arska

Haistan lavitsan kutsun! Huomiseen. Välillä oli pala hyvää,Homie hyvä!!

O Y.....S T A D I N A R S K A N.....I L O H E T K E T .......A B
toimitusjohtaja Tur Skalainen
Homeboy65
Kitisijä

Palstalapsi syömääään! Jaa mitä? Maksalaatikkoa!

Ei tässä kummempia. Olen vähän ihmetellyt miksi Kitinässä on niin
vähän nelikymppisiä. Eihän täällä ole kuin sinä, minä, Gat, Niba...ja PetriFB jollei se ole poistunut täältä kokonaan. Toivottavasti on... :pliis:
En minä mitään syytä ko. asiantilaan keksi. :?

Vitsi:

Katukaupustelija kauppaa kadulla linnunsiemeniä, nyrkkeilyhanskoja ja kondomeja. Ohikulkija ihmettelee valikoimaa. Kaupustelija selittää: "Kun noi tulee tosta viereisestä kapakasta ne haluu joko laulaa, tapella tai nussia."

Ei tässä nyt enempää tällä kertaa.

Sayonara, Arska-san. 8)
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Palstalapsi syömääään! Jaa mitä? Maksalaatikkoa!

vähän nelikymppisiä. Eihän täällä ole kuin sinä, minä, Gat, Niba...ja PetriFB jollei se ole poistunut täältä kokonaan. Toivottavasti on... :pliis:

Vitsi:

Katukaupustelija kauppaa kadulla linnunsiemeniä, nyrkkeilyhanskoja ja kondomeja. Ohikulkija ihmettelee valikoimaa. Kaupustelija selittää: "Kun noi tulee tosta viereisestä kapakasta ne haluu joko laulaa, tapella tai nussia."

Sayonara, Arska-san. 8)
H O M I E !!! Vastaukset

Palstalapsi syömääään! Jaa mitä? Maksalaatikkoa!

Palstalapsi syömään, mut voi Homeboy sinua kun oot tehnynnä maksalaatikkoa. Me ollaan pahasti poispilattuja. Mulle ja lehtoiselle lapselleni kelpaa kyllä monet ruoat, MUTTA EI PASKALAATIKKO.

Se kelpaa jollekin Elukalle, vaikka hän ei taida enää kuulua joukkoon.

Aijoo, en ole paljoa ajatellutkaan. Mut ikä tuo karismaa ja se näkyy myös kirjoituksissa. Kukaan ei tyydy pelkkään "vittuproosaan".
Kyllähän täällä terveellä aikuisella "hermot" menee useinkin joidenkin lapsellisten ajatusten tai kirjoitusten takia,tai juuri sen oikean omahyväisyyden, voih, mutta tää on hyvä itsehillintäkenttä, heh!
Mut onhan täällä siis nelikympin-korvan, jopa viidenkympin? naisia ilman muuta! Mut siis tarkoitat vain miehiä, ok.

Vitsi:

Ok, kurja tilanne mulla kun en ees ehdi nauramaan, se oli ihan hyvä!
MIKSI mä en nauranut vaikka ihan hauska juttu? Kokeile jatkossa taas!

Hyvä kohtuullinen ruokapala, kiitän ja syön osan lapseni ruoasta.

Sayonara, Arska-san.

Pitää kooklata nyt tämän takia! Mut adios senor Casahombre! :)

S A
Homeboy65
Kitisijä

Unhealthy snack for the kid. Hamburgers, chips, etc.

Minun käsittääkseni täällä kyllä EI ole 40-50 v. naisia. Jolleivat sitten SALAA ikäänsä joidenkin eukkojen tapaan. :)

Muutama tunti sen jälkeen kun olin ilmaissut täällä vienon pyynnön että PetriFB olisi siirtynyt PYSYVÄSTI RL:N piiriin hän palaa tänne! Rats!

HUOMENNA loppuu kahden (2) viikon nenänvalkaisukausi. Keskustelua päässäni Homer Simpsonin tapaan:

- Mitäs jos vielä jatkaisit ko. kautta?
- Ei tasan käy!
:beer: :cheer: :hep:

Dry vodkaa taidan ostaa.

Täältä tähän. Rouskuta...
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Unhealthy snack for the kid. Hamburgers, chips, etc.

Minun käsittääkseni täällä kyllä EI ole 40-50 v. naisia. Jolleivat sitten SALAA ikäänsä joidenkin eukkojen tapaan. :)

Muutama tunti sen jälkeen kun olin ilmaissut täällä vienon pyynnön että PetriFB olisi siirtynyt PYSYVÄSTI RL:N piiriin hän palaa tänne! Rats!

