Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

ElanorRaven kirjoitti:Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
:shock:
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

huima kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
:shock:
Mitämitähäh?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mylwin-setä lähtee nyt kotiin ja terangille. Miun puhelinnumeron omaavat voivat kysellä halutessaan, mikäli olen jossakussapaikassa.
Olen jossain, mutta en takaa että siellä missä haluaisitte.

En tiiä huomisesta, perinteiseen tyyliin ilmestytään jos ilmestytään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ElanorRaven kirjoitti:
huima kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
:shock:
Mitämitähäh?
Älä hannaa, vaan tule edes kerran?
Pyyhin Netikettiin..
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Niba kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
huima kirjoitti: :shock:
Mitämitähäh?
Älä hannaa, vaan tule edes kerran?
En minä tiedä uskallanko, jos se saa tuollaisia shokkireaktioita aikaan :P
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

ElanorRaven kirjoitti:En minä tiedä uskallanko, jos se saa tuollaisia shokkireaktioita aikaan :P
Hei mä olen mies, mä saan aina tuollaisia jäykistymisreaktioita kauniiden naisten lähettyvillä - ei niitä kannata pelästyä.

Toisaalta kohta sitä aletaan olla jo niin vanha - ettei seiso enää kuin silmät päässä... ja ajatus.

Onhan huomenna perjantai?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sietäisitteköhän te mua+pikkuihmistä pari tuntia... :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Sietäisitteköhän te mua+pikkuihmistä pari tuntia... :roll:
Enitaim :h:

Juu, meikä olis tulossa Lolitan kanssa jossain vaiheessa, kun saadaan käsitys siitä, mihin aikaan muut sinne menevät. Mies pääsee töistä 16.30, ja saapuu sen jälkeen paikalle.

Mä olen valkoinen kuin lakana, pitäisköhän muistaa "voidella" itsensä hyvin, ettei tarvitse kerjätä vierailta apuja?
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jees jees, väliin jää; töissä vierähtää helposti puolille öin.

Olisi ollut hassun hauskaa nähdä ainakin MathaFuckerin asenne (plus tietenkin paljon puhutut tissit ja perse) livenä ja se, onko ElanorRavenilla (ex-EleanorRaven) tatuoituna risti väärinpäin otsaan. Joku toinen kerta sitten...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

millivanilli kirjoitti:Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Kyllä haluaa! o/
Ja puhalluksen pipiin *PUUH*!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Juu, meikä olis tulossa Lolitan kanssa jossain vaiheessa, kun saadaan käsitys siitä, mihin aikaan muut sinne menevät.
Hei mihis aikaan meette?
Mä voisin tulla samaan aikaan, ko miekkosella on töihin lähtö ja muksun mummille Espooseen vienti jo klo 12? Lupas heittää mut siis kaheksitoista sinne, mut en tod. mee viäl sillo...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Juu, meikä olis tulossa Lolitan kanssa jossain vaiheessa, kun saadaan käsitys siitä, mihin aikaan muut sinne menevät.
Hei mihis aikaan meette?
Mä voisin tulla samaan aikaan, ko miekkosella on töihin lähtö ja muksun mummille Espooseen vienti jo klo 12? Lupas heittää mut siis kaheksitoista sinne, mut en tod. mee viäl sillo...
Mä todellakin menen..
Jophkuu tohon aikaoihi..
Pyyhin Netikettiin..
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kylläpä harmittaa, kun olin pakotettu lupautumaan muutto avuksi. Olisi kollut kiva juoda hieman pussikaljaa uusien (ja vanhojen) tuttavuuksien kanssa... Jos sitä pääsisi jossain vaiheessa lipeämään sieltä sinne puistoon?
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Joo. Sano sille nysvärille että kyllä siellä Koffin puistossa on myös invapaikkoja rullatuolipotilaille, ja jatkopaikoissakin vaan lohkeaa helpommin jos on jalka, käsi tai pää paketissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ElanorRaven kirjoitti:Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
Kyllä se nyt olisi tultava, koska mä olen sun eAviomiehen kanssa jo suunnitellut paikalle saapumisen. Saavutte minun ja muiden ihanien ja mukavien neitojen kanssa samassa kuormassa ja ratikassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei pysty, ei kykene. Liikaa puuhaa liian monessa paikassa lauantaina.
Seuraavaan ulkoilmamiittiin lupaan ilmestyä.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Ainoostan oikeista paikoista purraan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Editoin tästä pois kännipäissäni laittamani kuvauksen aika IhQusta tissiparista. Liian indimitietoa, vaikka platoninen tilanne olikin.
Voi kakapyly kun koskaan en itse ehdi lukea tarinoitasi tisseistäni ennen kuin sinua komennetaan siistimään suusi. .
Ei kukaan komentanut ja arvio oli positiivinen. Nänninvärintarkassa kuvauksessa negatiivista oli vain aavistuksenomainen ei-ihan-pystytisuisuus. Koko, muoto ym. positiivista.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Hienoa! Teretulemas!
...
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Saattana alkaa munkin p*rseeni syyhyämään halusta tunkea se tälläkertaa siihen nokkospuskaan, juuri sen pariskunnan parvekkeen alle, joka viimeksi soitti kytät paikalle.

Ilmoittaudun osallistuvaksi, tulen ennen keikkaa istuskelemaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Ilmoittauduin juuri tapahtumaan. Osallistun. Älkää purko, kovaa ainakaan!
Ei ne pure, mie vahdin riuskasti.
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Plöplöö, menin lupaamaan kämpän broidille "hyötykäyttöön" joten yöpaikka olisi kovassa tarpeessa sitten! (neidit ovat houkuttelevampia kuin ukkelit ;)) Ja tällä hetkellä olen jopa master of chemicals, joten rohkenen yrittää kissapaikkoihin, mutten koirasellaisiin. Exälle en tahdo mennä kuitenkaan.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Ei pysty, ei kykene. Liikaa puuhaa liian monessa paikassa lauantaina.
Sama täällä. Tässä lauantaissa on pakko olla jotain aivan ihmeellistä, kun kaikki haluavat kuorossa yhtaikaa pitää omat tapahtumansa juuri silloin. Märf. Itse ajan 300 km kaverin häihin ja takaisin.
Vastaa Viestiin