Lähetetty: 23.02.2012 14:32
Oliko katvealueita kui?So Hard kirjoitti:.
Taisi olla Oregon 450 se malli mitä käyteltiin.
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
Oliko katvealueita kui?So Hard kirjoitti:.
Taisi olla Oregon 450 se malli mitä käyteltiin.
Ei sellaista tullut vastaan. Metsästyskartoilla oli varsin mukava kun näytti alueiden rajatkin niin selvästi.masa kirjoitti:Oliko katvealueita kui?So Hard kirjoitti:.
Taisi olla Oregon 450 se malli mitä käyteltiin.
Suoraan alustan konekielelle käännettyä softaa. Nähtävästi nyt tilanne on että kaikkea ulkopuolista koodia ajetaan flashia vastaalla silverlight-moottorilla, joten suorituskyky on mitä on. Ehkä enemmän tuo openGL-tuen puuttuminen vaikuttaa, se löytyy kuitenkin sekä iOS:sta että Androidista ja pikaisesti arvioiden kaikilta muiltakin alustoilta mihin Angry Birds on portattu.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa "native code access". Esim. tässä:
http://wmpoweruser.com/angry-birds-spac ... time-soon/
Eli native code accessin puuttuminen tarkoittaa, että laitteessa ei ajeta kääntäjällä konekielelle käännettyä koodia, vaan ajetaan koodia virtuaalikoneessa? Ja haitta on, että koodi pyörii hitaammin? Ymmärsinkö oikein?aasi kirjoitti:Suoraan alustan konekielelle käännettyä softaa. Nähtävästi nyt tilanne on että kaikkea ulkopuolista koodia ajetaan flashia vastaalla silverlight-moottorilla, joten suorituskyky on mitä on. Ehkä enemmän tuo openGL-tuen puuttuminen vaikuttaa, se löytyy kuitenkin sekä iOS:sta että Androidista ja pikaisesti arvioiden kaikilta muiltakin alustoilta mihin Angry Birds on portattu.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa "native code access". Esim. tässä:
http://wmpoweruser.com/angry-birds-spac ... time-soon/
Joo, näin, siis ainakin ulkopuolisten softien osalta.NuoriDaavid kirjoitti:Eli native code accessin puuttuminen tarkoittaa, että laitteessa ei ajeta kääntäjällä konekielelle käännettyä koodia, vaan ajetaan koodia virtuaalikoneessa? Ymmärsinkö oikein?
aasi kirjoitti:Joo, näin, siis ainakin ulkopuolisten softien osalta.NuoriDaavid kirjoitti:Eli native code accessin puuttuminen tarkoittaa, että laitteessa ei ajeta kääntäjällä konekielelle käännettyä koodia, vaan ajetaan koodia virtuaalikoneessa? Ymmärsinkö oikein?
Liikaa. Kertoo, että et skoreta.huima kirjoitti:Onko 32 gigaa muistia paljon vai vähän? Niinqu pöytäkoneessa.
Täytyy melkeen kysyä jo että mihin käytöttarkoitukseen sä meinasit sitä muistia rohmuta?huima kirjoitti:Onko 32 gigaa muistia paljon vai vähän? Niinqu pöytäkoneessa.
Useita samanaikaisia virtuaalikoneita -> klusterointikonfiguraatioiden tekemistä ja kehitystä.Manaaja kirjoitti:Täytyy melkeen kysyä jo että mihin käytöttarkoitukseen sä meinasit sitä muistia rohmuta?huima kirjoitti:Onko 32 gigaa muistia paljon vai vähän? Niinqu pöytäkoneessa.
Sen takia otinkin X79 emolevyn.Nergal kirjoitti:^No ei se sitten kyllä ole. 16 loppu itelle kesken kun vähän leikin.
Toivottavasti sulla on oma ropeli noille jo... Vievät nimittäin yllättävänkin paljon watteja 8 kampaa ja tekevät siitä lämpöä aika pieneksi keskitetylle alueelle.huima kirjoitti:Sen takia otinkin X79 emolevyn.
8 paikkaa muisteille.
Nyt elcheapona 32 gigaa, mutta 8 gigan kammoilla sama kone saa maksimissaan 64 gigaa.
Vade retro, satanas! Pertti tosiaan kyselee tyhmiä, jos ei ole vielä hankkiutunut visvasta eroon.exPertti kirjoitti:Pertti haluaa kysyä ihan tyhmiä.
Jos minulla on 32-bittinen visva koneessa