Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Parturissa eilen. Maksoi vähemmän (28 e) kuin luulin.
Parturissa toissaviikolla. Maksoi sen verran kuin arvasin (0 e). Hienoa jälkeä tuli. Taidan röpöttää siitäkin säästyneet rahat (28 e). :beer:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Levyostoksia: Various artists: Guitar legend
Mulla oli tää joskus pentuna vinyylinä. Mihinkä lie päätynyt, varmaan divariin ja sieltä Homien levylaatikkoon :P
Toi mun on CD. Tsekkaamatta, vielä.

Manaaja: paljon trimmerit maksaa? Mistä niitä saa? Onko helppo käyttää? Tuleeko siistiä jälkeä? Röpötätkö oikeasti vai juotko vain maitoa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti: Manaaja: paljon trimmerit maksaa? Mistä niitä saa? Onko helppo käyttää? Tuleeko siistiä jälkeä? Röpötätkö oikeasti vai juotko vain maitoa?
15€. Kyllä. Kyllä. Kyllä. Kyllä. Kyllä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Menen tänään parturiin varaamaan ajan. Lyhyeksi.

Tänään myös pankkiin maksamaan 20 egen vippi.

Spice Girlsien VHS-video löytyi eilen Kierrätyskuskeksen ilmaishuoneesta. Plokkasin sen suosista. Sisältö hieman epäselvä, sisältänee musiikkivideoita. Toivottavasti.

Vitsi:

"Musiikki ei tunne raajoja." - Teksti invalidikoulun orkesterin mainosjulisteesta. :lol:

Homeboy
uudelleen masteroitu hilavitkutin
Juu, kyl kai voisit hankkia kivan pienen tietokoneen, eikö siellä kkkeskuksessa olisi halpoja, joilla pääsee nettiin ja sitten laskunmaksua ja muutenkin toki hyötyä pilvin pimein.

Hassua kun en ole yhtään ajatellu aikoinaan Spice girlsiä

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Menen tänään parturiin varaamaan ajan. Lyhyeksi.
Et oo sitä omaa trimmeriä ajatellut? Säästyis aika paljon rahaa pidemmän päälle.
Tänään myös pankkiin maksamaan 20 egen vippi.
Et oo niitä pakkitunnuksia ajatellut? Säästyis aika paljon aikaa ja palvelumaksuja pidemmän päälle.
Oho, kyllähän nämä nyt olivat ihan järkeviä ajatuksia :shock:

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:No enpä ole. Parturissa käyn jotain 2 kertaa vuodessa. Eivät ne palvelumaksut niin hirmuiset ole, yritän säästää vähän muissa jutuissa.
Nyt parturi varattu 20.2. Harkitsen jopa siiliksi leikkauttamista. Se oli muotijuttu Homien teini-iässä. Ensin ns. fiftareilla, sitten punkkareilla. Jenkkitukaksihan sitä ennen muistaakseni sanottiin.

Nyt nenänvalkaisua yritän taas pitää 22.2. asti. Tänään työpaikan ekokoulutusta. En tiedä onko siitä hyötyä. On ainakin vaihtelua hintalappujen rustaamiseen ja CD-levyjen tarkastamiseen. Jaan ne myyntikelpoisiin, ei-myyntikelpoisiin (huonokuntoiset, piraatit) ja ilmaislevyihin. Ilmaislevyihin menee esim. Sepi Kumpulainen...

Vitsi:

Jos lehmä ei ammu, se on sivari. :)

Homeboy
karibian meren piraatti
Kiitos työsi hyvästä selostuksesta. Nyt ymmärtää paremmin.
VAINKO kaksi kertaa vuodessa. Tuota tuota... aika harvoin juu. Siiliksi. Siitä vaan, maailma on vapaa. Itse en sitä tekisi ikinä, vain silloin, jos minulla olisi jo kaljua. Sitten kun tulee kaljua niin heti siiliksi ettei huomaa.

Vitsi on hyvä

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Lönnrotinkadun kierrätyskeskukseen tänään. Ovat lopettamassa, joten 50 %:n alennus kaikesta kamasta. Lisäksi päälle 30 % henkilökunta-alennus. :wink: Kirjoja, sarjiksia, CD-levyjä ym.
On siellä ilmaistakin kamaa.