HUOMENNA loppuu kahden (2) viikon nenänvalkaisukausi. Keskustelua päässäni Homer Simpsonin tapaan:

- Ei tasan käy!

Dry vodkaa taidan ostaa.

NO HEI HOMIE JA MUUT!
ARSKA ON KULKURINA NYT JA SILLÄ EI OO NIINKÄÄN LÄMMINTÄ EES PÄÄLLÄ...
MUTTA AJATUKSET JA KIRJOITUKSET TOIMIVAT KITINÄSSÄ, VAIKKA OLISI MISSÄ. SE ON HAUSKAA. SAIN JA OTIN SELLAISEN LOMASEN KUN EN "KESTÄNYT" ENÄÄ TENNIKSEN KATSOMISTA LASIN LÄPI.
mua toden sanoen harmittaa sanoa matkaani, kun kaikille se ei ole mahdollista ja herättää aivan turhaa kateutta ehkä, mutta tosi hassua olisi olla hiljaakin kun täällä kerrran jutskaan!
Itse olen ajatellut, että se tärkein eli terveys on asia, joka on se ainoa tärkeä kuitenkin ja se annetaan sattumalta tasapuolisesti! Ja Suomeen syntyminen on kaikille meille todellinen suurvoitto
.

MUTTA MINÄ OLEN TÄLLAINEN HASSU. TOIVOTTAVASTI HOMIE OLET YMMÄRTÄVÄ JA ANNAT MUONAA VAIKKA OLENKIN TÄLLAINEN HULTTIO-ISÄ!!

JA MUUTKIN, VOITTE ANTAA RUOKAA.
VASTAUKSIANI EN NYT VOI LUVATA KOVINKAAN SÄÄNNÖLLISESTI PUOLENTOISTA VIIKON AIKANA. MUTTA LUPAAN VASTATA KAIKKIIN!

Unhealthy snack for the kid. Hamburgers, chips, etc.

NO PIKKU SUONENTUKKEUTTAMINEN VAIN. OKAY.

AIJAA, EHKÄ SITTEN SE 50 ONKIN LIIAN PALJON, MUT AINAKIN 40 ON VARMA, ELLEN SITTEN ARVIOI IKÄÄ IHAN PÄIN SUOMALAISTA MÄNNYNHAVUKKAA.
SIIS HEI, KUN AJATTELEN NIIN ONHAN TÄÄLLÄ AIKA VANHOJA NAISIA, HEI!! JA HYVÄ NIIN TOKI. VAI MITEN ARVELET ETTEI OLISI? EN MÄ VARMA OLE.

NYT MÄ OON TYHMÄ...VOI HOMIE MIKÄ ON RL??

- Ei tasan käy!

HEHHEH. MIKSI SITÄ OLI JUURI TASAN KAKSIVIIKKOA`?

Dry vodkaa taidan ostaa.

MUT ÄLÄ (d)RAIVOA !!!

KIITS ROUSKIS (NYT MÄ SYÖN LAPSENI RUOAN-PISTE IIN PÄÄLLE ISIN HUONOSSA ROOLISSANI!

KULKURI-ARSKA
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa.

Ensin vastaukset kysymyksiisi.
RL= real life, vastakohtana VL eli virtual life, ts. nettailu.
IRL= in real life IVL= in virtual life.

Miksi juuri kaksi viikkoa? Kaksi viikkoa on minimiaika pysyä sillä lailla raittiina että sillä on jotain fysiologista vaikutusta, maksa puhdistuu juu nou.

Tällä hetkellä siis röpötän, tulin juuri tuolta paikallisesta räkälästä. :beer: :cheer:
En viitsinyt Alkoon lähteä huonon ilman takia, kävin lähikaupasssa ostamassa keskaria ja lonkeroa.

Tällaista. Täältä tähän, toivotan: Bon voyage. :mrgreen: :napu:
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa.

Ensin vastaukset kysymyksiisi.
RL= real life, vastakohtana VL eli virtual life, ts. nettailu.
IRL= in real life IVL= in virtual life.

Miksi juuri kaksi viikkoa? Kaksi viikkoa on minimiaika pysyä sillä lailla raittiina että sillä on jotain fysiologista vaikutusta, maksa puhdistuu juu nou.

Tällä hetkellä siis röpötän, tulin juuri tuolta paikallisesta räkälästä. :beer: :cheer:
En viitsinyt Alkoon lähteä huonon ilman takia, kävin lähikaupasssa ostamassa keskaria ja lonkeroa.

Tällaista. Täältä tähän, toivotan: Bon voyage. :mrgreen: :napu:
Kiitod taas Homie. pikakone on k'yt;ss' ja en paljoo virko, mutta palstakakara saakoon isin huomiota taas!

Kummallinen olo mut sen tiet'' etuk'teen kun piolokikello menee mit' nyt sattuu menem''n. Lis'ksi m' onnistuin saamaan haavankin jostain puupalasta ja helkutinmoinen hoitoside ettei m'rk'aa tule siihen.
Kiva ilma, tuulee kamalasti.

Ai siis tottakai tuo RL on real life..se IRL on ihan tuttu.

MUISTAKaa KAIKKI katsoa Jakken peli'. Se on huomenp'iv'll'.
Ei uskoisi, siis aemeijassa ollu tosi kivaa kun Jakke noin p'rjaa!!

Terkui kaikille ja Homielle uskollisuudesta!

SA
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti:Olen vähän ihmetellyt miksi Kitinässä on niin
vähän nelikymppisiä. Eihän täällä ole kuin sinä, minä, Gat, Niba...ja PetriFB
Muilla on elämä.
Stadinarska
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:
Muilla on elämä.
Th'nks Manalainen palstavekarani muonituksesta!
Nojoo, omasta puolestani voin sanoa et el'maa ollu liikaakin taas...

Mut yll;ttavasti tuli pikanettimahis ja ehdin jo webmailit katsoo...ja te ootta tokana, SORRY.
SIIS HELVETE SUOMALAINEN PERKELE niinku 'sken kaikui RodLaver/areenalla. Mielet;n vispaaja toi helvetin HARKA. Piru naista koneista puuttuu aa pisteilla.... sori.

Nadal tympea pullistaja. Ihme kun noin nuorella noin isot lihakset mutta on varsinainen egoisti. Mielett;man vispaavat kadet. Itse mietin etten sais noita. Huikea tunnelma oli klla tuolla. Ja kaiken lisaks Serenakin havisi Janatuiselle. Jankovitsi on kyl hassu tyyppi! Nain sen ihan suuteluetaisyydelta tauolla. Ei oo kaunis mut jotain alyt;nta vetoa siina on!

JA JAKKE HELVETE , EI haastanut Nadan pelip[allossa 30/0 tilanteessa!! Pallo putos viivalle. Siina oli kiltteytta.
Jahas tonne ker''ntyy tyyppej' taakse ja taa on ei valvottu 15 min.

Aika kuumaa on. Hirvee nalka my;s.
Vointini on ihan jopa huono. Haava jalassa vaivaa astumista, maha sekaisin, nilkkaongelma kun l'hesiell' kent'll' pelattiin ja vasymys kun jetlaaki. Eilen olin pikku hostellissamme ja pikkupojan kaa pelasin biljardia. Poika puhui ja esitteli perheensakin mulle. Pojan puhe oli sikanopeeta, oli Adelaidesta matkalla. Isk' puhui hitaammin,. TYTAR HALASI mua! On naa niin ihanii naa ihmiset.NYT loppu, jono hermostuu.
Voikaapa hyvin, siell' suomessa viel aamu.

Arska
Homeboy65
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:
Muilla on elämä.
Paskanmarjat.

Se on nyt aivan höpötystä, että jos joku kirjoittelee jollekin netin keskustelufoorumille, niin hänellä ei ole muuta elämää, hän on järjestään 24/7 virtuaalielämää elävä nettirunkkari.
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Muilla on elämä.
Paskanmarjat.

Se on nyt aivan höpötystä, että jos joku kirjoittelee jollekin netin keskustelufoorumille, niin hänellä ei ole muuta elämää, hän on järjestään 24/7 virtuaalielämää elävä nettirunkkari.
Terve taas @kaikki ja Homie !

