Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tää oli enemmän KOKO vatsa ja ns. pinnalla. Nojoo, ihan sama, en mä silti tiedä :D

Pääasia että tyyppi hyppii trampoliinilla (joka tällä hetkellä on mun virtsarakko) iloisesti. KOKOAJAN.
Ei tullu ku mieleen harjotussupparit, ne tuntu jänskinä pintapuutumisina ja vatsa aina kivikova pallo. Synnytykseen ajaneet supparit ei sit tainnu tuntua vatsassa ollenkaan, hitto jäi fiilis et selkä ja pillu ja perse halus vaan räjähtää, hitot siitä vatsasta. :P

Täällä tyyppi taas KOKOAJAN baarijakkaralla, röhnöttää liinassa, imee tissiä ja rutistelee toista. Välillä toki repii tukkaa ja työntää sormea sieraimeen kunnes muuttuu siniseks...
Tuun lukemaan näitä juttuja jatkossa aina kun panettaa. Menee nopiasti ohi :)
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Tix kirjoitti:Tuun lukemaan näitä juttuja jatkossa aina kun panettaa. Menee nopiasti ohi :)
Oon tainnu suositella hani ennenkin! ;)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tix kirjoitti:Tuun lukemaan näitä juttuja jatkossa aina kun panettaa. Menee nopiasti ohi :)
Mutta noissa (näissä) jutuissa on nimenomaan sitä roimaa alkuvoimaa ja alkukantaisuuden tunnetta, jotka tekevät kenestä tahansa himokkaita helluja ja helunoita. Sitähän se elämä peruspalikoiltaan on, räjähtäviä aunuksia ja vaginoita.
Paras päivä ikinä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Riemumieli kirjoitti:Sitähän se elämä peruspalikoiltaan on, räjähtäviä aunuksia ja vaginoita.
Mulla tulee räjähtävästä anuksesta mieleen ripulipaska ja se kyllä alkaa olla eroottisuudessa samaa luokkaa synnytyksen kanssa.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Tix kirjoitti:Mulla tulee räjähtävästä anuksesta mieleen ripulipaska ja se kyllä alkaa olla eroottisuudessa samaa luokkaa synnytyksen kanssa.
Mulla taas tulee kyrpä kokoluokkaa nam. Räjähtävässä perseessä ei ole mitään vastenmielistä! Omissa puheissani siis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nukkuminen on taivaallista! Viimeyönä ei masuvaivoista tietoakaan. Yhellä ainoolla heräämisellä ja maitosessiolla selvittiin. Tuolla tuo rakkauspakkaus tuhisee vielä, isännän kainalossa. Piereskelevät kilpaa.
Seksiäkin jo uskalsi, nätisti ja varovasti...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

mustaenkeli kirjoitti:Seksiäkin jo uskalsi, nätisti ja varovasti...
Ai piru, sähän oot siis selvinny ihan tosi hyvin koitoksesta. :D
Oot mun sankari!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

mustaenkeli kirjoitti:
Elppis kirjoitti: nauti siitä passauksesta TÄYSIN RINNOIN ;)
Melkoisen palindromin muksu syntymäajakseen saikin: 10.01 kello 15.51.

Kiitokset onnitteluista!
iso hali tisseille ja koko porukalle! :h:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Oisit samantein kysynyt ratkaisua nälänhätään ja ilmastonmuutokseen.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Oisit samantein kysynyt ratkaisua nälänhätään ja ilmastonmuutokseen.
Saa niihinkin vastata jos osaa, mut toi mun kysymys tuntui jonnin verran helpommalta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nönni! Kaikki kaupankassista sohvannosteluun kielletty, eli rehkiminen loppui nyt ainakin seuraavaksi viikoksi. Meikä supistelee :shock: Tosin makaamaan en onneksi joudu, senkin takia ettei vuotoa ole eikä mulla ole kokoajan huono olo, iltaisin pari tuntia ja öisin herään vihlontaan silloin tällöin.

Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
Et kuule tiedäkään mitä mielikuvia tästä tuli, sanotaanko näin että niissä köysi ei olisi ollut jalassa =P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
Et kuule tiedäkään mitä mielikuvia tästä tuli, sanotaanko näin että niissä köysi ei olisi ollut jalassa =P
Vai kuvittelet sä mua hirttäytymässä? Kaikkea kans.. *sniff*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
Et kuule tiedäkään mitä mielikuvia tästä tuli, sanotaanko näin että niissä köysi ei olisi ollut jalassa =P
Vai kuvittelet sä mua hirttäytymässä? Kaikkea kans.. *sniff*
Nöyyy! Ku se köysi menis käteen ja sit sieltä alapäästä pomppais joku moikkaamaan omalla köydellään =P
(noin nyt se tuli sanottua)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti: Nöyyy! Ku se köysi menis käteen ja sit sieltä alapäästä pomppais joku moikkaamaan omalla köydellään =P
(noin nyt se tuli sanottua)
Ok! :D Mä olen vähän yksinkertainen..
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Kannattaa. Tiiän.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Osaakohan tähän kukaan koskaan ikinä vastata... Se on vähän hiinä ja hiinä kandeeko! Vähän ku elämä yleensä. Joskus tuntuu, että hukkaan täällä ollaan ja ihan pirun sama loppupeleissä miten. Että niin ku pitäskö pakata kimpsut ja ne kampsutkin ja rientää maailmaan ääriin tekee jotain, mistä joskus unissa haaveksii.

Mitä mä selitän... En kokis yhtä upeita tunteita missään muualla, kenenkään muun kanssa. Gotta luv it. Kandee kandee!

edit: prossu tulikin väliin, telepatioinkin tossa aiemmin!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Zeb kirjoitti: Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Semmoisina hetkinä, kun olet kantanut pari yötä naama punaisena karjuvaa lasta pitkin kämppää miettien, mikä tässä oikein maksaa ja miksi ja mistä vitusta tuo rähinä. Kun et vain ymmärrä, mistä se kenkä puristaa. Kun mikään ei ole hyvin. Semmoisina hetkinä väistämättä tulee mieleen ajatus, että josko tuon pienen kotiterroristin voisi lähettää paluupostissa takaisin mistä on tullutkin.

Semmoisina hetkinä, jolloin pari yötä on nukuttu yhtä soittoa heräämällä vain kerran pikaisesti syömään ja sitten jatkamalla unia. Kun saa pieneltä pojalta pitkiä katseita ja pientä hymyntapaista. Kun sitä kakkaa tulee niin maan perkeleesti ja sen jälkeen tyyppi virnuilee kuin olisi juuri shoppaillut tuotoksillaan koko maailman. Kun mikään ei aiheuta ylimääräistä harmitusta. Kaikki on levänneitä ja asiat hyvin. Silloin on tunne, että joo, tää kannattaa ja näitä kannattaa ihan varmasti tehä lisää ainaski satamiljoonaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Kun sitä kakkaa tulee niin maan perkeleesti ja sen jälkeen tyyppi virnuilee kuin olisi juuri shoppaillut tuotoksillaan koko maailman.
Ihana :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai kauhee... mies säikähti eilen mun kiljahdusta makkarista... "MAITOA!"

Nysse alko :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^^
Kakkaa :? Suuria määriä? Tähän tarvitaan ehdottomasti mies, ne ei ole niin herkkänenäisiä.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Höp, miehille kakkahajut on pahempia. Vähän ku kivut! Miehet on neidimpiä kuin naiset. En millään jaksa etsiä mut hauska videopätkä pyörii tuol jossain iseistä peppuja pesemässä pyykkipoikineen ja nenänalusmyrkkyineen.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:Höp, miehille kakkahajut on pahempia. Vähän ku kivut! Miehet on neidimpiä kuin naiset. En millään jaksa etsiä mut hauska videopätkä pyörii tuol jossain iseistä peppuja pesemässä pyykkipoikineen ja nenänalusmyrkkyineen.
Kyllä ne ainakin koirankakkaa korjaa vähemmällä yökkimisellä. Mutta mulla onkin paha hajuherkkyysongelma.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:Kyllä ne ainakin koirankakkaa korjaa vähemmällä yökkimisellä. Mutta mulla onkin paha hajuherkkyysongelma.
Niih... No kyllä toi munkin äijä itseasiassa hoitaa kakkajutut tyylikkäämmin. Yleistinkin cleverinä kaikkiin muihin! Kyllä niin saa tehdä! 8)
Vastaa Viestiin