Tekniikka & Nörtteily-osion Kysy/Vastaa-ketju

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Onko se tosiaan ainut syy valita led-tekniikkaa?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lähden tänään kiertelemään liikkeitä, nyt kun tuli pari iltaa surffattua noita ihmetellen.
Kiitos kommenteista.

Edit.
Päädyin tähän.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Eikö tosiaan noita nettitikkumokkuloita saa muuten kuin 24kk sopimuksilla?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Eikö tosiaan noita nettitikkumokkuloita saa muuten kuin 24kk sopimuksilla?
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/ ... -GPRS-UMTS
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
masa kirjoitti:Eikö tosiaan noita nettitikkumokkuloita saa muuten kuin 24kk sopimuksilla?
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/ ... -GPRS-UMTS

Siis tarviiko tolle hankkia joku kännyn dataliittymä ja simmi?
Viimeksi muokannut masa, 17.02.2012 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Eikö tosiaan noita nettitikkumokkuloita saa muuten kuin 24kk sopimuksilla?
Saunalahdella oli prepaid mobiililaajakaista.

Siihen kuului kuukaudeksi netti ja mokkula. Voihan siihen sen jälkeen laittaa vaikka minkä liittymän.

Ja tietty jos on saunalahden liittymä jollakin perheessä voi ottaa ihan sen tupla-sim paketin 24kk jolloin tulee molempiin liittymiin se datapaketti. Meillä on sellainen, on ollut ihan ok.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Mjoo...aika kalliita.

Ajattelin siis alkaa tekemäään perjantait etänä...raksalta.. :vihelt:

En suostu tekemään 24kk soppareita.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:^ Mjoo...aika kalliita.

Ajattelin siis alkaa tekemäään perjantait etänä...raksalta.. :vihelt:

En suostu tekemään 24kk soppareita.
Tuo prepaid olisi tietty vaivattomin aloitus, mutta siihen pitäisi varmaan ottaa joku liittymä sen jälkeen tilalle.

Juu, onhan noissa 24kk soppareissa hyvät ja huonot haittapuolensa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://saunalahti.fi/prepaid/mobiililaajakaista.php

Juu, 39 egee olisi tuo prepaid kuukaudeksi. Jatkohinta oli sen verran suolainen (noin 20e kuukausi), että sitten pitäisi keksiä jotakin muuta.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Esim sonera mainostaa: Täysnetti 12,90 €/kk (norm. 17,90 €/kk) 24kk.

Olen valmis maksamaan tuon 17.90 €/kk, jos se ei ole ikuisuussopimus, mutta ei sellaista ole näemmä arjolla.

https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/r ... ttava.aspx
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Sonera chatti selvitti. Ostaa tikun ja liittymän erikseen, niin saa tolla 17.90 hinnalla vaikka vaan kuukaudeksi käyttöön.

Eikun kauppaan.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Sonera chatti selvitti. Ostaa tikun ja liittymän erikseen, niin saa tolla 17.90 hinnalla vaikka vaan kuukaudeksi käyttöön.

Eikun kauppaan.
Muuten, ei sinulla ollut puhelimessa datapakettia esim firman liittymässä? Eikö sitä nettiyhteyttä voisi jakaa? Tuli vaan mieleen, jos on joku väliaikainen tarve.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Sonera chatti selvitti. Ostaa tikun ja liittymän erikseen, niin saa tolla 17.90 hinnalla vaikka vaan kuukaudeksi käyttöön.

Eikun kauppaan.
Muuten, ei sinulla ollut puhelimessa datapakettia esim firman liittymässä? Eikö sitä nettiyhteyttä voisi jakaa? Tuli vaan mieleen, jos on joku väliaikainen tarve.
Joo. Jos haluaa säästää, niin kyllä wifihotspot on edullisin vaihtoehto, vaikka maksaisi datan itsekin.

Wifihotspotin saanee kaikkiin muihin puhelimiin, paitsi Windows phoneen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Muuten, ei sinulla ollut puhelimessa datapakettia esim firman liittymässä? Eikö sitä nettiyhteyttä voisi jakaa? Tuli vaan mieleen, jos on joku väliaikainen tarve.


Onhan toi mahdollisuus, mutta en haluaisi naittaa niitä "pysyvästi" Eli siten että kone on virka-ajan jatkuvasti verkossa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Muuten, ei sinulla ollut puhelimessa datapakettia esim firman liittymässä? Eikö sitä nettiyhteyttä voisi jakaa? Tuli vaan mieleen, jos on joku väliaikainen tarve.


Onhan toi mahdollisuus, mutta en haluaisi naittaa niitä "pysyvästi" Eli siten että kone on virka-ajan jatkuvasti verkossa.
Mitä tarkoitat? Kyllähän sen hotspotin saa pois päältä parilla sormen liikkeellä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

No jos mä lähden käymään kaljakaupassa, mun pitäis ottaa läppäri mukaan että se pysyis livessä. Kännyä en voi jättää..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:No jos mä lähden käymään kaljakaupassa, mun pitäis ottaa läppäri mukaan että se pysyis livessä. Kännyä en voi jättää..
Tässä on varmaan jotain tekniikkaa, jota mä en ymmärrä. Miksi sitä läppäriä ei voi jättää sinne raksalle ja ottaa kännyä mukaan kauppaan?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kantaako se WiFi linkki kaupasta raksalle?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Kantaako se WiFi linkki kaupasta raksalle?
Eli suomen kielellä haluat sen olevan koko ajan päällä netissä, koska teet sillä jotakin tiettyä. Kysy firmasta saatko tuplasimmin siihen, kun "on tärkeä tarve". :)
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Kysy firmasta saatko tuplasimmin siihen, kun "on tärkeä tarve".

En kehtaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Kysy firmasta saatko tuplasimmin siihen, kun "on tärkeä tarve".

En kehtaa.
Ok, muistelen, että se oli joku 4 egee kuussa työliittymiin, joten voisivat tietty suostuakin. Mutta ikävä tietty venkoilla siihen jotakin syytä jos kysyvät.

Tylyä olisi ottaa tuplasimmi ja siihen joku luuri ja ostaa vielä "firman piikkiin" joku joikuspot premium. :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Kantaako se WiFi linkki kaupasta raksalle?
Ok. Eli kun sä lähdet kauppaan, niin sä haluat, että se läppäri on kuitenkin netissä, vaikka itse et oo paikalla. Nyt ymmärsin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ja kuten mä sanoin, ne nanonanomerkkiset kiinalaiset valehtelee speksit. Eli jos haluat ledispotin, joka oikeasti tuottaa sen mitä speksit sanoo, joutuu ostamaan jonkun tunnetun merkin.
Bullshit.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194723 ... tamia.html
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Onku muut palstalaiset häröilleet maastoqepsien kanssa kuin lapitii?

Tekis miäli hankkia semmonen masiina, mutta mikä?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Onku muut palstalaiset häröilleet maastoqepsien kanssa kuin lapitii?

Tekis miäli hankkia semmonen masiina, mutta mikä?
Mä oon häröillyt metsällä. Garminin vehkeet tuntuvat pelittävän mainiosti kotoisten maastokarttojen kanssa, sopii käteen ja kestää kolhuja ja säätä. Normaalilla ladattavalla paristolla helppo taata toiminta kesken reissun.

Taisi olla Oregon 450 se malli mitä käyteltiin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin