Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vanha tuttu vanhan Taavetin päivä.

Laitan vain palstalapselle lounasta. Onpa lihonut aikalailla niin ei suurta lounasta.

TURSKAKALENTERI 30.12:Stadinarska elää ja voi kohtalaisesti ja käy aika hyvin pyydykseen.

Iloisiin tapamisiin ja jutskuihin :P :D :P

STADINARSKAN ILOSANOMAT OY
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei taida olla vielä päivällisen aika?

Välipalaa kuitenkin, syö nyt tämäkin palstalapsi niin kasvat isoksi palstaksi...

Tylsä viikonloppu. Siivousta olen edelleen lykännyt. Tänään kai pitäisi...

Eilen ajattelin lähteä vähän CD-levyostoksille mutta ajattelin että monet (?) liikkeet ovat välipäivinä kiinni, joten...ehtiihän sitä myöhemminkin. 8)

Arskalle osanottoni puistojutun vuoksi.

Enpä keksi enää kirjoittamista. See you later, alligator...i mean Arska. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Ei taida olla vielä päivällisen aika?

Välipalaa kuitenkin, syö nyt tämäkin palstalapsi niin kasvat isoksi palstaksi...

Tylsä viikonloppu. Siivousta olen edelleen lykännyt. Tänään kai pitäisi...

Eilen ajattelin lähteä vähän CD-levyostoksille mutta ajattelin että monet (?) liikkeet ovat välipäivinä kiinni, joten...ehtiihän sitä myöhemminkin. 8)

Arskalle osanottoni puistojutun vuoksi.

Enpä keksi enää kirjoittamista. See you later, alligator...i mean Arska. :)
Wastaus Homielle!
Kiitos Homeboy! Ihan hyvin kirjoitit! Ei sitä väkisin kirjoitusta tulekaan tai niinkuin viisaat sanoo että tulee vain "vieraita" lapsia jos väärään aikaan ja kiireellisesti asiat hommaa!

Kiitos osanotostasi. PUISTO olisi ollut tosi kiva asia. Olisin sitten jopa käyttännä metroa useimmin! No, minun täytyy turvautua kuvitelmiin!!

MUTTA sitten yleisosioon kaikille!

Kuva

(Mielestäni todella kaunis ja herkkä UudenVuoden kuva? Eikö!?)

TSADINARSKA PALSTALAPSINEEN TOIVOTTAA MITÄ ANTOISINTA JA RIEMUKKAINTA JA IHANINTA JA ANTOISINTA JA POSITIIVISESTI YLLÄTTÄVINTÄ JA ANTOISINTA JA RATKIRIEMUKASTA JA HUUMAAVAA JA SULOISTA JA ANTOISINTA JA RAKKAUDELLISTA, SEKSIKÄSTÄ JA SIELUNRAUHALLISTA JA MYÖS ANTOISINTA JA IHANAA JA ENNENKAIKKEA HYVÄÄ UUTTA SUOTTA TEILLE KAIKILLE! :P

PARHAIMMILLE KITINÄTUKIJOILLENI ERIKOISSUUKOT! TE TIEDÄTTE KYLLÄ KETÄ OLEN FANITTANUT!! :h: :h: :h:

JA ihan kaikille vaikkeivat minua niin noteeraisikaan. En haluaisi ikinä muuttua pikkusieluiseksi ja rajata muita katseiltani pois, jotka eivät miellytä!
Pitää ei kenestäkään tarvi eikä se ole hyväkään tai terveellistäkään aina, mutta tylyys ja ylimielisyys toisia kanssakulkijoita kohtaan on vähäarvoista, alhaisen ajattelun merkki! Siitä olen joskus jollekin "saarnannut", ettehän muista pahalla minua joskus liiankin "ihmettelevää"!!! Pahan muisteleminen tuo turhaa stressiä!!

Näillä ajatuksilla eteenpäin!

Toivoo

STANADI ARSISLAINEN
Tsadin alkueläinten eittämätön kunkkupunkku!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tää sivu olikin oikein mielenkiintoista luettavaa. Ei mulla muuta :D
Stadinarska
Kitisijä

Vihtahousu kirjoitti:Tää sivu olikin oikein mielenkiintoista luettavaa. Ei mulla muuta :D
No moij Vihtari :P (Vih tahousu plus Dum ari) vaan ei Pihtari??

Niin, kyllä mä toivon että onkin kiva ja mielenkiintoista. Yleensä pitäisi osata tiivistää asia ja juttu kaikille sopivaksi koska sen "oman jutun" jos sellaista on, etsiminen muun proosan joukosta voi olla liiankin haastavaa!

Vihtikselle kanssa hyvää UuttaVuotta! :) Kiitos käynnistä palstallani! Uudet vieraat ovat aina tervetulleita!

