Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Toinen näköradioon liittyvä huomio on, että en ilman netistä tarkistamista tiennyt mitä rättifirmaa Carmen Kass mainostaa tässä uudessa mainoskampanjassa.

Jotenkin logot ovat tätä hämmästyttävää ilmestystä katsottaessa jääneet huomaamatta. :oops:

Toisaalta firman onneksi en taida olla heidän kohderyhmässään.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Carmen Kass

Kuva

Saisko ton hymiön listoille? :kuola:

Kukas nainen siinä xylidentin tjn mainoksessa on? Siis se lantioitaan niin kauniisti keinuttava vaalea kaunotar joka kävelee horisontista kohti kameraa ja kameran kohdatessaan laitaa pastillin suuhunsa. Se on HOT!


Edit:

eipä uskoisi samaksi naiseksi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Carmen_Kass
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:eipä uskoisi samaksi naiseksi

http://fi.wikipedia.org/wiki/Carmen_Kass
Eksyin nimeä googlatessa saitille jossa joku muka muotiguru sanoi ko. naisen olevan täydellinen malli. Hän voi olla mitä tahansa vihaisesta ja karusta naapurintyttöön. Ja kaikki siltä väliltä.

Uskon.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Kukas nainen siinä xylidentin tjn mainoksessa on? Siis se lantioitaan niin kauniisti keinuttava vaalea kaunotar joka kävelee horisontista kohti kameraa ja kameran kohdatessaan laitaa pastillin suuhunsa. Se on HOT!
Näin mainoksen eilen. Ei herättänyt mitään tunteita puolesta eikä vastaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä tää rakastuneena oleminen on rankkaa. Mut se on niin jumalattoman söpö ja herättää adoptiohalun(=halun adoptoida sen koska se on niin söpö) among others.. Ja sit vielä niin fiksukin. :gee:

T. Woody Allen
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
En ainakaan Woody Allenia..(kaantaaottava kuva!)

vai kävisikö vaikkapa Heideii!
Kuva
Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Matkahuollon mies oli tosiseksi. Tuurillani olin tietysti pukeutunut Hello Kitty pyjamaan ja tohveleihin, eikä hiuksiakaan ollut harjattu. Epäilen ettei käy käsirysyä sen puolesta että pääsee tuomaan seuraavankin paketin Pupulaan.

Suruilme.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Matkahuollon mies oli tosiseksi. Tuurillani olin tietysti pukeutunut Hello Kitty pyjamaan ja tohveleihin, eikä hiuksiakaan ollut harjattu. Epäilen ettei käy käsirysyä sen puolesta että pääsee tuomaan seuraavankin paketin Pupulaan.

Suruilme.
Meidän duunissa käyvä UPS:n kuljetuspoju on niin stanan söde, että meinaa lähtä jalat alta. Yritä siinä kuitata tärisyttämättä käsiä kun mielessäni oon jo painanut sen seinää vasten ja tunkassut käden housuun ja kielen kurkkuun...
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti:Matkahuollon mies oli tosiseksi. Tuurillani olin tietysti pukeutunut Hello Kitty pyjamaan ja tohveleihin, eikä hiuksiakaan ollut harjattu. Epäilen ettei käy käsirysyä sen puolesta että pääsee tuomaan seuraavankin paketin Pupulaan.

Suruilme.
Meidän duunissa käyvä UPS:n kuljetuspoju on niin stanan söde, että meinaa lähtä jalat alta. Yritä siinä kuitata tärisyttämättä käsiä kun mielessäni oon jo painanut sen seinää vasten ja tunkassut käden housuun ja kielen kurkkuun...
Voi että, tulee muistoja mieleen. Kirjastossa lähettimies oli niiiin uskomattoman seksinsyötävä että aiheutti punastusta ja änkystystä aina tullessaan hakemaan tavaraa. Naimisissa oleva nainen! Kyllä silmä lepäsi ja työkaverit kuittaili ihastumisestani :)

Voi sitä päivää ja kuittailun määrää kun lähettimies moikkasi työkavereita ja vielä pupua erikseen. Voi että, lämmöllä muistelen viatonta ihastumistani... kuvitelmissain tunne oli molemminpuolinen ;)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Kirjastossa lähettimies oli niiiin uskomattoman seksinsyötävä että aiheutti punastusta ja änkystystä aina tullessaan hakemaan tavaraa.
Tavaraapa hyvinkin !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Taitais olla aika raju bisnes perustaa lähettilakimiesinsinööritoimisto. Naidut naiset tilaisivat palveluita ihan vaan piristääkseen arkea.

