Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%

Ääniä yhteensä: 28

prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa.
Öh. Jos viittaat tällä minuun, niin olet vielä hullumpi kuin prosessi, Höglund ja Adolf Hitler yhteensä.
Kultaseni, älä ole noin huumorintajuton ja aseksuaalinen, vai miten se menikään?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tix kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa.
Öh. Jos viittaat tällä minuun, niin olet vielä hullumpi kuin prosessi, Höglund ja Adolf Hitler yhteensä.
En tietenkään. Kyllä kai kaikki tietävät, että rakastat vain itseäsi. ;)
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

prosessi kirjoitti:Kultaseni, älä ole noin huumorintajuton ja aseksuaalinen, vai miten se menikään?
*yrittää viedä reppua* tihihii
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

:nuts:
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti::nuts:

:komp:
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hiukan vain vilkuilin, joo joo.
Suurkiitos Everywomanille, psykoanalysoi minut ihan oikein.

Melkein vaan en ihan kadun "kansalaistottelemattomuus"-ketjuni heittoja, mutta kuinkas ollakaan siinä oli malliesimerkki. Aihe ei liity minuun mitenkään, en ollut kirjoittanut siihen mitään, ja kas, silti jo alkuviestistä lähtien oli juuri minulle vittuilua. Siinä ahdistaa sekä niiden parin tyypin tyystin vieraat maailmankuvat, että miksi juuri minua pitää solvata.. tilanteitani todella tietämättä.. ilman että olen koko ketjua nähnytkään? Provosointia, johon kyllä halusin laittaa epäsosiaaliset haistapaskat samalla mitalla. Sitä saatte mitä tilaatte. Sen yhden ketjussa kommentoidun misun tapauksessa häneltä aiemmin muutakin mun asenteiden ja arvojen halveksuntaa vaikkapa työttömien pakkotyöasiassa, vaikka tietysti luulette, että vittuiluni johtui ettei antanutkaan kun ei minua tavannutkaan kun treffit peruuntui :D

Ja kun te olette niin ihkusosiaalisia.. niin sattuisiko se olemaan vain oman lahkonne sisäistä "rakkautta", kuten Petri FB:n foorumillakin?
Silmiinpistävästi joo moni teistä ei kykene käsittämään, että joku voi aidosti olla eri maailmasta, eikä sen maailman ihmettely ole avun anomista päästä kulttuurinne mukaan.. tai hei niinhän Petrikin kritiikin käsittää, ja haluaa "auttaa" :D

Mainitusta HB-keisistä.
No OK, meni överiksi. Kerran lopetin HB:n pyynnöstä nuo leikkivonkaukset. Kerran vain yyveilin, ja tuo sanoi ettei muka jaksa kellekään viestitellä, joten privasti en häirinnyt sitten. Sitten HB vaikutti vapautuneen palstajutuissaan leikkituhmaan suuntaan, ja pikkutärppeihini vastaili leikkiä laskien. En uskonut heh "saavani", mutta myönnän, että koska HB:stä kovin pidin, ehkä hän huomaamattani oli silloin ykkösleikkivongattavani. Mitä oikeasti tapahtui, ja siitä en saa liikaa sanoa, on että HB:n kilahtamisen aikaan hänelle tapahtui IRL jotain todella pahaa, joka sai aikaan vihan tunteen kaikkiin miehiin. Omaksi mokakseni katson vain viimeiset pari kiellon päälle postausta sitten.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
exPertti
Kitisijä

Tix kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti::nuts:

:komp:
:cheer:
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ann voi iih, sua on niin kaivattu. Toivottavasti et ole missään vaiheessa itkeskellyt vuokseni, kyllä sua on aina fanitettu enemmän ja rajummin. Helykkääkin on taidettu kaivata aika antaumuksella, joten miksi ette yhdessä palaisi ja muuttaisi Kitinää isoksi sydämeksi?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa. Valitettavasti palstan henkinen ikä on jossakin yläasteen tienoilla ja se näkyy ulosannissa.
Ihan siinä missä Gattaca naisissa! Taas livahti vittuilua Gattacalle täysin tyhjästä, mutta mikäs sen hauskempaa?

Mutta joo, puhu, exSpede, vaan omasta puolestasi molemmissa lainaamissani virkkeissäsi.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti:Entä toivotko varoitusta julkisen mollaamisen menetelmällä (joka saattaa edistää, ja todennäköisesti edistää, paskakikkareiden lentelyä) vai neutraalisti (joko julkisesti tai yksityisviestillä)?
Okei, voitit: ennaltavaroitusfunktio ei vaadi nimenomaan vittuilua.

Mutta sallithan, oi ymmärryksen ylipapitar, minulle tavalliselle ihmiselle kuitenkin sen, etten silti erityisemmin pysty tuntemaan sääliä Gattacaa kohtaan? Hyypiöhän vain niittää itse kylvämäänsä satoa. Idealismini ei vain riitä.
exPertti
Kitisijä

elco kirjoitti:Ihan siinä missä Gattaca naisissa!...