Toivoo

ÄS AA
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MUUMIPEIKKO, PIKKU MYY, MUUMIPAPPA ESIINTYY, SILLOIN LAULU KUTSUKOON TUIJOTTELUTUOKIOON, KÄY MUUMILAAKSOON, KÄY MUUMILAAKSOON. MUUMITALON ASUKKAAT SEURAKSESI KOHTA SAAT, PÄÄSET MUKAAN VIIDAKKOON, TAIKAPILVIKARKELOON, NYT MUUMILAAKSOON, NYT MUUMILAAKSOON. PAAPAPAPAAPPAPAAPAPAPAAPA MAAMAMAMAAMAMAAMAAMAMAAMA PAAPAPAPAAPAMAAMAAMAMAAMAAMAA. MUUMIPEIKKO, PIKKU MYY, MUUMIPAPPA ESIINTYY, SILLOIN LAULU KUTSUKOON TUIJOTTELUTUOKIOON, KÄY MUUMILAAKSOON, KÄY MUUMILAAKSOON. MUUMITALON ASUKKAAT SEURAKSESI KOHTA SAAT, PÄÄSET MUKAAN VIIDAKKOON, TAIKAPILVIKARKELOON, NYT MUUMILAAKSOON, NYT MUUMILAAKSOON. PAAPAPAPAAPPAPAAPAPAPAAPA MAAMAMAMAAMAMAAMAAMAMAAMA PAAPAPAPAAPAMAAMAAMAMAAMAAMAA. MUUMIPEIKKO, PIKKU MYY, MUUMIPAPPA ESIINTYY, SILLOIN LAULU KUTSUKOON TUIJOTTELUTUOKIOON, KÄY MUUMILAAKSOON, KÄY MUUMILAAKSOON. MUUMITALON ASUKKAAT SEURAKSESI KOHTA SAAT, PÄÄSET MUKAAN VIIDAKKOON, TAIKAPILVIKARKELOON, NYT MUUMILAAKSOON, NYT MUUMILAAKSOON. PAAPAPAPAAPPAPAAPAPAPAAPA MAAMAMAMAAMAMAAMAAMAMAAMA PAAPAPAPAAPAMAAMAAMAMAAMAAMAA. MUUMIPEIKKO, PIKKU MYY, MUUMIPAPPA ESIINTYY, SILLOIN LAULU KUTSUKOON TUIJOTTELUTUOKIOON, KÄY MUUMILAAKSOON, KÄY MUUMILAAKSOON. MUUMITALON ASUKKAAT SEURAKSESI KOHTA SAAT, PÄÄSET MUKAAN VIIDAKKOON, TAIKAPILVIKARKELOON, NYT MUUMILAAKSOON, NYT MUUMILAAKSOON. PAAPAPAPAAPPAPAAPAPAPAAPA MAAMAMAMAAMAMAAMAAMAMAAMA PAAPAPAPAAPAMAAMAAMAMAAMAAMAA. MUUMIPEIKKO, PIKKU MYY, MUUMIPAPPA ESIINTYY, SILLOIN LAULU KUTSUKOON TUIJOTTELUTUOKIOON, KÄY MUUMILAAKSOON, KÄY MUUMILAAKSOON. MUUMITALON ASUKKAAT SEURAKSESI KOHTA SAAT, PÄÄSET MUKAAN VIIDAKKOON, TAIKAPILVIKARKELOON, NYT MUUMILAAKSOON, NYT MUUMILAAKSOON. PAAPAPAPAAPPAPAAPAPAPAAPA MAAMAMAMAAMAMAAMAAMAMAAMA PAAPAPAPAAPAMAAMAAMAMAAMAAMAA.
Homeboy65
Kitisijä

Lounasta palstalapselle... :)

Hyvää uutta vuotta Arskalle ja muillekin.

Tein joitakin uudenvuodenlupauksia mutta en nyt viitsi kertoa niistä... :roll: :vihelt:

Uudenvuodenaattona aioin vetää lärvit mutta meninkin nukkumaan jo alkuillasta. *väsynyt* Välillä heräsin rakettien möykkään, sitten jatkoin nukkumista... :krooh:

Tota noin, en tarkoittanut tuota taannoista NuoriTaavi-vitsiä sitten miksikään vittuiluksi, vaan huumoriksi. :wink:

Arska. Olet tuonut tälle foorumille sellaisia juttuja joita diggaan: hyväntuulisuutta, hyväntahtoisuutta, huumoria, tärkeilemättömyyttä. Jotkut tryffelisiat taitavat silti inhota sinua edelleen...anna niiden röhkiä. :komp: :hep:
Stadinarska
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:MUUMIPEIKKO.........
MANALA VÄRIMELLASTI MUTTA YKSIPUOLISESTI VERENVÄRILLÄ.

Manala, MUSTA PEKKA]
oli Stadinarskan väriterapiassa, hip hip hurraa!

PARANIKO, LUULEN NIIN

ORANSSIA MANALALLE...SIIN!!

MANALA KANALASSA VÄÄNTÄÄ "HANAA". MITÄ SILLOIN SAADAAN KAAN? Keksiköön kukin itse, en kehtaa kertoa!!

Mister Kuolema! Kiitoksia käynnistä
värillisellä terapia-altaallani!

Tervetuloa Uudelleen ja säännölliseeen hoitoon!

TOIVOO :P :P ja :P

ÄS AA forever
THERAPEUTIX MANALAXIX ANTIPOXIS
Stadinarska
Kitisijä

POIKUUSKATIN TAPAUSTA JA FANTASIOIHIN HIEMAN PUREUTUMISTA
JA MUUTOINKIN SEKSISTÄ JA NAISISTA JA MEISTÄ MIEHISTÄKIN YLEENSÄ IHAN KAIKKEA.

PITKÄ kirje, ja postaus, mutta sisältää asiaa ja on ihan K-10 korkeintaan!!

Tere PoikuusKatti! ja Muut

Kerro Stadinarskalle, minkä näköinen sinä olet? Siis MIKSI et saa sitä mitä haluat? Kuinka se on mahdollista? Oletko sinä aivan myrkkypurkin näköinen ja haiset lehmänpaskalta vai mikä siinä on? Pieraisetko sinä naisen nähtyäsi ja laatoitat kenkänsä? Mistä on kysymys?

Mutta sinä siis matkustatkin, joten syynä ei voi olla takapajula-asuinpaikkasi? Muuta Helsinkiin. Täällä saa vaikka kuinka ...PIIP, siis tarkoitan, että ihan kuka tahansa sitä naista, koska naisia on täällä ihan joka ratikkaan. Ylikamalista ylihienoihin.

TARKOITATKO oikeastaan, ettet saa siis jonkintasoista naista? Nuorta?
Kyllä uskoisin, että sopivalla piirityksellä ja miellyttävällä käytöksellä ja keskiverto ulkonäöllä ja ainakin HAJUTTOMUUDELLA saa valloitettua vaikka kuinka nuoren naisen. Tietenkin pitää nähdä vaivaa, että se jonkinnäköinen oikea osuisi tiellä,jos sitä etsii, mutta sinullehan kelpaa väliaikainenkin pesätyyppi, että saat, eikö??? Ryhdy hyvänenaika vain hakemaan ja malta edes hetki olla niinq tavallisesti niin kyllähän kiintymyssiteet tullee aika äkkiä. MUISTA, ettet pieri etkä haise lannalta ja aja mahdollinen karvanaamasi ja laita mietoa partavettä ja vaihda alushousut, jätä mainitsematta lehmien lukumäärä eka kerralla ja ehkä voisit jättää sen millimetrimitan naisten pystytisumittausta varten kotiin!

Ohjeet antoi vanha kunnon STADINARSKA.

