+ Lisällite
TVO:n ydinvoimaloitten päältä kiertävästä chemitrailerlenkistä. Kertoo s u r u t t a , että ydinvoima on chemtrailauksen keskitetty kohde. Nyt vaan poikkeuksellisesti täsmätyn ruiskutuksen lenkin teki normaalia 4-moottorista venäläiskonerohjoa pienempi, ilmeinen suomalaishävittäjä!
http://kuvaton.com/k/Ek9.jpg

http://kuvaton.com/k/EkM.jpg

*Monta juttua tulessa. AIVAN hämmästyttävä todistajanlausunto siitä, ettei edes lentokentän henkilöstö tuntuisi tietävän koneittensa muuttamisista chemtrailereiksi. Eli arkisessa liikelentokoneessa kapteeni EI tajuaisi, että aina ylittäessään ionisaation kyllästämää pilveään ionisaation "lambadalaukaisin" yrittää "suojata" säteilytuhoutuman uhkaamaa konetta baariunionituottolaittein!? Tämä kertoisikin sen, miksi chemtrailervanat keskittyvät esim. Olkiluodon lähistölle automaattisesti. Ja miksi systeemi käynnistyy niin kellon tarkasti ionisaatiopilvistä. On 100 % varmaa, että tämä ionisaatiosuojaukseen kytketyksi ilmoitettu erikoissysteemi tuli lentokoneitten "hengenvaarasuojana" salaa pakolliseksi kun Etelä- Atlantin säteilyanomaliaan Brasilian edustalla räjähti ranskalaiskone reilu vuosi sitten!
Muutenkin tämä alla oleva juttu on kuin suora KOPIO niistä lukuisista "hämärälöydöksistäni" ja saamistani komennuskokemuksista TVO:lla. Kun ydinkuolemanalalla on noita elämää kestämättömiä kauhistuttavia kalmankankeita salaisuuksiaan joukoittain. Niin näköjään niitä omatoimisuudellaan selville saavia kohdellaan yhtä käsittämättömän härskisti ja moraalitta kautta maailman. Kaiken takaa löytyy kansainvälinen IAEA- ydinrikolliskolonialistit.
Chemtrailerin tekniikkaa on siis "pakkosijoitettu" peruskoneittenkin joukkoon, jotta tällä tekniikalla kyettäisiin peittämään 100% chemtrailaamiseen erikoistuneitten mm. venäläiserikoiskoneitten chemtrailaamiset ikäänkuin "suurempaan joukkoon". Todella kierää tekniikka kaikkineen mutta aiheuttaa näköjään toisaalta ilmeistä paljastumista myös huoltotilanteissa. Kaikki kiteytyy suunnattomaan pelkoon ja salailuun. Asian ON kuolettavaa!
------------------
Käännös (englanti > suomi)
US Söyringi- blogi 18.10.2010. Lentoyhtiön mekaanikko:
"Ymmärrettävistä syistä kun luet tätä en voi paljastaa henkilöllisyyttäni. Olen ilma-alan mekaanikkona suuressa lentoyhtiössä. Olen töissä eräässä huoltoverstaassa joka sijaitsee suurella lentoasemalla. Olen huomannut joitakin tietoja, jotka sinun tulisi tiedostaa.
Ensinnäkin haluan kertoa teille jotain "nokkimisjärjestyksestämme" mekaniikkojemme joukossa. Koska selventää tarinani taustaa. Avioniikka, moottorit, tai lennon valvonta. Mekaniikkajärjestelmät on yläreunassa "nokkimisjärjestyksessä". Seuraavaksi tulevat mekaniikan työt hydrauliikka- ja ilmastointijärjestelmät. Sitten tulevat ne, jotka tekevät työtä keittiössä ja muita keskeisiä järjestelmiä. Mutta aivan listan alapuolella ovat mekaniikkojen työt jätteenkäsittelyjärjestelmiin. Ei mekaanikko halua työskennellä pumpuissa, säiliöissä ja putkissa, joita käytetään säilyttämään jätteitä käymälöistä.
Mutta jokaisella lentoasemalla, jossa olen työskennellyt on aina nuo 2 tai 3 mekanikkoa, jotka vapaaehtoisesti tekevät työtä WC järjestelmiin. Muut mekaanikot ovat tyytyväisiä antaen heidän tehdä sitä. Tämän vuoksi kanssasi on 2 tai 3 mekanikkoa, työskentelemässä lentoasemalla. Kukaan ei kiinnitetä paljon huomiota näihin tyyppeihin eikä mekaanikkojen solidaarisuus toisen mekaanikkoon toimi kuin lähinnä vain rinnakkaisjätejärjestelmillä. Itse en ollut aiemmin ajatellut paljon tilanteesta kuin vasta viime kuussa.
