Koska sait viimeksi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska sait viimeksi seksiä?

Tänään.
14
11%
Eilen tai toissapäivänä.
25
20%
Viikon sisällä.
24
19%
1-2 viikkoa sitten.
13
10%
Kuukauden sisällä.
11
9%
Viimeisen puolen vuoden sisällä.
16
13%
Viimeisen viiden vuoden sisällä.
7
6%
Yli 5 vuotta sitten.
4
3%
En ole saanut koskaan.
10
8%

Ääniä yhteensä: 124

Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko Geetzulla pulla uunissa?
Juu toistaseks ainakin.
nowaysis kirjoitti:Höh, enkä mä sitä edes syötä. Me kuntoillaan yhdessä kohti bikinikautta!
No ehkä teidän syömiset on ihan hillittyjä joo (mut blogista aina vaklaan et taas ootte mussuttanu siellä ja siellä nam).
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Höh, enkä mä sitä edes syötä. Me kuntoillaan yhdessä kohti bikinikautta!
Nii-in, hämmästyttävän hyvin olen tähän asti osannut ihan oma-aloitteisesti upottaa sapuskaa kitusiini. :oops:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Huima vois laatia PP-esityksen niistä määristä, kunhan töiltään ehtii.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko Geetzulla pulla uunissa?
Juu toistaseks ainakin.
:ohyeah:

Onnea minulta ja Matti Vanhaselta!
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Geetzu kirjoitti: No ehkä teidän syömiset on ihan hillittyjä joo (mut blogista aina vaklaan et taas ootte mussuttanu siellä ja siellä nam).
Okei tunnustan. Mä syön siis monta kertaa päivässä. Joka jumalan päivä. Oon kyl koittanu joskus olla syömättä, mut en vaan pysty. Nyt on tosi selkärangaton olo. Joskus juodaan myös alkoholia. Oh-o. Oisko vielä muita paheita tunnustettavaksi. Jälkiaviollinen seksi, luennoilta lintsaaminen, punaisia päin kävely ja ennen saatoin myös matkustaa pummilla. Enää ei pysty, on tuo 20e/kk niin haastava sijoitus ettei näin riski-investoijana pysty jättään välistä ;)

Jokohan toi sairastaja simahtais päikkäreille niin saisin oikeesti kirjotettua jotain muutakin kuin kitinää :arrow:
Geetzu

NuoriDaavid kirjoitti:Onnea minulta ja Matti Vanhaselta!
Kasvatetaan pieniä pummeja! Ihkuu!
nowaysis kirjoitti:Okei tunnustan. Mä syön siis monta kertaa päivässä. Joka jumalan päivä. Oon kyl koittanu joskus olla syömättä, mut en vaan pysty. Nyt on tosi selkärangaton olo.
Oot varmaan sellanen läski nauta. Tai ehkä oksennat paljon.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Sekä että 8)
Geetzu

Onneks mä en. Syönkin vaan joka toinen päivä, ja sillonkin oksuan.

Tosi huonoo... Väsyttää niin! Kirjotin ihan kitinätasoista juttua just saatteeksi työpapruun, voi räkä. Miks mailin lähetys on tehty niin helpoks, tarttis jonkun väsylukon etätöille. :murrrrr:

On topic piiiitkästä aikaa! Sain aamulla ja sit saan tossa tunnin päästä. Sit aattelin saada illalla mut se on viel hyvin epävarmaa tosiaan, kerron sit huomenna kuinka kävi.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lilo kirjoitti: Mun mielestä on vaan aika harvinaisen munatonta toimintaa mieheltä - kuten ilmeisesti Chubsin exältä - aloittaa ensin seurustelu tietynnäköisen naisen kanssa ja sitten ryhtyä parjaamaan hänen ulkomuotoaan. Eri asia tietty, jos suhteen alettua yhtäkkiä kerää 20 kg lisää elopainoa.
No en mä oikeen ymmärrä tuota jälkimmäistäkään tilannetta. Ikäänkuin aikuisilla ihmisillä suhde rakentuisi toisen ulkonäölle. 20 kiloa ei niin nopeasti tule, etteikö siinä vaiheessa olisi jo toiseen tutustunut henkisellä tasolla, ja oppinut pitämään, välittämään ja rakastamaan niitä ominaisuuksia mitä toinen oikeasti pitää sisällään, ei vain niitä mitä kuori on.

