SikaMika kirjoitti:Duckzilla kirjoitti:(ja taas meinasin myöhästyä töistä).
Älä ole huolissasi: kun vedet pian jäätyvät, ehdit paremmin töihin luistellen!
Jawohl! Välivaihe lienee vähän hankala kun jäät pettävät alla koko ajan.
Tänään tuli 2000 metriä täyteen kolmessa vartissa, jepujee. Tosin vähän fuskasin lopussa. Normaalisti olen vetänyt saNmakkoa yhteen suuntaan ja kroolia toiseen suuntaan, mutta nyt kiskaisin viimeiset kierrokset kokonaan kroolilla saadakseni sen 2000 metriä ajoissa täyteen.
Uin tänään poikkeuksellisesti Tappiolassa enkä Epsoonlahdessa. Menin ensin sinne viimeksi mainittuun, mutta olin kokonaan unohtanut että torstaisin se aukeaa vasta kymmeneltä. Uimahallin täti neuvoi että Tappiolan halli on jo auki. Samaan syssyyn hän käski viemään terveisiä tyttärelleen sinne tiskille, on kuulemma siellä töissä.
Hurautin siis Tappiolaan ja välitin saapuessani terveiset tyttärelle. Hän lähinnä katsoi minua kummeksuen tyyliin että mitä ihmettä tommonen joku tuntematon ällön ja omituisen oloinen tyyppi tulee kertomaan jotain terveisiä äidiltä. Kysyi vielä että "tulitsä tänne siis uimaan vai vaan kertomaan noi terveiset?". Ovela vastavastaus tuli harmikseni mieleeni vasta kun uikkarit olivat jo jalassa. Hö.
Rääkyviä ipanoita oli suihku- ja pukuhuone täynnä. Mutta minulla oli onneksi korvatulpat.
Jotkut uimaritytöt on muuten aika upeita. Oli vaikeeta irrottaa ihailevaa katsettani semmoisesta tummasta timmistä tytöstä joka sukelsi veden alla altaan päästä päähän useita kertoja peräjälkeen. Aikamoinen. Panisin.