Tämä saattaa kuulostaa ihan dorkan pöyhkeältä, mutta en missään nimessä sitä tarkoita tällaiseksi otettavaksi, kun vaan ainoan ihmisen, jonka 100% tunnen, eli itseni esimerkkinä julkituon...siis sanon, että minun ongelmani on vain se, että olen laiska metsästämään. En vielä hetkeäkään ole uskonut etten saisi ja ettei kuka tahansa mies saa, jos haluaa. Ja minä saan ainakin jotain elämäni loppuun asti, niin toivon ja uskon!!
Nuorlapsena ja nuorena kiinnostusta oli aina molemminpuolin ja se oli ihan selkeää ja jokapäiväistä. Vanhetessaan naiset eivät toki "saa" vieläkään olla niitä metsästäjiä, ja näin laiskat miehet olisi vain saatava liikkeelle, JOS haluavat muutosta! Se on tasan niin yksinkertaista. Jos on ujo ja arka, niin muistaa pitää, että tämä koko seksi- ja ystävyysasia on MAAILMAN NORMAALEINTA asiaa, ja pakit on jokainen VELVOLLINEN antamaan, jos tuntuu siltä, ettei pidä toisesta. Niistä ei saa loukkaantua, vaikka ne kirpaiseekin. Rehellisyyttä tulisi vain arvostaa. Itselläni tämä "ei-sanominen" on aina ollut todella ikävää. Varsinkin, jos tyttö on ihana, mutta ulkonäkö ei ollenkaan miellytä. Tosin aikuinen mies ei saa niinkään suoria ehdotuksia, ellei nainen ole humalassa, ja silloin pakitkin ovat helpommat. Miehien, kuten minunkin "ei tarvitse hienovaraisesti" huomata naisen lähestymistä ja pitää vaan pötkiä pakoon ja siten välttyä loukkaamatta toista. Se on minun tapani. HYVIN harvoin valitettavasti tyrkky nainen on minun mielestä ollut kiinnostava.
Kaikkein helpointa ja ihaninta on tapaus, jossa molemmat hieman pettyvät alkuajatuksiin toisesta. Sitten vain ollaan hiljaa ja kauniisti ja se siinä! Ja huoahdetaan "helpotuksesta"!!!!!

Oletteko te muut huomanneet sen,minkä minä aina, että olen itse ihastunut siihen, joka ei välttämättä minuun ja ne, joihin itse en tunne vetoa, ovatkin kiinnostuneista sinusta (minusta). Varsinkin opiskeluaikana tuo oli tosi kumma sääntö!!!

Hyvät ja ihanat on kortilla. Silloin huolestua pitää, jos ei saa enää kontaktia ihaniin! Mutta jos haet pelkkää "pesää". Se ei VOI olla ongelma!!
Mikä sussa on niin pahasti "vikana"? Kitinämisuista olet puhunut. Nämä ovat tietenkin kuin kuormasta ottaisi. Tämä on yhteisö, joka on päättänyt alusta asti vain yhtesöidä ilman seksiä. Tietenkin saattaa olla poikkeuksia, heh. Itse olen pitänyt selkiönä, että Kitinän juju-juttu menee pilalle, jos joku oikeasti menisi seksisuhteelle!

Minäkin pidän kauneudesta. On totta, että nuoret ovat seksikkäitä,ja ihan varmasti naisten rinnat ovat kauniita ja upeita, ja nuorilla hyvin sieviä. TIETYSTI. Ja miehen "kuuluu" niitä katsoa ja ihastella ja naiset sen ilmanmuuta kaikki tietää, että ovat tärkeät ja niitä kaikki katselevat!

Mutta tule tänne tutustumaan myös ainakin 60 ikävuoteen asti täällä Stadissa on runsainmitoin todella tyylikästä naisainesta, niin että seksikkyyskin on korkealla tasolla. Mulla itselläni halumittari ei myöskään ole kyllä kohonnut ihan samaa tahtia ikäni kanssa. Vaikka en minä vanha olekaan, vaan parhaassa iässä siinä suhteessa, että fysiikka on vielä hyvä ja henkinen kapasiteetti on parhaimmillaan noin nelikympissä.
Mutta se halumittarin epälineaarinen (tasainen) jatkuminen...! Johtuu ehkä siitäkin, että 40 ikävuoden jälkeen suurin osa naisista ikäänkuin luopuu itsensä hoitamisesta "vapaaehtoisesti", joko varman miehen tai perheen takia, ja siten muuttuu hieman "maatuskaksi" varsin usein. Silti pitää muistaa, että tämä sama nainen voi olla sisältä kultaa, se on selvä. Mutta paljon, onneksi paljon,on naisia, jotka ovat joko luontaisesti niin kauniita, etteivät onnistu millään pilaamaan upeaa ulkonäköäänkään ja sitten osa joutuu käyttämään hienoja vaatteita tai ehostusta enemmän. MUTTA on paljon ikänaisia, upeita ja seksyjä. Ja heillä on vanhetessan enemmän hienoa luonnettakin!!Usein! Kaikki eivät ole naimisissa, hyvät!! Eronneita on vaikka kuinka paljon...
TIETENKIN miehet, jos eivät itseään hoida, möhömaha kasvaa ja pappaantuminen alkaa, kaljuuntuminen, kankeus...Kyllähän näitä riittää, mutta kyllä sitä juttua silti aina saa!! Eri asia on laadun saaminen, siis!

Valitessaan uutta puolisoa eronneiden ryhmästä, kyllä itselläni tosikkomaisuus on suurta siinä mielessä, että ehdottomasti minun pitäisi tietää OIKEA eron syy!!! Ettei aivan virheliikettä tee! Simppeli asia, mutta unohtuu sokeassa ihastumisessa käsittämättömän monelta!!

Kyllä on ihan selkiö ja täysin terveen miehen merkki, että nuoressa naisessa näkee elämän loppuun asti sen sulouden ja seksikkyyden , mutta jotenkin se henkinen asia pitäisi tulla miehelle siinä sivussa tärkeäksi. Tosin olen miettinyt, että itse olen hyvinkin vapaamielinen, siis rento, kun taas nuoret ovat itseasiassa aikamoisiakin tosikkoja monet nykyään. Rentous ja elämäntyyli ja rauhallisuus tulevat lähes aina iän mukana! Kehotan sinua kuitenkin ajattelemaan näin!
kaikkihan tietävät, ettei esim. murrosikäisillä ole lainkaan "aikuisen" huumorintajua!! Ja nyt kovissa opinto ja elämänpaineissa nuoret aikuisetkin ovat kovin kovin ahdistuneen tosikoita! Se on kyllä tosiasia, mutta se asia muuttuu kaikilla kun ymmärrys elämän oikeista arvoista kirkastuu! Huomatkaa, te, jotka tunsitte piston sydämessänne!
Olen saanut sen käsityksen, että olet hyvin kiinnostunut myös aivan nuorista, jotka alle 18. Tietenkin tuo ikäraja on häilyvä. On se tietenkin aikalailla teennäistä vaatia, ettei näkisi kaunissa sievässä ihmisessä johonkin ikään katsoen kaunista, joka tietenkin on aina ja vain sellaista seksuaalisuuteen liittyvää. Emmehän suhtaudu pojan kauneuteen kuten tytön kauneuteen, vaan aina siinä on sex, sukupuolinen ulkonäköasia mukana ja se on "maailman normaaleinta" !Jokikisellä!!! Iästä riippumatta, jollei ole siis aivan vauva!

