From Dusk Till Dawn?Sutenööri kirjoitti: All right, pussy, pussy...
Parita itseäsi ja muita kitisijöitä
Uuh miten itsetuntoani hiveleekään aina, kun minua pidetään miehenä. Minun ehkä olisi kuulunut syntyä mieheksi, mutta toisaalta kun asiaa pidemmälle mietin, niin onneksi en syntynyt. Miehenä tällä kropalla minä olisin tuulen nussima vinkuheinä. Siis sellainen, kuin sinä olet huima. Et todellakaan kovin miehekäs mies.huima kirjoitti: Mä ymmärsin että Feiz tykkää tytöistä?

Enhän minä pitänyt sinua miehenä, vai pidinkö? Olen vain ymmärtänyt että Feizin preferenssit ovat tiettyyn suuntaan - ja millään ilveellä ei sinua pysty kyllä tyttömäisenä pitämään.safi kirjoitti:Uuh miten itsetuntoani hiveleekään aina, kun minua pidetään miehenä. Miehenä tällä kropalla minä olisin tuulen nussima vinkuheinä. Siis sellainen, kuin sinä olet huima. Et todellakaan kovin miehekäs mies.
Makuja ja preferenssejä on erilaisia, ja annetuilla korteilla on pelattava. Myös meidän vinkuheinien. Onneksi kaikki eivät ole - eivätkä halua olla - Testo Man tai Raudo, sillä olisihan se hemmetin tyhmää kun samaan bussiin ei mahtuisi kuin 12 miestä.
Ja mitä miehekkyyteen tulee niin toiveet ovat edelleen korkealla että jonain päivänä vielä parta kasvaa ja rintakarvoja olisi kolme.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Niin,miehekkyyshän on täysin sidonnainen siihen onko tuulen nussima VH vai ei,aivan samalla tavalla kun naisellisuus nivoutuu täysin meikin määrään ja tissien kokoon.Ja kuvaasi tarkisteltuani,pakko sanoa että ei kyllä sinussa naistakaan liikaa ole.Miehenä olisit selvinnyt huomattavasti paremin,vaikka kynis olisit ollutkin.safi kirjoitti: Miehenä tällä kropalla minä olisin tuulen nussima vinkuheinä. Siis sellainen, kuin sinä olet huima. Et todellakaan kovin miehekäs mies.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Oli miten oli, niin ei ole.Haemaeraemies kirjoitti: Niin,miehekkyyshän on täysin sidonnainen siihen onko tuulen nussima VH vai ei,aivan samalla tavalla kun naisellisuus nivoutuu täysin meikin määrään ja tissien kokoon.Ja kuvaasi tarkisteltuani,pakko sanoa että ei kyllä sinussa naistakaan liikaa ole.Miehenä olisit selvinnyt huomattavasti paremin,vaikka kynis olisit ollutkin.

Kikkelis kokkelis.
Aika homo! Jos se oli vaan vitsi et sait mut suostumaan, ni se ei voi olla vitsi että se oli vitsi. Jos se vitsi olis vitsi, ni sillon sä oikeesti kosit mua. Etkä sä sillon voi pakittaa, paitsi tietty ihan vitsinä! Voi vitsi. Ehkä sä ootkin ajatellu tän pidemmälle ku luulin. No voin mä vähän heruttaa. Todennäkösesti takaapäin ja ihan vaan vitsinä. Ja jos ne vitsit ei sitkää lopu, ni työnnän sun arslokkiin yleisliimatuubin. Ihan vaan vitsinä. Mut seki ois vitsi. Hiffaaaatz?!?MarthaFocker kirjoitti:Ei se ollut kosinta, mutta ihan vitsinä sain sinut suostumaan, mut se oli vaan vitsi ja mä pakitan sut taas. Ihan vaa vitsinä.Herra Manala kirjoitti:Jaa hä. Olik toi kosinta?
Mä ajelin just mun selkäkarvat. Kokeilisit säkin.Keikaus kirjoitti:
Aika avuton yritys vongata Keikku ihastelemaan alastonta selkäpuoltasi. Kokeilisit jotain oikeesti seXyy iskureplaa niinku vaikka että "Tuux meille tsiigaan[1] mun uuden demon, on meinaan vähän magee ja alle 64k!"Herra Manala kirjoitti:Mä ajelin just mun selkäkarvat. Kokeilisit säkin.Keikaus kirjoitti:

