NuoriDaavid kirjoitti:
Tasaveroiset kumppanit etsivät 30+ vaiheessa bussipysäkiltä edelleen omaa kumppariaan samalla, kun kotirouva huristaa SUVilla ohi lastensa kanssa?
Tulipa tästä nyt poru. Kyllä kumppanin saa valita ihan millä perusteella haluaa, vaikka sitten auton perusteella, ihan kaikki saa!
Lilo kirjoitti: eikä tällä nyt ole mitään tekoa taannoisen julkinen liikenne vs. kitymaasturit -keskustelun kanssa.
Aijaa. Mulle jäi vielä hiukan epäselväksi, että onx sulla niinQ jotain yksityisautoilua vastaan vai häh?
NuoriDaavid kirjoitti:En usko. Ei voi olla ihan sama. En väitä, että jompi kumpi vaihtoehto on parempi, mutta ei voi olla sama.
Kyllä ND on tässä jäljillä. Kuinka moni nainen myöntää jälkikäteen, että kumppanin auto vaikutti parivalintaan? Ehkä joku yksi prosentti, jos sitäkään. Kyllä auto luo siinä missä muukin maallinen hyvä sitä sosiaalisen statuksen kuvaa kumppaniehdokkaasta. Toki tämä vaikutus vaihtelee, mutta usein tiedostamattomana sitä vähätellään.
Kyllä ND on tässä jäljillä. Kuinka moni nainen myöntää jälkikäteen, että kumppanin auto vaikutti parivalintaan? Ehkä joku yksi prosentti, jos sitäkään. Kyllä auto luo siinä missä muukin maallinen hyvä sitä sosiaalisen statuksen kuvaa kumppaniehdokkaasta. Toki tämä vaikutus vaihtelee, mutta usein tiedostamattomana sitä vähätellään.
Epäilemättä, jos kumppanin yhtenä tarkoituksena on tuoda taloudellista turvaa ja sosiaalista statusta. Uskomatonta kyllä, nykymaailmassa on kuitenkin myös naisia, jotka elättävät itse itsensä eivätkä koe siihen miestä tarvitsevansa.
Että kuis on pojat, jos tyttö tulee Toyotalla treffeille, onko peli menetetty?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dr.Diarrhea kirjoitti:Kyllä auto luo siinä missä muukin maallinen hyvä sitä sosiaalisen statuksen kuvaa kumppaniehdokkaasta.
Kyllähän tuo pitää paikkaansa, mutta monen onneksi status ei ole kaikille se ratkaiseva tekijä parinvalinnassa. Tähän asti "laadukkaimman"suhteeni alussa paistelin mäkkärissä purilaisia ja ajelin lommoisella Fiat 127:llä. Arvostan enemmän naista jolle kumppanin luonne ja muut ominaisuudet merkitsevät enemmän kuin auto ja status.
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Kyllä ND on tässä jäljillä. Kuinka moni nainen myöntää jälkikäteen, että kumppanin auto vaikutti parivalintaan? Ehkä joku yksi prosentti, jos sitäkään. Kyllä auto luo siinä missä muukin maallinen hyvä sitä sosiaalisen statuksen kuvaa kumppaniehdokkaasta. Toki tämä vaikutus vaihtelee, mutta usein tiedostamattomana sitä vähätellään.
Jos nainen kärsii aivojen vajaatoiminnasta ja samalla kroonisesta kyvyttömyydestä huolehtia itse omasta maallisesta hyvinvoinnistaan, niin minkäs sille mahtaa...
Lilo kirjoitti:Että kuis on pojat, jos tyttö tulee Toyotalla treffeille, onko peli menetetty?
Vielä kysyt! Sittenhän keskustellaan tyyppivioista ja sensellaesta. Tos olis kyllä mulle täydellinen aloitus
Mielestäni useimmat kirjoittajat sekoittavat kirjoituksissaan ensivaikutelman ja sitten sen ensivaikutelman jälkeisen fiiliksen. Voin olla myös väärässä. Itse olen puhunut ensivaikutelmasta. Mistä te muut puhutte?
Mun exäni omisti vanhan kuplan, mutta ei ajokorttia. Ei edes harkinnut ajokortin hankkimista, mutta ei myöskään kuplan myymistä. Jotenkin viehätyin tuosta kovasti.
En sitten tiedä mitä auto tai autoilu merkitsee mun parinvalinnassani. Ei ainakaan mitään kovin perinteistä merkitystä ole tuon perusteella.
Dr.Diarrhea kirjoitti:Ehkä se F40-mies saa paremmin kohderyhmältään irtonivusta, kun taas Golf-mies vetoaa turvallinen perheenisä-aivolohkoon. Riippuu mitä hakee ja ketä hakee.
Ja missä kuukautiskierron vaiheessa, tietävät tiedelehdet kertoa.
BrianW kirjoitti:Vahvimman reaktion aiheuttivat Ferrari 360 360 Modena, BMW Z8 ja Mercedes SLR.
Ihme nollatutkimuksia säkin tänne postaat, kyllähän tuon kaikki tietävät. Miehet ostavat noita autoja hevosvoimien ja muiden tärkeiden ajo-ominaisuuksien vuoksi ja saavat sitten riesakseen kaikenlaisia munahaukkoja. Maailma on vaan niin epäoikeudenmukainen!