Jos kehumme tytön kaunista tukkaa tai kasvojen sievyyttä, se on tasan tarkkaan sukupuolihormonien tuotetta! Tosi on, vaikka mitä tekisimme!
Ja silti vain tietyt asiat ovat tabuja. Mutta ne nyt vain ovat aina olleet ja ovat niitä herkimpiä intiimialueita, jotka opetetaan lapselle heti alusta asti olevan "koskemattomia". Niinkuin ainoa oikea opetus onkin tietenkin!
Ja sen rajan mahdollinen rikkominen teoilla tai huomautuksilla rikkoo paljon pojan tai tytön sisäistä rauhaa ja siksi tuomittavaa!
MUTTA se suuri mutta on tietenkin se, että meillä vanhemmilla, jotka tiedämme enemmän aivan nuoren sielunelämästä, että se on haavoittuva ja kasvava ja herkkä, siksi meillä on vastuu. Se on sääntö, jotta yhteiskunta voi yleensä toimia ollenkaan, että ihmisten eri lähtökohdat otetaan huomioon, eikä vahinkoa saa aiheuttaa tahallaan. Henkinen pirstoutuminen on pahinta kasvualustaa tulevaisuuteen. Raiskaus ja väkivalta ketä kohtaan hyvänsä, kammottavaa.

Mutta mitä sitten tehdä ihmisen kanssa, joka fantasioi näitä tabuasioita! Sitä olen miettinyt! Koska eihän se ole sen ihmisen vika! Eihän koskaan sanota ihmiselle, että sinä olet sairas, jos tykkäät jostain syystä rumasta bulldogista kauniin spanielin sijasta!!!! Joka sinänsä on aika hassuakin! Eikö??
Ei siten voi oikein millään rehellisesti ajatellen tuomita ihmistä, joka ajattelee ja fantasioi joistain elämän asioista. Mutta kuinka estää väärät tekemiset, väkivalta yms suurtympeydet? Se on vaikeaa... Ainoa mahdollisuus on rangaistus tai valtaisa valistuskampanja.
Minulle riittää hieman ymmärrystä niille, jotka fantasioivat hieman väärääkin, jolleivat nyt selkeän törkeitä ajattele, mutta ei riitä ymmärrystä mikrometrin vertaa ikinä minkäänlaisiin väkivaltatekoihin.

Mutta en nyt halua sinulle nimenomaa, Poikuus, tätä sanoa. Tuli vain mieleeni tämä juttu! Tämä oli kaikille!

Siitä, että onko sinun, Gattaca, pesänsaamattomuutesi, sentään aikaselkeä vitsi nyt sentään! Tunnut kuitenkin saavan aikaan todella korkealaatuisiakin juttuja monien täysin kamalien joukossa! Ihan niinkuin minäkin, vaikka minun tyhmimmät ovat vain harmittoman lapsellisia! Ja pointti on, että sen itse tietää ja tarkoittaa hauskaa! Minulla on oma huumorintajuni ja se vain on täysin hyväksyttävää! Ja moni tykkää siitä ja moni ei ymmärrä lainkaan! Sen olen aina tiennyt. Enemmistö tykkää, uskokaa nyt vaan. Nyt olin ärsyttävä kun tämän sanoin! Senkin tiedän ja pyydän ymmärrystä!!

Eli olet, Gattineitsyt ihan älykäs, otaksun!! Sitten vain lusikka oikeinpäin käteen!!
Ota se HETI!!

KÄSKEE STADINARSKA

Ja hymyt kaikille, toivon! :D Kommentoida saa!
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Lounasta palstalapselle... :)

Hyvää uutta vuotta Arskalle ja muillekin.....

Tein joitakin uudenvuodenlupauksia mutta en nyt viitsi kertoa niistä... :roll: :vihelt:

Uudenvuodenaattona aioin vetää lärvit mutta meninkin nukkumaan jo alkuillasta. *väsynyt* Välillä heräsin rakettien möykkään, sitten jatkoin nukkumista... :krooh:

Tota noin, en tarkoittanut tuota taannoista NuoriTaavi-vitsiä sitten miksikään vittuiluksi, vaan huumoriksi. :wink:

Arska. Olet tuonut tälle foorumille sellaisia juttuja joita diggaan: hyväntuulisuutta, hyväntahtoisuutta, huumoria, tärkeilemättömyyttä. Jotkut tryffelisiat taitavat silti inhota sinua edelleen...anna niiden röhkiä. :komp: :hep:
Moi, Tässä ei ole isini vaan olen itse palstalapsi!
Isi käski itse kiittää!

Ja nyt vastaan ruskealla!!

Lounasta palstalapselle... :)
Kiitos. Iskä syötti mut ähkyyn eilen kirjoituksellaan illalla. Painan jo tosi paljon. Iskän tulisi tiivistää koska muuten kuollen sydänoireisiin.

Hyvää uutta vuotta Arskalle ja muillekin. Kiitos kovasti! Tässä on Arska itse taas. Koetetaan vuodesta hyvää. Jotain pahaakin aina tapahtuu, mutta kunpa olisi maltillisen pahaa. Yleensä olen välttänyt pahan. Miksen nytkin!
Myös Homielle kirkasta tietä toivoo hän!

Tein joitakin uudenvuodenlupauksia mutta en nyt viitsi kertoa niistä... :roll: :vihelt: Jaahas, avaapa sanainen arkkusi!! Onkos se joku vosuhomma vai alkohamooli? :P

Uudenvuodenaattona aioin vetää lärvit mutta meninkin nukkumaan jo alkuillasta. *väsynyt* Välillä heräsin rakettien möykkään, sitten jatkoin nukkumista... :krooh: Välillä heräsit? Etkö ollunna hereillä rakettisateessa??

Tota noin, en tarkoittanut tuota taannoista NuoriTaavi-vitsiä sitten miksikään vittuiluksi, vaan huumoriksi. :wink: Onko Nuori Taavetti vetänyt herneen nenään ja l
lähtenyt pois. Tarkoitan Kitinätyyliin, että mikä on Taavin uusi nikki, jos on? Onko se tuo Reme? Mikä on Zebin uusi nikki JOS on? Mikä muuten on Candymanin uusi nikki?Se nyt jokatapauksessa jokin on. Onko se hämärämies? Kerro mulle nuo uusien nikkien vanhat nimet. Minä kun en sitä tiedä ja tuo muutos on mulle ylitylsää ja toisia aliarvioivaa!

Arska. Olet tuonut tälle foorumille sellaisia juttuja joita diggaan: hyväntuulisuutta, hyväntahtoisuutta, huumoria, tärkeilemättömyyttä.
KIITOS! Nimenomaa minua on ihmetyttänyt täällä NUORTEN ihmisten aikas kamala turhantärkeys aivan liian usein! Se on yllättävää. Mutta toisaalta täällä Kitinässä on tietynlaista paljon ajattelevaa ainesta, ja heillä huumorintajunsa ja tyylinsä on usein tietyllä tavalla itsekästä ja kärkevää. Ihan hyvääkin, mutta varsin rajallista, jota joskus joudun yllättyneenä toteamaan! Rajallisuus poistuu iän myötä, niinkuin selkeää on, kun elämänkokemus voittaa alaa!!

Jotkut tryffelisiat taitavat silti inhota sinua edelleen...anna niiden röhkiä. :komp:
Joo, mun täytyy olla sellaisten yläpuolella ja olenkin toki. Jotkut tyypit ovat periatteessa jotenkin ärsyyntyneitä. Johtunee jostain kateuden sukulaistunteesta, en tiedä.Ja sitten on näitä ns. veturien perässähiihtäjiä. Mutta erilaiset mielipiteet ovat elämän suola! Ei minua oikeasti harmita muu kuin tahallinen ilkeys ja tahallinen aliarviointi. Se on asia, joka on kuin syöpä. Leviää, eikä myöhemmässä iässäkään parane vaan pahenee!

Mutta aina olen tiennyt sen, ettei mistään turhasta asiasta puhuta, joten olen ollut aina tyytyväinen!

Eli with smile! :)

Nyt tämä poika menee pa ...pakkaamaan laukkua ja pikku matkaan Helsinkin kaupunkiin!

Homepoikaterkuin

ArskaAmebainen
plus Amebasta poksahtanut palstababy
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti: ArskaAmebainen
Nyt saat luvan tulla pyyhkimään kahvit mun näytöstä! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Homeboy65
Kitisijä

Lounasta...

Ei ND käsittääkseni vetänyt pultteja saati lähtenyt täältä. Halusin vain huomauttaa että tuo vitsi oli todellakin vain huumoriksi, ei pottuiluksi tarkoitettu. Täytyi huomauttaa koska olen huomannut että monet provosoituvat täällä niin helposti... :roll:

Minun asianihan ei ole vastata gattiksen puolesta, mutta voinen kertoa sen verran, ettei hänen ulkonäkönsä hassumpi ole. Vähän karun näköinen kyllä...okei, ei enempää tästä, it's not my business. :stfu:

Nenänvalkaisukausi alkanut. Toivottavasti tahdonvoima pitää. 8)

Vitsi:

Viina on tuhonnut kotini, valitti rouva Ollila ompeluseurassa.
- Ryyppääkö miehesi niin paljon?
- Ei, vaan hänen pannunsa räjähti.
Stadinarska
Kitisijä

Elppis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: ArskaAmebainen
Nyt saat luvan tulla pyyhkimään kahvit mun näytöstä! :D
Elba!! Lähipoksauttaja! SE ON MOI!

Olen sanomanomatomattoman mattoman pahoillani aiheut tamastani VÄRITYKSESTÄ päätteelläsi!
Tietenkin tulen pyyhkimään, viivana!
Mulla on värimellastustakuu!!

Ruskea värihän on lähinnä syksyn väri, ja pyydän sinua lukiessasi juttujani tästedes syömään jäätelöä tai juomaan vain maitoa tai piimää. Näin talveen sopii valkoinen.

OLEN ITSE törsännyt kerran jaffan (oikean jaffan) työpaikan näppäimistölle. Kuljetin näppäimistön vähin äänin tukipisteelle.

TÄRKEÄ asia myös on minkänimistä kahvia sulla on? Äitini on aivopessyt minulle Presidentin kahvin. Mutta itse juon kahvilassa ihan mitä tahansa petroolia (armeijan slangia). Epäilen sulla olevan joko Presidenttiä tai sitten Juhlamokkaa tai KultaKatriinaa tai Gevaliaa tai CostaRicaa tai Brasil-kahvia tai Santosta tai Sheikin Mokkaa?
Näiden pyyhkiminen näytöltä on suhteellisen samantapaista
.

Ohjeen antaja

SA
alkuperäinen värimellastaja
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Lounasta...

Ei ND käsittääkseni vetänyt pultteja saati lähtenyt täältä. Halusin vain huomauttaa että tuo vitsi oli todellakin vain huumoriksi, ei pottuiluksi tarkoitettu. Täytyi huomauttaa koska olen huomannut että monet provosoituvat täällä niin helposti... :roll:

Minun asianihan ei ole vastata gattiksen puolesta, mutta voinen kertoa sen verran, ettei hänen ulkonäkönsä hassumpi ole. Vähän karun näköinen kyllä...okei, ei enempää tästä, it's not my business. :stfu:

Nenänvalkaisukausi alkanut. Toivottavasti tahdonvoima pitää. 8)

Vitsi:

Viina on tuhonnut kotini, valitti rouva Ollila ompeluseurassa.
- Ryyppääkö miehesi niin paljon?
- Ei, vaan hänen pannunsa räjähti.
HomeBomb MORJENSTA kuomalle!!

Lounasta taas oikeaan aikaan! Palstababyni ei niin nyt aamiaista tarvinnut!

Kiitos taas postauksesta! Vastaan vasta tänään, sorry. Mutta vastauksenihan on pahempi myöhemmin kuin ei milloinkaan, hehehh. Ei näin saa itsestä vitsailla, eiks se oo ihan kahjoa???

No joo. Siis aamupäivä on ja vastailen sun jutskuihin!

NuoriDaavid? En jaksa katsoa mistä herra saanut pultit? Mä oon siksi skeptinen, etten kaikkea aivan usko täällä. Mutta ehkä hänellä on se frouvansa joka kieltää. Epäilen kuitenkin rakastajatarta! Onko ND real lääkäri? Ken tietää hän uskoo. En ole jostain syystä Nuoren Daavidin kanssa jutustellut. Hän tuntui kyllä ihan "kivalta". Tosin normaalin rajoittuneelta citymaasturietenijältä! Lienee aivan satavarmaa, että hän on jollain uudella nikillä täällä!

KERRO sinä minulle, ehkä YV-ssä, mitkä nikit kuuluvat millekin ja kuka uusi nikki on mikäkin. Muutamat on ihan selviä!!
Tää nikkienvaihtelu on Kitinän syöpää! Sen oonjo todennut!

Ai Gattiksen olen oikeasti tavannut? Oliko propelli päässä? Ai, että ulkonäkökään ei ole este? Mitä se jätkä sitten turhia pesäpuutteita bamlaa! Täysvitsi koko juttu! Jos on noin aktiivinen kirjoittaja asiasta niin samalla vaivalla saisi joka päivä sitä kananpesäänsä!! Jämpti on näin!!!

Vitsiin nauroin avaamalla ääneni niin että saari raikui!!

Hometerveisin

THE STADIN THE ARSKA THE
joskus kuoleva naurattaja :P :P :P
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

En tiedä oikein noista muiden nikeistä. :?

ND:tä ei ole täällä näkynyt n. kolmeen viikkoon. Poissa ilmeisesti rouvansa takia. Huvittavaa että lähti saman aikaan slamin kanssa. Ovatkohan sama mies...no ei varmaankaan. :)

Gattista EN ole tavannut koskaan IRL. Hänen KUVANSA olen nähnyt jollain muinaisella kotisivullaan. Puhelimitse ja sähköpostitse olen häneen joskus ollut yhteydesä. Viimeksi soitin hänelle 30.11.2007 pe., kännissä. :roll:
Vaikka olen sitä mieltä että hänen ulkonäkönsä on kohtalainen, kyseessä on kuitenkin vain SUBJEKTIIVINEN mielipiteeni. Tästä asiasta voivat naiset(kin) olla eri mieltä. Kauneus on katsojan silmissä... :wink:

Vitsi:

Sängyssä. Mies nukkuu, vaimo hereillä.

Mies (unissaan): Helena, Helena!
Vaimo: kuka on Helena?
Mies (herää): öh, se on hevonen, jonka puolesta löin vetoa raveissa.

Myöhemmin iltapäivällä. Mies tulee kotiin, vaimo odottaa kotiovella myrtynyt ilme naamalla.
- Mikä hätänä, kulti?
- Se hevonen on kirjoittanut sinulle kirjeen...
Stadinarska
Kitisijä

Son Moro Kaikki!

Wastaan Homelle erikseen lopussa!

Olen nyt pikkumatkalla, tennikseen liittyen taasen. Ja päätin muistaa Kitinäimmeisiä ja palstaani, kun se minulle on poksahtanut. POKS.
Ihmettelin, kun enoo nyt huastanut Mustistakaan, että EIKÖ vieläkään!!!??? laitan YV:n tai sekstarin ja kysyn mitä kummaa siellä Savossa meinataan
Elämä jatkuu taasen, tässä palstamurulleni annan rinnan alle murua. Edessäni on muuten aivan mahtava ilmaisnetin näyttö. Jumalattoman iso. Olisko ainaskin 24 tuumaa?
No. Tuossa loukkasin polvenikin hieman, mutta se on niin tavallista kun harrastelee asioita. Yleensä käytän polvitukiakin ja nilkkatukia ainakin, jos vastapuolella on minua liikuttava mies, tai nainenkin toki! Mut nyt liikuin liikaa joka palloon, kun lupasin ja sillee...
No, se ei haittaa luuhaamista kaupungilla.
Tuossa takanani on pari kikattavaa teinityttöä. Jos olisin heidän ikäinen olisin varma että haluaisivat pusun, mutta nyt kai nauravat jollekin jota en halua tietää. (menen katsomaan hiusmuotini, onko pystyssä tuulikampauksena vai selässä jokin kujetarra, kohta, heh).

Ei, ne jonottaa, ja ilmeisesti yrittää kiusaamalla saada mun hämmentymään---ja häipymään???
]

Äkkiä vastaus Homeelle!

Safkaa...

Kiitos paljon, Homie. Sinä pelastat lapseni hengen kun minä olen heittiö!!

En tiedä oikein noista muiden nikeistä. :?

Ota selvää!! Tehtävä numero 3444333

ND:tä ei ole täällä näkynyt n. kolmeen viikkoon. Poissa ilmeisesti rouvansa takia. Huvittavaa että lähti saman aikaan slamin kanssa. Ovatkohan sama mies...no ei varmaankaan. :)

Mistä sitäkään tietää!!! Mutta aikalailla taitava Dave kyllä on, jos näin on! taitavampi skriivaaja kuin ...kuin...heh!! Kuka tahansa!!

Gattista EN ole tavannut koskaan IRL. Hänen KUVANSA olen nähnyt jollain muinaisella kotisivullaan. Puhelimitse ja sähköpostitse olen häneen joskus ollut yhteydesä. Viimeksi soitin hänelle 30.11.2007 pe., kännissä. :roll:

Ai kotisivullaan!! Kyllä heppu pitää nähdä! Minä olen aikuinen ja aikuisen tunnistaa siitä, että hämn ei usko enää mihinkään, hihhhih! Mutta tosi on!!
Noh, itseeni olen aina uskonut 100%!!!!! Ohoh! Hups, mutta tosi sekin...

Vaikka olen sitä mieltä että hänen ulkonäkönsä on kohtalainen, kyseessä on kuitenkin vain SUBJEKTIIVINEN mielipiteeni. Tästä asiasta voivat naiset(kin) olla eri mieltä. Kauneus on katsojan silmissä... :wink:

Siis jos ei nyt on kaatopaikkakasaa kauniimpi, niin kyllä sitä pesää aina saa. naisetkin ovat jotkut kuin myrkkypurkkeja. Kullekin tasonsa mukaan, eikös se kuulu elämään. LUONNE on tärkein lisää SA ja siten jakeli aikamoisen latteuden mutta toden latteuden!!!!
Ja joka ulkonäkökriteerillä pelkästään poikaystävän hankkii, sitä kieroon , hyvin kieroon on katsominen, heh!

Vitsi:

Sängyssä. Mies nukkuu, vaimo hereillä.

