Ehdottomasti!!Lolita kirjoitti:mustaenkeli kirjoitti:Mä kuulin mihin sä muutat! Saanko mä tulla sun luo kans kylään ruokiksella?
perjantai
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Re: perjantai
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Onhan se toki niinkin, että Ukkiskukkikseen, Rekkiskekkikseen ja Spollikolliin verrattuna sä et ehkä ole riittävän ihana mies. Nyt kannattaa vähän yrittää, että sinkkina kelpaat edes Ninnille.Nergal kirjoitti: EDIT: Ja jätän ylläolevan kehiin, mutta ei napeksi nitistä mistään asiasta. Elco on hyvä ja etsii uuden "persepantavan" en lähde ja en jaksa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Hassua, olen kerrankin samaa mieltä kanssasi. Niin ne tekee, osaatko sinä näyttää tunteesi?NuoriDaavid kirjoitti:Mutta naiset tykkää miehistä, jotka osaa näyttää tunteensa.
Oma tyttöystävä kyllä kehunut siitä että osaan ja kunnioittaa sitä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Aina se on ollut. Paitsi palstoilla. Tai leikkiessään moottoriajoneuvovehkeillä jne.NuoriDaavid kirjoitti:Numba on nykyään asiallinen mies.Nergal kirjoitti:Kuka sanoi että olen sinkku? Ja oikeasti en mie jaksa vääntää siun kanssa, niistä nokkaa joltakin muulta, mie en jaksa lukea nillitystäsi.elco kirjoitti:Nyt kannattaa vähän yrittää, että sinkkina kelpaat edes Ninnille.
Niin olen, toivon että turha provo jäisi pois koska ajattelin niin ollakin. Kai sitä elämänkokemuksella kasvaa ja jos et sille sijaa anna niin vittuile jollekin muille, minua ei kiinnosta provosi.NuoriDaavid kirjoitti:Numba on nykyään asiallinen mies.
Mietin et mitä ittua, ei aukee nyt mulle ollenkaan. En mä ole mikään ex-kitisijä ja mistä sä tiedät mun päätyneen kc:lle.nowaysis kirjoitti: Helvettiin nyt siitä pilaamasta mun täydellistä KC -fantasiaa...
Ja toivon ettei tää viesti koskaan eksy erään ex-kityläisen kc-kaverin silmiin. Tai eipä se mitään haittaa, vaikka vähän eksyiskin <3
Sitten tajusin järkytyksekseni ettei tässä puhutakaan musta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sä oot vaan kateellinen hörökorvalle.Manaaja kirjoitti:Elcolla on kyllä loistava track record lyödyn lyömisessä ja vastoinkäymisien käyttämisessä aseena henkilökohtaisen vittuiluun. Täytyy nostaa hattua.
Mut ninni on kyllä täysin väärässä. Mies on tunteikkaimmillaan juurikin moottoroitujen ajoneuvojen kanssaan leikkiessä.
-
- Kitinäaddikti
Tämän kerran minä kysyn että kuinka hyvin tunnet minut ihmisenä että voit tuuppia tuon kaltaisia mielipidettä esiin? Kuis monta vuotta siitä olikaan kun tavattiin ja taidettiin vaihtaa ainoastaan muutama sana, jos sitäkään.elco kirjoitti:On se kumma, että vaimo lähti kävelemään.
Kyllä "sinä" tunnet minut.
Ilmiselvä provo, eihän sinulta nyt muuta voinut odottaa.
Kysyn että onko sinusta hyvää että lyödään lyötyä ja mitä nautintoa siitä saat? Oikeasti kommenttisi satutti, kai oli tarkoituskin. Toivottavasti sait hyvän mielen jos toinen tunnusti että kommenttisi satutti, ole ylpeä itsestäsi.
Tämän jälkeen voin vain todeta että onnistuit. Taputa itsellesi.
End of this shit. En tarvitse palikkaan verrattavaa empatiatasolla olevaa ihmistä nillittään asiasta kuin asiasta itselleni kun olen ilmaissut kantani että ei tunnu hyvältä. Elco etsi itsellesi muuta tekemistä, etsi vaikka nainen (en tiedä on sinulla sellainen) ja tyydyttele sitä rauhassa ja hänen haluamillaan tavoilla.
Minen jaksa kiukuta, ne ajat on ohi.
Siis sulla on kenialainen mies ja asutte Suomen Hämptonissa? Kai sillä jotain hottixii kavereita kotipuolesta käy kylässä aina toisinaan? Tällä ois sit vähän kiire, jotain BBQ:ta kesällä esim?par-sky kirjoitti: En mä ole mikään ex-kitisijä ja mistä sä tiedät mun päätyneen kc:lle.
Sitten tajusin järkytyksekseni ettei tässä puhutakaan musta.
Prepare for the worstest.