Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Häh? Siis tottakai nainen, jolta ei heru kiinnostusta tulee unohtaa ja dumpata. Mistä ootte eri mieltä?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Häh? Siis tottakai nainen, jolta ei heru kiinnostusta tulee unohtaa ja dumpata. Mistä ootte eri mieltä?
Mä luulen että tälläkin palstalla on yks tyyppi joka on asiasta eri mieltä. Katsokaas kun joskus sitkeyskin palkitaan, vai mitä Kimmen? ;)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Siis mitä vittua te nyt oikein lässytätte?

Mähän sanoin että jos hlö-Ö pitää toista varalla ja leikkii vaan tunteilla, ei hlö-Ö:llä ole pienintäkään aikomusta siirtää hommaa vakavammallle asteelle. Tällöin kyseinen hlö-Ö pitää paiskata luiskaan, ja ettiä uusi deitti tilalle. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää?
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Geetzu kirjoitti:Mistä ootte eri mieltä?
masa kirjoitti:Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää?
Puhuimme sävyistä ("naisvihamielinen") ja äänenpainoista, emme tuosta jo selväksi tulleesta asiasta.
BettyB.

masa kirjoitti:Mähän sanoin että jos hlö-Ö pitää toista varalla ja leikkii vaan tunteilla, ei hlö-Ö:llä ole pienintäkään aikomusta siirtää hommaa vakavammallle asteelle. Tällöin kyseinen hlö-Ö pitää paiskata luiskaan, ja ettiä uusi deitti tilalle.
Huh. Mun pitäs varmaan hokea tätä mantraa.
masa

BettyB. kirjoitti: Huh. Mun pitäs varmaan hokea tätä mantraa.
Jos sulla on se tilanne, niin pitäisi. Tai tietenkin voit aina ottaa mallia vaikka Gattacasta. :P
Duckzilla

ninnithequeen kirjoitti: miksi naiset rakastuvat kusipäihin?
Teoria #38: Kusipää voi tarvittaessa olla kusipää myös naisen vihollisille. Siksi kusipäisyys herättää turvallisuuden tunnetta.
BettyB.

masa kirjoitti:Jos sulla on se tilanne, niin pitäisi. Tai tietenkin voit aina ottaa mallia vaikka Gattacasta. :P
No jotain sellasta. Ja Gattacaa musta ei taida kyllä enää saada...

Ja oonko muka ruikuttanut palstalla, häh??
masa

BettyB. kirjoitti:Ja oonko muka ruikuttanut palstalla, häh??
Ei kyse ole ruikuttamisesta, vaan siitä, että miksi kiusata ja odotuttaa itseään ihastuksella josta ei koskaan tule yhtään mitään.

Gattacan viitttasin siinä mielessä, että gattacakin jäi yhteen ihmiseen kiinni..
Geetzu

Duckzilla kirjoitti:
Teoria #38: Kusipää voi tarvittaessa olla kusipää myös naisen vihollisille. Siksi kusipäisyys herättää turvallisuuden tunnetta.
Plus... Sitä haluaa mielessään "kesyttää" kusipään palvovaksi ihanaksi jalkoihin lakoavaksi kuumaksi halinussukaksi.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Minun kommenttini masalle ei lähtenyt mistään yhdestä postauksesta, vaan vuosien varrella nähdyistä lukuisista postauksista.

Mutta kuten jo sanoin, kyseessä on varmaan vaan läpän heitto.
masa

NuoriDaavid kirjoitti:Minun kommenttini masalle ei lähtenyt mistään yhdestä postauksesta, vaan vuosien varrella nähdyistä lukuisista postauksista.
Mä vihaan kyllä molempia sukupuolia ihan tasapuolisesti.
Geetzu

^ Mutta aika vähän sä miehiä haukut. Me nartut ollaan otollisempia provotyylille, parhaiten täällä saa kuumuutta kun kylvää jokaiseen viestiin järjestelmällisesti suomalaisten naisten haittapuolista...
Duckzilla

Geetzu kirjoitti:Plus... Sitä haluaa mielessään "kesyttää" kusipään palvovaksi ihanaksi jalkoihin lakoavaksi kuumaksi halinussukaksi.
... joo, mutta miksi? Miksei valmiiksi kesy sitten kelpaa?

Miehen pitää siis olla kesytön kusipää ollakseen haluttava. Sori beibit, mutta mä en osaa muuttua sellaiseksi. Ei istu mun luonteeseen.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Plus... Sitä haluaa mielessään "kesyttää" kusipään palvovaksi ihanaksi jalkoihin lakoavaksi kuumaksi halinussukaksi.
... joo, mutta miksi? Miksei valmiiksi kesy sitten kelpaa?
Tää ihmettelee samaa. Ei jaksais alkaa kesyttää kusipäitä.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Duckzilla kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:naisvihamielinen sävy.
Äijähän vaan näyttää että hänessä on särmää, naiset tykkäävät semmoisesta. Toisaalta jos minä puhuisin tuollaisia, saisin armotta turpiini. Riippuu kai vähän siitä kuka sanoo, ja millaiseen sävyyn.
Tämä kaiketi johtuu siitä, että sanoessasi jotain tuollaista kuulostat siltä, että oletatkin saavasi turpiisi. Ei ole epätavallista, että saa sitä mitä tilaa.

Toisaalta, kuten joku muistuttikin, the problem with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt. Win some lose some.
masa

Duckzilla kirjoitti: ... joo, mutta miksi? Miksei valmiiksi kesy sitten kelpaa?

Miehen pitää siis olla kesytön kusipää ollakseen haluttava. Sori beibit, mutta mä en osaa muuttua sellaiseksi. Ei istu mun luonteeseen.
ei tarvitse olla kusipää, vaan oma selkäranka.

Ei kukaan täysjärkinen ukkokaan halua itselleen sellaista eukkoa, jolla ei ole minkäänlaista luonnetta. Vietävissäolevan, tahdottoman ja kaikkeen mukautuvan naisen kanssa elo vaan on ihan liian tylsää. Ei se kipinätön mopokaan minnekään kulje.
Geetzu

Joo ja mun rakkaus on kiltti, ujohko ja vei heti jalat alta. Olin jo vältellytkin kusipäiden seuraa kuukausitolkulla.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:Joo ja mun rakkaus on kiltti, ujohko ja vei heti jalat alta. Olin jo vältellytkin kusipäiden seuraa kuukausitolkulla.
Samikset! Kusipäistä ei ole kuin hetken säNkyiloksi.
nexie
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

masa kirjoitti:
ei tarvitse olla kusipää, vaan oma selkäranka.

Ei kukaan täysjärkinen ukkokaan halua itselleen sellaista eukkoa, jolla ei ole minkäänlaista luonnetta. Vietävissäolevan, tahdottoman ja kaikkeen mukautuvan naisen kanssa elo vaan on ihan liian tylsää. Ei se kipinätön mopokaan minnekään kulje.
Komps. Hämmentävän usein nuo asiat (jostain syystä) sekoitetaan. Siis kumpaankin suuntaan: oikeasti kusipäiset ihmiset puolustelevat itseään sanomalla, että heillä nyt vaan on selkärankaa, eivätkä he sen takia alistu tohvelieläimiksi. Selkärangattomat nyhveröt taas luulevat, että ainoa vaihtoehto myötäilevälle nössöydelle on jokin inkarnaatio itsekkääksi ja epäempaattiseksi pissapääksi... Ei näin, sano.
Don't Panic!
Geetzu

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Joo ja mun rakkaus on kiltti, ujohko ja vei heti jalat alta. Olin jo vältellytkin kusipäiden seuraa kuukausitolkulla.
Niitä mahtuu kyllä yhä ystäviksi, mutta jokaisella on oikeus olla vain kerran tosi tuhma ja pari on nyt aika hiinä ja hiinä. Mut pidän varalla. :D
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti:
Ei kukaan täysjärkinen ukkokaan halua itselleen sellaista eukkoa, jolla ei ole minkäänlaista luonnetta. Vietävissäolevan, tahdottoman ja kaikkeen mukautuvan naisen kanssa elo vaan on ihan liian tylsää.
En allekirjoita, ainakaan ihan täysin.
Itseasiassa luulen, että mun ongelma on juuri se, että mulla on "kusipäisen renttumiehen" luonne, mutta naisen vartalo (tai siis ruumis 8) ).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vadim
Kitisijä

Duckzilla kirjoitti:
Tää on kyllä vähän huono teoria, vähän niinkuin sekin, jossa pitkäsäärisiä naisia suositaan siksi, että gasellinjaloilla loikkii sukkelammin villieläimiä karkuun.

Kusipäisyys viestii yhtä keskeistä maskuliinista ominaisuutta, riippumattomuutta. Riippumattomuus taas henkii maskuliinista dominanssia, jota nartut hakevat. Oikeastaan voisi väittää, että narttuileva narttu kostaa maskuliinisen dominanssin puutteen juuri narttuilullaan. Siksipä ei ole yllättävää, että nämä narttuilevat nartut ovat parhaimmillaan löytäessään jonkinlaisen kauhun tasapainon kumppaninsa kanssa. Muutenhan elämä on yhtä tohvelisankarin tylytystä, joka ei ole kaunista katseltavaa kenenkään osapuolen kannalta.

Ratkaistavaksi jää vielä se, miksi kivatkin tytöt tuntevat tiettyä heikoutta tällaisen "riippumattomuuden" tiimoilta. Erityisesti on kiinnostavaa, miksi on naisia, jotka päätyvät huoltosuhteisiin parisuhteiden sijaan.

Sekä tapauksessa, jossa mies on "riippumaton" (itsekeskeinen, välinpitämätön, oman tiensä kulkija), että tapauksessa, jossa mies on "huollettava" (kyvytön selviytymään jokapäiväisestä elämästä), on ilmeistä, että miehestä tulee "projekti". Projektin rekisterit tietysti eroavat toisistaan - edellinen on kiinnostava siksi, että se vetoaa menettämisen pelkoon, jälkimmäinen siksi, että se vetoaa äidilliseen hellyyteen - mutta struktuuri on yhtä lailla sama: tyhjää tilaa täytetään jollakin. Jos elämä on erinomaisen tyhjää ja merkityksetöntä, mikä tahansa merkitys on parempi kuin ei merkitystä lainkaan. Niinpä vaikkapa vaimonhakkaaja on merkityksellinen, koska hän täyttää jonkun elämän, vieläpä paljon paremmin kuin "tavallinen" mies. Elo on mukavampaa, kun sen mielettömyyttä ei tarvitse sen kummemmin pohtia; kääntöpuolena on sitten tietysti se, että tämä projekti herättää vaihtelevasti pelkoa ja huolta. Mutta sekin on tietysti jotain.
Duckzilla

nexie kirjoitti:Selkärangattomat nyhveröt taas luulevat, että ainoa vaihtoehto myötäilevälle nössöydelle on jokin inkarnaatio itsekkääksi ja epäempaattiseksi pissapääksi... Ei näin, sano.
Minä taas luulen etten ole edes varma onko minulla selkäranka vai ei. Periaatteessa minun pitäisi kai olettaa että minulla sellainen on, mutta koska homma ei vaan ole tähän asti oikein toiminut, niin pakostakin kuvittelen ettei minulla ole selkärankaa.
Vadim
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:
Mutta tämähän on kusipäiden hyväksikäyttöä!

Toisaalta on tietysti ymmärrettävää, miksi on mukavampaa muhinoida kusipään kuin kivan tyypin kanssa. Jälkimmäisestä on ensinnäkin vaikeampi päästä eroon ja toiseksikin hänestä ei välttämättä edes halua päästä eroon. Molemmissa tapauksissa itsenäisyys on vaarassa.
Vastaa Viestiin