pappafiili kirjoitti:Moi. Löysin tän keskustelun demistä, ja on ihan pakko nyt kysyy että oliko aloittaja nyt ihan tosissaan? Luuletko saavas pillua 30 vuotiailta tutustumalla "13-vuotiaiden pissisten" "naiseuden mysteerioihin"?
Onhan siellä paljon vanhempiakin kuin 13-vuotiaita.
Mutta kysymykseesi: Laupias Taivas, en usko oppivani Demin pissaliisojen jutuista keinoja aikuisten naisten heruttamiseen.
Tuon Demin ketjun esilletuonti oli ihan rajoitetussa tarkoituksessa: Minulla on ymmärrettävästi ikäkriisi, vaikka tunnen itseni vielä ainakin henkisesti nuoreksi. Ei ole vaimoa eikä lapsia. Ja sitten nimenomaan täällä Kitinässä ovat jotain kolmekymppiset pilkanneet minua, että mun ikäinen ei saisi haaveillakaan kuin vaihdevuodet ylittäneistä akoista. Mikä on pirun outoa tämmöselle joka haluisi jopa perheen.
Sikäli tuo Demin keskustelu ilahdutti, että jos kerran teinitytöt teoriassa haluavat "sillai" minuakin vanhempia miehiä... ja olkoonkin että enimmäkseen julkkiksia.. niin ainakaan se ikä sinänsä ei tee heistä FYYSISESTI kelpaamattomia nuorille (siis minua nuoremmille) naisille ja heidän heh, seksuaalisille tarpeilleen
..joten ehkä minullakin on toivoa sanotaan kolmekymppisten naisten suhteen kelpaamisessa, kun kerran en ole kaliiperia Timo Soini
No joo, O.K Onhan tuo Demi kurkistusikkuna tyttöjen keskinäisiin juttuihin. Jotka yllättäen onkin paljon raadollisempia kuin virallinen runotyttö-imagonsa. Tietty aikuiset naiset eivät ole murkkuja, mutta ehkä tuo antaa realiteetin tajua myös aikuisten naisten psyyken ymmärtämiseen. Kuten tämä Kitinä paremminkin. Ei miehet näitä muuten tiedä.