[1](alasti!)
En viitsi. Voi olla, että en osaa edes lainata sen jälkeen. Pöh, tajusin just, että mulla ei ole selkäkarvoja! Paitsi alaselässä sellaiset ihanat lyhyet ja auringonvalossa kimaltavat. Selän karvakolmio nimittäin.Herra Manala kirjoitti:Mä ajelin just mun selkäkarvat. Kokeilisit säkin.
Rrrrakastan hormonejani ja karvojani! Olen elämänvoimaa tursuava ja seksiin halukas (no en nyt ihan kaikkien kanssa) aloitteellinen nuori nainen! Noita ominaisuuksia ei katsos välttämättä ole karvattomammilla ja pienemmillä testosteronipitoisuuksilla varustetuilla naisilla (joko luonnostaan tai e-pillerien tai muiden hormonien vuoksi). Eikä sekään haittaa mitään, kunhan saisimme kaikki rauhassa olla sellaisia kuin olemme. Nimim. Feminiininenkin mies on ihan pop!
Kikkelis kokkelis.
Ei onnaa. Mulle parasta iskureplaa ei olekaan, koska on kiva, että mies on vähän pelästyneen ja ujon näköinen ja antaa minun iskeä hänet. No, voi se vähän jotain piipittää, sekin voi olla ihan söpöä. No okei, ei ollut ehkä ihan koko totuus, mutta kyllä minä olen usein tainnut olla se aloitteellisempi osapuoli näissä iskutouhuissa. Mies on sitten avustanut minua siinä.Elukka kirjoitti:Aika avuton yritys vongata Keikku ihastelemaan alastonta selkäpuoltasi. Kokeilisit jotain oikeesti seXyy iskureplaa niinku vaikka että "Tuux meille tsiigaan[1] mun uuden demon, on meinaan vähän magee ja alle 64k!"Herra Manala kirjoitti:Mä ajelin just mun selkäkarvat. Kokeilisit säkin.Keikaus kirjoitti:
[1](alasti!)

Kikkelis kokkelis.
Kaikki yllä pätee MINUUN.Keikaus kirjoitti:Ei onnaa. Mulle parasta iskureplaa ei olekaan, koska on kiva, että mies on vähän pelästyneen ja ujon näköinen ja antaa minun iskeä hänet. No, voi se vähän jotain piipittää, sekin voi olla ihan söpöä. No okei, ei ollut ehkä ihan koko totuus, mutta kyllä minä olen usein tainnut olla se aloitteellisempi osapuoli näissä iskutouhuissa. Mies on sitten avustanut minua siinä.
Ujo, arka, laiha, epämiehekäs, vain kolme rintakarvaa, paheksun sheivausta.
Etkö sä nyt tajuu, että haluaisin panna sinua, ainakin jos laitat rintojen ympärille sen idealsiteen, hiuksiin teinisaparot ja käteen tikkunekun?
Jos valitat, että tavatessamme ajattelisin vain karvojasi, niin mitä muuta minä tuherofani kaikkien juttujesi jälkeen voisin? Siinä sivussa voisin lumeeksi keskustella evoluutiopsykologiasta jota diggailen.
Sitäpaitsi olet kumminkin puutteessa jos se pieni mutiaismiehesi on jossain vinkuintiassa/etelä-amerikassa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Sinäkin Haemis olet pitänyt hauskaa sellaisten kaunotarten kanssa ettei tuollaisesta tarvitsisi ottaa itseensä. Eihän se, ettei safi pidä vinkuheinistä, ole edes sinulta pois.Haemaeraemies kirjoitti:Niin,miehekkyyshän on täysin sidonnainen siihen onko tuulen nussima VH vai ei,aivan samalla tavalla kun naisellisuus nivoutuu täysin meikin määrään ja tissien kokoon.safi kirjoitti:tuulen nussima vinkuheinä
Ja muistathan myös että miesvartaloiden kritisointi on sallittua. Ainoastaan naisvartaloiden kritisointi on seksismiä josta tulee oikeutetusti ottaa itseensä - silloinkin kun oma vartalo ei ole kritisoidun kaltainen.