Vitsi:

Ravintolassa:
- Mistä tämä olut on peräisin?
- Hanoista, tietysti.
- Siis vietnamilaista olutta. :)
(Hanoi: Vietnamin pääkaupunki)

Homeboy
pyttyetiketin taitaja
Voisin käydäkin katsomassa! Kkeskukset tekevät hyvää työtä vähävaraisten takia. En tiedä mitä silti ostaisin.

Hanoi vitsiä en nyt heti ymmärtänyt, sori

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Haloo ylläpito! Ehdotan tämän keskusteluketjun uudelleennimeämistä "Homeboyn hauskat vitsit ja varmat postaukset"-ketjuksi.
Hehhheh. Minä olen ketjun johtaja. Tämä on Stadinarskan ploki. Voi videlio kun Manaajaa ärsyttää kun plokini on näin hyvä ja pysyvä kun oma Saminnarskun kitinät ja kyräilevät kyyt-ketju, vai mikä se oli, ei pärjännyt! Toki voisin tiivistää tahtia kirjoituksissa. Hyvä on MrM, mä hiukan kirjoitan vastedes aktiivisemmin. HB on aika hurjasti kirjoitellut, mutta myös paljon muut, kiitän kaikkia!!!! :h:

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Riemumieli kirjoitti:Minäkin luulin, että täältä löytyisi jotain matalamielistä paskaa, mutta yllätyin iloisesti ja nauroin huonolle herjalle.
Käy useammin. Ikävä, että luulit niin. Minä olen sensijaan huomannut, että palstallani , tällä plokillani on enemmän tolkun ääntä kuin monessa ketjussa yhteensä. Täällä olemme tasa-arvoisia ja mukavia ja älykkäitä!


STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Parturissa eilen. Maksoi vähemmän (28 e) kuin luulin.
Levyostoksia: Various artists: Guitar legend

Treffit ensi maanantaina.

Eilen Lönnrotinkadun Kierrätyskeskuksessa koska 50 %:n alennus tämän viikon. Löytöjä...

Röpötän huomenna. :beer: Highland reserve-viskiä (uusi mielimerkki) ja vettä. Lemonissakin voisi käydä, pitkästä aikaa.

Vitsi:

- Äiti, saadaanko me mennä ulos kuuntelemaan, kun isä vaihtaa autoon kesärenkaita? :)

Homeboy
luomutomaattimurska

No miten nyt ne röpöttelyt? Jossain sanoit, että lopetat valkonenän 22.2. Mitä nyt sitten oot tehnyt.

En oo varma ymmärsinkö vitsiä-

28 euroa on paljon. Käytä citydeal-juttuja tai oppilaspartureita tai osta se trimmeri ja käytä sitä oikein.
TAI ei tuo 28 euroa paljoa ole, mutta halvemmallakin pääsee niin, että voit käydä vähintään kerran kuussa.

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Parturissa eilen. Maksoi vähemmän (28 e) kuin luulin.
Parturissa toissaviikolla. Maksoi sen verran kuin arvasin (0 e). Hienoa jälkeä tuli. Taidan röpöttää siitäkin säästyneet rahat (28 e). :beer:
Olikohan Manaajalla jokin hoito? Kukahan se olisi ollut? Kuka Manaaja nyt hoitaa? Joku jolla on risti ja sitä tiettyä vettä, mitä se oli?

Kerro Manaaja minkä näköinen olet!

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Levyostoksia: Various artists: Guitar legend
Mulla oli tää joskus pentuna vinyylinä. Mihinkä lie päätynyt, varmaan divariin ja sieltä Homien levylaatikkoon :P
Oi kun kiva! Sinä oot niin selkeästi aina mun oma Mussukka! Pusi! :h:

Itse en tiedä levystä mitään.

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Levyostoksia: Various artists: Guitar legend
Mulla oli tää joskus pentuna vinyylinä. Mihinkä lie päätynyt, varmaan divariin ja sieltä Homien levylaatikkoon :P
Toi mun on CD. Tsekkaamatta, vielä.

Manaaja: paljon trimmerit maksaa? Mistä niitä saa? Onko helppo käyttää? Tuleeko siistiä jälkeä? Röpötätkö oikeasti vai juotko vain maitoa?
En tiedä, en tiedä, ei, ei varmaan, en tiedä


STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Manaaja: paljon trimmerit maksaa? Mistä niitä saa? Onko helppo käyttää? Tuleeko siistiä jälkeä? Röpötätkö oikeasti vai juotko vain maitoa?
15€. Kyllä. Kyllä. Kyllä. Kyllä. Kyllä.

51 eur, Ei. Ei,Ei Ei,Ei

:lol: (oliko hauska)

STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Yleisjuttu vielä Arskalta:

Menee ihan kivasti, mutta ihan hurjasti pinossa pakollisia ja vapaaehtoisia aktiviteetteja

Terveys, raha, rakkaus muuttumattomat.

Terveiset teille ihan kaikille ja iso halaus kaikille tytöille. RYHMÄHALI! :h:

ja lämmin käsi kaikille pojille! :D

VOIKAA HYVIN kaikki ja palataan taas, toivoo


STADINARSKA
Kitinän ainoa ja paras väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eilen piti olla treffit, eukko ei tullut paikalle. Sitten luin (Suomi24) jotain että "Henkilön yksityisasetukset estävät viestittelyn hänen kanssaan." :roll:

Pyysin serkkupoikaa röpöttämään kanssani tällä viikolla, ei sopinut. Myöhemmin...

Vitsi:

Turkulainen palauttaa ostamansa soutulaitteen.
- Ei mahtunut kylpyhuoneeseen. :lol:

Luokkaretkellä Turussa 1978. Käytiin Pekka Siitoinin liikkeessä, muistaakseni. Kundit halusi mennä, menin mukaan. Sieg Hail!

Homeboy
"mies" jonka ympäriltä tuolit viedään
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve teille kaikille mukaville ja vähemmänkin mukaville kengän kokoon ja aivojen tilavuuteen katsomatta!
:P
On taasen ilmestynyt kuka noraa eniten ja kuka on väjiten kiinnostunut kenestäkin- ketjuja. Ketjuni Varakirjoittaja, Iso Homeboy, voisi kertoa, mistä nämä ketjut ovat saaneet inspirationsa? Ei siis millään pahalla, kysyn vaan mistä kimmonnut kiinnostus? :?:

Mä olen pitkään taistellut sitä hassuutta vastaan, että minuakin norataan ja haukutaan julkisesti nimenomaa täällä Kitinässä. Taistellut ja uskonut, että jotain järkeäkin saattaisi löytyä ja onhan sitä aina välillä pilkahtanut, sano!
Siis niin, että ei mollata. Koska se nyt vain on niin, että se on vain Kitinässä! :!:
Tunnen useita ammattikirjoittajia ihan päälehtien tasolta ja kaikki ovat kehuneet pikku juttujani aina, et silleen. Siksi en ole ottanut Kitinän hassuja juttuja ikinä tosikseni ja jatkanut. Mutta jokin täällä ikäänkuin "kusee". Onko se tosiaan se uskomani iänikuinen kateus vai laumasieluisuuden halu (he mä oon krapulas, mä join karhuu, sitten panen, ja osaan kaikki asiat maailmassa, niin oikeaa itsensäkorostamista ja vihjailevia yhden lauseen juttuja, josta sitten tulee juttua tyyliin "mulla oli tänään paska päivä". :)

Olkoon, mutta minä haluan hautaan asti kirjoittaa kunnolla ja asiaa, jota täytyy lukea, jotta sen jyväsen saa selville! Se nyt vaan on niin, että se pitempien ajatusten lukutaito on Suomessa todella karannut. :cry:

MUTTA ASIA, jossa minun osani on ollut olla hölmö, liittyy kirjoitus"urani" alkuun Cityssä ja Kitinässä! Se on yleisönkosiskelu aikamoisin typeryyksinkin joskus. Niinkuin olette huomanneet. Mutta se johtui silloin muutamista kirjoittajista, jotka tuntuivat aivan kananpäiltä (idiooteilta). laskin tasoa, ja huomasin sittemmin, että täällä Kitinässähän on oikeasti fiksua porukkaa. Ilmeisen rajatilassakin olevia persoonallisuuksia ja mielenterveyshäiriöisiä, mutta myös hyvin ehdottomia ja hyvässä ammatissa olevia. En tosiaan tajunnut sitä.
Sitäpaitsi erilaisista mielen ongelmista kärsivät ovat tavattoman älykkäitä usein ja osaavat kirjoittaa osaavasti tuntemuksistaan, joista jokainen on rivien välistä saanut lukea tiettyä katkeruutta usein. :o

Mutta hurjaa on ollut tämä ns. "perseennuoleskelu" ja leikkilaatikkotyypit täälläkin. Tämä Kitinä on oikeasti hieno foorumi, jossa on pidetty ihan hyviä keskusteluja.
Itseäni puolustan sikäli, että minun noraamiseni ja kirjoitusteni suhteen "ei-kiinnostus" tuntuu vain ...no siis se on ihan hassua ja ei kovin ...mitä mä nyt sanoisin, etten itse olisi pöllö. No se ei ole kovin suositeltavaa, ei. :?

MINÄ TIEDÄN, että tämäkin miljoonas vuodatukseni menee pohjattomaan kaivoon, jossa lukee "taas tätä, tämän idiootin juttua". Miettikääpä nyt hetki. Voin ihan vihjata, etten ole se idiootti. No, olen antanut ainakin mahdollisuuden.

Okay, tänään minua rasittaa kun asiat eivät muutenkaan mene kaikilta perille ja te saatte olla sijaiskärsijänä. Minä olen nimittäin uusimassa lattiaani (parketti) ja miksi ihmeessä kun tulin kotiin, löysin ihan eri parkettisen lattian kuin tilasin? :evil:

MIKÄ TÄHÄN Valtioon ja ihmisiin on mennyt kun huolimattomuus ja välinpitämättömyys kasvaa potenssiin miljoona joka vuonna! :|

Jatkan Stadinarskana, ei minulla ole mitään syytä lopettaa, enkä halunnut nytkään olla epäystävällinen. Minä en vaan joskus jaksa yksin taistella hassua kehitystä vastaan. Nyt tuntuu siltä. Kun jälleen huomenna tapaan kirjallisuuskerhoni (NIIN, NIIN se vain on!) tulen rauhalliselle mielelle, kun he ovat kkiinostuneita ajatuksistani! 8)

MUTTA IHAN KAIKILLE KITINÄLÄISILLE IHAN ENTISEEN TAPAAN terveiset! Älkää suuttuko nuorvanhalle Stadinarskalle jos se tuskaantuu tyhmyydelle joskus! Minäkin olen ihminen, ja ihmiselle kuuluu tuntea myös etoa ja sitten sen jälkeen hupaa! :)

Katsokaa nyt, nyt olen jo iloinen! Kun sain hiukan vuodattaa! :wink:

Pusut kaikille ihanille nuorille naisille ja vanhoille myös! Mun täytyy tunnustaa rehellisesti, ettei mitään kauniimpaa ole kuin suloinen nuori muodokas nainen. Niin se vain on! Se on varmaan meidän miesten luonto! :lol:

Miehille täällä myös taas kerran iso käsi ja kannustukset monille hienojen ammatillisten kirjoitusten takia. :)

Älkää uskoko, lapset ja nuoret ja vanhemmat, kuitenkaan kaikkia kirjoittajia. Te olette erääseen teidän suosikkihemmoon uskoneet ja uskotte yhä vaan. Se on suorastaan hellyyttävää! Uskokaa minuunkin, jookosta! Minä olen ihan tässä ja ihminen


Toivoo

STADIN YKKÖS-ARSKALAINEN
Väreistä Kitinässä pitävä väriterapeutti , Vuoden Oliivinen Kitinäläinen 2009
8)

--Kirjoitti pikku tympääntyneisyydestään kun ei nyt jaksanut ja Kitinään kirjoitus auttoi heti! SUURKIITOS TEILLE mahdollisesta ymmärryksestänne ja Kitinä RULES!!
:)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ketjut: Kenen kitinäläisen postaukset kiinnostavat vähiten: tarkoitus nostaa esiin se pointti, että postauksissa pitäisi olla aina informaatio- ja/tai viihdearvoa.
Kuinka monta kitinäläistä olet norannut pysyvästi: kiinnosti muuten vaan.