Mies (unissaan): Helena, Helena!
Vaimo: kuka on Helena?
Mies (herää): öh, se on hevonen, jonka puolesta löin vetoa raveissa.

Myöhemmin iltapäivällä. Mies tulee kotiin, vaimo odottaa kotiovella myrtynyt ilme naamalla.
- Mikä hätänä, kulti?
- Se hevonen on kirjoittanut sinulle kirjeen...

Mua naurattaa pirusti, mutta jos nauran, nuo tytöt tuolla villiintyy liikaa.

Nyt häivyn värityksen jälkeen! Niin hullu mä oon, että olen sosiaalinelinpelissä aamulla. Polvi on kyllä tukisiteessä!

SA
SA

vahingossa kaksinkertaista iloa!!! :P
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rasvaista joulua kaikille!

Kuva

Nyt on aika laulaa kunnian kukolle laulu! Se menee näin.....

Aahahaaa, luulittepas että laulan mutta olenkin pelaamassa golfia! Sori, jos olen äärimmäisen, hauska! En vain osaa olla olemattakaan! =)

MIES HERÄÄ AAMULLA KOTOAAN JA KUULEE LINNUNLAULANTAA ALAKERRASTA. IHMETELLEN HÄN JUOKSEE ALAKERTAAN, KUNNES HÄNTÄ ALKAA PIERETTÄÄ JA PASKATTAA JA ONKIN PAKKO MENNÄ VESSAAN.

HAHHAHHAA!

Kuva

Terveisin,

Rosvo aka PAISTI
Stadinarska
Kitisijä

bedlam kirjoitti:Rasvaista joulua kaikille!

Kuva

Nyt on aika laulaa kunnian kukolle laulu! Se menee näin.....

Aahahaaa, luulittepas että laulan mutta olenkin pelaamassa golfia! Sori, jos olen äärimmäisen, hauska! En vain osaa olla olemattakaan! =)

MIES HERÄÄ AAMULLA KOTOAAN JA KUULEE LINNUNLAULANTAA ALAKERRASTA. IHMETELLEN HÄN JUOKSEE ALAKERTAAN, KUNNES HÄNTÄ ALKAA PIERETTÄÄ JA PASKATTAA JA ONKIN PAKKO MENNÄ VESSAAN.

HAHHAHHAA!

Kuva

Terveisin,

Rosvo aka PAISTI
BEDLAM, SÄ OOT SUPERIHQ. ]HÄLLÄ VÄLIÄ mikä mahtaakaan olla sukupuolesi,se on aina ja ikuisuuteen yhtä epäselvä,MITÄ VÄLII??? hehheh

HENKENI oli ilman muuta lähteä hapenpuutteessa naurusta.

Olen mä käsittämättömän tylsä tyyppi!! Hihhii!

Kiitos hauskasta jutusta. Voi kun voisin sulle tarjota pirtelöt!!!

Mutta ajatelkaamme että tämä söpötär tarjoaa meille pirtelöt ja jutskaamme asiasta. Minä tylsistytän sut ja sä plagioit ja nauratat!
Otetaan tyttö kuitenkin meidän väliin!Minä hoitelen tarjoamiset ja tipit hänellekin loppupäiväksi!!

Homie mukaan myös!

Poikuuskin voisi tulla mukaan, mutta hänen pitää olla toisessa pöydässä kun pelottaisi kuitenkin sulottaren pois! Luotan itseeni kyllä hippaisen enemmän jos Gatti ei oo saanut sataan vuoteen sitä charmillaan tai charmittomuudellaan!!

Kuva

SA
iloinen limanuljainen!
:P
Stadinarska
Kitisijä

MIAAAUUUU!!!

Kuva

Terveisin
Stadin Kolli
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...päivällisaika.

Bedlamin sukupuoli: mies. Sen verran yleistä tietoa, että sen voinee kertoa. Tuskin siinä mitään salattavaakaan on.

Lykkäsin edelleen nenänvalkaisukautta. Aloitin viime lauantaina.

Vitsi:

Mies menee Alkoon, katsoo kiireisenä hyllyjä ja sanoo myyjälle: "Anna nyt jotain joka menee hyvin päähän eikä oo kallista."
Myyjä miettii hetken, ojentaa sitten muovipussin ja sanoo: "15 centtiä, kiitos."

Ei tässä nyt muuta tällä kertaa. Ulkona pyryttää ja on pakkasta, pukeutukaa lämpimästi. That's an order. 8)
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...päivällisaika.

Bedlamin sukupuoli: mies. Sen verran yleistä tietoa, että sen voinee kertoa. Tuskin siinä mitään salattavaakaan on.

Vitsi:

Mies menee Alkoon, katsoo kiireisenä hyllyjä ja sanoo myyjälle: "Anna nyt jotain joka menee hyvin päähän eikä oo kallista."
Myyjä miettii hetken, ojentaa sitten muovipussin ja sanoo: "15 centtiä, kiitos."

Ei tässä nyt muuta tällä kertaa. Ulkona pyryttää ja on pakkasta, pukeutukaa lämpimästi. That's an order. 8)
Terve luottopuolustajani Homeboy!
Ja kiitos jälleen kerran palstalapseni huolenpidosta! Tulin kotiin ihan mukavan aktiivipäivän jälkeen. Tosin en juurikan aivoja joutunut nyt käyttämään, mutta tein hyödyllisiä asioita. Kuten latasin akkujani ihastuttavan naisen kanssa! Ai olimmeko kiinni toisissamme? Valitettavasti vain hieman tuhmissa ajatuksissa. Mutta usko tai älä, hän selvästi piti herra Stadinarskasta! Mulla on vain kauhea sekamelska erilaisia asioita nyt keväällä ja toisaalta haluaisin keskittyä täysinkin naiseeni, joten en tiedä mitä tekisin. Mut toisaalta se voisi mennä ihan mainiosti. Ainiin, sitten tarvitsisi vielä varmistaa, että hän pitää minusta, hehhehheh! Mulla on ihan sikakamala itsetunto päässyt poksahtamaan!

............................................................................................

Mutta sinä Homeboy olet korvaamaton!!!