Tai niin sen ainakin mielestäni pitäisi olla. Jos kenkää tulee lihoamisen takia, niin se yksinkertaisesti kuulostaa vaan epäkypsältä asennoitumiselta. Elämässä tulee vastoinkäymisiä, ja jos toisen lihoaminen on niin vakava sellainen että on parempi vaihtaa kumppania kun selvittää syitä lihoamiseen ja yrittää rakentavin keinoin ehkäistä sitä, niin minua alkaa tosissaan arveluttamaan sellaisen ihmisen kyky lojaalisuuteen ja uskollisuuteen siinä vaiheessa, kun aletaan todella olemaan perhe eikä pelkkä kanava toteuttaa itseään seksuaalisesti.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Herra Manala kirjoitti:kun selvittää syitä lihoamiseen ja yrittää rakentavin keinoin ehkäistä sitä
Öö, ruoka ja syödä vähemmän?
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lilo kirjoitti: Kai kaikki jo tiesitte, että Kamppiin avataan B & J -jätskibaari?
Rukouksiini on vastattu! Jumala on sittenkin olemassa.

Happy, happy, joy, joy.. :dream:

Ai niin, täähän olikin erotiikkaketju. Pillu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

elco kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:kun selvittää syitä lihoamiseen ja yrittää rakentavin keinoin ehkäistä sitä
Öö, ruoka ja syödä vähemmän?
No shit, Sherlock. Unohdit "Pitäis liikkuu enemmän"-kohdan.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ann kirjoitti:
Lilo kirjoitti: B & J -jätskibaari?
Rukouksiini on vastattu! Jumala on sittenkin olemassa.

Happy, happy, joy, joy.. :dream:

Ai niin, täähän olikin erotiikkaketju. Pillu.
Kyllä jäätelö erotiikan voittaa :D
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Bliss kirjoitti:Kyllä jäätelö erotiikan voittaa :D
Kyllä märkä pillu ja sillä merkittävä teline voittaa aina jäden. Kusinen mulkku...niin, voi kai siitäkin joku pitää.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Kusinen mulkku...niin, voi kai siitäkin joku pitää.
Kusinen mulkku käy ostamassa sen jäden.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Herra Manala kirjoitti:Unohdit "Pitäis liikkuu enemmän"-kohdan.
Ai niin joo se! Oletko unohtanut itse?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Herra Manala kirjoitti:
No en mä oikeen ymmärrä tuota jälkimmäistäkään tilannetta. Ikäänkuin aikuisilla ihmisillä suhde rakentuisi toisen ulkonäölle. 20 kiloa ei niin nopeasti tule, etteikö siinä vaiheessa olisi jo toiseen tutustunut henkisellä tasolla, ja oppinut pitämään, välittämään ja rakastamaan niitä ominaisuuksia mitä toinen oikeasti pitää sisällään, ei vain niitä mitä kuori on.
En mä sanonutkaan että pitäis kenkää tulla. Meinasin lähinnä, että tuollaisessa tapauksessa sillä toisella suhteessa olevalla on suurempi oikeus huomauttaa asiasta. Ja 20 kg sanoin siksi, että sellaset tahna-aivot, jotka alkaa parin kilon painonvaihtelun seurauksena esittää "sun perse on levinnyt" -kommentteja, voi pitää tunkkinsa.

Äh, tän keskustelun seurauksena oli pakko kipasta hakemaan Valintaladosta Phish Foodia. Namnam.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Lilo kirjoitti:En mä sanonutkaan että pitäis kenkää tulla. Meinasin lähinnä, että tuollaisessa tapauksessa sillä toisella suhteessa olevalla on suurempi oikeus huomauttaa asiasta. Ja 20 kg sanoin siksi, että sellaset tahna-aivot, jotka alkaa parin kilon painonvaihtelun seurauksena esittää "sun perse on levinnyt" -kommentteja, voi pitää tunkkinsa.
Kokemuksen perusteella naiselle ei kyllä tarvi puhua liikakiloista mitään, kyllä ne huomaa niistä ite ääneen valittaa. Ehkä mulla on keskimääräistä isompi läskitoleranssi?

