Maanantain WTF
Siis mun päiväohjelmakin on menny uusiks vaalien takia! Heräsin just päikkäreiltä kun piti valvoa yli puolen yön ja herätä aikaisin ja käydä heittään muksu kouluun ja käydä lenkillä ja syödä ja kouluhommiin ei voinu edes keskittyä kun oli pakko ottaa päiksyt ja tässä sitä ollaan. Persut tunkivat levottomiin uniyrityksiinkin, kannattaa juoda kofeiinia ennen päiväunia. On tää siis just tätä.
Syön aprikoosipiirasta, josko se auttais..
Syön aprikoosipiirasta, josko se auttais..
Prepare for the worstest.
Kreikalle tukeä 200 Miljardia ?Bhven kirjoitti:Tuossa onkin ihan saatanan vahva korrelaatio. Alkoholin ja läskin kustannukset yhteiskunnalle on varmaan jotain 20 miljardia.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ritvan vaaliagendahan oli muistaakseni kuin punttiohjelma konsanaan. Kansa liikkumaan, terveys kohenee, samalla kuin itsestään maamme talousindeksit nousevat.
Portugalille tukea 80 Miljardia?
Peanuts?
Ainiin..
Perusuomalaiset romahtaa!
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Oivoi, kylläpä väsytti aamulla. Heräsin kaiken lisäksi unesta, jossa lennettiin jostain reissusta kotiin keskellä yötä. Seuraavana aamuna oli työpäivä, mutta lähdettiin silti vielä baariin ja oltiin tappiin asti. Juuri kun menin unessa parin tunnin torkuille, heräsin oikeasti. Maksimaalista tylytystä univerhon molemmin puolin.
Ohjelmassa oli uusi ala-aste uusin kujein. 4/5 päivästä oli teknisen työn tunteja, mitkä on kyllä kevyesti vittumaisimpia tunteja vetää. Itsetuhoisten viikarien potentiaali teloa itsensä minun vastuullani on korkein mahdollinen eikä opetettu aine muutenkaan edusta vahvinta ydinosaamistani. Kun työkalut nyt kuitenkin jotenkuten pysyvät lapasissa ja ko. aineen sijaisopettajista on pulaa, niin päätin ruksia tämänkin "osaamisen" opettajan CV:heni. Kaikki meni kuitenkin varsin loistavasti ja saahan noista tunneista sentään ~25%:n riskipreemion tunnilta (tosin saman saisi vaikkapa kielten opettamisesta).
Nyt kouluprokkis läjään mielellään ennen yötä, jottei huomennakin tarvitse vetää luomet silmillä. Kymppikilsan aamupoljento onneksi hieman herättää.
Ohjelmassa oli uusi ala-aste uusin kujein. 4/5 päivästä oli teknisen työn tunteja, mitkä on kyllä kevyesti vittumaisimpia tunteja vetää. Itsetuhoisten viikarien potentiaali teloa itsensä minun vastuullani on korkein mahdollinen eikä opetettu aine muutenkaan edusta vahvinta ydinosaamistani. Kun työkalut nyt kuitenkin jotenkuten pysyvät lapasissa ja ko. aineen sijaisopettajista on pulaa, niin päätin ruksia tämänkin "osaamisen" opettajan CV:heni. Kaikki meni kuitenkin varsin loistavasti ja saahan noista tunneista sentään ~25%:n riskipreemion tunnilta (tosin saman saisi vaikkapa kielten opettamisesta).
Nyt kouluprokkis läjään mielellään ennen yötä, jottei huomennakin tarvitse vetää luomet silmillä. Kymppikilsan aamupoljento onneksi hieman herättää.
-
- Elämätön Kitisijä
Epäilen jotenkin, että Varsinais-Suomessa ei ollut hyviä ehdokkaita mutta kuitenkin halua äänestää persuja.Vesper kirjoitti:Oon nyt hetken aikaa lueskellut Kiken blogia. Mä TODELLA haluaisin tietää kuka sitä on äänestänyt.
Kike on PS:n ko. piirin varapuheenjohtaja. Ex-työkaverini, joka myös valittiin, on puheenjohtaja ja on ollut alusta saakka PS:n puoluehallituksessa.
http://www.lauriheikkila.fi/files/lauri ... ._w500.jpg
(Ja on täysin tuntematon.)