Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ei rekat mun perseessä ainakaan roiku, koska ajan sen pikkasen vajaa 20km/h ylinopeutta.
Mäkin ajan yleensä 5-10 km/h ylkkyä. Ei roiku rekka perssiissä eikä juuri muutkaan. Davet menee ohi ja taas saa olla rauhassa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ei rekat mun perseessä ainakaan roiku, koska ajan sen pikkasen vajaa 20km/h ylinopeutta.
Mäkin ajan yleensä 5-10 km/h ylkkyä. Ei roiku rekka perssiissä eikä juuri muutkaan. Davet menee ohi ja taas saa olla rauhassa.
Mä olen kyllä kovasti yrittänyt roikkua sun perseessä :(
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Vastaan tähän vaikket minulta kysykään. Rekat roikkuvat vaarallisesti perässä jokaisessa kohdassa missä pitää ajaa alle heidän rajoittimensa lukema. Eli kaikki alle 80 rajoitukset ja osa niistäkin.
Mä tosiaan ajan kyllä vähän paikoissa, missä rekoilla olisi mahdollisuus roikkua perseessä. Motarilla ne ei pysy perässä ja kaupunkiliikenteessä taas ajetaan jonossa joka tapauksessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Vastaan tähän vaikket minulta kysykään. Rekat roikkuvat vaarallisesti perässä jokaisessa kohdassa missä pitää ajaa alle heidän rajoittimensa lukema. Eli kaikki alle 80 rajoitukset ja osa niistäkin.
Mä tosiaan ajan kyllä vähän paikoissa, missä rekoilla olisi mahdollisuus roikkua perseessä. Motarilla ne ei pysy perässä ja kaupunkiliikenteessä taas ajetaan jonossa joka tapauksessa.
Ainut tapa miten ne eivät roiku perseessä valtateitten 60 ja ties mitä rajoituksilla on se, että saa kurottua niihin väliä ennen sitä rajoituksen vaihtumista. Mikä yleensä pelastaa asian. Mutta jos tulee pitempi pätkä kuuttakymppiä niin pitää ihan pohtia mitä liikkuu olevinaan ammattimiehen päässä kun hän katselee autonsa ohjaamosta kahta takapenkillä olevaa pientä lasta ja hiillostaa perheautoa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä olen kyllä kovasti yrittänyt roikkua sun perseessä :(
Olet kovin huomaamaton 8) Tai sitten vika on mun huomiokyvyssä kun en huomaa näköjään niitä rekkojakaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mä olen kyllä kovasti yrittänyt roikkua sun perseessä :(
Olet kovin huomaamaton 8) Tai sitten vika on mun huomiokyvyssä kun en huomaa näköjään niitä rekkojakaan.
*välkyttelee valoja ja soittaa torvea*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mä olen kyllä kovasti yrittänyt roikkua sun perseessä :(
Olet kovin huomaamaton 8) Tai sitten vika on mun huomiokyvyssä kun en huomaa näköjään niitä rekkojakaan.
*välkyttelee valoja ja soittaa torvea*
*soittaa hätäkeskukseen*
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Missä tilanteessa rekat roikkuu sun perseessä?

No kokeile vaikka kehä kolmosta päiväsaikaan, niin huomaat että olet jaloissa koko ajan, jos ajat nopeusrajoitusten mukaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Missä tilanteessa rekat roikkuu sun perseessä?

No kokeile vaikka kehä kolmosta päiväsaikaan, niin huomaat että olet jaloissa koko ajan, jos ajat nopeusrajoitusten mukaan.
Ok.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitäs ajatte nopeusrajoituksen mukaan!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Mitäs ajatte nopeusrajoituksen mukaan!
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Mitäs ajatte nopeusrajoituksen mukaan!
Siellä on peltipoliiseja aika tiheässä.


Eikä sekään ole ainut ropleema tässä. Toi Dumiksen piru syötää satoja rekkoja duunipaikaltaan päivän mittaan ja rahtimulkerot ajaa molemmilla kaistoilla ihan reikäpäisesti ohitellessa tosiaan. Jos jaksaisi keuhkota, niin joka päivä saisi singota fingeriä ja tööttiä niin paljon kuin jaksaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:Jos jaksaisi keuhkota, niin joka päivä saisi singota fingeriä ja tööttiä niin paljon kuin jaksaa.
Eikös tuo ole normaali moodi: noinhan käyttäydytään vaikka kaikki muut ajavat moitteettomasti säännösten mukaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Vastaan tähän vaikket minulta kysykään. Rekat roikkuvat vaarallisesti perässä jokaisessa kohdassa missä pitää ajaa alle heidän rajoittimensa lukema. Eli kaikki alle 80 rajoitukset ja osa niistäkin.
Mä tosiaan ajan kyllä vähän paikoissa, missä rekoilla olisi mahdollisuus roikkua perseessä. Motarilla ne ei pysy perässä ja kaupunkiliikenteessä taas ajetaan jonossa joka tapauksessa.
Ainut tapa miten ne eivät roiku perseessä valtateitten 60 ja ties mitä rajoituksilla on se, että saa kurottua niihin väliä ennen sitä rajoituksen vaihtumista. Mikä yleensä pelastaa asian. Mutta jos tulee pitempi pätkä kuuttakymppiä niin pitää ihan pohtia mitä liikkuu olevinaan ammattimiehen päässä kun hän katselee autonsa ohjaamosta kahta takapenkillä olevaa pientä lasta ja hiillostaa perheautoa.
Sitten on vielä se ihan oma kansanosansa, joka on sitä mieltä että rekasta on pakko mennä ohi. Ja jäävät sitten roikkumaan rekan eteen, mielellään vielä äkkijarrutuksia tehden.
Henkilökohtaisesti tykkään ajaa hitaammilla teillä rekan perässä. Huomattavasti mukavampaa kuin monien pikkuautojen perässä. Tasainen nopeus, ei äkkinäisiä liikkeitä, ei äkkipysäyksiä. Hirviäkin saa tulla vaikka laumassa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Eikös tuo ole normaali moodi: noinhan käyttäydytään vaikka kaikki muut ajavat moitteettomasti säännösten mukaan.
Jouduin laittamaan jäitä hattuun pari vuotta sitten kun mua yritettiin kiilata 120km/h vauhdissa tieltä ulos. Vastapelurilla taisi hitsata kiinni vissiin vähän liikaa.
Viimeksi muokannut masa, 27.08.2012 18:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

No mä en sattuneesta syystä juuri kehillä ajele joten ehkä meillä täällä Turuus on nämäkin asiat paremmin. Muuttakaa siis tänne.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.hs.fi/urheilu/Toimitsija+sai ... 5595648301

Näistä pitäisi antaa kultamitali heti. Mitäs järkeä sitä keihästä sinne tyhjälle nurtsille on heitellä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.hs.fi/kotimaa/Nainen+menetti ... 5595649170

Voi voi.

Näiden olisi pitänyt meilailla toisilleen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

par-sky kirjoitti:Sitten on vielä se ihan oma kansanosansa, joka on sitä mieltä että rekasta on pakko mennä ohi. Ja jäävät sitten roikkumaan rekan eteen, mielellään vielä äkkijarrutuksia tehden.
Henkilökohtaisesti tykkään ajaa hitaammilla teillä rekan perässä. Huomattavasti mukavampaa kuin monien pikkuautojen perässä. Tasainen nopeus, ei äkkinäisiä liikkeitä, ei äkkipysäyksiä. Hirviäkin saa tulla vaikka laumassa
Ja tämä liittyy miten siihen, että rekat hiillostavat hengenvaarallisesti? Siis tässä on kyse siitä, että rekat haluavat ajaa kaikki kuudenkympin alueet sitä 92 km/h joka on rajoittimen yläraja ja ovat sitä mieltä että omistavat nämä tiet.

Jos tieverkkoa ei saada kuntoon pitäisi kieltää muilta kuin nelikaistaisilta Teiltä rekoilla ja muilla hitaammilla ajoneuvoilta ajo rajoittaen se vain tiettyihin päivän tunteihin. Jos nyt siihen aikaan sitten haluaa ajaa rekkojen seassa se on sitten oma valinta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Vuodet lappeen Rannassa ja lähialueilla on saanut aikaan aikamoisen rekkainhon. Järkyttävää toisten hengellä leikkimistä, lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna. Suomalaiset rekkakuskit vielä jaksaa ajoittain käyttäytyä, mutta muttereita tiputtavat venäläiset rekkakuskit on oma luku sinänsä. Mä en ole kermaperse teillä saati agressiivinen tai helposti säikkyvää tyyppiä mutta muutaman kerran on tullut kiitettyä ylempiä voimia elossa olosta. Paska keli, näkyvyys nolla, mutta rekat ne ajaa ja ohittelee kuin mielipuolet.

Ei voisi vittuakaan kiinnostaa jos joku muu on eri mieltä.
fa-q.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^tämä liittyy siten, että useamman urpon tiedän jotka väen vängällä ohittavat rekan (ylinopeutta) ja jäävät sen jälkeen rekan eteen roikkumaan hiljaisempaa nopeutta kuin mitä rekka on alunperin ajanut. Ja sitten itketään kun rekka ajaa ihan takana.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Liki jokaisen vaaratilanteen tai muuten kurjan jutun liikenteessä on aiheuttanut tunaroiva tai kiilaileva henkilöautoilija. Rekkoja ei edes pääsääntöisesti juuri edes huomaa, jos ne eivät ole tientukkeena. Kyllä ammattimiehet ajavat keskimäärin paljon siivommin kuin sunnuntaikuskit ja kiireiset toimitusjohtajat.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RouvaPupu kirjoitti:Ei voisi vittuakaan kiinnostaa jos joku muu on eri mieltä.
:lala:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

So Hard kirjoitti:Liki jokaisen vaaratilanteen tai muuten kurjan jutun liikenteessä on aiheuttanut tunaroiva tai kiilaileva henkilöautoilija. Rekkoja ei edes pääsääntöisesti juuri edes huomaa, jos ne eivät ole tientukkeena. Kyllä ammattimiehet ajavat keskimäärin paljon siivommin kuin sunnuntaikuskit ja kiireiset toimitusjohtajat.
Samoja huomioita. Mä en ole ikinä rekoista ollut vittuuntunut ellei ne nyt tuki tietä hitaudellaan.
Mutta ne ulkomaalaiset kuskit, harva niistä osaa edes peruuttaa rekkaansa mutkan kautta laivaan. Suomi-kuskit pesee pääsääntöisesti 100-0.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:Siis tässä on kyse siitä, että rekat haluavat ajaa kaikki kuudenkympin alueet sitä 92 km/h joka on rajoittimen yläraja
Mitäs se Pertsa liiottelee?
Finlex.fi " Nopeudenrajoittimen tulee estää N2-ja N3-luokan ajoneuvon nopeuden kohoaminen suuremmaksi kuin 90km/h." :paavi:

Vai unohditko salmiakkisi mittarivihreen? :shock: :lol:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin