Välillä ihmettelen millaisia neropatteja palkataan (isohkojen) yritysten markkinointipuolelle. Asiakkalle tuli ihan puun takaa, että tilaamistaan valokuvista (töineen) pitää myös maksaa. Vittu mikä urvelo.
Napit niitä syitä poista, seurauksen vain, joten ei kiitos.
Joskusta miettinyt että maiseman vaihto vois olla aika kova sana, mutta jossain perähikiällä varmaan kyllästyisin aika nopsaa.
Välillä ihmettelen millaisia neropatteja palkataan (isohkojen) yritysten markkinointipuolelle. Asiakkalle tuli ihan puun takaa, että tilaamistaan valokuvista (töineen) pitää myös maksaa. Vittu mikä urvelo.
Dumis kirjoitti:Napit niitä syitä poista, seurauksen vain, joten ei kiitos.
Joskusta miettinyt että maiseman vaihto vois olla aika kova sana, mutta jossain perähikiällä varmaan kyllästyisin aika nopsaa.
Taidat jättää jotain kertomatta.
No mä en voi uskoa, että jos joku tilaa mainostoimistolta palvelua, niin voisi olla jotenkin epäselvää, että se on maksullista.
Huomenna olis lähtö Ruotsiin. Vähän ahdistaa, tai no aika paljonkin. Jotkut asiat siihen kriisipesäkkeeseen liittyen ovat kuitenkin vähän jo edenneet, mikä helpottaa omia fiiliksiä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.