Levyostoksia: John Fogerty: Deja vu all over again

Vitsi:

Iines vei akun ladattavaksi. :)

Tällä hetkellä kalaa ja ranskalaisia "tuulensuojaan".

Kesä lähestyy ja festarit. Kumpi on parempi festari:
1) Järvenpään puistoblues
2) Kyrvänpään poistoblues

Homeboy
järvenpään mieslaulajien rahiseva baritoni
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Ketjut: Kenen kitinäläisen postaukset kiinnostavat vähiten: tarkoitus nostaa esiin se pointti, että postauksissa pitäisi olla aina informaatio- ja/tai viihdearvoa.
Kuinka monta kitinäläistä olet norannut pysyvästi: kiinnosti muuten vaan.

Levyostoksia: John Fogerty: Deja vu all over again

Vitsi:

Iines vei akun ladattavaksi. :)

Tällä hetkellä kalaa ja ranskalaisia "tuulensuojaan".

Kesä lähestyy ja festarit. Kumpi on parempi festari:
1) Järvenpään puistoblues
2) Kyrvänpään poistoblues

Homeboy
järvenpään mieslaulajien rahiseva baritoni
Kiitokset "Kodille" vastauksista. Tyydyttivät hyvin.

Vitsi ok. Kunhan Akun lataus ohi niin sitten ladattiin Iinex.

Oldn pikku matkalla, enkä saa helpolla käytettyä väriä,
mutta täällähän pidetään siis mustavalkeasta!

Mua harmittaa kun joskus tuskaannun tyhmyyksien (siis omasta mielestäni) edessä,
tavallisesti olen ollut Kitinässä sentään maltillisesti, vaikka aina joskus ihan pohjanoteeraus
typeryyksien edessä sanon selkeästi, et vois hiukan ajatella.
En mä tiedä...kai kaikkien kukkien pitää kukkia. Tää Kitinä ei oo minulle ihqn kuitenkasn sitä
antanut, mitä mä olen antanut. Mutta tää on ollut oiva peili yhteiskuntaan ja jotenkin den pimeäänkin
puoleen. Täytyy myöntää, että olen ollut huolestunut jos reaalielåmässä ihmiset
esm. Minusta ajattelevat niinkuin kitinäläiset täällä. Reaalielämässä en ikinä saa tällaisia omituisia
miraa,is- ja mollauspuheita. Ei ikinä. Se olisi ihan mahdotonta. Kuinka sitten Kitinässä?
Yksi mahdollisuus on, että tyhjät tynnyrit ovat tosiaan saaneet muiden päähän, että mna ei kannata
huomioifa. Se pn heiltä avan ymmärrettävää, normaal SE luonteenlaatu,

Sitten olen ajatellut mahtaako koku uskoa, että olen Poikuuden kaltanen juoppotyyppi ja surkea .
En minä ole sellainen. Oikeasti en ole oksentanut, ollut edes humalassa ja elän siistiä
elämää
MUTTA EIHÄN TÄLLÄ ole masilmankaikkeudexsz juuri väliä!
Nyt tok tuntuu taas varmasn, et olen täynnä itseäni kun tätä mietin, mutta kuka nyt ei itseänsä ja
rooliaan miettisi!

Yhteistyöterveisin ihan kaikille toivoo

STADIN EHKÄ MUKAVIN MIES - STADINARSKA
Arskalaisten boss
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Jos tarkentaisit mitä nuo tyhmyydet ovat? Ja ketkä tekevät tyhmyyksiä?

Videot voit tuoda koska vaan. Saat 20 e heti käteen. Tyhjennän säästöpossuni.

Vitsi:

- Minkälaista kopiokonetta etsitte?
- Samantekevää. :lol:

Seuraava huippukokous esim. huhtikuussa? Voisi olla jo terassi-ilmat...