Kuten useimmat yhtiöt olemme vastavuoroisia sopimuksinemme muiden lentoyhtiöiden lennoista lentokentältämme. Jos heillä on ongelmia koneessaan yksi mekaanikko huolehtii siitä. Samoin jos koneessaan on ongelma lentoasemillaan, joku muu lentoyhtiö tarjoaa korjaamohuoltopaikkaansa, korjaten koneemme.
Eräänä päivänä viime kuussa minut kutsuttiin pois meidän tukikohdasta toimimaan toisen lentoyhtiön koneeseen. Kun sain puhelun lähettäjältä en tiennyt, mikä ongelmana oli. Kun sain koneen havaitsin ongelman olevan jätehuollossa. Ryömin korjaamaan rikkoutumiskohtaa. Kun sain laitteen käsiini, tajusin, että jotain oli vialla. Siellä oli liikaa tankkeja, pumppuja ja putkia joita ei olisi pitänyt siellä olla. Aluksi oletin, että järjestelmä oli muuttunut. Olin 10 vuotta sitten ollut työskentelemässä vastaavassa. Yrittäessäni löytää ongelman havaitsin ylimääräisiä putkia ja säiliöitä joilla ei ollut yhteyttä jätehuoltojärjestelmään. Olin juuri löytänyt tämän, kun toinen mekaanikko yrityksestä näki. Hän yleensä toimii näissä järjestelmissä. Kun olin lähdössä kysyin lisätietojaan. Hän kertoi minulle "ole huolissasi omista koneistasi ja anna hänen huolissaan omistaan!"
Seuraavana päivänä etsin tietokannoista johdotustietoja. Kun olin siellä päätin etsiä lisävarusteet jotka olin löytänyt. Ihmeekseni käsikirjoista ei ilmene mitään lisävarusteita, joita olin nähnyt omin silmin päivää ennen. En edes valmistajan tiedostoja. Nyt olin todella päättänyt selvittää, mitä kyseisten laitteet on..
Seuraavalla viikolla meillä oli kolmen meidän koneen tärkeitä määräaikaistarkastuksia ja indeksointeja. Olin juuri päättänyt tarkastukseni ja ajattelin vilkaista jätejärjestelmää yhdellä koneellamme. Ounastelin, ettei kukaan huomaisi töitäni lisäkoneellani, jossa oli tuo erikoisvaruste!
Aloin seurata järjestelmän putkia, pumppuja ja säiliöitä. Näyttivät olevan ohjausyksikön järjestelmässä. Tavallinen näköinen ilmailutekniikan ohjausyksikkö, muttei ei ollut merkintöjä missään. Voisin jäljittää ohjaus johdot ruutuun pumput ja venttiilit, mutta ei ollut ohjauspiirejä tulossa yksikköön. Vain johdotus yksikön koneen päävirtalinjaan.
Järjestelmässä oli 1 iso ja 2 pienempää tankkia. Vaikea sanoa ahtaassa tilassa, mutta se näytti suurelta säiliöltä n. 50 litraa. Säiliöt olivat yhteydessä täyttö ja tyhjennysventtiiliin. Läpi rungon, taakse on oma tyhjennysventtiilin jätejärjestelmä. Löysin sen ovelasti piilossa paneelinsa mukaan jolla voit ajaa jätettä viemäriin.
Aloin seurata putkiston pumppuja. Nämä putket johtavat verkkoon pieniä putkia päättynen siipien takareunaan ja vakaus siivekkeeseen. Jos katsot tarkkaan siipiä suuressa lentokoneessa näet joukon johtoja, noin sormen kokoisia, jotka ulottuvat takareunaa siiven pinnoille. Nämä ovat staattissuojan sydämet. Niitä käytetään purkamaan staattiset sähkövaraukset, jotka kerääntyvät koneeseen lennon aikana. Huomasin, että putkitukset mysteerin järjestelmään johtaa aina 1 / 3 osaan näistä staattisista sydämistä. Nämä sydämet oli "koverrettu ontoiksi"!