Mutta joo, puhu, exSpede, vaan omasta puolestasi molemmissa lainaamissani virkkeissäsi.
Tiukkaa palautetta. Spedeksi ei ollakaan yläasteen jälkeen kehuttu. :)
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:Ihan siinä missä Gattaca naisissa!...

Tiukkaa palautetta. Spedeksi ei ollakaan yläasteen jälkeen kehuttu. :)
Meil on duunissa yks tyyppi jota on kutsuttu spedeksi pidempään kuin mulla on ikää. "Spedelle" selvisi viime viikolla mitä nuoriso tarkoittaa "spedeilyllä".
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tämä varmastikin olisi aivan oman ketjunsa arvoinen, mutta kun tämä ketju nyt on liekeissä, niin laitetaan lisää bensiiniä perään.

Eli kertokkee kertokkee, mikä tuossa prosessissa on niin raivostuttavaa, inhottavaa, typerää jne.? Itse en tajua. Varmastikin tajuan, jos asia minulle selitetään.

Miten on, missä mättää?

Elco? Joku muu?

Ps. okei kertaalleen ärsyynnyin, kun epäilin prossun katsovan minua älyllisesti alaspäin, mutta uskottavasti toi esiin, että ei näin tuntenut.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.04.2008 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa. Valitettavasti palstan henkinen ikä on jossakin yläasteen tienoilla ja se näkyy ulosannissa.
Ihan siinä missä Gattaca naisissa! Taas livahti vittuilua Gattacalle täysin tyhjästä, mutta mikäs sen hauskempaa?

Moi kenguru! Oot aika söpö tuntiessas maailmantuskaa mun persoonani takia. Näissä vertauksissa on huimasti mielenkiintoa ylläpitävää vaihteluakin, viimeksi vertasit minua Nibaan. Seuraavana vuorossa lienee Arska.
elco

NuoriDaavid kirjoitti:
Elco? Joku muu?
Tylsyyden ja arroganssin työläs kombo.
jouden-za
Kitinän uhri

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gat kirjoitti:
Ruksatkaa tai ehdotelkaa muita.
Ilmeisimmät kuten naeminen ja oraaliaktit on jätetty listasta poies.
Miten ois Poitsu paskalla?
Ollaan vaan ja nautitaan
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Eli kertokkee kertokkee, mikä tuossa prosessissa on niin raivostuttavaa, inhottavaa, typerää jne.? Itse en tajua. Varmastikin tajuan, jos asia minulle selitetään.
Olen ehkä huono vastaamaan, koska minun mielestäni prosessissa ei ole mitään raivostuttavaa jne. mutta voin arvata:
Nainen ei saa olla sekä älykäs että huumorintajuinen, ja voi kamalaa- se ei piittaa paskaakaan muiden negatiivisista mielipiteistä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Nainen ei saa olla sekä älykäs että huumorintajuinen, ja voi kamalaa- se ei piittaa paskaakaan muiden negatiivisista mielipiteistä.
No mutta, onhan tällä palstalla muitakin ko. merkistön täyttäviä naisia eikä ne sitli ärsytä. Kait?
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Ai EW? Ärsyttäähän se monia.
Ketä muita? :D
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: No mutta, onhan tällä palstalla muitakin ko. merkistön täyttäviä naisia eikä ne sitli ärsytä. Kait?
Niiiiin, totta... Mtta reagoiko ne muut kumminkin joskus pikku räjähdyksellä henkilökohtaisuuksiin. Pitää miettiä uudestaan.
prosessi

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Elco? Joku muu?
Tylsyyden ja arroganssin työläs kombo.
Tylsä olen varmastikin, sitä en epäile hetkeäkään. Arroganssia puolestaan en itse koe ominaisuudekseni normaalioloissa. Itse olet kuitenkin harjoittanut juuri sitä niin runsain mitoin mm. Elukkaa kohtaan, että sinuun on hyvin vaikea suhtautua neutraalisti. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aito_Johanna kirjoitti:ymmärryksen ylipapitar
EW pitää bannata, jos ei vaihda tätä tittelikseen.
elco

BettyB. kirjoitti: No mutta, onhan tällä palstalla muitakin ko. merkistön täyttäviä naisia eikä ne sitli ärsytä. Kait?
Niinkun kuka?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Prossusta saattaa saadaa joskus tosiaan sen (oikean tai väärän) kuvan, että hän pitää itseään muita parempana ja älykkäämpänä. Sehän toki ärsyttää watusti. Kerran koin itsekin näin ja arsyynnyin.

Ehkä miehiä ärsyttää myös se, että hän jotenkin ei keskustele naisellisesti. EW:kin väitteistään huolimatta keskustelee naisellisesti.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:mikä tuossa prosessissa on niin raivostuttavaa, inhottavaa, typerää jne.?
Raivostuttavaa? Ei mikään. Ei minulla ole mitään erityistä prosessia vastaan. Juttunsa menevät pääsääntöisesti yli hilseen ja keskusteluninjaminäkuva huvittaa hiukan. Mutta ei ole mitään erityistä puolestakaan.
Vastaa Viestiin