Homeboy
ameebojen kantaisä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tämä ketju näyttäisi olevan pirtsakan kuvan tarpeessa.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Arska. Jos tarkentaisit mitä nuo tyhmyydet ovat? Ja ketkä tekevät tyhmyyksiä?

Videot voit tuoda koska vaan. Saat 20 e heti käteen. Tyhjennän säästöpossuni.

Vitsi:

- Minkälaista kopiokonetta etsitte?
- Samantekevää. :lol:

Seuraava huippukokous esim. huhtikuussa? Voisi olla jo terassi-ilmat...

Homeboy
ameebojen kantaisä
No siis en minä sinua, "Koti" tarkoita. Sinähän olet sellainen mukava uskollinen kirjoittaja ja ajattelija. Minä hieman pidän arveluttavana vain sitä, että olet itsesi suhteen niinkin "arvosteleva" kuten noissa titteleissäsi kirjoitat! Älä vain usko itse niihin. Ei kannata! Sen verran tosikko olen!

Näitä hiekkalaatikkotasolla olevia laumasieluja lähinnä tarkoitan, mutta he ovat tavallisia kansalaisia.
Suren vaan kun oma tajuaminen ei ole "muodissa".

En mä saisi ottaa tätä liian tosissani. Minua ei moni asia harmita, mutta välinpitämättömyys, toisesta ihmisestä välittämättömyys ja oikea itsekkyys harmittavat oikeasti ja vietävästi joskus. Mutta ei nyt. Minullakin on vain hetkeni kun en millään jaksa kestää tyhmyyksiä. Onneksi hyvin harvoin!

Ai niin ne videot! Laitetaanpa ne tulemaan sopivassa aikataulussa!

VITSISI OLI TÄLLÄ KERTAA IHAN TÄYDEN KYMPIN ARVOINEN!


MYÖS EX-PERTIN PILAILUKÄRMES ON KIVA! Kiitos Ex-Pertti. Tuollaiset kuvat tekevät kivaa!! Hyvä, kiitos!

Eipä mulla muuta. Pyydän anteeksi, jos olen arvostellut liikaa, mutta siis...kyllä minä katson olevani lukemisen arvoinen kirjoittaja.



STADIN VÄRIARSKA
ihan kiva ihminen, sisältää samat elimet kuin muutkin, tosin värikkäämmät!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jos vielä Arska tarkentaisit noita "tyhmyyksiä". Tiesin, että et viitannut minuun.

Levyostoksia:
Neil Young: Harvest moon
Eppu Normaali: Studio etana

Studio etana viittaa varmaan levytysajan pituuteen, yli vuosi. :shock:

Vitsi:

Miten Ladan arvo tuplataan?
- Täytetään tankki. :)

Homeboy
rankka sika
Viimeksi muokannut Homeboy65, 06.06.2015 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo,niinkuin edellisessä jutussani Kitinäläisten loma ynnä muihin asioihin-ketjuun panin. Siis tekstiä-niin alan siivoamaan nyt kohta.

Homekoti-en mä enää halua muistella, varmaan tarkoitin sitä samaa, joka täällä on aina ollut eli valikoivaa hiekkalaatikkoleikkiä ja yleensä oikeasti itsekkäimmän ja yleensä tyhjimmän tynnyriin seuraamista, jolla on vain isoin ääni.
Sellainen minua yleensä harmittaa.

Antaa olla. Sehän vaan värittää, jos ihmiset on mukavia ja älykkäitä tai sitten tyhmiä ja rikollismielisiä tai piilottelijoita ja joojooimmeisiä. meitä kaikkia tarvitaan. Myös Stadinarskalaista on jo tarvittu moneen, mutta aion olla maan päällä vähintään vielä 50-55vuotta.

HB-vitsi kohtalainen. ajoin kerran Ladalla ja täytyy sanoa, että se oli huono kokemus.

Olen pahoillani jos on Lada-faneja. SA ei ole Lada-Arska, ei.

Vaan...

STADIN MUKAVIN MIES
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Sussa on arska ihan kauheesti kyllä tota käsittelemätöntä vihaa ja suvaitsemattomuutta kanssaihmisiä kohtaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin