Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Herttua »

kiitettävä osaanotto (silmäilee osallistujalistaa)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herttua kirjoitti:kiitettävä osaanotto (silmäilee osallistujalistaa)
Jep, kyllä tuolla hauskaa tulee olemaan taas :)
Avatar
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja aydemir »

bedlam kirjoitti: Kahvia pakkasessa?! Hämmentävää! Kuulostaa kyllä tämäkin oikein hyvälle tarjoukselle. Pitää nyt tosiaan vielä hartaasti harkita koko reissua. Jos kämpillä vedetyistä lauantaikalsareista on krapulassa vielä maanantaina, millainen on sitten tuollaisen reissun jälkeen vointi...
Niin, kahvihan säilyy tosi hyvin pakkasessa. Kaapissa se ehtis mennä pilalle käytön puutteessa. Tämän loistavan vinkin kuulin äidiltäni joka oli (mitä todennäköisimmin) lukenut sen ns. niksipirkasta.
Eihän sitä kukaan pakota juomaan niin kauheasti. Lisäks ruokaa tulee todennäkösesti syötyä sen verta paljon, ettei alkomahooli tunnu ihan niin rankasti.

Jos ei siis joku vielä ymmärtänyt niin meikäläinenkin päätti nyt sitten osallistua. Otan mukaani myös toisen puoliskoni sillä eihän sankari saa jättää yksin juhlapäivänä. Illaksi vetäydymme kyllä omaan lukaaliimme viettämään yhdistettyjä pippaloita hyvin tarkasti valikoidun ystäväjoukon kera. :D

edit: typo typo
Save a horse, ride a cowboy
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aydemir kirjoitti: Illaksi vetäydymme kyllä omaan lukaaliimme viettämään yhdistettyjä pippaloita hyvin tarkasti valikoidun ystäväjoukon kera. :D
Ai mää olisin vissiin ollut sitten se tyyppi joka hyppää kakusta?! Taidan mennä jonnekin muuanne yöks sitten...
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti: se tyyppi joka hyppää kakusta?!
Tää mun pitää nähdä....
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Kuva Ässä!
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:Tuota samaa olen tässä itsekin kauhistellut. Tällä viinapäällähän mä sammuisin jo ennen kolmea.
Niin tuota, pakkohan ei ole aloittaa hirveetä viinun kiskomista heti puoleltapäivin, vaikka silloin sinne eksyisikin. Päivähän on parhaimmillaan keskipäivällä. Ottaa hissukseen, grillailee ja chillailee välillä, aurinkoa naamalle, käy välillä lammessa uimassa tai pusikossa naimassa, ja sitä rataa. Normaalia kitymeininkiä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 13.06.2006 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin juu, kyllä meillekin varmaan saa ulkopaikkakuntalaisia tulla nukkumaan, jos tarve vaatii. Kahvit, leivät, ja aamusauna löytyy.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

mustakikkeli kirjoitti:käy välillä lammessa uimassa tai pusikossa naimassa, ja sitä rataa.
Joo. Jos meikäläinen esmes aloittaa juomingit kahdeltatoista, olen jo kuudelta käynyt pusikossa uimassa ja kaatunut rataan naamalleen.
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Editoin tästä pois kännipäissäni laittamani kuvauksen aika IhQusta tissiparista. Liian indimitietoa, vaikka platoninen tilanne olikin.
Voi kakapyly kun koskaan en itse ehdi lukea tarinoitasi tisseistäni ennen kuin sinua komennetaan siistimään suusi.

Joo puhutaan niistä sitten lisää lauantaina.
On liian levoton olo jäädäkseen himaan, vaikka se tietysti olisi tosi järkevää rahatilanteen huomioon ottaen, mutta what the heck...
Lennän nimittäin juhannuksena Frankfurtiin ja reissaan juuroopassa varmaan noin kuukauden. Siitä tulee ihan mahtavaa.
(piti päästä kertoo vaikka tämä ei matkailuketju olekaan) mut niin... Lauantaina sitten. Tuun jonku luo yöks, mut ei tarvii sopia etukäteen. Mulla on aina hammasharja mukana.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä meen pystyttää telttaa jo kello kakstöist?
eikun men jo edellisenä iltana ja nukun makuupussissa..joo
Oikeesti vois mennä pitää sadetta jo aikasemmin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meinaasin luvata, että mun luo mahtuu kans yöksi, mutta en jaksakaan imuroida ja raivata tilaa. Olisi ollut sohva ja ilmapatja tarjolla kera kahden kissan. Nukkumaan täällä ei olisi pystynyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja aydemir »

