Sivu 11/12
Lähetetty: 27.09.2010 10:15
Kirjoittaja masa
elco kirjoitti:
Luulisi, että ihan oman elämän laadun kannalta kannattaisi relata snadisti ratissa.
Olen pomminvarma, että olen liikenteessä taatusti relampi kuski kuin sinä. En vaan jaksa käsittää sitä jatkuvaa välinpitämättömyyttä muuta liikennettä kohtaan.
Lähetetty: 27.09.2010 10:20
Kirjoittaja elco
masa kirjoitti:
Olen pomminvarma, että olen liikenteessä taatusti relampi kuski kuin sinä.
Siinä pommi räjähtää, kun porsche kiian eteen bussikaistalle sujahtaa.
Lähetetty: 27.09.2010 10:22
Kirjoittaja masa
elco kirjoitti:
Siinä pommi räjähtää, kun porsche kiian eteen bussikaistalle sujahtaa.
Siinä sammakon silmäkulma rypistyy, kun masan eemelin välin tukkii.
Lähetetty: 27.09.2010 10:22
Kirjoittaja NuoriD
Lähetetty: 27.09.2010 10:22
Kirjoittaja NuoriD
^^Catfight!
Lähetetty: 27.09.2010 12:04
Kirjoittaja Niba
NuoriD kirjoitti:^^Catfight!

Lähetetty: 27.09.2010 12:05
Kirjoittaja NuoriD
Two girls one cup
Lähetetty: 27.09.2010 15:55
Kirjoittaja Manaaja
Ei moottoritiellä kaukovalojen käyttöön voi mielestäni käyttää moista ehdottomuutta kuin mitä masa esität. Itse katselen pimeillä motareilla vähän sitäkin, minnepäin mutkat kääntyy, millainen on maaston muoto ja mitä kaistojen välissä kasvaa. Riippuu siitä vaihdanko lyhyille vai en.
Monesti porukka vaihtaa täysin turhaan lyhyille esimerkiksi vasemmalle kääntyvässä kaarteessa kun on pensasaitaa välissä. Häikäisyä ei tapahdu kuin intensiivisellä suoraan valoihin tuijottamisella. Sen sijaan jos on oikealle kääntyvä kaarre jonka vuoksi vastaantulija ajaa suoraan valokeilojen läpi, homma on ihan eri.
Kun vauhtia on 120 km/h, lyhyillä valoilla ei oikeasti kovin monia sekunnin kymmenyksiä näe. Ei välttämättä edes omaa reaktiomatkaa. Kyllä turvallisempaa on suurimmassa osassa tilanteita ajaa pitkät päällä ja pitää oma katse oman kaistan oikeassa reunassa eikä tuijottaa vittuuntuneena vastaantulijoiden valoja.
Olihan tosta aikanaan juttua
tuulilasissakin.
Lähetetty: 27.09.2010 20:09
Kirjoittaja masa
Manaaja kirjoitti:Ei moottoritiellä kaukovalojen käyttöön voi mielestäni käyttää moista ehdottomuutta kuin mitä masa esität.
Ai mitä ehdottomuutta?
Kysyin vaan että oliko se Dave. Siis se jannu joku häikäisi mua niin pahasti. Ehkä se nukkui ratissa, kun ei tajunnut ohituskaistalla vaihtaa lyhyille, sisäkurvissa ja keula minua kohti.
En minäkään ulkokurvissa vaihda pois, mutta sisäkurvissa vastaantulevaa kohtaan kyllä. Ihan samanlaista mulkkuutta moinen vaihtamattomuus on kuin kaistapujottelu.
Lähetetty: 20.10.2010 10:42
Kirjoittaja Vesper
Lopun alkua!!
Pitää kohta ostaa oma bussi...
Lähetetty: 20.10.2010 10:45
Kirjoittaja NuoriD
K: Mikähän järki tuossa on?
V: ei mikään
Eli bussikaistalla ei saa ajaa edes klo 05 aamulla, vaikka koko kaupungissa ei siihen aikaan ole liikkeellä ainuttakaan bussia.
Lähetetty: 20.10.2010 10:47
Kirjoittaja Vesper
Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
Lähetetty: 20.10.2010 11:02
Kirjoittaja So Hard
Vesper kirjoitti:Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Lähetetty: 20.10.2010 11:20
Kirjoittaja Vesper
So Hard kirjoitti:Vesper kirjoitti:Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Onhan mun virka liikenneministerinä edelleen turvattu?
Lähetetty: 20.10.2010 11:21
Kirjoittaja Niba
Kivaa pääsen nopeammin töihin! Sitten vielä nopeammin töihin kun olen saanut metron alleni koko matkaksi, riippuu tietysti missä työ, ilmetessään..
Pidentynyt metroreittihän vapauttaa kaistaa, koska bussien määrä pääväylillä vähenee?
Mutta jos oikealle kääntyminen niin pitäisi olla mahdollista, kääntyminen loukkaamatta bussikaistaa? Kaistojen määrää pitäisi nostaa?
BUSSIKAISTAT VAPAUTETAAN KOKONAAN BUSSIEN KÄYTTÖÖN!

Lähetetty: 20.10.2010 11:22
Kirjoittaja elco
So Hard kirjoitti:
Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Ala pukeutumaan leopardisuikkaan ja ray baneihin!
Muu asu vapaaehtoinen!
Lähetetty: 20.10.2010 11:29
Kirjoittaja So Hard
Vesper kirjoitti:So Hard kirjoitti:Vesper kirjoitti:Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Onhan mun virka liikenneministerinä edelleen turvattu?
Tietysti. Panssaroitu ja karja-auralla varustettu virkabussikin on tilauksessa jo.
Lähetetty: 20.10.2010 11:40
Kirjoittaja Vesper
So Hard kirjoitti:Panssaroitu ja karja-auralla varustettu virkabussikin on tilauksessa jo.
En mä kyllä jatkossa tarvitse bussia. Laitetaan vaan uudet liikennemerkit bussikaistoille, niillä saa jatkossa ajaa vaan meikäläisen Maybachilla. Ja ehkä jotain vippikortteja voi anoa liikenneministeriöstä... Rahvas kulkekoon busseillaan normikaistoja.
Lähetetty: 20.10.2010 11:47
Kirjoittaja exPertti
Jäin pohtimaan, että eikös tämä bussikaistalla ajo ole niin ysäriä että...
Kai nykyään pitäisi oikoa Hummerilla jalkakäytäviä pitkin, että joku edes hermostuisi. Voisi huudella ikkunoista "tehkää tietä varakkaalle lääkärille".
Lähetetty: 20.10.2010 12:57
Kirjoittaja Vagabondo
NuoriD kirjoitti:
K: Mikähän järki tuossa on?
V: Saadaan vaikeutettua yksityisautoilua.
Sehän se on Hellsingin kaupunkisuunnittelun päätavoite.
Lähetetty: 20.10.2010 13:10
Kirjoittaja Pulkannaru
^
Seuraavaksi bussikaistoilla sallitaan sähköautolla ajo?
Lähetetty: 20.10.2010 13:15
Kirjoittaja NuoriD
Vagabondo kirjoitti:NuoriD kirjoitti:
K: Mikähän järki tuossa on?
V: Saadaan vaikeutettua yksityisautoilua.
Sehän se on Hellsingin kaupunkisuunnittelun päätavoite.
Mä luulisin, että tässä nyt olisi joku avautumatta jäänyt muukin tavoite. En vain keksi mikä se on.
Lähetetty: 20.10.2010 13:17
Kirjoittaja exPertti
NuoriD kirjoitti:Mä luulisin, että tässä nyt olisi joku avautumatta jäänyt muukin tavoite. En vain keksi mikä se on.
Estää espoolaisia lääkäreitä ajamasta bussikaistalla kriminalisoimalla se 24h, jolloin rikkeestä ei jää epäselvyyttä.
Ja jolloin bussikaistojen päälle voidaan laittaa vaikkapa kameravalvontaa tai muuta rahastusautomaattia.
Lähetetty: 20.10.2010 13:22
Kirjoittaja NuoriD
exPertti kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Mä luulisin, että tässä nyt olisi joku avautumatta jäänyt muukin tavoite. En vain keksi mikä se on.
Estää espoolaisia lääkäreitä ajamasta bussikaistalla kriminalisoimalla se 24h, jolloin rikkeestä ei jää epäselvyyttä.
Huono perustelu. Ei police-sedälle nytkään voi selitellä, että en ymmärrä bussikaistamerkintöjä. Tai toki voi selittää, mutta sillä ei ole mitään merkitystä (kuten ei tulekaan olla).
Lähetetty: 20.10.2010 13:23
Kirjoittaja exPertti
NuoriD kirjoitti:Huono perustelu. Ei police-sedälle nytkään voi selitellä, että en ymmärrä bussikaistamerkintöjä. Tai toki voi selittää, mutta sillä ei ole mitään merkitystä (kuten ei tulekaan olla).
Koeta nyt ymmärtää, että kaikki mahdolliset selitykset johtavat lopulta siihen selitykseen joka oli jo yllä.
Senhän jo joku virkamies ehti sanoakin ennen kuin ministeri sulki hänen suunsa. "Koetetaan saada autolijat kypsymään autoiluun niin pahasti, että siirtyisivät julkisten kulkuvälineitten käyttöön".