On topic: Miksi mulla tekee mieli vastata otsikon kysymykseen joka kerta "VASEN!"?
Herra Manala

elco kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Unohdit "Pitäis liikkuu enemmän"-kohdan.
Ai niin joo se! Oletko unohtanut itse?
Fillaroitsin just 30 kilsaa. Mikäs on sun saldo viik...vuodelta?
elco

Herra Manala kirjoitti: Fillaroitsin just 30 kilsaa. Mikäs on sun saldo viik...vuodelta?
En pyöräile. Kaipa sitä pitäisi harkita, jos naisystävä tulisi etsimään syitä lihomiseeni ja yrittämään ehkäistä sitä rakentavasti.

Onko tuuliviiri nyt siinä asennossa, että lihomiseen pystyy vaikuttamaan itsekurilla? Pyöräilykilometreistä päätellen on.
NuoriDaavid

elco kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Fillaroitsin just 30 kilsaa. Mikäs on sun saldo viik...vuodelta?
En pyöräile. Kaipa sitä pitäisi harkita, jos naisystävä tulisi etsimään syitä lihomiseeni ja yrittämään ehkäistä sitä rakentavasti.

Onko tuuliviiri nyt siinä asennossa, että lihomiseen pystyy vaikuttamaan itsekurilla? Pyöräilykilometreistä päätellen on.
Tärkeintä muistaa, että ei koskaan saa syyllistää ketään.

Vaikka tunkisi berliininmunkkeja kaksin käsin suuhun, niin se lihoaminen ei niinq ole omaa syytä, junous.
Herra Manala

elco kirjoitti: Onko tuuliviiri nyt siinä asennossa, että lihomiseen pystyy vaikuttamaan itsekurilla? Pyöräilykilometreistä päätellen on.
Tää on kyllä ihan yleiskuntoa ylläpitävää, eikä lihomista estävää liikuntaa. Suosittelen sullekin.

Jos ihan aiheesta haluat keskustella, niin näetkö, että voisi olla mitään muita syitä sille että ihminen lihoo sen 20 kiloa "räjähdysmäisesti" muuta kuin että se on yht'äkkiä huomannut vaikka 25 vuotiaana ruuan olemassaolon?
NuoriDaavid

Herra Manala kirjoitti: Jos ihan aiheesta haluat keskustella, niin näetkö, että voisi olla mitään muita syitä sille että ihminen lihoo sen 20 kiloa "räjähdysmäisesti" muuta kuin että se on yht'äkkiä huomannut vaikka 25 vuotiaana ruuan olemassaolon?
Öö? Huomaa liukuportaiden, auton, hissin, sohvan ja kaukosäätimen olemassaolon?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Herra Manala kirjoitti: Jos ihan aiheesta haluat keskustella, niin näetkö, että voisi olla mitään muita syitä sille että ihminen lihoo sen 20 kiloa "räjähdysmäisesti" muuta kuin että se on yht'äkkiä huomannut vaikka 25 vuotiaana ruuan olemassaolon?
No lähipiirissä tätä on aiheuttanut syvä masennus (aiheuttanut myös laihtumista), yleisin taitaa olla kilpirauhasonkelmat. Sitten kun ne on saatu kuntoon niin paino on pudonnut "räjähdysmäisesti".
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Rouva Pupu kirjoitti:No lähipiirissä tätä on aiheuttanut syvä masennus (aiheuttanut myös laihtumista), yleisin taitaa olla kilpirauhasonkelmat. Sitten kun ne on saatu kuntoon niin paino on pudonnut "räjähdysmäisesti".
Eikö tuossa olisi mielikuvien kannalta miellyttävämpää puhua vaikka "implosiivisesta"?
Vastaa Viestiin