Kirjoitusta taitavalle yleens' on aina omaa elamaa! Mita tuo oma elaman puute tarkoittaa. tylsa hokema. Ja aliarvioimista esim. sairaaloissa makaaville tai invalideille. Ajatelkaa, sanoisitteko heille tallaista_

No siis nyt taas taukoa. Olo on parantunut hirmusti. Jalka parantunut, siis hava.Uusi perheystava on oikein hauskaa seuraa. Kyllahan sita tuntee itsensa hyvaksi kun aiti ja tytar ekaksi aina halaa pitkaan kun aamulla nahdaan ja isakin eilen. Poika haluaa pelata aina biljardia ja hekin siis ovat katsomassa aina valilla matseja. Ja olen ollut lasten kanssa laheisell' klubilla pelaamassa tai opetan heita. Isi onneksi ymmarsi maksaa pelimaksun!Periaate!
Olisinkin aika yksin taalla loppujen lopuksi kun tuntemani porukka on taalla hajaantunut ja toisessa hotellissa. Oon saanut kutsun jo Adelaiden asuntoonsa. isilla vanhojenautojen harrastus ja vanha Buick.

Pelit ovat upeita. "sken hupitytto janatuinen havisi. ikava homma. Illalla mulla on lippu Nadalin habamatsiin mut loppuottelun liput oli loppu.Pitaa menna norkoamaan...Taalla paljon helpompi saada lippuja kuin muissa grandslam/turnauksissa. Tiedoksi sita kysyneille. Ja kukako on miessuosikkini_. Kyl Feden pelia on mahtava seurata.

Ilmat olleet vaihtelevia. Nyt sateistakin mutta katsomme kentalla jossa liikuteltava katto!!!!!!! Nyt kiinni! Se on tympeaa.

Oon ollu OPPAANA perheelle my;s. MINA OPPAANA taalla!! Heh. Mutta taytyy sanoa, etta ei heilla suuntavaistoa ole. Mut mulla kaiken aa ja oo on Yarra/joki, kun tiedan sitten suunnat!

Rakkaus_
Siis jos taalla poikamies jaa yksin niin se on hanen totaalinen oma syy. Miljoonia ja taas miljoonia mahdollisuuksia tutustua. Jotenkin tytot taalla ovat sellaisia luonnollisesti kutsuvampia luokseen. Kyl ma rakstan tata maata,mut harma mielessain!
Eras on kysynyt multa miten pain kuu on. Se on toisinpain ja vesi kuulemma virtaa eri pyorteella hanassa.
NYT loppu. Katsomoon parvelle kiikarin kaa. Koetin aidiltani kysya tuleeko matsit Suomessa, mut ei han tieda mistaan kun ma en oo halle ostanna viel sita tikipoksii...voih. Palaan kohta ruotuun!

Arska
kul kuri
Stadinarska
Kitisijä

Mit' riivattua! Homie on joko putkessa tai vihainen mulle ja lapselle. Ruokaa ja juomaa on ollut niinq vahan.
ARSKIS on kotimatkalla! Ja netti vapaana. Ja odotusaika.
En piru saanut loppuotteluihin lippusia lappusia.
Olen nyt niin latautunut ja taynna elamaniloa,Masa Nyk'nen on niin oikeassa kun sanoo, etta elaminen on el'm'n parasta aikaa. Hitsi, oliks se niin!
Mukavat ilmat olleet. Ei liian kuuma.
Enka pysty kahtoon Tsonkagorillan matsia Dsokkeria vastaan edes teeveesta kun oon matkalla. Mut sen sanon et Sonkan tyyppista pelia en IKINA ollut nahnyt! Nahda Tsonka ja kuolla´`.

Paljon rastissaolevia toita on edessa. olenkin ihan saletti, etten voi enaa jatkaa Kitinassa kuin tosi vahaisen. Ja vihjaan t'ssa etta minulla on alkanut pikku romanssi kotopuolessa. Se on se kirjakaupan moottaus! Mut siita en kyl hiiksu enempaa! Mulla on ollu lahes joka hetki taallakin tytto mielessa. Ja tekstarit paukkuneet. kayko mulle suuri onni ja han on oikeasti mukava. Elama on jannittavaa. Ainakin han on sopo, nuori ja herttainen ja osaa laittaa ruokaa, heh! Ja mika aivan kauheen kummallista, tuntuu tykkaavan Stadinarskasta! Onko han kuitenkin SUUNNILTAAN. Kuinka ihmeellinen on elama.
Minua, aikuista miesta jannittaa selkeasti tapaamisemme taas kotiharmassa! Toivottakaa mulle onnea. Ja siita ettei kone putoo maahan!

Voikaapas hyvin ystavat ja vahemman ystavat.
Ja Homie akkia nenunvalkaisuun, MARS
Mennee muutama paiva kun palaan sangolle taas kotomaassa. Jetlaaki on nainpain mulla aina ollut pahempi!Ja aina varsin pahakin. Mista johtuu, kertokoon joku viisaampi!