Siivellä ollessani yksi johtaja huomasi minut. Hän määräsi minut ulos kertoen, minun siirtymätyöni olevan nyt ohi ja etten ollut hyväksytty mihinkään ylityöhön. Lähipäivinä olin hyvin kiireinen ja minulla ei ollut aikaa jatkaa tutkimusta. Myöhään eräänä iltapäivänä kahden päivän kuluttua minut kutsuttiin poistamaan lämpötila-anturia jota piti ottaa pois kaksi tuntia. Olin viimein valmis paperityöhön.
Noin 30 minuuttia myöhemmin huomasin sivumennen pääjohtajani. Kun menin hänen toimistoonsa huomasin, unionin edustajan ja kaksi muuta odottamassa minua. Hän kertoi minulle, että vakava ongelmia oli havaittu. Sanoi, että olin saanut huomautuksen väärien paperien käytöstä. Hän ojensi minulle kurinpito lomakkeen, jonka mukaan olin käyttänyt vääriä papereita moottorin lämpötila-anturihuollossa, joita olin asentanut muutamaa tuntia ennen. Olin hämmästynyt, alkaen protestoida. Sanoin heille väitettä naurettavaksi, ja että olen tehnyt tätä työtä useasti. Liiton edustajat puhuivat silloin ja suosittelivat, että menemme katsomaan konetta epäilyjen poistamiseksi. Kysyin, ketkä kaksi muuta miestä olivat. GM kertoi, lentoyhtiöiden turvallisuustarkastajiksi mutta eivät antaneet minulle nimiään.
Etenimme huoltokoneeseeni. Avasimme moottorin Cowlingin ja liiton edustaja veti anturin. Hän tarkisti sarjanumeron ja kertoi kaikille, että se oli vanha instrumentti. Liiton edustaja tarkastaa kirjanpitoni ja veti telineeltä suljetun laatikon. Hän avasi laatikkoon asennetun moottorin lämpötila-anturin sarjanumeron jonka olin asentanut. Minulle kerrottiin, joutuvani lomautettavaksi viikoksi ilman palkkaa ja piti lähteä välittömästi.
Mietin kotonani, mitä helvettiä minulle oli tapahtunut. Sinä iltana sain puhelun. Ääni sanoi: "Nyt tiedät, mitä tapahtuu mekanikoille, jotka penkovat mitä heidän ei pitäisi. Seuraavan kerran alat työstää järjestelmiä, joista et menetä työtäsi. Koska olen anteliaalla tuulella Uskon, että voit palata töihin pian "click. Taas jouduin huolestumaan lisää salaperäisistä putkistotiedoistani. Seuraavana aamuna General Manager soitti minulle. Hän sanoi, erinomaisesta työhistoriastani johtuen työni keskeyttämisaika oli laskenut yhteen päivään, ja että minun pitäisi raportoida välittömästi. Ihmettelin mitä he yrittävät piilottaa ja keitä he ovat!
Tämä päivä töissä meni niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Joustivat ja liiton edustaja kertoi minulle, ei puhuta siitä. Tuona yönä kirjauduin Internetiin yrittäen löytää joitakin vastauksia. En nyt muista miten jouduin sinne, mutta törmäsin sivustoon. Silloin löysin asiakoosteet. Mutta seuraavana aamuna töissä löysin lapun lukitusta kaappistani: "Uteliaisuus tappoi kissan. Älä tarkastele Internet-sivustoja, jotka eivät koske sinuna."
No se siitä. He tarkkailevat jatkossa minua.
No tiedät mitä he tekevät. En tiedä, mitä he ovat ruiskuttamassa, mutta voin kertoa teille, kuinka he tekevät sen. Käyttävät "hunaja-autoja". Nämä autot, tyhjentävät jätettä käymäläjätteistä säiliöönsä. Lentoasemat yleensä ulkoistaa tämän työn ja kukaan ei mene lähelle näitä kuorma-autoja. Kuka haluaa lähelle rekkaa täynnä paskaa? Vaikka nämä kaverit ovat vain tyhjentävinään jätesäiliöt ne samalla täyttävät säiliöt ruiskuttimiinsa. He tietävät, koneitten numeroinnit joten ne luultavasti ohjelmoivat ohjausyksiköt aloittamaan ruiskutukset tarvittaessa, kun kone saavuttaa tietyn korkeuden. Suuttimet on väärennetty statiikanpoistimien sydämeen niin huomaamattomina, ettei kukaan lentokoneessa näe asiaa.
Jumala auttakoon meitä kaikkia,
Huolestunut kansalainen. "