Homeboy65 kirjoitti:Herra Manala kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti:Olen vähän ihmetellyt miksi Kitinässä on niin
vähän nelikymppisiä. Eihän täällä ole kuin sinä, minä, Gat, Niba...ja PetriFB
Muilla on elämä.
Paskanmarjat.
Se on nyt aivan höpötystä, että jos joku kirjoittelee jollekin netin keskustelufoorumille, niin hänellä ei ole muuta elämää, hän on järjestään 24/7 virtuaalielämää elävä nettirunkkari.
Terve taas @kaikki ja Homie !
Kirjoitusta taitavalle yleens' on aina omaa elamaa! Mita tuo oma elaman puute tarkoittaa. tylsa hokema. Ja aliarvioimista esim. sairaaloissa makaaville tai invalideille. Ajatelkaa, sanoisitteko heille tallaista_
No siis nyt taas taukoa. Olo on parantunut hirmusti. Jalka parantunut, siis hava.Uusi perheystava on oikein hauskaa seuraa. Kyllahan sita tuntee itsensa hyvaksi kun aiti ja tytar ekaksi aina halaa pitkaan kun aamulla nahdaan ja isakin eilen. Poika haluaa pelata aina biljardia ja hekin siis ovat katsomassa aina valilla matseja. Ja olen ollut lasten kanssa laheisell' klubilla pelaamassa tai opetan heita. Isi onneksi ymmarsi maksaa pelimaksun!Periaate!
Olisinkin aika yksin taalla loppujen lopuksi kun tuntemani porukka on taalla hajaantunut ja toisessa hotellissa. Oon saanut kutsun jo Adelaiden asuntoonsa. isilla vanhojenautojen harrastus ja vanha Buick.
Pelit ovat upeita. "sken hupitytto janatuinen havisi. ikava homma. Illalla mulla on lippu Nadalin habamatsiin mut loppuottelun liput oli loppu.Pitaa menna norkoamaan...Taalla paljon helpompi saada lippuja kuin muissa grandslam/turnauksissa. Tiedoksi sita kysyneille. Ja kukako on miessuosikkini_. Kyl Feden pelia on mahtava seurata.
Ilmat olleet vaihtelevia. Nyt sateistakin mutta katsomme kentalla jossa liikuteltava katto!!!!!!! Nyt kiinni! Se on tympeaa.
Oon ollu OPPAANA perheelle my;s. MINA OPPAANA taalla!! Heh. Mutta taytyy sanoa, etta ei heilla suuntavaistoa ole. Mut mulla kaiken aa ja oo on Yarra/joki, kun tiedan sitten suunnat!
Rakkaus_
Siis jos taalla poikamies jaa yksin niin se on hanen totaalinen oma syy. Miljoonia ja taas miljoonia mahdollisuuksia tutustua. Jotenkin tytot taalla ovat sellaisia luonnollisesti kutsuvampia luokseen. Kyl ma rakstan tata maata,mut harma mielessain!
Eras on kysynyt multa miten pain kuu on. Se on toisinpain ja vesi kuulemma virtaa eri pyorteella hanassa.
NYT loppu. Katsomoon parvelle kiikarin kaa. Koetin aidiltani kysya tuleeko matsit Suomessa, mut ei han tieda mistaan kun ma en oo halle ostanna viel sita tikipoksii...voih. Palaan kohta ruotuun!
Arska
kul kuri