STADIN AMEBAMAINEN KULKURIMAINEN LIMANULJAKE
varsinainen vatipaasankari
Homeboy65
Kitisijä

En ole vihainen enkä putkessa.

En vaan ole keksinyt oikein kirjoitettavaa. Äskettäin harkitsin myös poistumista tältä foorumilta, joksikin aikaa.

Viikonloppu meni aika normaalisti. Viime yön nukuin taas huonosti. :krooh:

Gatin paluuta tälle foorumille olen odottanut. Oisko se nyt ollut pari viikkoa poissa.

Tuli vähän kiireitä, täältä tähän. 8)
Stadinarska
Kitisijä

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ja vihjaan t'ssa etta minulla on alkanut pikku romanssi kotopuolessa. Se on se kirjakaupan moottaus! Mut siita en kyl hiiksu enempaa! Mulla on ollu lahes joka hetki taallakin tytto mielessa. Ja tekstarit paukkuneet. kayko mulle suuri onni ja han on oikeasti mukava. Elama on jannittavaa. Ainakin han on sopo, nuori ja herttainen ja osaa laittaa ruokaa, heh! Ja mika aivan kauheen kummallista, tuntuu tykkaavan Stadinarskasta! Onko han kuitenkin SUUNNILTAAN. Kuinka ihmeellinen on elama.
Minua, aikuista miesta jannittaa selkeasti tapaamisemme taas kotiharmassa! Toivottakaa mulle onnea. Ja siita ettei kone putoo maahan!
No jopas! :) Onnenpotku ainakin täältä; oletan että jos SA:n tulva palstalle todellakin hiipuu, se johtunee sitten tuosta romanssinpoikasesta? Lupaan olla olematta mustasukkainen, ja Geetzukin varmaan selviää hengissä jos näin käy. Voidaan sitten vaikka tukea toisiamme!

Lykkyä tykö :h:
VOI KIITOS Suvi Suvinen!! :D

Ja kiitos HOMEBOYLLE tietysti ruokinnasta!
Miksi olet nyt halunnut poistua Kitinästä??

Olen nyt saapunut kotimaahan ja varsin onnistuneen matkan jälkeen. Viivyin vielä kaverin luona Frankfurtin lähellä ja juteltiin syvällisiä. Hän on eronnut 2 kk sitten ja sain häneltä päivitettyä oppia.
Matkalla oli ikävää vain alkumatkan heikko olo pari päivää jalan haavan ja mahaongelmien ja jetlaakin vuoksi, mutta Arska NORJISTUI eräänä aamuna siellä fullkomligt!
Ystäviä tai yhteydenottoystäviä tuli taas ja puoliuhkaus mennä Adelaideen mahd. pian.
Ilmat olivat varsin mukavat! Ei liian kuumia. Oli sadettakin!
Tenniskuume oli kova! Suosikkini oli se tanskalainen tyttö, jonka nimen olin autuaasti unohtanut. Tässä teille kuitenkin Sharapova. On se uljas, epätodellinen näky. Mieletön tahto!

Kuva

Nimittäin kyllä rakastuminen todella muuttaa jotenkin koko elämää. Pelkäsin hieman uuden tyttöystäväni reaktiota, kun viivästytin kotiintuloa avoimen lentoni takia. Mutta olen jo nähnyt hänet, missäs muuallakaan kuin lentokentällä. Siellä jotenkin muutenkin on kuin metri maanpinnan yläpuolella ja nyt kun tyttöni oli vastassa niin siinä oli kolme metriä.

Se on ja tuntuu sydämessä. Tosiasia.
Suvi Suvitar, sinä olet enemmän kuin oikeassa siinä että tulva tälle palstalle, jos ei lopu, niin vähenee dramaattisesti. Ja johtuu varmasti tuosta alkavasta romanssistani. En varmasti ala sitä täällä enempää retostelemaan. Sitä kamalampi on, jos se epäonnistuu. Siihen en millään ymmärrä tällä hetkellä mahdollisuuksia olevan, epäonnistumiseen.

Suvi ja Geetzu :) , älkää ihmeessä olko mustiksia! Joku aina pitää valita!!
Geetzu tosin on naimisissa mutta sehän este nykyään on kuin tulitikun yli hyppäisi...

Kiitos toivotuksista. Koetetaan elää ihmisiksi. Paitsi uusi ystävätär, energiaani vie myös viljalti harrastus ja työt. Vastaan kyllä kysymyksiin, mutta oman itseni vuoksi mun on rajoitettava Kitinää. Muuten ei tule valmista!!