bedlam kirjoitti:
aydemir kirjoitti: Illaksi vetäydymme kyllä omaan lukaaliimme viettämään yhdistettyjä pippaloita hyvin tarkasti valikoidun ystäväjoukon kera. :D
Ai mää olisin vissiin ollut sitten se tyyppi joka hyppää kakusta?! Taidan mennä jonnekin muuanne yöks sitten...
Heh, en mä ihan niin isoa kakkua jaksa vääntää :D
Eikä se kaveriporukka todellisuudessa mitään kauheen valikoitua ole, miitistäkin saa osallistujia tulla jos haluja on.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie en tiedä vielä tulemisesta vaikka kapinoinninomaisesti ilmoittauduinkin kun paskempi puolisko kapinoinninomaisesti ilmoitti että ei tule.
Carlsbergin kylmälaukku on vielä neitsyt, että siinä mielessä voisi piipahtaa. Katellaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Viesti Kirjoittaja cardic »

huomasin just, et ne jotka ei Tapiosta tykkaa, voi vetaa bissee. paivaki on sopiva
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

cardic kirjoitti:huomasin just, et ne jotka ei Tapiosta tykkaa, voi vetaa bissee. paivaki on sopiva
tapio on hyvää ja sitäkin kaljaa otetaan vaikka keissi..
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Mitämitämitä on tapahtunut?????? :shock:
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Mitämitämitä on tapahtunut?????? :shock:
Ei se mitään vakavaa ole enää. Mä voin huomenna raportoida enemmän herran voinnista, tänään en valitettavasti taida ehtiä.

EDIT: siis ehdi käydä moikkaamassa dumista..
Viimeksi muokannut millivanilli, 15.06.2006 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

millivanilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Mitämitämitä on tapahtunut?????? :shock:
Ei se mitään vakavaa ole enää. Mä voin huomenna raportoida enemmän herran voinnista, tänään en valitettavasti taida ehtiä.
No, mut jokatapauksessa aivan sairaasti Dumikselle terveisiä. Koettaa parantua pian.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis, Toivottavasti työperäinen ja korvaukset alkaa juosta..
Ettei taas olis kuitenkin itsehankittua, urheilu on..

dumari oli hyvä lipunkantaja, kukahan viittis tulla yhtä aikasen kuin dumis viimeksi..
Ois auto heitalahdentorille parkkeerata, sit tarvis jonkun vahtii kanmoi välillä..
Ellen sitten pysäköi nurtsille ja viritä matkailukatosta päälle..
Aploodeja..toisaalta

Sit ois kivaa et joku tois hiiliä paikalle tullessaan, ei maksa paljoa, niitä kuluu sellanen kolme säkkii pitkän päivän mittaan..
Mulla on grillusarseanaalia *Hagfors vehkeet ok, ja pihit..
Taitaa olla aika ilmoittautua Atrian rillikisoihin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Herra Manala kirjoitti:
Saz kirjoitti:Mä peruin oman miittini tällä kertaa. "Deittini" on estynyt.
Älä nyt viitsi! Tule sitten ilman deittiä. Kitymiitit tuntuvat jostain syystä aiheuttavan hirveitä ennakkopelotuksia. Ihan hyvin sinne uskaltaa tulla yksinkin. Itsekin olen tullut!

Sitäpaitsi kyllä se naatzukin uskaltaa kun sitä ensin vähän potkasee.
Na on valitettavasti pitkällä sairaslomalla. :/
Ja itsekin lähden mieluummin mökkeilemään varsinkin kun helleviikonloppu tulossa. Mutta kyllä mä itseni joskus johonkin miittiin varmasti kutsun. Vaikkapa sitten tuollaiseen pienempään, jos joskus "oikeat" ihmiset ovat kokoontumassa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Saz kirjoitti:jos joskus "oikeat" ihmiset ovat kokoontumassa.
Ei täällä ole oikeita ihmisiä. Usko minuu, oon tavannut suurimman osan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Mylwin kirjoitti: Ei täällä ole oikeita ihmisiä. Usko minuu, oon tavannut suurimman osan.
Mistas sitten tietaa oikean ihmisen :)

Ja vahan topikkiinkin, voipi olla etta ainakin joksikin aikaa tulee tultua puolen paivan tienoilla, toinen happeninki alkaa vasta lahempana iltaa joten kylla tuossa muutaman hetken ehtii katsella maisemia.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

JoeB kirjoitti: Mistas sitten tietaa oikean ihmisen :)
Aivoverenkierron toiminnasta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin