Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Sutenööri kirjoitti: All right, pussy, pussy...
From Dusk Till Dawn?
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Tsaari kirjoitti:
From Dusk Till Dawn?
Sepä se.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

OperaDuudson kirjoitti:vaihtoehtoisesti Fåålle aka Koirulille vaikka se on kyllä mun makuun vähän turhan tuhti täti
Homma voi kaatua myös siihen että sinä saatat olla jopa Koirulille liian tyhmä täti.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

huima kirjoitti: Mä ymmärsin että Feiz tykkää tytöistä?
Uuh miten itsetuntoani hiveleekään aina, kun minua pidetään miehenä. Minun ehkä olisi kuulunut syntyä mieheksi, mutta toisaalta kun asiaa pidemmälle mietin, niin onneksi en syntynyt. Miehenä tällä kropalla minä olisin tuulen nussima vinkuheinä. Siis sellainen, kuin sinä olet huima. Et todellakaan kovin miehekäs mies. :perse:
CandyMan

Have you ever been mistaken for a man?

- No. Have you?
JoeB
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja JoeB »

CandyMan kirjoitti:Have you ever been mistaken for a man?

- No. Have you?
Puutteellinen lainaus mikali se oli "Aliens":sta
CandyMan

JoeB kirjoitti:Puutteellinen lainaus mikali se oli "Aliens":sta
Lainaus ei ollut Aliensista vaan Bambi 2:sta.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sutenööri kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
From Dusk Till Dawn?
Sepä se.
Eikait Titty Twisteriä ole muissa leffoissa näkynyt, vai?
Kuitenkin aivan loistava sisäänheittäjä sil kapakalla :D
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

safi kirjoitti:Uuh miten itsetuntoani hiveleekään aina, kun minua pidetään miehenä. Miehenä tällä kropalla minä olisin tuulen nussima vinkuheinä. Siis sellainen, kuin sinä olet huima. Et todellakaan kovin miehekäs mies.
Enhän minä pitänyt sinua miehenä, vai pidinkö? Olen vain ymmärtänyt että Feizin preferenssit ovat tiettyyn suuntaan - ja millään ilveellä ei sinua pysty kyllä tyttömäisenä pitämään.

Makuja ja preferenssejä on erilaisia, ja annetuilla korteilla on pelattava. Myös meidän vinkuheinien. Onneksi kaikki eivät ole - eivätkä halua olla - Testo Man tai Raudo, sillä olisihan se hemmetin tyhmää kun samaan bussiin ei mahtuisi kuin 12 miestä.

Ja mitä miehekkyyteen tulee niin toiveet ovat edelleen korkealla että jonain päivänä vielä parta kasvaa ja rintakarvoja olisi kolme.
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Herra Manala kirjoitti: Jaa hä. Olik toi kosinta?
Ei se ollut kosinta, mutta ihan vitsinä sain sinut suostumaan, mut se oli vaan vitsi ja mä pakitan sut taas. Ihan vaa vitsinä.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

safi kirjoitti: Miehenä tällä kropalla minä olisin tuulen nussima vinkuheinä. Siis sellainen, kuin sinä olet huima. Et todellakaan kovin miehekäs mies.
Niin,miehekkyyshän on täysin sidonnainen siihen onko tuulen nussima VH vai ei,aivan samalla tavalla kun naisellisuus nivoutuu täysin meikin määrään ja tissien kokoon.Ja kuvaasi tarkisteltuani,pakko sanoa että ei kyllä sinussa naistakaan liikaa ole.Miehenä olisit selvinnyt huomattavasti paremin,vaikka kynis olisit ollutkin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kid kirjoitti:KisSandra ja Bluntly
Melnais kirjoitti:Bluntly & KisSandra. Iloinen ja osaava höpöttäjä taikoisi varmasti parhaat puolet esiin ujohkosta miehestä.
Onkos tämä nyt joku salaliitto? Täh?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haemaeraemies kirjoitti: Niin,miehekkyyshän on täysin sidonnainen siihen onko tuulen nussima VH vai ei,aivan samalla tavalla kun naisellisuus nivoutuu täysin meikin määrään ja tissien kokoon.Ja kuvaasi tarkisteltuani,pakko sanoa että ei kyllä sinussa naistakaan liikaa ole.Miehenä olisit selvinnyt huomattavasti paremin,vaikka kynis olisit ollutkin.
Oli miten oli, niin ei ole. :wink: Mietin taas noita asioita, kun gyne kehui yhdistelmäpillereitä ja sanoi niiden vähentävän myös karvankasvua. Vittu, mua ei häiritse mun karvat!! Se gynekään ei ole varmaan eläissään nähnyt naista, joka ei ajele säärikarvojaan, joten kai se nyt sitten luuli, että kyseessä on aito hirsutismitapaus. Valistin häntä hiukan kauneusihanteista ja niin poispäin.. Hei haloo, jos joku mies on karvaton (ja näitähän riittää), niin ehdottaako joku urologi tai joku muu hormoonihiiri sille, että vois ruveta vetään jotain hormoneja, että karvat kasvaisivat.. Voi Luoja, että mua ärsyttävätkin nämä "nainen on tämännäköinen ja mies on tämännäköinen" -normit. Kohta sivelen Substralia leukaan ja kasvatan punaisen viikinkiparran.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MarthaFocker kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Jaa hä. Olik toi kosinta?
Ei se ollut kosinta, mutta ihan vitsinä sain sinut suostumaan, mut se oli vaan vitsi ja mä pakitan sut taas. Ihan vaa vitsinä.
Aika homo! Jos se oli vaan vitsi et sait mut suostumaan, ni se ei voi olla vitsi että se oli vitsi. Jos se vitsi olis vitsi, ni sillon sä oikeesti kosit mua. Etkä sä sillon voi pakittaa, paitsi tietty ihan vitsinä! Voi vitsi. Ehkä sä ootkin ajatellu tän pidemmälle ku luulin. No voin mä vähän heruttaa. Todennäkösesti takaapäin ja ihan vaan vitsinä. Ja jos ne vitsit ei sitkää lopu, ni työnnän sun arslokkiin yleisliimatuubin. Ihan vaan vitsinä. Mut seki ois vitsi. Hiffaaaatz?!?

Keikaus kirjoitti:
Mä ajelin just mun selkäkarvat. Kokeilisit säkin.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Aika avuton yritys vongata Keikku ihastelemaan alastonta selkäpuoltasi. Kokeilisit jotain oikeesti seXyy iskureplaa niinku vaikka että "Tuux meille tsiigaan[1] mun uuden demon, on meinaan vähän magee ja alle 64k!" :perse:
[1](alasti!)
Keikaus
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:Mä ajelin just mun selkäkarvat. Kokeilisit säkin.
En viitsi. Voi olla, että en osaa edes lainata sen jälkeen. Pöh, tajusin just, että mulla ei ole selkäkarvoja! Paitsi alaselässä sellaiset ihanat lyhyet ja auringonvalossa kimaltavat. Selän karvakolmio nimittäin.

Rrrrakastan hormonejani ja karvojani! Olen elämänvoimaa tursuava ja seksiin halukas (no en nyt ihan kaikkien kanssa) aloitteellinen nuori nainen! Noita ominaisuuksia ei katsos välttämättä ole karvattomammilla ja pienemmillä testosteronipitoisuuksilla varustetuilla naisilla (joko luonnostaan tai e-pillerien tai muiden hormonien vuoksi). Eikä sekään haittaa mitään, kunhan saisimme kaikki rauhassa olla sellaisia kuin olemme. Nimim. Feminiininenkin mies on ihan pop!
Kikkelis kokkelis.
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Keikaus kirjoitti:Feminiininenkin mies on ihan pop!
Boy George?
Keikaus
Kitisijä

Elukka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Aika avuton yritys vongata Keikku ihastelemaan alastonta selkäpuoltasi. Kokeilisit jotain oikeesti seXyy iskureplaa niinku vaikka että "Tuux meille tsiigaan[1] mun uuden demon, on meinaan vähän magee ja alle 64k!" :perse:
[1](alasti!)
Ei onnaa. Mulle parasta iskureplaa ei olekaan, koska on kiva, että mies on vähän pelästyneen ja ujon näköinen ja antaa minun iskeä hänet. No, voi se vähän jotain piipittää, sekin voi olla ihan söpöä. No okei, ei ollut ehkä ihan koko totuus, mutta kyllä minä olen usein tainnut olla se aloitteellisempi osapuoli näissä iskutouhuissa. Mies on sitten avustanut minua siinä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Keikaus kirjoitti:Mies on sitten avustanut minua siinä. :wink:
Olemalla juoksematta karkuun? :)
Keikaus
Kitisijä

Flipperix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Feminiininenkin mies on ihan pop!
Boy George?
No se kyllä on aika pop, mutta ei nyt ehkä ihan mun makuun.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä

Flipperix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mies on sitten avustanut minua siinä. :wink:
Olemalla juoksematta karkuun? :)
Esimerkiksi. Kai sitä vähemmästäkin jähmettyy ja kovettuu, jos meikäläinen tulee juttelemaan.
Kikkelis kokkelis.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:se on kyllä mun makuun vähän turhan tuhti täti
*maastoutuu*
Mäkin taisin nielaista kieleni.
Ennemmin yritän itsemurhaa raastinraudalla tai syön lasia kuin edes ajattelisin 2h kaksin fåån kanssa.
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus kirjoitti:Ei onnaa. Mulle parasta iskureplaa ei olekaan, koska on kiva, että mies on vähän pelästyneen ja ujon näköinen ja antaa minun iskeä hänet. No, voi se vähän jotain piipittää, sekin voi olla ihan söpöä. No okei, ei ollut ehkä ihan koko totuus, mutta kyllä minä olen usein tainnut olla se aloitteellisempi osapuoli näissä iskutouhuissa. Mies on sitten avustanut minua siinä. :wink:
Kaikki yllä pätee MINUUN.
Ujo, arka, laiha, epämiehekäs, vain kolme rintakarvaa, paheksun sheivausta.

Etkö sä nyt tajuu, että haluaisin panna sinua, ainakin jos laitat rintojen ympärille sen idealsiteen, hiuksiin teinisaparot ja käteen tikkunekun?

Jos valitat, että tavatessamme ajattelisin vain karvojasi, niin mitä muuta minä tuherofani kaikkien juttujesi jälkeen voisin? Siinä sivussa voisin lumeeksi keskustella evoluutiopsykologiasta jota diggailen.

Sitäpaitsi olet kumminkin puutteessa jos se pieni mutiaismiehesi on jossain vinkuintiassa/etelä-amerikassa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Haemaeraemies kirjoitti:
safi kirjoitti:tuulen nussima vinkuheinä
Niin,miehekkyyshän on täysin sidonnainen siihen onko tuulen nussima VH vai ei,aivan samalla tavalla kun naisellisuus nivoutuu täysin meikin määrään ja tissien kokoon.
Sinäkin Haemis olet pitänyt hauskaa sellaisten kaunotarten kanssa ettei tuollaisesta tarvitsisi ottaa itseensä. Eihän se, ettei safi pidä vinkuheinistä, ole edes sinulta pois.

Ja muistathan myös että miesvartaloiden kritisointi on sallittua. Ainoastaan naisvartaloiden kritisointi on seksismiä josta tulee oikeutetusti ottaa itseensä - silloinkin kun oma vartalo ei ole kritisoidun kaltainen.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:Ja muistathan myös että miesvartaloiden kritisointi on sallittua. Ainoastaan naisvartaloiden kritisointi on seksismiä josta tulee oikeutetusti ottaa itseensä - silloinkin kun oma vartalo ei ole kritisoidun kaltainen.
Et kehtaisi.
Vastaa Viestiin