Re: Päivän uutiskatsaus
Lähetetty: 17.01.2013 10:47
Nyt ei tarvinut pidättää hengitystä.
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
Hyvä, sinun terveys minulla olikin tässä mielessä.So Hard kirjoitti:Nyt ei tarvinut pidättää hengitystä.
Ei se vissiin ollut edes oikea pistooli, ja paikalliset salaliittoteoreetikot epäilevät jo järjestetyksi näytökseksi..Dumiz kirjoitti:FAIL
Naurahdin.Kristiinalaiset tottuneet turvapaikanhakijoihin
Kun turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskusta perustettiin Kristiinankaupunkiin keväällä 2009, jotkut pelkäsivät järjestyshäiriöitä ja levottomuuksia. Yhtä raiskausta lukuun ottamatta kaikki on mennyt kuitenkin hyvin ja kaupunkilaiset tottuneet hieman tummahipiäisiin vieraisiin.
Noh. Kuolemantapaukset ja loukkaantumiset kuitenkin jatkuvasti vähenevät, eli jotain varmastikin tehdään oikein. Kyllä mä uskon, että peltipoliisit alentavat nopeuksia ja liike-energiahan se on joka tappaa.exPertti kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Peltipoliisien ... 8751422330
Valtio tarvitsee rahasi.
Listassa kuutosena on suorastaan legendaarinen alamäki, jossa nopeusrajoitus vaihtuu 60:ksi ja saat aina seistä jarrupolkimella ettet aja ylinopeutta kameraan.
Kas, tuolla on huumoriakin mukana. Huumorintajuinen poliisi, mitähän seuraavaksi.
"Tärkeintähän ei ole sakotus vaan vaarojen ennaltaehkäisy ja liikenteenhallinta", oikoo Ihalainen yleisiä harhaluuloja.
exPertti kirjoitti: Listassa kuutosena on suorastaan legendaarinen alamäki, jossa nopeusrajoitus vaihtuu 60:ksi ja saat aina seistä jarrupolkimella ettet aja ylinopeutta kameraan.
VT (onko se) 9 ja Korpilahti.masa kirjoitti:exPertti kirjoitti: Listassa kuutosena on suorastaan legendaarinen alamäki, jossa nopeusrajoitus vaihtuu 60:ksi ja saat aina seistä jarrupolkimella ettet aja ylinopeutta kameraan.
Murhasaari? Sen 60km7h nopeusrajoitushan luvattiin männä viikolla poistaa.
On taas se aika vuodesta tai kuukaudesta, kun xpertti selittää suu vaahdossa, että kamerat ovat rahastusta, vaikka pertti ei toki aja ylinopeutta eikä maksa sakkoja, vaan ihan vaan ne muut ja hän on sydämistynyt nyt vaan yleisesti. Tässä(kään) asiassa ei kannata puhua seinälle. Kaikki mikä kohdistuu perttiin on aina väärin, paitsi jos kyse on tukiaisten lisäämisestä.NuoriDaavid kirjoitti:Noh. Kuolemantapaukset ja loukkaantumiset kuitenkin jatkuvasti vähenevät, eli jotain varmastikin tehdään oikein. Kyllä mä uskon, että peltipoliisit alentavat nopeuksia ja liike-energiahan se on joka tappaa.exPertti kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Peltipoliisien ... 8751422330
Valtio tarvitsee rahasi.
Listassa kuutosena on suorastaan legendaarinen alamäki, jossa nopeusrajoitus vaihtuu 60:ksi ja saat aina seistä jarrupolkimella ettet aja ylinopeutta kameraan.
Kas, tuolla on huumoriakin mukana. Huumorintajuinen poliisi, mitähän seuraavaksi.
"Tärkeintähän ei ole sakotus vaan vaarojen ennaltaehkäisy ja liikenteenhallinta", oikoo Ihalainen yleisiä harhaluuloja.
Ja tämä on huono, koska 60kmh alueelle tultaessa ei tarvitse hidastaa vauhtia?exPertti kirjoitti: Listassa kuutosena on suorastaan legendaarinen alamäki, jossa nopeusrajoitus vaihtuu 60:ksi ja saat aina seistä jarrupolkimella ettet aja ylinopeutta kameraan.
Se nopeusrajoitus muuttuu juuri ennen risteystä, joten se on mielestäni ihan perusteltu. Kamera ja kyltti ovat tosin melko lähellä toisiaan, ei tarvitse harkitakaan mitään moottorijarruttamista.Vagabondo kirjoitti:Ja tämä on huono, koska 60kmh alueelle tultaessa ei tarvitse hidastaa vauhtia?exPertti kirjoitti: Listassa kuutosena on suorastaan legendaarinen alamäki, jossa nopeusrajoitus vaihtuu 60:ksi ja saat aina seistä jarrupolkimella ettet aja ylinopeutta kameraan.
Nää pertin jutut on aika lailla idioottimaisuuksia as usual. Mä en tiedä miten vähän pitää ymmärtää autoilusta, että tasa-arvoisissa risteyksissä pääsääntöisesti rajoitus laskee ennen risteystä. Mikä on täysin loogista ja oikein. Ei tartte 80 tiellä edes katsoa kylttejä kun tietää, että kun risteykseen on jokin matka, vauhtia pitää alentaa. Ja miten heikosti pitää autoa osata ajaa ja tuttua reittiä ennakoida, jos ei osaa vauhtia säädellä sopivaksi muuten kuin jarrupolkimen päällä seisoen.exsu kirjoitti:Se nopeusrajoitus muuttuu juuri ennen risteystä, joten se on mielestäni ihan perusteltu. Kamera ja kyltti ovat tosin melko lähellä toisiaan, ei tarvitse harkitakaan mitään moottorijarruttamista.Vagabondo kirjoitti:Ja tämä on huono, koska 60kmh alueelle tultaessa ei tarvitse hidastaa vauhtia?exPertti kirjoitti: Listassa kuutosena on suorastaan legendaarinen alamäki, jossa nopeusrajoitus vaihtuu 60:ksi ja saat aina seistä jarrupolkimella ettet aja ylinopeutta kameraan.
Noin asetetut nopeusrajoitukset ovat typeriä. Jos risteystä varten täytyy tiputtaa nopeutta, niin on paljon fiksumpaa asettaa se nopeusrajoitus alkamaan reilusti ennen risteystä. Ei siinä risteysalueella saisi enää olla mitään nopeuden kanssa säätämistä, vaan huomio pitäisi olla kääntyvässä liikenteessä.exsu kirjoitti:Se nopeusrajoitus muuttuu juuri ennen risteystä, joten se on mielestäni ihan perusteltu. Kamera ja kyltti ovat tosin melko lähellä toisiaan, ei tarvitse harkitakaan mitään moottorijarruttamista.