Dr.Diarrhea kirjoitti:Ehkä se F40-mies saa paremmin kohderyhmältään irtonivusta, kun taas Golf-mies vetoaa turvallinen perheenisä-aivolohkoon. Riippuu mitä hakee ja ketä hakee.
Ja missä kuukautiskierron vaiheessa, tietävät tiedelehdet kertoa.
Ja syökö e-pillereitä vai veteleekö (pitkin katuja) luomuna, tietää Keikkis.
Lilo kirjoitti:-- Jos taas hakee parisuhteessaan tasaveroista kumppanuutta, autolla ei ole väliä.
Ja jos haluaa arvostusta, kannattaa siirtyä julkisen liikenteen käyttöön. Luopua autoista fantasioissakin. Miksi se puuttuu tästä??
No entäpä jos omistaa auton, jolla ei juurikaan aja? Aston Martinin (uuh!!!) ostaminen ja pitäminen autotallissa on ekoteko verrattuna siihen, että hankkii Volvon kaasutellakseen Espoosta töihin, töistä Espooseen, Espoosta hypermarkettiin ja hypermarketista Espooseen.
Taidan ostaa sen Aston Martinin ja luopua seksistä. Ei sinänsä että siinä olisi tällä hetkellä paljoakaan luopumista.
BrianW kirjoitti:Vahvimman reaktion aiheuttivat Ferrari 360 360 Modena, BMW Z8 ja Mercedes SLR.
Ihme nollatutkimuksia säkin tänne postaat, kyllähän tuon kaikki tietävät. Miehet ostavat noita autoja hevosvoimien ja muiden tärkeiden ajo-ominaisuuksien vuoksi ja saavat sitten riesakseen kaikenlaisia munahaukkoja. Maailma on vaan niin epäoikeudenmukainen!
Dr.Diarrhea kirjoitti:Ehkä se F40-mies saa paremmin kohderyhmältään irtonivusta, kun taas Golf-mies vetoaa turvallinen perheenisä-aivolohkoon. Riippuu mitä hakee ja ketä hakee.
Ja missä kuukautiskierron vaiheessa, tietävät tiedelehdet kertoa.
Ja syökö e-pillereitä vai veteleekö (pitkin katuja) luomuna, tietää Keikkis.
Tästä saadaankin hieno sosiaalipsykologinen nelikenttä.
Siis tottahan se tietty on, että moni omanarvontuntoinen nuori itsenäinen nainen antaa piupaut Ferrareille ja muille ökyilyille. Mutta eivät kaikki. Kun katselin Hangon satamassa varjon faijan sinänsä hienon veneen päälle heittävän "Toosa"-huvijahdin karaokelaitteistoa käyttävää pikkublondidivisioonaa ja veneen porsastelevaa keski-ikäistä Päällikköä niin en voinut kuin ihailla, mitä rahaa käyttämällä ja näyttämällä voi saada aikaan.
Ei raha yksin tuota mahdollista: Poikuuden tila ei muutu parempaan, vaikka rahaa on. Tottahan se on, ettei kaikki toimi kaikkiin. "Rahaa on ja sen pitää näkyä!"-tyypit kuitenkin viehättävät riittävän suurta osaa "tukka silmillä ja muna suussa"-mimmeistä.
NuoriDaavid kirjoitti:Tasaveroiset kumppanit etsivät 30+ vaiheessa bussipysäkiltä edelleen omaa kumppariaan
Tuo on tosiaankin suurin miinus yksityisautoilussa. Silloin ei voi enää öögailla tai mennä nibamaisesti lähmimään julkisessa liikennevälineessä olevia vieraita naisia. Omassa autossa erakoituu kun autoradio on ainoa portti ympäröivään maailmaan.
Auton/statuksen/menestyksen vaikutus miehen valintaan kuulostaa yhtä naurettavalta kuin että joillakin miehillä naisen ulkonäkö vaikuttaisi parinvalintaan. Panettelijoiden panettelua. Kumppani valitaan persoonallisuuden perusteella, piste.
elco kirjoitti:Siis tottahan se tietty on, että moni omanarvontuntoinen nuori itsenäinen nainen antaa piupaut Ferrareille ja muille ökyilyille. Mutta eivät kaikki. Kun katselin Hangon satamassa varjon faijan sinänsä hienon veneen päälle heittävän "Toosa"-huvijahdin karaokelaitteistoa käyttävää pikkublondidivisioonaa ja veneen porsastelevaa keski-ikäistä Päällikköä niin en voinut kuin ihailla, mitä rahaa käyttämällä ja näyttämällä voi saada aikaan.
Niin. Jos omalle jahdille voi valita pikkublondidivisioonaan, tai yhden omanarvontuntoisen nuoren itsenäisen naisen, niin kummanko valitsisi?
NuoriDaavid kirjoitti:
Niin. Jos omalle jahdille voi valita pikkublondidivisioonaan, tai yhden omanarvontuntoisen nuoren itsenäisen naisen, niin kummanko valitsisi?
Ps. Tämä ei ole kompakysymys.
Niin, tämähän on lähinnä retorinen kysymys. Eihän se omanarvontuntoinen itsenäinen nainen sinne keski-ikäisen ällötyksen ökypaatille tietenkään astuisi.