Itse veikkasin ennen lomia, että nyt paistaa aurinko kuukauden ja sitten sataa kolme kuukautta. No, paistoi 1,5 kk tuleekohan se monsuunikausi sitten?masa kirjoitti:Päivän ainut postiivinen asia on se, että helle on ohi.
Tervetuloa pitkä ja kuulas syksy.
Termostaattitorstai
Came here for school, graduated to the high life
Eikun todennäköisesti _ihan_vitusti_ lunta ja -30° alkaen joulukuun puolivälistä, aina maaliskuun alkuun saakkaexPertti kirjoitti:Itse veikkasin ennen lomia, että nyt paistaa aurinko kuukauden ja sitten sataa kolme kuukautta. No, paistoi 1,5 kk tuleekohan se monsuunikausi sitten?masa kirjoitti:Päivän ainut postiivinen asia on se, että helle on ohi.
Tervetuloa pitkä ja kuulas syksy.

Ei kun suomessa nämä vuodenajat. Heinäkuussa nurmikko poltetaan keltaiseksi, sitten sataa kolme kuukautta, sitten on helvetin kylmä monta kuukautta, sitten sataa pari kuukautta ja sitten poltetaan nurmikko keltaiseksi.Gaia kirjoitti:Eikun todennäköisesti _ihan_vitusti_ lunta ja -30° alkaen joulukuun puolivälistä, aina maaliskuun alkuun saakka
Came here for school, graduated to the high life
Viimeksi kun tämän suurimman vittuilija livenä näin, se junnasi vaan jossain nurkassa ujona poikana. Netissä on vaan niin hienoa olla kova poika.Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
Alkaako suu napsaamaanGaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.

Viimeksi muokannut NuoriD, 19.08.2010 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa kirjoitti:Viimeksi kun tämän suurimman vittuilija livenä näin, se junnasi vaan jossain nurkassa ujona poikana. Netissä on vaan niin hienoa olla kova poika.Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.

Mä en nyt varsinaisesti osoittanut suoraan teitä vaikka saitte mut kyllä ajattelemaan asiaa.masa kirjoitti:Viimeksi kun tämän suurimman vittuilija livenä näin, se junnasi vaan jossain nurkassa ujona poikana. Netissä on vaan niin hienoa olla kova poika.Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.

Tarkkailu on mukavaa.NuoriD kirjoitti:Alkaako suu napsaamaanGaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
Ja Dumis, mä näin mitä kirjoitit!!!1 Aiheesta infotaan toisaalla
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mä en ainakaan uskaltais alkaa sun kanssa ryyppäämään. Näen kaksi mahdollista lopputulemaa:Gaia kirjoitti:Tarkkailu on mukavaa.NuoriD kirjoitti:Alkaako suu napsaamaanGaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
1)Vedät mua hyppypotkulla leukaan
2)Herätään Hotelli Vantaan huoneesta ilman vaatteita
- Riemumieli
- Kitisijä
Torstai-porstai täällä ja olo on kuin viiden pennin huo.. ei kun hevosella. Kohta mättämään ruokaa naamariin, sitten kokouskahveille ja sen jälkeen vapaata oleilua muka työtä tehdessä.
Hassua, miten esim. gradun kirjoittaminen ei luonnistu (2,5 vuotta mennyt ilman riviäkään), vaikka luppoaikaa olisi töissäkin. Silloin kun opiskeli oikein kunnolla ja kävi töissä, tuntui, että ehtii paljon vaikkei ollut aikaa. Nyt on aikaa, muttei ehdi, mikä tässä yhtälössä mättää?
Enkä hyväksy vastauksena anustappia perseessä.
Hassua, miten esim. gradun kirjoittaminen ei luonnistu (2,5 vuotta mennyt ilman riviäkään), vaikka luppoaikaa olisi töissäkin. Silloin kun opiskeli oikein kunnolla ja kävi töissä, tuntui, että ehtii paljon vaikkei ollut aikaa. Nyt on aikaa, muttei ehdi, mikä tässä yhtälössä mättää?
Enkä hyväksy vastauksena anustappia perseessä.
Paras päivä ikinä.
Termodynamiikan neljäs pääsäntö sanoo, että työ pyrkii täyttämään siihen käytettävissä olevan ajan. Jos aikaa on enemmän, niin työn teko vastaavasti hidastuu.Riemumieli kirjoitti: Silloin kun opiskeli oikein kunnolla ja kävi töissä, tuntui, että ehtii paljon vaikkei ollut aikaa. Nyt on aikaa, muttei ehdi, mikä tässä yhtälössä mättää?
Ei. Jätän vapaaehtoisesti koko pelikentän sinulle enkä siis tule koko hotelliinhuima kirjoitti:Onko tämä siis tulkittavissa niin, että luikit/lähdet huoneesta pois jo illan/aamun aikana - jotta olet aamulla pirteänä kotona?Gaia & ND kirjoitti:2)Herätään Hotelli Vantaan huoneesta ilman vaatteita
....
2) Et ainakaan minun seurassani.