Jehovan todistajilla on rajallinen määrä taivaspaikkoja, loput elää ikuisesti maan päällä.
Jos nyt heti liittyisit niihin, saattaisit vielä päästä hengailemaan taivaalliseen VIP-loungeen. Maa on aika tylsä paikka.
Luotan siihen, että joku jälkeläiseni kääntyy mormoniksi ja pelastaa minut kuolemani jälkeen.
Onko jehovien parveiluaika, en nyt viitsi ottaa vaatteita vielä, poksereita ha t-paitaa pois, mutta tarkastan ovisilmästä ja full Monty! odottaa oven takana viatonta jehovaa!
Siivousta ja kokkausta.
Ja.
Voi paska. Taas ja yhä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Veljenpoika sai tänään nimensä, leppoisa ja hauska tilaisuus. Pojalla on nyt sekä setä, eno että kummi, joilla on kaikilla sama etunimi.. äitinsä puolelta oli vielä virkeä isomummokin mukana.
aasi kirjoitti:Veljenpoika sai tänään nimensä, leppoisa ja hauska tilaisuus. Pojalla on nyt sekä setä, eno että kummi, joilla on kaikilla sama etunimi..
aasi kirjoitti:Veljenpoika sai tänään nimensä, leppoisa ja hauska tilaisuus. Pojalla on nyt sekä setä, eno että kummi, joilla on kaikilla sama etunimi..
Riemumieli kirjoitti:Pesällekö aiot päästä? Saatanasti askarreltavaa inhottavan nylkyttämisen takia, SA-INT. Ei kannattaisi, ehkä.
En. Kyse oli kuitenkin serkkulikasta !
Ruoka oli hyvää ja määrällisesti sopivasti. Juomaakin riitti just sopivasti, vieras pääsi kävellen pysäkille saakka.
Sauna kuumenemassa, josko sieltä irtoisi hyvät yöunet.
Mutta kuitenkin. Voi paska.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen: