Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olisko ollut niin, että Suppo ja Sinkkumatti yritti jotenkin vikitellä mua kimppakivaan mukaan tai jotain sellaista.
Ton muuten siirrän myös mun uniin! <3
Otatko karvoineen päivineen? Siis minut. Jos et ota, niin en tule.
Kikkelis kokkelis.
Angita

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä näin viimeyönä frustraatioista kertovan unen. Jossain baarissa oli kitinämiitti. Menin sinne AarneAnkan kyydillä. Baaritiskillä huomasin, että lompakossani ei ollut kortteja mukana, pelkkää käteistä siis. (Frustraatio nro 1) Rahani riittivät kuitenkin yhteen sidukkaan. Vieressä Aarne tilasi sidukan ja kaksi leipää, jotka maksoivat 30 €/kpl. Miten jollain voi olla varaa tommoseen, mietin. (Frustraatio nro 2)

Miitissä oli paikalla Manala ja Patz, jotka keskustelivat kitinämatkasta Espanjaan. Lisäksi siellä oli KisSandra, jota en tietääkseni ole tavannut livenä ja joku tumma pitkätukkainen tyttö, jonka nimi jäi epäselväksi. Huomasin jossain mainoksessa väärin espanjaksi kirjoitetun tekstin ja yritin päteä espanjankielentaidollani huomauttamalla virheestä, mutta nimetön tyttö ehti ensin. Se lutka! (Frustraatio nro 3) Se joka täällä kitinässä osaa espanjaa ja omaa pitkät tummat hiukset tunnustakoon heti! Kyselin Manalalta ja Patzilta milloin se suunniteltu matka olisi ja he kertoivat, että mukaan ei enää mahtuisi, 30 (!) henkeä oli jo ilmoittautunut. (Frustraatio nro 4) Tässä vaiheessa katsoin parhaaksi herätä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Nythän tästä sitten tulee jo tapa. Viimeyönä näin unta, että olin kuvia katsomassa kitinän galleriassa ja paikalla kuvia katsomassa ja kommentoimassa olivat myös 1108, Keikaus ja Lolita. Kitinän galleria oli unessani muuttunut taidemuseon tapaiseksi oikeaksi paikaksi, jossa siis kitisijöiden kuvat olivat seinillä taideteosten tapaan esillä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Sade hakkasi viime yönä niin äänekkäästi että uni oli katkonaista. Jossain vaiheessa Superior hillui unessani, harmi etten muista mitään sen tarkempaa. :jouden:
Älä löi! En ole hurrit!
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olisko ollut niin, että Suppo ja Sinkkumatti yritti jotenkin vikitellä mua kimppakivaan mukaan tai jotain sellaista.
Ton muuten siirrän myös mun uniin! <3
Sori, mut mä en oikein lämpee tolle keukulle, joten siihen kimppaan sun tarttee käyttää jotakuta muuta.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kamoon SM, se olisi vain unta! Mäkin olen harrastanut unessa seksiä Keikun kanssa, ei se nyt niin hirveää ollut. (en kuitenkaan aikonut mukaan tuohon kyseiseen uneen, hoitakaa te kolme se)

En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia. Pitäisi varmaan Kityillä enemmän.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: ei se nyt niin hirveää ollut.
Taisi kuitenkin olla aika traumaattista:
En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia. Pitäisi varmaan Kityillä enemmän.
Ei varmaan mahdollista. :]
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Mäkin olen harrastanut unessa seksiä Keikun kanssa, ei se nyt niin hirveää ollut.
Kiitos. Tulipa viehättävä olo.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia. Pitäisi varmaan Kityillä enemmän.
Ei varmaan mahdollista. :]
Aina voi yrittää pärjätä vähemmällä yöunella, kunhan jättää edes vähän aikaa niille Kitinä-unille.
Keikaus kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Mäkin olen harrastanut unessa seksiä Keikun kanssa, ei se nyt niin hirveää ollut.
Kiitos. Tulipa viehättävä olo.
Mitäs pihtailit unessani. Saat syyttää vain itseäsi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän aikaa sitten näin unta Sauli Niinistöstä.

Keep off of my dreams, guy... :evil:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Homeboy65 kirjoitti:Vähän aikaa sitten näin unta Sauli Niinistöstä.
Keep off of my dreams, guy... :evil:
SALE! Millä nimmarilla se heittää tänne settiä!
Sauli on mun itoli :dream:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tapasin unessani Nowaysiksen jossain diskohelvetissä, vaihdoimme kuulumisia. Hän oli menossa kahdelle keikalle: Super Troupersin ja Beatlesin. Muistan ihmelleeni että onpa erikoista että Beatles tulee Ouluun keikalle! Edellinen lienee sitten ollut joku Abba-coverbändi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Näin unta, että olin mennyt Varkauteen tervehtimään Gattacaa. Mun piti kuljettaa mukanani pakkasen vuoksi paperiin käärittyjä huonekasveja, koska en ollut saanut ketään hoitamaan niitä. Oli kylmä ja minulla kamalasti kannettavaa ja matka oli kaikinpuolin epämukava. Gattacan ullakkohuoneen seinillä oli kulahtaneita ikivanhoja julisteita erilaisista pikkupoikamaisista aiheista. Sen vanhemmat joivat kahvia alakerrassa keittiössä. Juttelimme väkinäisesti säästä tai jostain. Laskeskelin itsekseni junarahoja, mietin että pitäisi varmaan lähteä ja että helvetti kun tuli tehtyä turha reissu, kun noita kasvejakin on niin vaikea kuljettaa junassa. Olin poistumassa huoneesta, kun Gattaca kysyi, haluaisinko nähdä hänen pippelinsä. Vastasin kieltävästi, mutta silti hän riisuutui ja jäi roikkumaan ovenpieliin kelteisillään niin etten päässyt ohi. Unessa mun poikaystävällä oli tosi pieni, ja ajattelin että huhhuh, onpa joku jolla on vielä pienempi.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin jotain unta Jouskasta. Sillä oli rätti päässä ja aurinkolasien linssit eri paria.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KisSandra kirjoitti:1108, Keikaus ja Lolita.
Hassua, mitä muuta me tehtiin?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

1108 kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:1108, Keikaus ja Lolita.
Hassua, mitä muuta me tehtiin?
Ei siinä sitten muuta valitettavasti tapahtunu, me vaan käyskenneltiin siellä "taidemuseossa" ja arvosteltiin muiden kuvia :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KisSandra kirjoitti:Ei siinä sitten muuta valitettavasti tapahtunu, me vaan käyskenneltiin siellä "taidemuseossa" ja arvosteltiin muiden kuvia :)
Toivon sydämestäni että esillä oli ainakin: Salvador Dalín, Henri Rousseaun, Marcel Duchampaun, Kasimir Malevits:n, Franz Marc:n, Vasili Kandinskin ja August Macken teoksia.

Numba olis tykännyt.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

1108 kirjoitti:Toivon sydämestäni että esillä oli ainakin: Salvador Dalín, Henri Rousseaun, Marcel Duchampaun, Kasimir Malevits:n, Franz Marc:n, Vasili Kandinskin ja August Macken teoksia.

Numba olis tykännyt.
Joo, no ainakin Dalista ja Marcista olisin itsekin pitänyt enemmän mutta kyllä siinä galleriassa taisi kuvat olla ihan vaan näitä kitinäläisten sekapäisyyksiä mitä täältäkin gallerioista löytyy :P Ihmeesti meillä vaan riitti mielenkiinto niitäkin katsella :roll:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Ei siinä sitten muuta valitettavasti tapahtunu, me vaan käyskenneltiin siellä "taidemuseossa" ja arvosteltiin muiden kuvia :)
Toivon sydämestäni että esillä oli ainakin: Salvador Dalín, Henri Rousseaun, Marcel Duchampaun, Kasimir Malevits:n, Franz Marc:n, Vasili Kandinskin ja August Macken teoksia.

Numba olis tykännyt.
Höpö höpö, olisit lukenut aulassa akkareita ja naureskellut omille pieruilles.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Näin Viime yönä unessani Faghagin. Oli iloinen ja yhtä hymyä, sen enempiä kuulumisia en muista.
Älä löi! En ole hurrit!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No nyt se sitten tapahtui minullekin...

Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.
Hyvä ettei ollut kahvia suussa!!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.
Hyvä ettei ollut kahvia suussa!!
No vittu mulla oli!

:rofl:

*pyyhkii näppistä*
Vastaa Viestiin