Tosin paritus ei ole laillista. Hmm.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:Taitais olla aika raju bisnes perustaa lähettilakimiesinsinööritoimisto. Naidut naiset tilaisivat palveluita ihan vaan piristääkseen arkea.

Tosin paritus ei ole laillista. Hmm.
No mutta, eihän se ole paritusta! Kunhan saa hiukan spesiaalihuomioo, kuten tämä mun saamani eXtramoikkaus. Touhotin sitä ainakin kaksi päivää ja vielä vuosien jälkeen muistan sen veren kohina korvissani ja punan poskillani! Voin katso kuvitella että se ois ollu mulle ihan kuumaa laavaa!

Vaarallisia tuommoset miehet, tuon kaltaisia reaktioita ei ole kuin muutama saanut aikaan.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Kunhan saa hiukan spesiaalihuomioo
Olen yrittänyt oman osani tästä ihmiskuntaa hyödyttävästä lisätyöstä tehdä. Naiset ansaitsevat positiivista huomiota. :sir:

Mitä tulee pörrötukkaan ja hello kitty pyjamaan niin älä nyt sydäriä saa jos vaikka näetkin saman paketintoimittajan uudestaankin. ;)
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kiitos pertsa erityishuomiosta, en varsin usko tuohon luomaasi skenaarioon, mutta taidan silti pitäytyä siinä. Kiitos ;)

On tapahtunut yllättävä käänne. Haistan kolmiodraaman. Nimittäin Itellan mies soitteli olenko kotona paketin toimitusta varten. Oli tosiseksi ääni ja puhetyyli. Olenhan minä, tietenkin. Vaihdoin "Tuhat myytyä Tekniikan Maailmaa"-ääneni tuon normaalin örinäni tilalle. Kuvitelmissani se teki pienoisen vaikutuksen. Tätä kuvitelmaani luonnollisesti tuki soittajan sotkeentuminen omissa sanoissaan.

Kuulostaa vahvasti ovensuutreffeiltä!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Muista sitten avata ovi HelloKity pyjamassa ja pyydä odottamaan kunnes olet tehnyt ensin ne lumienkelit !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Miksi yrität sabotoida mun ovensuutreffit jakelemalla kyseenalaisia neuvoja?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:^Miksi yrität sabotoida mun ovensuutreffit jakelemalla kyseenalaisia neuvoja?
Eihän se yritä (?), ehkä Pulkkiksen mielestä lumesta kostunut hellokitty-pyjama on seksikäs pörröpään päällä. Ja ehkäpä hän ei ole ainoa joka ajattelee näin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^ ja ^^
Kertoisihan se ainakin vapautuneisuudesta ja hetkeen heittäytymisestä. Samalla ihoon liimautuva vaate toisi varmaan lisäbonareja !

Kyllä mä ainakin voisin katsoa kun teet lumienkeleitä vain pyjamaan pukeutuneena. Varmaan tarttis tarjoutua lämmittämään sen jälkeen !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Äläs nyt, ihan punastun ;)

Tietenkään, näin onnellisesti naimisissa olevana, en voi heittäytyä vapaamieliseksi ja mitä muuta kirjoititkaan, mutta aina pitäisi vihjata olevansa sellainen, jos ei olisi onnellisesti naimisissa oleva, joten taitaa jäädä tuon toteuttaminen välistä.

"Tätä olisi tarjolla, mutta ähäkutti ei olekaan". Tuota haen, tuota efektiä.

:)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Taitais olla aika raju bisnes perustaa lähettilakimiesinsinööritoimisto. Naidut naiset tilaisivat palveluita ihan vaan piristääkseen arkea.
Myöhästyit.

Kuva
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Blaablaablaablaa

Kuva
Pröötprööt
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

pierupylly kirjoitti:Blaablaablaablaa
Katoin ensin että Britney nuorena.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tainnut votosoppi olla hyvässä käytössä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Katoin, että onks toi Britney, ennen kuin siitä tuli yh-mamma. Mutta sehän olikin Jackin tytär.

edit: tix tuli ensin.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Dumis kirjoitti:Tainnut votosoppi olla hyvässä käytössä.
Skannaus ja pakkaus tainnut hoitaa fotosopin työn pitkälti.
Pröötprööt
Vastaa Viestiin