Viime vuoden puolella tuli rymyttyä muutaman irtonumeron kanssa.
Turhaa sähellystä josta saa vain harvoin tyydytystä mutta varmasti tavallista vahvemman darramorkkiksen.
Sitäpaitsi, tässä kaupungissa on vain rumia tai heteroita. Tai molempia.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
elco kirjoitti:Täytyy muistaa, että tämä ja city on kaverille kuitenkin mitä keskeisin pokausfoorumi.
Interesting point. Minä taas ilmeisesti uskallan puhua maineeni pilaavia asioita täällä sen takia etten pidä tätä omalla kohdallani pokausfoorumina, sillä olen surkea pokaamaan (myös) netissä.
Minä taas uskallan puhua maineeni pilaavia asioita täällä sen takia ettei täällä ole (enää) edes teoriassa ketään ketä tekisi mieli pokailla. Viis siitä jos nyt sattuisinkin olemaan varattu.
BettyB. kirjoitti:Ja kyllä se epätoivo aina paistaa läpi, sanotte mitä tahansa. Johan sen näkee siitä, että kun varattuna erehtyy baariin, on nurkalla kilometrin jono..
Kyllä minulla oli varattuna vielä vähemmän kysyntää, jos se mitenkään vain on mahdollista.
BettyB. kirjoitti:Ja kyllä se epätoivo aina paistaa läpi, sanotte mitä tahansa. Johan sen näkee siitä, että kun varattuna erehtyy baariin, on nurkalla kilometrin jono..
Kyllä minulla oli varattuna vielä vähemmän kysyntää, jos se mitenkään vain on mahdollista.
Ehkä vonkasit sitä salaista seuraa liian epätoivoisesti, et_vaan_osaa.
BettyB. kirjoitti:Älä itke, se huijaa. Muakin se pokais jos kehtais
No kiitos Meinas nimittäin just Kityitsetunnon viimeisetkin rippeet romahtaa. Tämmönen e-torjunta voi ottaa meillä naisilla yhtä koville kuin miehellä baaripokausten epäonnistuminen!
Zeb kirjoitti:No kiitos Meinas nimittäin just Kityitsetunnon viimeisetkin rippeet romahtaa. Tämmönen e-torjunta voi ottaa meillä naisilla yhtä koville kuin miehellä baaripokausten epäonnistuminen!
No todellakin! Siks elänkin valheessa 24/7, helpottaa kummasti!
Ehkä vonkasit sitä salaista seuraa liian epätoivoisesti, et_vaan_osaa.