Ennen vastauksiani laitan sulle tasokkaan kuvan, jossa kysynkin sinulta omaa mielipidettäsi neidoista tai naisista kuvassa!
Pitäähän palstallani olla tasokasta naiskauneutta ja iloisia tyttöjä!
:P

Laita paremmuusjärjestykseen naiset! Se on mielenkiintoista! MUISTA olla rehellinen. Saat perustella! Miettiä voit myös mahdollista luonnetta!!
Ja sitten voisit sanoa, jos tunnet enemmän vetoa johonkin muunlaiseen naiseen, käkkäräpäähän, enemmän mummomaiseen tyyliin tai Homegirlmaisempaan tai perusblondiin!!??

Kuva

NYT Vastaan sulle värillä!!!

Safkaa...päivällisaika.

Nimenomaa! Kiitos mukulan puolesta

Nojuu, näin ilmanmuuta ymmärsin, mutta hän kirjoittaa sytykisytyki räiskis pum hiihhii kukulakakala poksinta pompsinta pii!!!
Ja sillee. Onhan se tai hän tosi hauska ja superhassu, mutta ei niin luotettava kuin muuan kotiboy! Ja toki sen voin sanoa että aitoa Stadinarskaa ei vain niin osata kopioida niin ettei jää feikkiydestä kiinni!!

Olet yksi suuri komediapersoona! Mahtavaa lykkäysvoimaa!!

Vitsi:

Paskamainen myyjä, tämä oli muuten sitä paljon puhuttua v:ua!!!

Ei tässä nyt muuta tällä kertaa. Ulkona pyryttää ja on pakkasta, pukeutukaa lämpimästi. That's an order.

Pukeuduin ja elän. Nyt kodin lämmössä ajatellen niitä näitä ja lopettaen Kitinöinnin tältä päevältä! Mulla on uusi päivärytmi, nääs!!

(edit: IhqMussukalle piti toki postata vastaus vaikka sitten oman unirytmin kustannuksella!!)

OY ARSKISNARSKIS AB 8)
Iloa tuottava alkukantainen eliömainen oliomainen :lol:
Stadinarska
Kitisijä

Hyvää tätäkin päevvää!

Tarjolla itselleni ja palstani pienokaiselle olisi

Banaania, Perunaa, Kinkkulihaa, yrttikermaviiliä, porkkanarastetta, maitoa ja maitoa ja piimää ja kahvia ja kermaa ja puolukkamuffinssi.

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f ... anyllä.jpg[/img]

naminam

MAISKIS

naminam

murskis

NAMINAM

ROUSKIS

Röyh

Hän oli muuten Stadinarska!!
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa palstalapselle...

Itse syön pastilleja ja juon kahvia tällä hetkellä.

Eilen oli Kitinätön päivä. Joskus sellaiset ovat paikallaan.

En nyt osaa noita eukkoja paremmuusjärjestykseen laittaa. Nättejä kaikki. Kolmas ja viides vasemmalta vähän VÄHEMMÄN viehättäviä.

Nenänvalkaisukausi jatkuu. Ensi viikonloppuna TV:stä tulee hyviä elokuvia: Uuno Turhapuro rautakauppiaana ja Tyttö joka kävi intin. :wink: Kriitikot ovat varmasti tästä mielipiteestä eri mieltä. Haukkuvat Spenceriä & Hilliäkin. Käsittämätöntä. :shock:

Rouskutahan nyt ruokaa, lapsi... 8)
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti: Safkaa palstalapselle...

En nyt osaa noita eukkoja paremmuusjärjestykseen laittaa. Nättejä kaikki. Kolmas ja viides vasemmalta vähän VÄHEMMÄN viehättäviä.

Nenänvalkaisukausi jatkuu. Ensi viikonloppuna TV:stä tulee hyviä elokuvia: Uuno Turhapuro rautakauppiaana ja Tyttö joka kävi intin. :wink: Kriitikot ovat varmasti tästä mielipiteestä eri mieltä. Haukkuvat Spenceriä & Hilliäkin. Käsittämätöntä. :shock:

Rouskutahan nyt ruokaa, lapsi... 8)
Homeboywastaus! Not automatic.

Safkaa palstalapselle...

Baby kiittää (mikä on vauvan ääntelyn nimi??? APUAA!)

Pastilleja? Mitä ihmettä? Miksi?

No kuule siinä olet 100000000%:sti oikeassa!

Voi sinua nyt Homie!! Tottakai miesten kuuluu laittaa naiset järjestykseen! Jos ei pysty laittamaan järjestykseen niin ainakin "järjestykseen" (tämä oli jollekin huono vitsi, I knoooowwww!!!)

Voin sanoa sulle et toinen vasemmalta on paras!

Käytä liitua!! Joo, nuo Turhapuro-filmit ovat mielenkiintoisia. Mulla osa hauskuudesta menee aina turhaan analysointiin kun mietin "miksi tuo juttu ihmisiä huvittaa". Sit yöllä kun muistan vitsin ja ymmärrän ehkä niin nauran (Hahhahhaa)
Oon itse nyt kahtonut levyltä filme-noir-elokuvia, jotka oon tallentanut Teemalta!
Kohta alkaa Australian avoimet (Eurosportilta) ja arvaa tekisikö mieli sinne. Viime vuonnahan olen ollut ja muutamana elämäni vuonna. Se on ihan kuin täysin uudet akut laittaisi itseensä. Aina!!

Jos sulla Homie on mahdollisuus mennä matkalle, niin siihen kannattaa panostaa varoja. Voisin suositella kyllä matkoja, joissa voi todella levätä! Siis ei käyttää aikansa energiaa vaativiin yöpymis yms. suunnitelmiin! Tässä olen tullut mukavuudenhaluisemmaksi. Ennen sitä Inter Raililla seikkailin ja ihan luotin ja luotimme vain loppumattomaan energiaan!! Ja yöpaikka oli sen kaupungin retkeilymaja.
Mutta ON IHAN TOTTA sekin, että miksi matkustaa kun on saanut lottovoiton syntyä Suomeen. Jokainen paikka huonommassa paikassa on ikäänkuin "leipäänsä" antaisi pois! Tämäkin on perusteltu näkökanta!!!

Luin taas miten kamalaa Afrikan useissa valtioissa on! Siis masentavan kamalaa.

Rouskutahan nyt ruokaa, lapsi... 8

No rouskis maiskis narskis...hetkinen Narskis...sehän on....

OY ARSKISNARSKIS AB
Blissin tykkäämä titteli!?
Stadinarska
Kitisijä

Arska kulkupällä ja ajassaan on rajoitteita (ääh). Ajatelkaa kuinka tiivis ja lyhyt viesti!!!

Mut palstalapsen painoindeksiä tulee kohentaa!

SA
Vastaa Viestiin