Terveiset kaikille, ja pusit kaikille, jotka tietävät, että minä haluan antaa ja uusille tietämättömille myös!

STADINARSKA is back!!

Stadinarska
Kulkenut edelleen kulkeva seonnut heppuli (rakastunut)
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Voi mun aiempi viesti ei tosiaan tullukaan tänne ku kitinä heitti pihalle. Siis mä kyllä selviän sun toisen naisen kanssa. Tai siis sen faktan, että oot rakastumassa toisaalla. Nippa nappa mut naimisissa sitä handlaa kyllä tunnevuoristoratansa.

:h: :h: :h:

Ja voidaan sit tukee Suvisen kans toisiamme. Vaatteet päällä. Tai ilman, jos juotan sen rankasti kontalleen.
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

Miksi olen harkinnut Kitinästä lähtemistä? Yli neljän vuoden Cityssä/Kitinässä "pyörimisen" jälkeen ajatus RL:n piiriin siirtymisestä on alkanut tuntua jotenkin...raikkaalta. Vaikka enhän minä täältä minnekään pääse. :( Addiktio on liian suuri.

Olen vähän ihmetellyt niitä antipatioita Arska joita olet saanut täällä. Jotain tällaista kritiikkiä: "Egosentrisyytesi ja utelusi ovat mekaanisen papukaijan tavoin toistuvia maneereja." Minä sanoisin näin: joku vetää harmittomasti överiksi. Ei sellainen ketään vahingoita. Eikä ole pakko lukea sitä, mikä ei kiinnosta. Minua EI esim. urheilu kiinnosta. Siksi en lue sanomalehtien urheilusivuja. Mutta eivät ne urheilusivut minulle mikään ongelma ole. Vaikka kirjoitustyylisi onkin muuttunut niin moni SOOSIPERSE taitaa edelleen tuntea antipatioita sinua kohtaan vähän niin kuin "vanhasta muistista." Do not care. :wink:

Vitsi:

Somali laulaa karaokessa "Olen suomalainen." Paikalla olevaa mustalaista se ärsyttää niin, että hän menee laulamaan "Mä joka päivä töitä teen."

Mitäs tässä muuta lärvien vetämistä tänään harkitsen. :beer: 8)
Stadinarska
Kitisijä

Geetz kirjoitti:Voi mun aiempi viesti ei tosiaan tullukaan tänne ku kitinä heitti pihalle. Siis mä kyllä selviän sun toisen naisen kanssa. Tai siis sen faktan, että oot rakastumassa toisaalla. Nippa nappa mut naimisissa sitä handlaa kyllä tunnevuoristoratansa.

:h: :h: :h:

Ja voidaan sit tukee Suvisen kans toisiamme. Vaatteet päällä. Tai ilman, jos juotan sen rankasti kontalleen.
Kiitos Geetz ymmärtämyksestäsi!! :h:

Koeta selvitä nahoissasi minun naisestani. Hän on kyllä sellainen minulle sopiva ja älä nyt vain menetä tästä otettasi vuoristoradasta!!

Älä nyt lepsoa Suvista kuitenkaan. Vaikka luinkin, että hän alkaa uuden elämän, tuskin kuitenkaan niin uuden!!
Jos kuitenkin lohdutatte toisianne alasti niin voih..onko liha silloin liian heikko, jos olen paikalla!Voi teitä naisia, ihanaisia!

Näin muuten hiukan vastaavan seksiunen. Onko se lievää pettämistä, jos siitä ei puhu uudelle kullalleen. Vastapuoli ei ollut hän.

Mutta nyt keskityn häneen. Viikonlopulla mulla ollut pahaa väsymystä (jetlaaki), mutta olen nyt ihan täysrakastunut. Ihanaa mutta jotenkin tärisyttävää.

Stadin
Stadin
Stadinarska!!
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Stadinarska kirjoitti:Mutta nyt keskityn häneen. Viikonlopulla mulla ollut pahaa väsymystä (jetlaaki), mutta olen nyt ihan täysrakastunut. Ihanaa mutta jotenkin tärisyttävää.
Samikset! Koen tosin yhä hieman jetlaakia, mutta se oikeastaan vain maximoi rakastusta. Tärisyttävää ja keinuttavaa, täysin keskittymiskyvytöntä. Tehkää lumienkeleitä!

Niin, ei se ole pettämistä tietenkään. 8)
Vastaa Viestiin