Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Ymmärrän kyl jotenkin paljon paremmin sitä, että ukot on valmiita pumppaamaan sopivaa Barbaraa vaan siks että se on sopivannäkönen Barbara. On mulla teoriakin niistä tekijöistä miks, mutta en aio avautua.
Höh! Kerro nyt!
Miehet on sikoja.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nowaysis kirjoitti:Ekana tulee mieleen vaikka rasistisuus, homofobisuus, uskonnollisuus ja amerikkalainen punaniskuus/konservatiivisuus/aseihailu mitähän noita muita olis, joissa ei hyväkään ulkonäkö parantais mun antamishalua, ja mä nyt sentään annan aika helposti. Vaimo kantensa valitsee. Eiku!11
Pitääkö täyttää 200-kohtainen kukkahattu-monivalinta_lappunen vai järjestätkö parin kuukauden try-outteja jos pesälle haluaa?
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dumis kirjoitti: Pitääkö täyttää 200-kohtainen kukkahattu-monivalinta_lappunen vai järjestätkö parin kuukauden try-outteja jos pesälle haluaa?

Olipas kummallinen kommentti. Oletko kännissä vai kalahtiko kalikka? :shock: Mutta ei, en jaa myöskään vuoronumeroita ja olen tällä hetkellä tyytyväinen nykyiseen pitkäaikaiseen palveluntuottajaan.
Prepare for the worstest.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Lisäksi tietty, jos nainen olisi mun potilas, niin se ei kävisi. EIkä tietty sukulaistakaan. Eikä kaverin vaimoa/tyttöystävää.
Naurettavaa nirsoilua toi, ettei muka sukulaisia panisi!

Ja mitäs jos Megan Fox tulisi sun vastaanotolle ja sitten alkaisi sellainen pokeleffameininki siitä kehkeytymään?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Ja mitäs jos Megan Fox tulisi sun vastaanotolle ja sitten alkaisi sellainen pokeleffameininki siitä kehkeytymään?
Kyllä mä kaikin keinoin yrittäisin estää tilannetta riistäytymästä. Potilas-lääkärisuhde on kuitenkin sellainen, että jos nainen alkaisi siinä vonkaamaan, niin tod. näk. kaikki matot ei oo ojennuksessa. Eli mennään herkästi tuonne psykiatriselle osastolle ja riski sokerileipurin eteenkin päätymiselle olisi suuri. Siitä tod. näk. seuraisi pahoja viboja vähintään itserankaisun muodossa.
elco

NuoriD kirjoitti:
Kyllä mä kaikin keinoin yrittäisin estää tilannetta riistäytymästä. Potilas-lääkärisuhde on kuitenkin sellainen, että jos nainen alkaisi siinä vonkaamaan, niin tod. näk. kaikki matot ei oo ojennuksessa. Eli mennään herkästi tuonne psykiatriselle osastolle ja riski sokerileipurin eteenkin päätymiselle olisi suuri. Siitä tod. näk. seuraisi pahoja viboja vähintään itserankaisun muodossa.
Äijä ei panisi Megan Foxia! Ihme homo. Mee heterokouluun.

No en mäkään panisi, jos esim. koko maailman tulevaisuus riippuisi panemattomuudestani. Tai siis ehkä en panisi. No okei, juu, panisin.

Ja siis pitää huomioida, että munkaan mielestä Megan ei ole mitenkään speciaali. Ja että en mäkään oikeasti panisi, jollei meillä synkkaisi älyllisesti ja jollei molemmat oltaisi sinkkuja ja jollei kyseessä missään nimessä olisi yhdenillanjuttu, koska ne eivät ole minua varten - eikä Megania.

Mikä teitä äijiä oikein vaivaa, kun teille ei merkkaa mikään muu!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^No voi vittu. Meniks täs nyt ne mun pienetki mahikset vaakamamboon ex-audimiehen kans. Niinkö! Ei mikään rakkaus hirveest hotsittais, mut semmonen kunnon lihan raaka rankasu olis aina ollu optio. Voi nyyh, menen sit kattoo diilii kun muuta ei kert irtoo!
elco

RP kirjoitti:^No voi vittu. Meniks täs nyt ne mun pienetki mahikset vaakamamboon ex-audimiehen kans. !
On sulla saumat: hoida poika ylioppilaaksi ja mies jonnekin kuuseen niin katotaan oonko mä siihen mennessä kyllästynyt Megan Foxin jörkkimiseen.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nowaysis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Pitääkö täyttää 200-kohtainen kukkahattu-monivalinta_lappunen vai järjestätkö parin kuukauden try-outteja jos pesälle haluaa?

Olipas kummallinen kommentti. Oletko kännissä vai kalahtiko kalikka? :shock: Mutta ei, en jaa myöskään vuoronumeroita ja olen tällä hetkellä tyytyväinen nykyiseen pitkäaikaiseen palveluntuottajaan.
Njet kumpaankin, aattelin vaan että ison listan kanssa voi olla kätsympää pyytää ruksittamaan vaihtoehdot pois "olen rasisti/yms.." ekoilla reffeillä tai sitten pitää vähän pidempään pihtausta päällä että kaikki jutskat selvii varmana.

Mutjuu, oli huono läppä jota turha jatkaa :D
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Ymmärrän kyl jotenkin paljon paremmin sitä, että ukot on valmiita pumppaamaan sopivaa Barbaraa vaan siks että se on sopivannäkönen Barbara. On mulla teoriakin niistä tekijöistä miks, mutta en aio avautua.
Höh! Kerro nyt!
Miehet on sikoja.
Sinä sanoit tämän, en minä. 8)

Oikeesti herne pyörähteli ehkä enemmän akselilla visuaalisuus ja kaivattu stimulaatio - perinteinen jako siitä, kumpi mielletään subjektiksi, kumpi objektiksi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:^No voi vittu. Meniks täs nyt ne mun pienetki mahikset vaakamamboon ex-audimiehen kans. !
On sulla saumat: hoida poika ylioppilaaksi ja mies jonnekin kuuseen niin katotaan oonko mä siihen mennessä kyllästynyt Megan Foxin jörkkimiseen.
Tätä missioonia helpottas kovasti jos tietäisin kenen poika pitää ylioppilaaks saattaa. Tai hei onks tää nyt se kompa joka vei loputkin mahikset!

Pelimiäs!
elco

RP kirjoitti: Tätä missioonia helpottas kovasti jos tietäisin kenen poika pitää ylioppilaaks saattaa. Tai hei onks tää nyt se kompa joka vei loputkin mahikset!

Pelimiäs!
Eikös sulla joku lapsi ollut - olisiko tyttö sitten? Kaikkea ei voi muistaa. Mammaketju kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin stadinarskan ja homeboyn S/M-möötit.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Tätä missioonia helpottas kovasti jos tietäisin kenen poika pitää ylioppilaaks saattaa. Tai hei onks tää nyt se kompa joka vei loputkin mahikset!

Pelimiäs!
Eikös sulla joku lapsi ollut - olisiko tyttö sitten? Kaikkea ei voi muistaa. Mammaketju kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin stadinarskan ja homeboyn S/M-möötit.
Aivan, tytsä on. Mutta mun mielestä natsiorgiamiitti ois ihan pop, ei liian vanhoi semmoseen! Voisit laittaa ne Daven (kaapin ovet, kaapin ovet) bongaamat nahkavermeet niskaan!
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Valinnanvaikeus!

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eikä ole. Neljäs vasemmalta on ihan selkä voittaja. Puolet noista on neekereitä. Lopuilla on leveä tai lattea perse.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Uh, oh. :oops:

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hurtsin laulajaa panisin lakanat sauhuten. Ei mun tyyppiä noin pääpiirteittän, mutta poikkeukset pitää naisen tiellä!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xXyePKr3 ... re=related[/youtube]
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kuva

:kontrolli:
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
No juu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Oliko Dave se nänniä imenyt lääkäri?
Pulkannaru
Kitisijä

^
Just samalla lailla vetää tää:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-yAWTAA-Hvw[/youtube]
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Pulkannaru kirjoitti:^
Just samalla lailla vetää tää:
Valitsit väärällä biisillä:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4aDRK5PU ... h_response[/youtube]

Kaveri vetää eurodancea kuin mikäkin Keravan tuunaus-kolli.
Pulkannaru
Kitisijä

^
en tsekannut biisiä täällä avokonttuurissa.
Mutta kai pikkarit tollakin biisillä kostuu, ainakin joltakin !
-
Rauno Räsänen:
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltalehti.fi/muoti/2010090712306681_mu.shtml

Mikähän sotisopa noista eniten innostaisi. Se on tämä valinnan vaikeus. Cowboytyyli oli ainakin aika hieno.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin